سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای قلم نیوز 13 اردیبهشت 1400 - ghalamnews.ir

قلم نیوز 21 فروردین 1397 قلم نیوز 25 اسفند 1398 قلم نیوز 1 فروردین 1399 قلم نیوز 31 فروردین 1400 قلم نیوز 31 خرداد 1400 قلم نیوز 31 تیر 1400 قلم نیوز 31 مرداد 1400 قلم نیوز 14 شهریور 1400 قلم نیوز 24 آبان 1400 قلم نیوز 7 دی 1400 قلم نیوز 28 بهمن 1400 قلم نیوز 23 اسفند 1400 قلم نیوز 1 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 2 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 3 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 4 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 5 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 6 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 7 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 8 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 9 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 10 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 11 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 12 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 13 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 14 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 15 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 16 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 17 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 18 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 19 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 20 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 21 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 22 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 24 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 25 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 26 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 27 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 28 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 29 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 30 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 31 اردیبهشت 1400 
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۱    
دلار بعد از عبور از حمایت مستحکم 23800 به کانال قوی 21800 رسید و اینجا جایی است که دیماه 99 بر بازار حاکم شد که سیگنالی بود که خروجی انتخابات آمریکا با خود آورد ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۱    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با افتتاح حساب برای کودک چهار ساله خود اقدام به 320 میلیارد ریال پولشویی کرده بود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۶    
بر اساس اعلام اپلیکیشن ماسک با کاهشی شدن روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز تعداد شهرستان های قرمز به 102 شهرستان کاهش یافت. علاوه بر آن 235 شهرستان نارنجی و 111 شهرستان زرد هستند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۶    
تقویت حضور بانک ها در بازار بورس با هدف حمایت از سرمایه گذاران خرد از دیگر پیشنهادهایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد مربوط به منظور جبران زیان خریداران واحد های سرمایه گذاری عرضه ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۱    
طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت محصولات ایران خودرو به طور متوسط 8.2 درصد و خودروهای سایپا به طور میانگین 8.9 درصد افزایش می یابد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
وب سایت خبری اکسیوس به نقل از یک منبع مطلع اسراییلی نوشت: بایدن روز جمعه به یوسی کوهن رییس موساد گفت که ایالات متحده هنوز تا رسیدن به توافق کامل با ایران برای بازگشت به توافق هسته ای (برجام) راهی ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: به زودی دارندگان سهام عدالت، صاحب سهام دیگری می شوند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
پایگاه سوخت رسانی فرودگاه کیش با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی سوخت، ارائه خدمات سوخت رسانی به هواپیما های عبوری از آسمان خلیج فارس و افزایش درآمد های ارزی درحال ساخت است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: تعدادی از نمایندگان فساد اقتصادی داشتند؛ چرا باید تأیید صلاحیت شوند؟ و عده ای به دنبال این هستند که کاندیدا بشوند تا رد صلاحیت شوند، چون می دانند رد صلاحیت می شوند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع آمار بررسی هیئت نظارت و هیئت اجرایی 81 درصد اعضای فعلی شورا های شهر استان تهران رد صلاحیت شدند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
گل محمدی عطری بی نظیر دارد و دارای خواص قابل توجه دارویی و همچنین بهبود پوست و مو و زیبایی است. در این مطلب با فواید دمنوش گل محمدی برای سلامتی آشنا خواهیم شد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
شرکت امداد خودرو سایپا که وظیفه امداد رسانی به محصولات گروه خودروسازی سایپا را بر عهده دارد با سرمایه گذاری و گسترش ناوگان خودرویی و در راستای تشویق مالکان خودرو برای در خانه ماندن ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای سورنا ستاری، وی به قرنطینه رفت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۲    
مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو، ناصر ریاحی رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو، حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
پزشک پرسپولیس اعلام کرد بازیکنان مصدوم این تیم تحت نظر کادرپزشکی قرار دارند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۷    
سیامک افسایی بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر تبریز امروز بر اثر کرونا درگذشت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۷    
در حالی خبر توافق استقلال و قاسمی نژاد مطرح شده است که این بازیکن رضایتنامه ای دریافت نکرده است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۷    
