شنبه ۲۷ مردادساعت ۰۴:۵۷Aug 2018 18

خبرهای فیفا دی 5 دی 1395 - fifaday.ir

فیفا دی 29 اسفند 1393 فیفا دی 24 دی 1394 فیفا دی 31 شهریور 1395 فیفا دی 30 مهر 1395 فیفا دی 30 آبان 1395 فیفا دی 30 آذر 1395 فیفا دی 30 بهمن 1395 فیفا دی 2 اسفند 1395 فیفا دی 1 دی 1395 فیفا دی 2 دی 1395 فیفا دی 3 دی 1395 فیفا دی 4 دی 1395 فیفا دی 5 دی 1395 فیفا دی 6 دی 1395 فیفا دی 7 دی 1395 فیفا دی 8 دی 1395 فیفا دی 9 دی 1395 فیفا دی 10 دی 1395 فیفا دی 11 دی 1395 فیفا دی 12 دی 1395 فیفا دی 13 دی 1395 فیفا دی 14 دی 1395 فیفا دی 15 دی 1395 فیفا دی 16 دی 1395 فیفا دی 17 دی 1395 فیفا دی 18 دی 1395 فیفا دی 19 دی 1395 فیفا دی 20 دی 1395 فیفا دی 21 دی 1395 فیفا دی 22 دی 1395 فیفا دی 23 دی 1395 فیفا دی 24 دی 1395 فیفا دی 25 دی 1395 فیفا دی 26 دی 1395 فیفا دی 27 دی 1395 فیفا دی 28 دی 1395 فیفا دی 29 دی 1395 فیفا دی 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۶    
سم آلاردایس، سرمربی جدید کریستال پالاس، اعلام کرد که آماده است دوران تلخ بعد از اخراج از تیم ملی انگلیس را پشت سر بگذارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۲    
خبرورزشی نوشت: یکی از دختران طرفدار سپاهان، مخفیانه وارد ورزشگاه نقش جهان شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - نقل و انتقالات لیگ برتر ده روز دیگر آغاز می شود و مذاکرات و گمانه زنی ها درباره لیست خرید تیم ها از هم اکنون آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۱    
وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر اسپانیایی چلسی اعتقاد دارد بردن بازی ها در لیگ انگلیس به مراتب سخت تر از اسپانیا است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۴    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۴    
مدیرعامل استقلال گفت: رابطه منصوریان و رحمتی تیره شده و میان آن ها اصطکاک به وجود آمده و باید در چند روز آینده این موضوع حل شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - چهار بازیکن آرسنال به تمرینات این تیم بازگشتند. به گزارش وبسایت نود، در آستانه بازی های فشرده آرسنال در ماه ژانویه، ونگر خبر خوبی را بابت مصدومین تیمش دریافت کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۸    
ورزش سه: زلاتان روزهای خوبی را در لیگ جزیره سپری می کند و تا به حال 16 گل در مسابقات مختلف برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۵    
وبسایت رسمی برنامه نود - پیتر چک فاش کرده که هر سال در کریسمس، چوب هاکی روی یخ به عنوان هدیه دریافت می کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۸    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - اعجوبه آرژانتینی بارسلونا بار دیگر آمار شگفت انگیزی از خود به جای گذاشت، او در سال 2016 با اختلاف نسبت به سایر بازیکنان حاضر در لالیگا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۴    
باشگاه ماشین سازی تبریز به برگزاری بازی با سایپا در تاریخ 9 دیماه اعتراض دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۱    
هافبک سابق سپاهان در راه بازگشت به ایران است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، هافبک بازی ساز رئال مادرید با حضور در لندن در آستانه سال نو به شایعات پیوستن به چلسی دامن زد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۱    
وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر میزبان وست بروم است. به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های آرسنال و وست بروم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، ساعت 18 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۵    
علیرضا منصوریان در دیدار استقلال و سپاهان با نیمکت نشین کردن مهدی رحمتی و گذاشتن سیدحسین حسینی در ترکیب 11 نفره که عملکرد خوبی هم داشت، هواداران استقلال را سورپرایز کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۲    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت و گویی درباره شرایط استقلال مطالبی را عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستر سیتی از عملکرد شاگردانش در کارهای تدافعی در دو بازی اخیر ابراز رضایت کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۱    
بازی سجاد شهباززاده مهاجم ایرانی آلانیا بعد از مدت ها از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. گل شهباززاده به زیبایی با ضربه سر درون دروازه موسلرا دروازه بان اروگوئه ای قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری تسنیم: تیم های گالاتاسرای و آلانیااسپور امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که میزبان با نتیجه پرگل پنج - یک به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، امروز در دیدار سپاهان و استقلال یکی از هواداران آبی پوشان پس از گل تساوی بخش تیمش جان خود را از دست داد و باعث تاثر جامعه فوتبال شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
