جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۵:۵۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1398 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1398 خبرگزاری فارس 31 تیر 1398 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1398 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1398 خبرگزاری فارس 30 مهر 1398 خبرگزاری فارس 30 آبان 1398 خبرگزاری فارس 30 آذر 1398 خبرگزاری فارس 30 دی 1398 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1398 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۲    
مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس با اعلام اینکه در ایام نوروز صدور و تمدید دفترچه بیمه در فارس تعطیل نخواهد بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۳    
مسؤول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اعلام آمادگی 200 خیاط استان خراسان جنوبی برای تهیه ماسک به صورت جهادی خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر خیاط در کارگاه های بسیج سازندگی فعال هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری مسابقه مجازی نوروزی آئین های استان مرکزی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۷    
وزیر اقتصاد در واپسین ساعات سال 98 از همکاران خود در خزانه و سازمان مالیاتی بازدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی گمرک ضمن تشریح آخرین وضعیت تردد تجاری و مسافری در مرزها از مکاتبه گمرک ایران با گمرکات کشورهای همسایه برای اجرای پروتکل های مشترک بهداشتی به جای مسدودسازی مرزها خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۳    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر اول فروردین ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۰    
معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات پایانی امشب با نفوذ و فعالیت سامانه پایدار بارشی، افزایش ابر و رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۹    
مدیر حوزه های علمیه کشور، ابراز داشت: اکنون وظیفه شرعی همگان رعایت سلامت خود و دیگران و جامعه است ازاین رو باید همه توصیه ها و دستورات بهداشتی به عنوان تکلیف شرعی در همه ابعاد و سطوح رعایت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس پلیس راهور استان البرزاز کاهش 40 درصدی تصادفات درون شهری در البرز خبر داد و گفت: میزان تصادفات منجر به فوت در استان 18 درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته است
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش محسوس سفرها از شهروندان خواست جدی تر به این مسئله نگاه کنند تا امیدواریم بتوانیم سفرها را به حداقل ممکن برسانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۷    
شرکت خدمات ارتباطی رایتل هزار سیم کارت اعتباری رایگان را با اعتبار 15 گیگابایت به مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدیه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۴    
ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب، اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، اجاره بهای اسفند و فروردین ماه املاک و اراضی سازمان مشمول بخشودگی و اخذ مطالبات سازمان از فعالان اقتصادی نیز به تعویق افتاد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۷    
به گفته یک فرمانده الحشد الشعبی، آمریکا با انتشار اخبار دروغین مربوط به شیوع کرونا در استان الانبار در تلاش است که نیروهای الحشد را از این استان خارج کرده و داعش را بازگرداند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به روند فزاینده ابتلاء به کووید-19 در سیستان و بلوچستان نخستین مرکز بستری غیر بیمارستانی بیماران کرونا در زاهدان راه اندازی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۱    
استاندار یزد، گفت: تمامی اصناف استان به استثنای صنوف تأمین کننده نیازهای اساسی شهروندان تا 15 فروردین تعطیل است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۴:۴۳    
در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا به سرعت در حال افزایش است، مقامات این کشور از ابتلای دست کم 2 هزار پزشک در این کشور به ویروس کرونا خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۲:۲۸    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی گفت: در سال جدید برای هموار شدن راه موفقیت تلاش خواهیم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری عوامل انتشار شایعه و اخبار کذب در رابطه با ویروس کرونا توسط پلیس فتا این فرماندهی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۱:۴۷    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از افتتاح کارگاه تولید ماسک در ستاد انتظامی استان خبر داد و گفت: در این کارگاه تولیدی روزانه هزار و عدد ماسک بهداشتی تولید و در اختیار کادر درمانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۰    
وزیر بهداشت ترکیه روز پنجشنبه خبر داد که تست کرونای 168 نفر دیگر در این کشور طی 24 ساعت گذشته مثبت شده تا شمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به 359 نفر افزایش یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۵    
رئیس اداره استاندارد شهرستان آستارا از صدور 95 فقره گواهی نامه انطباق صادراتی به وزن دوهزار و 228 تن به ارزش 197 میلیارد و 418 میلیون ریال طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
