پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۳:۵۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 21 آبان 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 آبان 1397 گام نیوز 4 آبان 1397 گام نیوز 5 آبان 1397 گام نیوز 6 آبان 1397 گام نیوز 7 آبان 1397 گام نیوز 8 آبان 1397 گام نیوز 9 آبان 1397 گام نیوز 10 آبان 1397 گام نیوز 11 آبان 1397 گام نیوز 12 آبان 1397 گام نیوز 13 آبان 1397 گام نیوز 18 آبان 1397 گام نیوز 19 آبان 1397 گام نیوز 20 آبان 1397 گام نیوز 21 آبان 1397 گام نیوز 22 آبان 1397 گام نیوز 23 آبان 1397 گام نیوز 24 آبان 1397 گام نیوز 25 آبان 1397 گام نیوز 26 آبان 1397 گام نیوز 27 آبان 1397 گام نیوز 28 آبان 1397 گام نیوز 29 آبان 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۰    
شاپرک پیشنهاد داده است که پرداخت یارانه سوخت خودروها از طریق شبکه شاپرک و واریز یارانه به کارت بانکی دارنده خودرو انجام شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۹    
در حالی که دانشمندان تا به امروز اصرار داشته اند که ورزش صبحگاهی برای سوزاندن کالری مفیدتر است، حالا مشخص شده ورزش در عصر بیشتر موجب کالری سوزی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۹    
یک برنامه جدید به تازگی برای گوشی های هوشمند توسعه یافته که می تواند تعیین کند آیا کاربر در معرض حمله قلبی جدی قرار دارد یا خیر!؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۹    
بازیکنان تیم ملی ایران در اعتراض به کمبود های موجود دست به اعتصاب زدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۹    
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با تاکید بر تحقق مسئولیت های اجتماعی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: رفع دغدغه های مردم شهرستان عسلویه از اولویت های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس جنوبی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۹    
شهردار بنک با تاکید بر توسعه زیرساخت های عمران شهری گفت: طرح های ساحل سازی برای توسعه گردشگری دریایی در اولویت برنامه شهرداری بنک کنگان قرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۹    
تصویری از آهوی گواتردار ایرانی(Goitered gazelle) که در حیات وحش سبزوار به ثبت رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر گفت: 36 هزار تبعه افغانستانی در استان بوشهر سکونت دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۹    
فرماندار گناوه از برگزاری برنامه های باشکوه هفته وحدت با مشارکت شیعه و سنی در گناوه خبر داد و گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) الگو و اسوه زندگی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۹    
اظهارات اخیر ظریف در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF بلافاصله با عنوان در ایران پولشویی گسترده انجام می شود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۸    
علی الفت پور درکتاب نقاب ها به نفوذ در اداره شنود اطلاعات سپاه در دهه شصت پرداخته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۸    
با اینکه ایران بزرگ ترین مصرف کننده پارچه چادر مشکی در دنیاست اما بازار این محصول در انحصار کشورهای خارجی است و نوسانات ارز هم مرتب قیمت این محصول را بالاتر می برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۸    
باشگاه پرسپولیس در تلاش است برنامه جدید سازمان لیگ فوتبال برای بازی های معوقه این تیم در لیگ برتر را تا حد امکان از حالت فشرده خارج کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بسته حمایتی دولت گفت: در هفته جاری بسته حمایتی را در گام اول برای تحت پوشش های نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار داریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
آرزویش این بود که مشت ولایت را هرچه محکم تر و پولادین تر کند تا وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند: تهدید را با تهدید جواب می دهم ، مشت ولایت پر باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقایسه این لیگ قهرمانان حرفه ای با جام هایی که 100 سال قبل انجام شده و استقلال نمایندگان نپال و بنگلادش را شکست داده درست نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی حکم وزیر مستعفی راه و شهرسازی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را لغو کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
گاهی فرشته ها کاسب محل می شوند...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: قیمت برنج ایرانی در بازار به دلیل عدم قیمت گذاری و نبود نظارت بر بازار، افزایش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی 9 و 10 پله صعود کردند اما استقلال با سقوط 2 پله ای مواجه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
یکی از دلایل به تاخیر افتادن احیای کارت سوخت، مشکلات موجود در صدور کارت های جدید در کشور است و برای حل این مشکل، استفاده از کارت های بانکی به جای کارت سوخت در حال بررسی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
بانوی تکواندوکار ایرانی گفت: وقتی به خانه شهید گیتی نما رفتم، از اینکه دیدم یک مادر چطور بیش از سه دهه است که با عکس ها و خاطرات تک پسرش روزگار می گذراند، حس عجیبی پیدا کردم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
رسم "سید سعید" هم مانند تمام شیعیان عراقی، پهن کردن سفره هایی سخاوتمندانه و بی پیرایه برای زائران اربعین بدون توجه به ملیت آنهاست، ملیت زائران هم در نحوه میزبانی او از زائران حسینی تاثیری ندارد...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۸    
