سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 25 تیر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 تیر 1397 گام نیوز 2 تیر 1397 گام نیوز 3 تیر 1397 گام نیوز 4 تیر 1397 گام نیوز 5 تیر 1397 گام نیوز 6 تیر 1397 گام نیوز 7 تیر 1397 گام نیوز 8 تیر 1397 گام نیوز 9 تیر 1397 گام نیوز 10 تیر 1397 گام نیوز 11 تیر 1397 گام نیوز 12 تیر 1397 گام نیوز 13 تیر 1397 گام نیوز 14 تیر 1397 گام نیوز 15 تیر 1397 گام نیوز 16 تیر 1397 گام نیوز 17 تیر 1397 گام نیوز 18 تیر 1397 گام نیوز 19 تیر 1397 گام نیوز 20 تیر 1397 گام نیوز 21 تیر 1397 گام نیوز 22 تیر 1397 گام نیوز 23 تیر 1397 گام نیوز 24 تیر 1397 گام نیوز 25 تیر 1397 گام نیوز 26 تیر 1397 گام نیوز 27 تیر 1397 گام نیوز 28 تیر 1397 گام نیوز 29 تیر 1397 گام نیوز 30 تیر 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۴    
رئیس اداره بهره وری موقوفات وبقاع متبرکه استان بوشهر گفت: اطلاعات بیش از 6 هزار رقبه موقوفات در استان بوشهر ویرایش و ثبت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
مستند جنجالی خیلی محرمانه با موضوع جنجالی ترین پرونده های رد صلاحیت نمایندگان به تهیه کنندگی حمید یادروج و کارگردانی محمد نگینی پور آماده نمایش شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۴    
از جوش شیرین که تقریبا در تمامی خانه ها وجود دارد، می توان برای موارد متعددی از شیرینی پزی گرفته تا تمیز کردن لوله فاضلاب استفاده کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۳    
مجری فازهای 20 و 21 از تکمیل ظرفیت تولید اتان فاز های 20 و 21 میدان گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: تولید این میزان اتان، ماهانه حدود 18 میلیون دلار سودآوری در صنایع پایین دستی کشور به دنبال دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۴    
دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: هر واحد صنفی بین 7 تا 17 درصد می تواند برای کالاهای وارداتی افزایش قیمت دهد و بیشتر از آن تخلف است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۴    
شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: شناور فرآورشی و ذخیره سازی کوروش مستقر در لایه نفتی پارس جنوبی که 23 تیرماه امسال دچار حادثه شده بود، در مدار است و تولید در این میدان ادامه دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۹    
سرمربی پرسپولیس نسبت به لغو سوپرجام واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۹    
در پایان جام جهانی 2018 بلیچر ریپورت بهترین های هر پست را انتخاب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۴    
تلاقی زیبای کویر و دریا در روستای تنگ چابهار در 70 کلیومتری کنارک، استان سیستان و بلوچستان را مشاهده می کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۴    
هتل "مانتا" در یکی از جزایز زیبای آفریقا واقع شده است. این هتل یک اتاق مخصوصِ شناور روی آب های اقیانوس دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر گفت: 10 کیلومتر جاده بین مزارع در شهرستان دیر احداث می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۹    
فرماندار جم گفت: بخش وسیعی از اراضی کوهستانی شهرستان جم در آتش سوخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: دو باند توزیع مواد مخدر در دشتستان متلاشی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۴    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه حل های اصولی و زیربنایی تامین آب در استان بوشهر اجرا شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۴    
سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر از ارائه آموزش های تخصصی به ناظران شورای نگهبان در استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۹    
بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر توسعه زیرساخت های ورزشی، گفت: ورزش های آبی و ساحلی در جزیره خارگ راه اندازی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه بوشهر به نقش مهم استان بوشهر در جنوب ایران و حوزه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: پیشنهاد شد که استان بوشهر مرکز دانشگاهی دانشگاه مذاهب اسلامی باشد و مورد پذیرش واقع شد و باید شرایط لازم فراهم ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: یک هزار و 107 واحد مسکونی تاکنون به معلولان استان واگذار شده و در هفته بهزیستی امسال هم 41 واحد مسکونی ویژه معلولان افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۹    
گام نیوز : مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با کارهای صورت گرفته، ورودی آب به برازجان از بامداد امروز افزایش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا به صراحت فرمودند: این فاجعه نباید فراموش شود اما خانواده شهدای منا از بی توجهی مسئولان به این حادثه عظیم در جهان اسلام، گلایه دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۹    
درحالی که روحانی با بیانیه ای به مردم وعده داده بود که جلو نجومی بگیران را بگیرد، حالا شاهد اعطای پاداش های نجومی به مدیران دولتی هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از اجرای طرح میز خدمت در تمامی بخش های منابع طبیعی استان و شهرستان ها خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
دبیر طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از آغاز فعالیت 30 پایگاه اوقات فراغت با پوشش هزار جوان در استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