استیون جرارد، ستاره سابق خط میانی لیورپول از لویس سوارز و فرناندو تورس، دو مهاجم سابق این تیم تمجید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۱    
ورزش سه: سرمربی سابق دورتموند که در اواسط فصل گذشته به لیورپول پیوست، عملکرد قابل قبولی در این تیم ارائه داده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۵    
مهاجم سابق استقلال و فعلی آلانیا اسپور ترکیه در بازگشت دوباره به ترکیب و شب شکست تیمش به زیبایی دروازه گالاتاسرای را باز کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۷    
با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، به نظر می رسد شاهد جا به جایی بازیکنان زیادی در لیگ برتر باشیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۶    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۳    
دروازه بان نفت تهران روی توپ گل شده تراکتورسازی که از خط عبور کرده بود نتوانست کاری انجام دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۸    
بازی با السد قطر آخرین فرصت منصوریان! عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبر ورزشی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۴    
مجتبی حق دوست امروز جانشین بختیار رحمانی در ترکیب اصلی تیمش شد و البته بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۷    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی از تیم جدا نمی شود. پندار خمارلو در گفت و گو با کاپ ،درباره پیشنهاد باشگاه آاک یونان به مهدی طارمی اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۳    
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، سال 2016 را سالی پرافتخار و شادی برای هواداران رئال مادرید توصیف کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۰    
در دقایق پایانی دیدار استقلال و سپاهان تعدادی از تماشاگران منتسب به استقلال اقدام به درگیری با یکدیگر و شکستن صندلی های ورزشگاه نقش جهان کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۷    
خبرگزاری تسنیم: علی کریمی، ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که پیش از آغاز فصل جاری لیگ کرواسی به این تیم مطرح اروپای شرقی پیوسته بود در فصل نقل و انتقالات زمستانی از دینامو جدا خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۷    
سم آلاردایس، سرمربی باتجربه و سابق تیم ملی انگلیس درباره روزهای سخت بعد از جدایی از تیم ملی انگلیس صحبت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:من به وزیر گفتم تازه از امروز می خواهم کارم را شروع کنم. به گزارش کاپ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۳    
با مرور جدول لیگ برتر در مقطع کریسمس فصول گذشته در می یابیم که چلسی به احتمال 50 درصد در پایان فصل قهرمان می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۹    
مهاجم ایرانی آلانیا اسپور ترکیه برای دومین بار در طول این فصل و برابر تیم مطرح گالاتاسرای در ترکیب قرار گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۹    
عزت پورقاز و سید جلال عبدی تا کنون جدایی طلبان استقلال خوزستان هستند، اما مطمئنا این لیست تکمیل تر خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۲    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۹    
یان اوبلاک، گلر اسلوونیایی اتلتیکو مادرید، گزینه موردنظر مسئولان چلسی برای جانشینی تیبو کورتوا است که ممکن است فصل آینده راهی رئال شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان دیدارهای معوقه لیگ برتر جام شهدای منا را اعلام کرد. برنامه 2 دیدار عقب افتاده روز یکشنبه 19 دی به شرح زیر استت: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۴    
دو بازیکن اوکراینی تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم خواهند ماند. به گزارش کاپ، پل یانسکی و پریموف دو بازیکن اوکراینی تیم فوتبال پرسپولیس که انتقاداتی به عملکرد آنها در نیم فصل اول لیگ برتر شده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۷    
سرمربی سپاهانی ها پس از به تساوی رسیدن بازی تیمش در برابر استقلال در دقایق پایانی، لحظاتی را به صورت بهت زده روی نیمکت نشست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۹    
معینی: علیرضا منصوریانِ متفاوتی را نسبت به گذشته شاهد بودیم
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۲    
علیرضا در دقایق پایانی برابر سپاهان اصفهان با ضربه سر بهنام برزای از شکست گریخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، احمد آل نعمه درباره شکست امروز نفت مقابل تراکتورسازی گفت: در ابتدا به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم. ما در نیمه دوم سنگ تمام گذاشتیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۵    