من سند مربوط به شهید بهشتی را به یاد دارم. آن سند، بسیار به نفع شهید بهشتی بود چرا که تجزیه و تحلیل دقیقی از شخصیت ضد آمریکایی ایشان ارائه کرده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۸    
جانشین سپاه امام حسین(ع) شهرستان دیر گفت: کاروان راهیان نور شهرستان دیر 30 آبان عازم مناطق جنگی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر از راه اندازی دستگاه های خودپرداز در روستاهای استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: بزرگترین کتابخانه عمومی استان بوشهر امسال افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۸    
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی تقویت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۸    
معاون امورعمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: در بازدید از طرح های عمرانی در روستاهای چاهبردی و قلعه حیدر دستور توقف و بهسازی یک طرح در روستای چاهبردی به پیمانکار آن صادر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های استان، گفت: سهم استان بوشهر از درآمدهایی که برای ایران دارد بسیار ناچیز است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۸    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناوه گفت: بیش از 40 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان گناوه اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۸    
هیئت فوتبال استان بوشهر به عنوان اولین هیئت فوتبال در سطح کشور موفق به اخذ لایسنس ایزو 9001 و ایزو 1004 از اکادمی رلیانس فرانسه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۸    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: همایش یاوران وقف و وقف ورسانه در بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۸    
گام نیوز : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از بارش های شدید در استان طی روزهای آخر هفته جاری خبر داد و گفت: آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۸    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان گفت: طرح آموزش حرفه های مهارتی کوتاه مدت با عنوان ایران مهارت در مدارس متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۸    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیلم اظهار داشت: ارائه آموزش های مهارتی با توجه به نقش آفرینی در توانمندسازی نیروی اشتغال باید از سنین پائین آغاز شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۸    
امام جمعه خورموج اظهار داشت: باید برای انتشار کتاب توسط نویسندگان از سوی مسئولان تدبیری اندیشیده شود و از نویسندگان بومی حمایت صورت گیرد تا آن ها بتوانند با مشکلات کمتری آثار خود را چاپ کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۸    
بنیادهای دستور گویش دشتی نوشته سید کوچک هاشمی زاده در شهرستان 86 هزارنفری دشتی رونمایی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۸    
اظهارات دوپهلو وزیر سابق رفاه یکبار دیگر گمانه زنی درباره جدایی جهانگیری از روحانی و همچنن شایعات درباره وضعیت سخت جهانگیری در دولت تدبیر و امید را تقویت می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام اسماعیل پور اظهار داشت: همایش یاوران وقف در کنار همایش وقف و رسانه با هدف تجلیل از واقفان خیر اندیش و رسانه های فعال عرصه وقف برگزار می شود
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۸    
از آنجا که احداث راه آهن استان بوشهر گام مهمی در توسعه این استان محسوب می شود و در این زمینه در سنوات گذشته کوتاهی شده، تاخیر و غفلت سالهای گذشته باید به سرعت جبران شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
پیرو کناره گیری رسول خادم و با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی، غلامرضا محمدی بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در سالروز شهادت سردار سرلشکر حسن طهرانی مقدم، تصویری از دست نوشته رهبر انقلاب برای تقدیر از وی و همکارانش در سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
مدیر کل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد گفت: امسال 30 هزار واحد مسکن روستایی مددجویان در 14 استان مقاوم سازی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۷    
به گزارش گام نیوز در ششمین روز از دهه وقف ، رئیس اوقاف شهرستان دیر با فرماندار شهرستان دیر دیدار کرد . ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۷    
یک قطعه زمین به مساحت 600 مترمربع در شهرآبدان شهرستان دیر استان بوشهر وقف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 42 میلیارد ریال زکات از سوی مردم بوشهر در سال جاری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
با حضور اقشار مختلف مردم نخستین برنامه نذر طبیعت در گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
دبیر چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) آخرین مهلت ارسال آثار به این کنگره را 25 آبان ماه سال جاری عنوان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب با بیش از 600 نسخه در محل کتابخانه عمومی فرهنگ کنگان گشایش یافت، علاقه مندان می توانند از تخفیف 30 درصدی خرید کتاب در این نمایشگاه استفاده کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
محسن قناعت زاده داوربین المللی دشتستان به مسابقات تکواندو باشگاههای کشور برای قضاوت دعوت شد.