شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۴Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فلزات آنلاین 2 اسفند 1399 - felezatonline.ir

فلزات آنلاین 28 اسفند 1396 فلزات آنلاین 28 اسفند 1397 فلزات آنلاین 29 اسفند 1398 فلزات آنلاین 1 فروردین 1399 فلزات آنلاین 31 اردیبهشت 1399 فلزات آنلاین 31 خرداد 1399 فلزات آنلاین 31 تیر 1399 فلزات آنلاین 31 مرداد 1399 فلزات آنلاین 1 شهریور 1399 فلزات آنلاین 1 مهر 1399 فلزات آنلاین 29 آبان 1399 فلزات آنلاین 30 آذر 1399 فلزات آنلاین 30 دی 1399 فلزات آنلاین 30 بهمن 1399 فلزات آنلاین 1 اسفند 1399 فلزات آنلاین 2 اسفند 1399 فلزات آنلاین 3 اسفند 1399 فلزات آنلاین 4 اسفند 1399 فلزات آنلاین 5 اسفند 1399 فلزات آنلاین 6 اسفند 1399 فلزات آنلاین 7 اسفند 1399 فلزات آنلاین 8 اسفند 1399 فلزات آنلاین 9 اسفند 1399 فلزات آنلاین 10 اسفند 1399 فلزات آنلاین 11 اسفند 1399 فلزات آنلاین 12 اسفند 1399 فلزات آنلاین 13 اسفند 1399 فلزات آنلاین 14 اسفند 1399 فلزات آنلاین 15 اسفند 1399 فلزات آنلاین 16 اسفند 1399 فلزات آنلاین 17 اسفند 1399 فلزات آنلاین 18 اسفند 1399 فلزات آنلاین 19 اسفند 1399 فلزات آنلاین 20 اسفند 1399 فلزات آنلاین 21 اسفند 1399 فلزات آنلاین 22 اسفند 1399 فلزات آنلاین 23 اسفند 1399 فلزات آنلاین 24 اسفند 1399 فلزات آنلاین 25 اسفند 1399 فلزات آنلاین 26 اسفند 1399 فلزات آنلاین 27 اسفند 1399 فلزات آنلاین 28 اسفند 1399 فلزات آنلاین 29 اسفند 1399 فلزات آنلاین 30 اسفند 1399 
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۴    
روز دوشنبه چهارم اسفند ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به روز معاملاتی قبل خود، یعنی جمعه اول اسفند ماه، با رشد قیمت 18.5 دلاری، به دو هزار و 153 دلار و 50 سنت رسید.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۴    
روز دوشنبه چهارم اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین 261 دلار افزایش داشته و به 9 هزار و 68 دلار رسیده است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک گفت: خط قرمز شرکت های فولادی، تامین مواد اولیه است که مقوله حمل ونقل نقشی جدی را در این عرصه ایفا می کند ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
بعدازظهر دیروز، خط تولید جدید چهار قطعه خودرو با حضور مدیرعامل ایران خودرو و اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی و نیرو محرکه افتتاح شد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۴    
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در یادداشتی به مشکلات پیرامون صنعت فولاد پرداخته است که با قیمت گذاری دستوری دولت این مشکلات برای این صنعت به وجود می آید.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد توسعه پایدار و متوازن در استان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
تولید لوازم خانگی طی 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی به ترتیب با افزایش 30.8 درصد و 53.2 درصد مواجه بوده است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از وجود بیش از 8.5 میلیارد تن ذخایر معدنی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: 12 هزار و 600 اشتغال مستقیم در صنایع معدنی استان ایجاد شده است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: انتظار داریم که بنگاه های تولیدی بزرگ استان پشتیبانی و سرمایه گذاری لازم برای توسعه اشتغال در صنایع پایین دستی انجام دهند تا از خام فروشی جلوگیری شود.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
نماینده مردم یزد و اشکذر و نایب رئیس فراکسیون معدن در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اکتشافات معادن نیازمند شفاف سازی و پرهیز از رانت خواری است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
استاندار یزد از آمادگی پنج سرمایه گذار برای راه اندازی واحد تولیدی آهن اسفنجی در استان خبر داد و از وزیر صمت خواست در زمینه راه اندازی این واحدها مجوزهای لازم را صادر کند.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: براساس تفاهم نامه بین شرکت طوس مسیر و مجتمع فولاد رخ، از ابتدای سال آینده پساب تصفیه خانه فاضلاب این شهر تحویل این مجتمع می شود.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کمک به پویایی و جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت های این وزارتخانه به ویژه معاونت صنایع معدنی است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
عملیات اجرایی کارخانه زغال شویی معدن زغال سنگ کوچکعلی شمالی در شهرستان طبس با سرمایه گذاری بیش از دو هزار و 500 میلیارد ریال آغاز شد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران با اشاره به فعالیت معدنی شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در منطقه ناصرآباد کجور در حوزه شهرستان چالوس گفت ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
مدیر برنامه ریزی و کنترل طرح های شرکت فولاد خوزستان گفت: برنامه ریزی و اقدام در جهت توسعه ظرفیت ها، محصولات، تکنولوژی ها و قابلیت های یک سازمان به خصوص سازمانی که در کلاس جهانی فعالیت می کند ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
بیش از دو سال از اکتشافات غیرمجاز و قاچاق سرمایه های معدنی در معدن آلبلاغ اسفراین می گذرد اما هم چنان این معدن گرانبها و ارزشمند به جولان گاهی برای دفن آرزوهای مردم خراسان شمالی تبدیل شده است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۵    