وبسایت رسمی برنامه نود - مویس برای اولین بار از زمان اخراجش از یونایتد، به الدترافورد باز می گردد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۲    
به گزارش هفت روز خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، فیفا برای محمد باژدارویچ، سرمربی تیم ملی بوسنی و هرزگوین به خاطر حرکات غیر ورزشی در بازی این تیم برابر یونان در چارچوب انتخابی جام جهانی 2018 روسیه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۰    
به گزارش خبرگزاری فارس ، وحید حمدی نژاد درباره شکست نفت مقابل تراکتورسازی گفت: به نظر من بازی امروز بازی اتفاقات بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۶    
مهدی رحمتی در یکی از حساس ترین روزهای فصل استقلال با تصمیم غیرمنتظره علیرضا منصوریان نیمکت نشین شد تا برای اولین بار در رقابت های لیگ 90 دقیقه بازی را از فاصله نزدیک تماشا کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در پی این اتفاق تلخ, روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران طی پیامی این ضایعه تلخ را به خانواده این هوادار فقید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۶    
مدافع تیم تراکتورسازی ابراز خوشحالی که بعد از یک ماه و نیم توانست برای تیمش به میدان برود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۷    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمد نوری درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت، گفت: ما امروز بازی سنگینی را انجام دادیم اما باید به علی دایی هم تبریک بگویم که تیم خوبی ساخته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۶    
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال پس از گل تساوی تیمش مقابل سپاهان جانش را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۵    
وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به عنوان بهترین دروازه بان سال 2016 برگزیده شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۴    
یکی از هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه نقش جهان بعد از گل تساوی این تیم به دلیل ایست قلبی درگذشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۷    
سردار آزمون در تازه ترین اقدام خود در تعطیلات، قویترین اسب ایران به نام هچ دیو را خرید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خدا را شکر می کنم و تیم خود را ستایش می کنم که توانستیم تیم خوب نفت را شکست دهیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بازی در آبادان در حضور هواداران صنعت نفت را همواره دشوار عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شایسته برد مقابل نفت بودیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - در تاریخ فوتبال ایتالیا همواره نام های بزرگی وجود داشته که اسطوره وفاداری به باشگاه، تعصب و عشق به پیراهن بوده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۵    
دو والیبالیست بانوان ایران به تیم بلغارستانی ملحق می شوند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۸    
هواداران سپاهان پس از گل برتری تیمشان برای خداحافظی علیرضا منصوریان شعار سر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۸    
بازیکن ملی پوش تیم استقلال خوزستان در آستانه پیوستن به سایپا قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - از فوتبال انگلیس خبر می رسد که ویرجیل فن دایک به احتمال زیاد در نقل و انتقالات ژانویه راهی منچستر سیتی خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۴    
دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ به عنوان بهترین دروازه بان جهان در سال 2016 انتخاب شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - پنجره نقل و انتقالات زمستانی در راه است اما در باشگاه آرسنال هیچ خبری نیست. نه خبری از خرید جدید یا تمدید قرارداد دو ابر ستاره توپچی ها و نه حتی خبری از تمدید قرارداد آرسن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۱    
به گزارش ورزش 11، سرالکس فرگوسن که در زمان 26 سال و نیم حضورش در منچستر یونایتد 38 عنوان قهرمانی از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر برای این تیم کسب کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۸    
سید مهدی رحمتی پس از 5 سال و 7 ماه و 5 روز در لیگ برتر نیمکت نشین شد تا علاوه بر توقف رکورد رویایی اش شایعه اختلافات این دروازه بان با منصوریان بیش از پیش رنگ واقعیت بگیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما امسال خیلی بزرگ فکر می کنیم و هنوز هم تا رسیدن به هدف مان خیلی راه داریم
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۰    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مقابل استقلال در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر مشخص شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۲    