گام نیوز : مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال 875 زائر از استان بوشهر در قالب هفت کاروان و با چهار پرواز به سفر معنوی حج اعزام می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هفته دولت امسال دو کارگزاری جدید تامین اجتماعی در استان بوشهر افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تامین 600 دستگاه کولر گازی برای مددجویان جنوب استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارق قطعات خودرو در بوشهر خبر داد و گفت: 13 فقره سرقت کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مراقبت های بهداشتی و پزشکی کاروان های حجاج به صورت ویژه انجام شود تا حجاج گرفتار بیماری نشوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۹    
رئیس بهزیستی شهرستان دیر با اشاره به حمایت بهزیستی از 980 معلول در دیر گفت: برای احداث 13 مسکن دو معلولی اقدام شد که برای واحد بین 25 تا 30 میلیون تومان کمک کردیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۴    
در تاریخ 30 فروردین 1359 طی حملات عناصر دمکرات، کومله و عوامل بعثی با خمپاره و سلاح های سنگین به امامزاده ای در روستای خانقاه از توابع پاوه، این امامزاده به کلی ویران شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به سیاست سازمان صداوسیما در انتصاب مدیران جدید اعلام کرد که قرار است مدیران شبکه ها از افراد زیر 50 سال انتخاب شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
با اجرای سیاست های کاهش جمعیت در دهه های گذشته، اکنون نرخ باروری رقم 8/1 را نشان می دهد. با این توصیف و با رشد جمعیتی که پیش رو داریم در سه دهه آینده با بحرانی به نام سالمندی روبه رو خواهیم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
ترامپ که به دلیل مواضع تندش ضد اعضای ناتو به ویژه اروپایی ها در نشست اخیر سران این سازمان با انتقادهای زیادی مواجه شده ، ادعا کرد که بسیاری از اعضای ناتو از او به خاطر مواضعش تشکر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم 4 پیشنهاد دارم اما مثل بیرانوند در تمرینات غیبت نمی کنم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۴    
گروه طالبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، در نشست سه روز جده که به دلیل صلح افغانستان برگزار می شود، هیچ نماینده ای نخواهد فرستاد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۴    
امروز با وجود 33 روز جنگ و گذشتن 6 روز از آتش بس، هنوز نامی برای آن جنگ پیدا نکرده اند. البته رسانه ها بر اساس ترتب زمانی، نام جنگ دوم لبنان را بر آن نهاده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۴    
نوتیفیکشن تلگرام موبایلم به صدا درآمد، برخلاف گذشته که به نوتیفیکیشن ها اهمیت نمی دادم، این بار این پیام را هم خواندم و هم متعجب شدم! میثم سیدصالحی ، مدیر پیام رسان ایرانی سروش به تلگرام پیوست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
هشتاد و نهمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار برای هر نفر 455 هزار ریال امشب 26 تیر ماه سال 97 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
معلمان می گویند نسبت به احکام جدید، عدم افزایش 20 درصدی حقوق و حدف بند سختی کار و حق عائله مندی بانوان مجرد معترضند و این موارد در شرایطی حذف شده اند که به فیش حقوقی آنها اضافه شده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
اولین تصاویر از تروریست ها و تجهیزات همراهشان در درگیری با رزمندگان نیروی زمینی سپاه منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۴    
در برخی از کشورها قوانین و مقررات سخت گیرانه بیشتری درباره فعالیت وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها وجود دارد؛ به گونه ای که درنهایت ممکن است به سانسور، فیلترینگ و مسدود کردن آن ها منجر شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۹    
مرد جوانی که طی یک نقشه شیطانی 11 پسر نوجوان را فریب داده و با تهدید چاقو به آنها تعرض کرده بود صبح دیروز درشعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۹    
بازیکن تیم ملی کرواسی به سوال خبرنگار ایرانی پاسخ داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۴    
ایثارگری و فداکاری زنان ایرانی به اندازه ای بوده که حتی رسانه های خارجی هم نتوانستند منکر آن شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۴    
تعرفه ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار نهایی شد و قرار است ثبت نام از هفته جاری در فاز نخست در استان تهران آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران گفت: در پیچ و خم های اداری، واردکنندگان باید پشت صف های طولانی دریافت ارز بایستند و هر آن کس که در ابتدای این صف طولانی قرار دارد، منفعت می برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۴    
در حالی که مدیرعامل شرکت توانیر می گوید قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلی ترین مشکل در وضعیت کنونی برق ؛ ضعف مدیریت است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۹    
گناهی که جلوی روزی را می گیرد، زناست. گناهی که مرگ را شتاب می بخشد، قطع رابطه با خویشان است و گناهی که مانع استجابت دعا می شود و زندگی را تیره و تار می کند، نافرمانی از پدر مادر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۹    
هافبک فصل گذشته سپاهان به استقلال پیوست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۴    
رسانه ها بامداد دوشنبه گزارش دادند پلیس فرانسه برای مهار شورش ها در شهر پاریس، همزمان با شادمانی های مربوط به قهرمانی فرانسه در جام جهانی فوتبال، گاز اشک آور پرتاب کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۴    
فوتبالیست بازنشسته و سرشناس آرژانتینی طی دیدار خود با رئیس تشکیلات خودگردان به حمایت از فلسطین پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۹    
رئیس هیئت فوتبال جم گفت: با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در اوایل مرداد ماه، نواقصات ورزشگاه تختی جم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر رفع می شود.