مدیر فولادسازی شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1399 بتوانیم از ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان عبور کنیم و هدفی را که در آغاز سال تعیین کردیم محقق کنیم.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
رویدادنگار گروه صنعتی سدید در 58 صفحه منتشر شد. فایل این رویدادنگار را می توانید از پیوست دریافت کنید.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۵    
رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی سدید گفت: حوزه عملکردی صنایع زیرمجموعه هلدینگ سدید بسیار موفق عمل کرده و این امر سبب می شود تا سهامداران با رویکرد و دیدگاه بلندمدت ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
فردا دوشنبه سوم اسفند ماه 1399، هفت هزار تن شمش آلومینیومی شرکت های ایرالکو، المهدی، سالکو، آلومینای ایران و همچنین 500 تن بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو در رینگ صنعتی بورس کالا عرضه خواهد شد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۶    
معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه در هفتمین جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار این شرکت که با حضور جمعی از مدیران معاونت بهره برداری، رئیس واحد ایمنی، بهداشت حرفه ای و آتش نشانی برگزار شد ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل ایمپاسکو گفت: استفاده از توان حداکثری بخش خصوصی توانمند یکی از اتقاقات بسیار خوبی بود که در زمان مدیریت مهندس جعفری شکل گرفت و اجرا شد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به استان یزد، در راستای مسئولیت های اجتماعی چادرملو عملیات اجرایی درختکاری کمربند سبز عقدا-اردکان را آغاز کرد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در مراسم افتتاح نیروگاه 10 مگاواتی چادرملو (اردکان)، گفت: شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی و شرق کشور یکی از مهم ترین اقدامات تاثیرگذار در طول دوران جمهوری ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت از آزادسازی برخی پهنه های معدنی فاقد مشکلات محیط زیستی و منابع طبیعی در استان یزد طی هفته های آینده خبر داد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۶    
علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به استان یزد و در بازدید از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردکان نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی شهید فخری زاده این مجتمع را مورد افتتاح و بهره ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۶    
رئیس تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت مجتمع فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان با استقرار نظام پیشنهادات و توجه به تعالی سازمانی در سال های گذشته علاوه بر کسب جوایز متعدد در زمینه های مختلف و با اجرای ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
در حالی که تامین مواد اولیه به ویژه کنسانتره سنگ آهن یکی از چالش های اصلی و دغدغه های فولادسازان کشور است ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۶    
افزایش تولید فولاد کشور در برنامه های بلندمدت مسئولان و دست اندرکاران کشور قرار دارد و در این راستا برنامه هایی همچون دستیابی به 55 میلیون تن فولاد در افق 1404 در نظر گرفته شده است ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۶    
ایران بار دیگر در سال 2020 در سکوی دهم تولیدکنندگان فولاد دنیا ایستاد و ثابت کرد که حتی تحریم و کرونا هم نمی تواند جلوی پیشرفت صنعت فولاد کشور را بگیرد اما این رتبه بسیار خوب صنعت فولاد کشور در دنیا ...
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۶    
عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین گفت: پروژه بزرگ خط انتقال نفت گوره به جاسک باعث شده تا فولاد اکسین در صنعت نفت و گاز منبعد به عنوان یک ستون اصلی شناخته شود و خود را به بازیگر اصلی این صنعت تبدیل کند.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
یکصد و پنجاه و چهارمین هفته نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته نامه فلزات آنلاین این هفته در 78 صفحه منتشر شد. متن هفته نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
در وال استریت، بیشتر شاخص ها صعودی بودند تا جایی که دو شاخص از سه شاخص اصلی بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند و در معاملات بازارهای بورس در اروپا نیز شاخص ها افزایش یافتند.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین برنامه از سفر خود به استان یزد از شرکت فولاد میبد وابسته به گروه صنعتی ماهان سپاهان بازدید به عمل آورد و برای پیگیری مشکلات این واحد و فعال سازی مجدد آن قول مساعد داد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) به منظور افتتاح چهار طرح صنعتی و معدنی که ازجمله این طرح ها، معدن سرب و روی تاجکوه شهرستان بافق و طرح توسعه سرب و روی مهدی آباد شهرستان مهریز است، وارد استان یزد شد.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
روز جمعه اول اسفند ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به روز معاملاتی قبل خود، یعنی پنج شنبه 30 بهمن ماه، با افت 12 دلاری، به دو هزار و 135 دلار رسید.
فلزات آنلاین   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دنبال پنجمین رکوردشکنی تولید ماهانه تختال توسط این شرکت پیام تبریک صادر کرد.