پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ وهنر 12 مرداد 1399 - fhnews.ir

فرهنگ وهنر 27 اسفند 1394 فرهنگ وهنر 30 اسفند 1395 فرهنگ وهنر 1 فروردین 1396 فرهنگ وهنر 29 اسفند 1397 فرهنگ وهنر 28 اسفند 1398 فرهنگ وهنر 31 فروردین 1399 فرهنگ وهنر 31 اردیبهشت 1399 فرهنگ وهنر 31 خرداد 1399 فرهنگ وهنر 1 تیر 1399 فرهنگ وهنر 31 شهریور 1399 فرهنگ وهنر 30 مهر 1399 فرهنگ وهنر 29 آبان 1399 فرهنگ وهنر 30 آذر 1399 فرهنگ وهنر 30 دی 1399 فرهنگ وهنر 30 بهمن 1399 فرهنگ وهنر 30 اسفند 1399 فرهنگ وهنر 1 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 2 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 3 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 4 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 5 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 6 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 7 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 8 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 9 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 10 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 11 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 12 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 13 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 14 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 15 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 16 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 17 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 18 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 19 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 20 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 21 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 22 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 23 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 24 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 25 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 26 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 27 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 28 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 29 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 30 مرداد 1399 فرهنگ وهنر 31 مرداد 1399 
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۴    
کتاب گویای تاریخ بیهقی اثر ابوالفضل بیهقی به روایت احسان چریکی منتشر شد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۲    
همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت برای آشنایی شهروندان با فلسفه غدیر و همچنین اهمیت ولایتمداری از منظر اسلام، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط فرهنگ سرای خانواده در فضای مجازی منتشر می شود.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۲    
آیین نکوداشت ابراهیم قنبری مهر هنرمند پیشکسوت سازسازی شنبه یازدهم مرداد با تغییر نام بوستان شقایق به بوستان شقایق مهر تهران برگزار شد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در نشست خبری برنامه های فرهنگی، مذهبی این بنیاد در دهه امامت و ولایت را تشریح کرد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۸    
اگر بتوانیم با طراحی و پیاده سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی اعم از اصلاح تغذیه در خانواده، خواب مناسب، ورزش صحیح و دیگر موارد به سمت تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری برویم ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چیزی که در این سریال ها به تصویر کشیده می شود، فاصله جدی با نیاز مخاطب جامعه ایرانی دارد و بحث های زیادی هم درباره آن وجود دارد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۳    
کتاب حاج اسماعیل نخستین اثر پژوهشی است که زندگی شهید حاج اسماعیل رضایی را مورد واکاوی قرار می دهد. این کتاب در قالب دانستنی های انقلاب اسلامی برای جوانان نگاشته شده است.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۳    
کتاب بفرمایید بهشت نوشته محدثه سادات طباطبایی توسط انتشارات عهد مانا منتشر و راهی بازار نشر شد
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۳    
امپرسیونیسم از مهم ترین جنبش های هنر مدرن تلقی می شود و از این رو نام هایی همچون کلود مونه ، آگوست رنوار یا ادگار دگا حتی برای برخی از کسانی که علاقه چندانی به هنر ندارند هم آشناست.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۳    
وزیر بهداشت با بیان اینکه کنکور سراسری سال ها سوهان روح مردم کشور بوده است، گفت: با وجود احتمال سخت بودن شرایط فصل پاییز پس یا نباید کنکور سراسری را برگزار کنیم یا به تعویق انداختن آن به امید روزهای ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۳    
در اعطای مجوز به همه سریال هایی که در تلویزیون ساخته می شود، علاوه بر مواردی که بر همگان آشکار است، متن های مجموعه های نمایشی تلویزیون از چند فیلتر عبور می کنند تا به کیفیت مطلوب برای تولید و پخش ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۸    
دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت (جایزه سردار سلیمانی) گفت: پایان مهلت ارسال اثر به این رویداد، 31 مردادماه است.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۸    
مهدی محمدی رییس فرهنگ سرای رسانه در برنامه تلویزیونی چاپ اول گفت: آسیب اجتماعی فرار از خانه هنوز هم برای والدین ضدارزش است ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۸    
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: زندگی و اشتیاق زنده یاد خسرو سینایی به کار و هنر می تواند الگویی مناسب برای جوانان عزیز و مستعد این آب و خاک باشد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۳    
غدیر در شرایط کنونی در گوشه دورافتاده ای واقع شده که هر از گاهی برخی از کاروانیان شیعی با تمهیداتی خود را به این محل می رسانند و در کنار برکه برجای مانده از زمان های گذشته دمی می آسایند و خاطره واقعه ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۳    
با راه اندازی "پویش نذر سلامتی" از سوی ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران، شهروندان می توانند با شرکت در این طرح گامی محکم در مسیر مبارزه با ویروس کرونا بردارند.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
کتابخانه شهدای حصارک منطقه 5 در برنامه مجازی کتاب گراف به معرفی آثار برتر در حوزه روانشناسی می پردازد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه تاکنون 700 نفر از کارکنان شهرداری تهران به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: این افراد علاوه بر خدمات پزشک خانواده ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
کتاب آخ جون که من، منم در زمینه تربیت جنسی و عاطفی کودکان رونمایی و بر لزوم تربیت جنسی کودکان و نوجوانان متناسب با فرهنگ اسلامی جامعه تاکید شد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
یک روانشناس گفت: کمال گرایی یکی از بزرگتر ین موانعی است که در مسیر رسیدن به موفقیت سر راه ما قرار دارد و مشکل اساسی در کارهایمان کمال گرایی است.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضاییه درباره جزئیات فراخوان جدید ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه توضیح داد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
بر اساس قانون زن می تواند در صورت وجود شرایطی سخت و عسر و حرج از همسر خود طلاق بگیرد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا درباره علت مسدود سازی سیم کارت های اضافی توسط کاربران توضیحاتی داد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
میر دژاکام با اشاره به اینکه تولید تله تئاتر می تواند از لحاظ اقتصادی و روانی فعالیتی کمک کننده در بحران کرونا باشد، تأکید کرد این آثار باید برای جذب مخاطب، زبانی غیررسمی داشته باشند.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۳    
با وجود شیوع کرونا و کاهش برنامه های فرهنگی، دختران تهرانی با اجرای طرح فرهنگی ترویجی یک حس خوب 2 در برخی مناطق پرتردد شهر تهران ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۳    
ترجمه تایی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت موسم حج 1441 در تایلند منتشر شد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۳    
فرهنگ سرای نهج البلاغه با همکاری بنیاد بین المللی غدیر جشنواره شعر ولایت ویژه بانوان را برگزار می کند.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۳    
حمله شیمیایی عراق به روستای شیخ عثمان آخرین حمله به مناطق غیرنظامی و شهروندان ایران بود، اما حملات مداوم به غیرنظامیان کرد مظلوم عراق همچنان ادامه داشت ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: به منظور پاسداشت دهه امامت و ولایت تا عید سعید غدیر خم به صورت مجازی و حقیقی طرح فروش آثار با تخفیف ویژه در فروشگاه های این انتشارات برگزار می شود.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۳    
حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ضمن اعلام ابتلای نادر طالب زاده مستندساز برای او آرزوی سلامتی کرد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۸    
اینکه دلتنگ توام عنوان تازه ترین اثر مشترک پیمان خازنی در مقام آهنگساز و سالار عقیلی به عنوان خواننده است که طی روزهای آینده در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۸    
خسرو سینایی، کارگردان سینما بر اثر ابتلا به کرونا و عفونت ریه در سن 80 سالگی درگذشت. سینایی مستند ساز و کارگردان سینما متولد سال 1319 است که فیلمسازی خود را از سال 1346 آغاز کرد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پی درگذشت خسرو سینایی کارگردان شاخص سینمای ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۳    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روند حذف دفترچه های بیمه درمانی گفت: امیدواریم ظرف حداقل پنج ماه آینده بتوانیم با همکاری وزارت بهداشت در ارتباط با حذف دفترچه های درمانی اقداماتی انجام ...
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۳    
برگزیدگان و شایستگان تقدیر دومین جشنواره عکس رمضان در قاب تصویر با انتشار بیانیه هیات داوران این جشنواره معرفی شدند.
فرهنگ وهنر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با تشریح ویژه برنامه های شهرداری تهران به مناسبت عید غدیر گفت: این برنامه ها با محوریت مساجد طراحی شده است.