موکب مردمی هیأت فاطمیون سی سخت اقدام به توزیع اقلام بهداشتی در بین روستائیان تلگاه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۸    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام های بهداشتی نیز گنجانده شده است گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۷    
شهردار جهرم گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از نصب چادر در پارکهای این شهر ممانعت می شود و مسافران اجازه توقف در پارکها را ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
با عدم تفاهم نمایندگان کارگران و کارفرمایان، تصمیم گیری درباره حداقل مزد به فروردین ماه سال 1399 موکول شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۹    
ارتش آمریکا در حال انجام برنامه ریزی هایی فوق سرّی برای رویدادهایی احتمالی است که ممکن است به سقوط دولت آمریکا منجر شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
حرف دل خادمان حرم امام رضا(ع) را در آستانه سال جدید و تعطیلی حرم از زبان صابر خراسانی ببینید و بشنوید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه فرمانده سپاه پاسداران از کمک های سپاه در اجرای هرچه بهتر طرح کلی غربالگری ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
چند هفته ای است که بازاریان و بسیاری از مردم گناوه کار وکسب خود را برای حفظ جان خود در برابر ویروس کرونا رها و تعطیل کرده اند اما عده ای سودجو، جان باقی شهروندان را به خطر انداخته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
با عدم تفاهم نمایندگان کارگران و کارفرمایان، تصمیم گیری درباره حداقل مزد به فروردین ماه سال 1399 موکول شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۳    
وزارت های دفاع ترکیه و روسیه از کشته شدن دو نظامی ترکیه در حمله عناصر تروریستی مسلح در ادلب سوریه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۲    
روابط عمومی اداره کل زندان های استان لرستان در خصوص وقایع امروز عصر در این استان که منجر به فرار تعدادی از زندانیان شد اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۸    
با وجود اطلاع رسانی روضه مجازی در اینستاگرام، پخش زنده صفحه آیت الله علم الهدی مسدود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه 684 نفر مثبت قطعی است، گفت: در حال حاضر 582 نفر در 24 بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی استان بستری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا و تعدادی از مدیران و کارکنان حوزه سلامت فسا نیز به جمع مبتلایان به کویید 19 پیوستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۰    
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه طبق گزارش اداره کل راهداری استان؛ تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در قیاس با سال گذشته و بهمن ماه، کاهش 60 درصدی نشان می دهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۹    
وزارت های دفاع ترکیه و روسیه از کشته شدن دو نظامی ترکیه در حمله عناصر تروریستی مسلح در ادلب سوریه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: در شرایط شیوع کرونا فعالیت های بازرسان آژانس در ایران می تواند بدون هیچ محدودیتی ادامه پیدا کند، مگر اینکه این سازمان خود تصمیم دیگری اتخاذ کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: روز گذشته جلسه شورای عالی کار به مانند جلسه های قبلی بدون نتیجه به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
وزارت خارجه آمریکا با صدور بالاترین سطح هشدار سفر از همه شهروندان این کشور خواسته از انجام سفرهای بین المللی خودداری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۳    
ان شاءالله درسال پیش رو علاوه برمسئولین دولت، ملت هم با تلاش به شیوه آتش به اختیار در زمینه فرهنگ و علی الخصوص اقتصاد با تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی کشورمان را به سمت آبادانی و پیشرفت های بی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۱    
رزمندگان جبهه سلامت، امسال به دور از جمع خانواده خود، در کنار خانواده ای بزرگ تر به وسعت کشور، گرمی بخش دل های خانواده بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده و به استقبال سال نو رفتند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۹    
دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اتهامات این کشور علیه ایران مدعی شد که تهران در زمینه تشکیل دولت عراق کارشکنی می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۶    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: در جریان حادثه امروز 23 زندانی اقدام به فرار کردند که یک زندانی کشته، یک زندانی مجروح و یک نفر دیگر در حین فرار دستگیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی چاروسا از ساخت مسکن برای خانواده بی بضاعت آبچنداری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۰    
هم رزمان شهید جهانگیری می گفتند: ابراهیم یک دقیقه زودتر از موعد مقرر محل کار خود را ترک نمی کرد و محال بود که در زمان کار، به امور شخصی بپردازد؛ چراکه کسب حلال را عامل موفقیت و سعادت می دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۸    
امام جمعه فیروزآباد گفت: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل آن نیازمند بسیج همگانی و همکاری همه مردم و مسؤولان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۷    