بر اساس گزارشی از مایو کلینیک که یکی از معتبرترین مراکز و دانشگاه های علوم پزشکی جهان به شمار می رود ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
مصطفی تاجزاده، داوطلب نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به عذرخواهی مجدد محمد جواد ظریف بابت حرف های درز کرده اش به رسانه ها در توییتی از اینکه او "مجبور به عذرخواهی از عالم و آدم" شده است ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۲    
شیوع ویروس کرونا در میان عوامل سریال دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد، ادامه فیلمبرداری را ناتمام گذاشت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
سخنرانی روز یکشنبه مقام معظم رهبری به ویژه بخشی از آن درباره اظهار نظر اخیر برخی مسئولان در عرصه سیاست خارجی، بازتاب گسترده ای را در رسانه ها و مطبوعات خارجی داشت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی با پیش بینی وضعیت بازار مسکن بر ضرورت کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی و توجه به وضع معیشت آحاد جامعه به خصوص کارگران تاکید کرد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
هر سکه امامی به قیمت 9 میلیون 621 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام خبر داد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
تا کنون 25 نفر به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرده اند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲    
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد اظهار داشت: سوئدی ها نظر بسیار مناسبی به بازار ما دارند و الان هم مذاکرات وین را دنبال می کنند و امیدوار هستند که هرچه سریع تر این تحریم ها لغو شود تا بتوانند ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲    
شجاع خلیل زاده بعد از عذرخواهی رسول پناه از اظهارات خود در فایل ویدیویی منتشر شده طی ماه های گذشته، نسبت به شکایت خود در کمیته انضباطی، رضایت داد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
نام پیشنهادی جریان اصلاحات به ترتیب اولویت مشخص شدند و در فهرست منتشر شده می توان چند دسته داوطلب مشخص کرد؛ ایده آل ها، ممکن ها و گزینه هایی که به دلایل مختلف نمی توانند گزینه نهایی باشند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۷    
شاخص بورس امروز هم روند نزولی دارد. قابل پیش بینی بود که با سقوط قیمت دلار در بازار آزاد ارز، بورس هم نتواند به روند صعودی برگردد و در همان مسیر گذشته حرکت کند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه شاخص کل بازهم نزولی شد و صف های فروش نماد های شاخص ساز همچنان به قوت خود باقی ماند. باید دید امروز چه سیگنال هایی بازار را تحت تاثیر خود قرار می دهند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: رعایت نکاتی خاصی قبل از تزریق واکسن لازم نیست اما به طور کلی افراد قبل از تزریق نباید تب داشته باشند و توصیه می شود روز قبل از زدن واکسن از قرص هایی نظیر ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: ما روی برند واکسن بحثی نداریم و فقط از آمریکا و انگلیس واکسن نمی خریم. اگر برند واکسنی آمریکایی باشد و در کشور دیگری تولید شود، ما اجازه خریدن این واکسن را می دهیم.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
گرانی برنج خارجی می تواند بازار برنج ایرانی را نیز دچار اختلال کند. با افزایش بیشتر قیمت برنج ایرانی، این محصول از سفره اقشار متوسط جامعه هم حذف خواهد شد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: اگر بخش خصوصی بتواند مازاد بر تعامل دولتی و دیپلماسی واکسن وارد کند، باید دست او را بوسید و پولش را نقد داد و از بخش خصوصی خرید ولی اگر قرار باشد نظام شبکه بهداشت را به ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا را تأیید نکرد و درباره مذاکرات در وین گفت: اجازه نخواهیم داد گفت وگوها در چارچوب کمیسیون برجام فرسایشی شود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پس از آنکه شنبه شب سیدعباس عراقچی، رئیس هیات مذاکره کننده وین از توافق بر سر تعلیق تحریم های موضوعی و بخشی مثل تحریم بخش انرژی ایران که شامل نفت و گاز می شود یا تحریم صنعت خودرو، تحریم مالی ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
تهران تایمز نام چهار شهروند ایرانی - آمریکایی که قرار است میان دولت ایران و آمریکا مبادله شوند را اعلام کرد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
عارف گفت: چرا من و آقای خاتمی باید اختلاف داشته باشیم؟ من همیشه ارادت خاصی به آقای خاتمی و ایشان هم اعتماد خاص به من داشتند پس چرا باید اختلاف داشته باشیم.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
بی خوابی یک اختلال خواب است و هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه و تحریک پذیری عملکرد و ضعف او می شود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
یوونتوس برای اولین بار در یک دهه اخیر، نتوانست قهرمان سری آ شود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
کوروش احمدی
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
مجلس که متهم به دست کاری جداول بودجه است و هر روز بر دامنه ابهام این تخطی از قانون افزوده می شود، به جای پاسخ گویی، در اقدامی پیش دستانه به دنبال تحقیق و تفحص از هزینه کرد های نهاد ریاست جمهوری است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
روند نزولی و سرعت گرفتن افت دلار نشان می دهد بازار خوانش جدیدی از انتظارات آتی دارد. براساس صحبت های تحلیلگران، سه متغیر نزولی دست به دست هم داده اند تا سمت و سوی انتظارات تغییر کند ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
عباس آخوندی نوشت: از قدیم گفته اند اغلب دزدان فریاد آی دزد سر می دهند. طرفه آنکه هنوز هیچ مطلبی در این ارتباط به من ابلاغ نشده، اما خبرنگار تسنیم مطلع شده است
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
هفته گذشته بازار سرمایه یکی از پرحاشیه ترین روز های خود را پشت سرگذاشت. بسته حمایتی 7+3 سازمان بورس از همان روز نخست در میان فعالان بورسی با واکنش های متفاوتی مواجه شد.