مشاور سازمان لیگ اعلام کرد: در صورتی که تیم های غیر آسیایی به فینال جام حذفی برسند این فینال 21 یا 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۵    
استقلال برای مصاف حساس با سپاهان ترکیب 11 نفره خود را اعلام کرد آن هم با چند تغییر جالب توجه کادر فنی و اعتماد بیشتر به جوانان.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: مسابقه دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال پخش مستقیم خواهد شد و مشکلی برای پخش آن وجود ندارد اما از آن جایی که ورزشگاه تکمیل نیست، مشکلات فنی زیادی داریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۰    
سرمربی منچسترسیتی در صدر بالاترین دریافت های حقوق در بین مربیان باشگاهی جهان قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه به سالم سازی، بازسازی و پاکسازی نیاز دارد گفت: اجازه نمی دهم کسانی که میلیاردها بدهی در استقلال بر جای گذاشته اند، دوباره به باشگاه برگردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برای تعیین میزبان و میهمان در بازی تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در سازمان لیگ با حضور نمایندگان دو تیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان در حالی تغییرات در سطح معاونان را آغاز کرده که این کار بدون توجه به چارت قانونی و مصوب این وزارتخانه صورت گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۳    
مدافع پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد را برعهده گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۱    
مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: جا دارد به عنوان یک پرسپولیسی به هواداران، کادر فنی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از تیم های عربستانی در کشور عمان باید شش برابر میزبانی در ایران هزینه کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۱    
تمرین والیبال سردار آزمون به همراه پدرش خلیل آزمون از ستارگان اسبق والیبال ایران
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۰    
تراز: حسین ماهینی که پس از پایان بازی های پرسپولیس در نیم فصل با هواپیما راهی بوشهر شد، در مسیر به کابین خلبان رفت و با نشان دادن عدد 6 در آسمان برای استقلالی ها کری خواند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۴    
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با موافقت مسئولان این باشگاه رضایت نامه اش را دریافت می کند. به گزارش کاپ، جلال عبدی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۲    
حسین ماهینی در سفر به بوشهر بر بالین کریم تاج الدینی مربی اسبق خود حاضر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۳    
پیروز قربانی، سرمربی تیم سردار به همراه اعضای کادرفنی تیمش، در حال پارو کردن برف ورزشگاه خاتم النبیا بوکان!
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۲    
تست پزشکی مهاجم کامرونی مدنظر استقلال خوزستان تایید شد. به گزارش کاپ، آلویز نانگ، مهاجم کامرونی که سابقه بازی در فولاد و تراکتورسازی را در کارنامه دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۴    
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۱    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: داور و نماینده سازمان لیگ امروز زمین مسابقه در تبریز را بررسی می کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، با توجه به اینکه اشکان دژاگه، هافبک ملی پوش کشورمان با باشگاه العربی هنوز هم قرارداد دارد به این خاطر رسانه های قطر در ماه اخیر اخباری مبنی بر بازگشت دژاگه به العربی در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: روزنامه الوطن قطر در گزارشی نوشت: رکورد تغییر مربی در نیم فصل لیگ ستارگان به ثبت رسید و در 7 تیم 9 سرمربی اخراج شدند که این اتفاق در سال های اخیر بی سابقه است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۳    
خبرگزاری تسنیم: مجید نامجومطلق در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس شایسته قهرمانی در نیم فصل بود و نشان داد که تیم با برنامه ای است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۹    
مهاجم بایرن مونیخ برای ششمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال لهستان انتخاب شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۱    
باشگاه استقلال تا هفته آینده مطالبات یکی از بازیکنان خارجی پیشین خود را پرداخت می کند و برای تسویه حساب با دو بازیکن خارجی هم دست به دامن فیفا شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی تبریز امروز در تبریز برگزار نمی شود. تیم سایپا روز گذشته از ساعت 16 در فرودگاه مهرآباد تهران منتظر سفر به تبریز بود و در نهایت پرواز این ...