خیلی از ما وقتی سال را کنار بزرگترهایمان تحویل می کردیم ریش و قیچی آداب و رسوم را به دست خودشان می سپردیم. آن ها بلد بودند چه طور از بچه تا نوجوان و بزرگسال را کنار هم دور سفره هفت سین جمع کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۵    
دولت ایتالیا پنجشنبه اعلام کرد 427 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 جانشان را از دست داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۳    
نیروهای جهادی قرارگاه سیدالشهداء(ع) در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقدام به ضدعفونی و توزیع مواد غذایی، ماسک و سایر اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار اهواز می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۳    
زیارت اهل قبور در آخرین پنج شنبه سال گرچه با محدودیت های ستاد مقابله با کرونا همراه شده است؛ اما می توان آن را به صورت مجازی هم انجام داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
فرزانه فصیحی گفت: شنیدم کرونا در فصل گرما از بین می رود. اما الان وقت آماده سازی و حضور ورزشکاران در مسابقات انتخابی است که متاسفانه زمان هم مثل برق و باد دارد از دست می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
فرماندار خرم آباد به تشریح ابعاد فرار زندانیان از زندان پارسیلون پرداخت و گفت: یک زندانی در حین فرار در این حادثه کشته شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۸    
رئیس اورژانس فیروزآباد گفت: امروز طی دو تصادف در محور فیروزآباد-شیراز ، 12 نفر کشته و مصدوم شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۶    
بیش از 500 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تولیت آستان قدس رضوی جهت اقدامات شایسته در رابطه با پیشگیری و کنترل کرونا با صدور پیامی تشکر کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۱    
وزرای خارجه ایران و نیجریه درباره شیوع جهانی کرونا و تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران تلفنی گفتگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
مراسم استقبال از نوروز 99 در نوار مرزی استان گیلان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۸    
دانشمندان روسیه در تحولی که می تواند از اهمیت زیادی در ساخت واکسن ویروس کرونای جدید داشته باشد موفق شده اند برای اولین بار کل ژنوم این ویروس را توالی یابی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: ضدعفونی شهر مهر با 4 دستگاه از ماشین آلات جنگ نوین انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
نمایندگان استان اصفهان طی نامه ای به رئیس جمهور با تأکید بر آن که استان اصفهان این روزها رتبه دوم کرونا در کشور را به خود اختصاص داده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۸    
رئیس اتاق اصناف تاکید کرد وگفت: اصناف غیرضروری که از دستور تعطیلی تخطی کنند بدون درنظرگرفتن جایگاه صاحب صنف، صنوف فعالیتشان پلمب وبا آنان برخورد جدی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۶    
شهر اعزاز واقع در شمال سوریه که در دست تروریست های مورد حمایت ترکیه است، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده به شدت لرزید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
علی رغم هشدارهای جدی کادر درمانی و پزشکان، شلوغی معابر اصلی شهر رشت، حکایت از جدی نگرفتن کرونا توسط مردم را دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
همزمان با شب شهادت امام هفتم شیعیان، نوای دعای توسل از گلدسته های مساجد اهواز پخش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در شب نوروز تا این لحظه 21 نفر در شهرهای مختلف استان مصدوم شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۸    
با وجود اینکه مراجع مربوطه کماکان شیوع فراگیر کرونا را هشدار می دهند، اما برخی از مردم به این هشدارها و عواقب خطرساز کرونا توجه نکرده و به تعطیلات عید مشغول شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۱    
این روزها، همه نگران بیماری کرونا هستیم. لحظه تحویل سال، فرصت خوبی است که با هم و در کنار هم، یک دعای ویژه بخوانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۴    
فاطمه علی نیا بیمارستان امام خمینی آمل ضمن توصیه برای پرهیز از سفر، دل نگرانی هایی هم برای شرایط اقتصادی فعلی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز جمعه اول فروردین از طریق شبکه آموزش پخش می شود، اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
کشتی ایران پس از انتخابات فدراسیون در رقابت های بین المللی شامل مسابقات جهانی، آسیایی، بین المللی و داخلی- بین المللی صاحب 231 مدال شامل 80 مدال طلا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
استاندار خوزستان گفت: ورود مسافران نوروزی به استان و بازگشت خوزستانی های خارج شده از استان ممنوع است و تنها خودروهای باربری مجاز به تردد هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
یک روزنامه آمریکایی روز پنجشنبه با اشاره به تحریم های آمریکا نوشته واشنگتن زیرساخت های درمانی ایران را تحت فشار حداکثری قرار داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۲    
دانش آموزان جهرمی در رقابتهای مرحله مقدماتی المپیاد علمی مقام سوم را کسب کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
کمیته اجتماعی رویش امشب با تهیه و توزیع هزار پرس غذای گرم، عید را به 250 خانه در حاشیه شهر مشهد برد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
علی رغم هشدارهای مسئولان در خصوص پرهیز از سفر در ایام کرونایی، امروز 29 اسفند در آخرین لحظات پایانی از سال 98 ورودی شیراز مملو بود از مسافرانی که شیراز را برای سفر انتخاب کرده بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
هفتهٔ پایانی سال در رسانه های استان قزوین با انتشار اخبار خوب فراوانی سپری شد. از جملهٔ این اخبار خوب می توان به توزیع بسته های بهداشتی میان خبرنگاران میدانی استان و راه اندازی پویش مهربانی زندان جای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت تحریم های آمریکا علیه ایران را مانعی در برابر مقابله با ویروس کرونا دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد ویروس کرونا را دشمن مشترک همه انسان ها دانست و گفت که کشورهای ثروتمند و غنی باید کمک حال کشورهای فقیر باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
وزرای خارجه ایران و بلغارستان درباره وضعیت کرونا و اثرات منفی تحریم های آمریکا بر تامین اقلام ضروری برای جلوگیری از شیوع آن در ایران گفتگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۷    
در دیدار سفیر ایران با وزیر مشاور در امور خارجی عمان درباره پیام روحانی به سلطان عمان و راه های تحکیم و تعمیق روابط در پی شیوع کرونا گفتگو شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 5 مورد مثبت جدید کرونا در هرمزگان به مبتلایان اضافه و شمار مبتلایان به 129 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۴    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سومین نشست شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده گفت: تلاش بر این است که این حداقل مزد با اجماع طرف های مختلف حاصل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۳    
در این روزها که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می بریم، شهرمان دچار بحران کمبود خون در تمامی گروه های خونی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
لیگ برتر هندبال در حالی برای تیم های اصفهانی به پایان رسید که سپاهان و ذوب آهن به ترتیب در جایگاه های بهتری از چهارم و پنجم قرار نگرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
در رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و کنیا درباره شیوع جهانی کرونا، نقش مخرب تحریم های آمریکا در مسیر مقابله با کرونا در ایران و مسائل انسانی مربوط به زندانیان گفتگو شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
مرکز مشاوره مرکز بهداشت استان گلستان با حضور هادی حق شناس استاندار و به منظور مراقبت همه جانبه در برابر ویروس کرونا آغاز به کار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
ارشد نظامی آجا در استان گلستان از اجرای رزمایش پدافند بیولوژیکی ارتش با هدف مهار کامل ویروس کرونا در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
امام جمعه شیراز از مسئولان استانی خواست برای مانع از ورود مسافران وشیوع بیشتر کرونا در استان چاره اندیشی کنند زیرا چنانچه چاره جویی نشود مبتلایان استان نیز به مانند استان های شمالی تبدیل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۶    
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه فروش بیمه نامه شخص ثالث توسط شرکت های بیمه ای نه تنها سود نداشته بلکه میزان هزینه خسارت 14 درصد هم از میزان درآمد حق بیمه بیشتر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۲    
دولت ایتالیا پنجشنبه اعلام کرد 427 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 جانشان را از دست داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا گزارش ها درباره اینکه قصد دارد در اختلاف نفتی میان عربستان سعودی و روسیه دخالت کند را تأیید کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در 24 ساعت گذشته 3 نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان به 62 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
عملیات ضد عفونی خیابان های اصلی سطح شهر تهران در راستای اقدامات پیشگیرانه در مقابل انتقال ویروس کرونا، عصر پنجشنبه 29 اسفند 1398 توسط نیروهای سازمان آتش نشانی، ضد عفونی وگند زدایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: امسال به منظور حفظ سلامتی هموطنان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از کاهش 64 درصدی تردد در جاده های خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا، موجب کاهش تردد در جاده های استان خراسان شمالی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
آرامستان های شهرهای مختلف استان سمنان در آخرین پنج شنبه سال بر خلاف شلوغی هر ساله، خالی از مردم بود؛ از روزهای قبل اعلام شده بود که آرامستان ها در این استان در روزهای پنج شنبه و جمعه با هدف جلوگیری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
یک مرکز مطالعاتی مستقل در گزارش ماهانه خود اعلام کرد، ریاض و ابوظبی آژانس های کمک رسانی بین المللی را به دستاویزی برای طولانی کردن جنگ یمن با هدف تحقق اهداف خود تبدیل کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:در صورت عدم حضور مردم استان اردبیل در معابر شهری و پرهیز از دید و بازدیدها، می توانیم روند صعودی کروناویروس را طی 48 ساعت آینده متوقف کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از تمام محورهای شرق استان روان و عادی در جریان است و در نقاط مختلف این محور عوامل پلیس راه مستقر بوده و با رانندگان متخلف برخورد ...