جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۵۳    
این روزها واردات موز به چالشی بین گمرک، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی تبدیل شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۷    
در این گزارش می توانید از قیمت آپارتمان های 70 متری در مناطق مختلف تهران مطلع شوید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۵    
در راستای نامگذاری امسال با عنوان " سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری، همچنین لزوم حمایت از صاحبان صنایع کوچک مقرر گردید جهت تسهیل در امر صدور ضمانت نامه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۱    
جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات خود را در صنعت هوافضا را در نمایشگاه هوافضا ماکس 2021 در معرض دید قرار داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۱    
قدیمی ترین خودروساز جهان طی چهار سال آینده، امکان خرید تمامی محصولات با پیشرانه الکتریکی را فراهم خواهد کرد. این برنامه، پیش درآمدی بر توقف عرضه خودروهای احتراقی مرسدس بنز تا سال 2030 است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: جیره بندی آب در تهران بستگی به میزان مصرف ساکنان این منطقه دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۱    
مشعل المپیک توکیو روشن شد و این مسابقات به صورت رسمی آغاز شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
هر چند موقعیت جغرافیایی و وضعیت بارندگی ایران باعث شده در تمام تحلیل های دهه های گذشته، این کشور در فهرست کشورهای کم آب طبقه بندی شود، اما به نظر می رسد این وضعیت امروز به یک بحران رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۶    
تا کنون 8 میلیون دوز واکسن تزریق شده است که این معادل 4 میلیون نفر است، یعنی فقط 4 میلیون نفر از مردم ما تا الان واکسینه شدند و این اصلا برای ایجاد ایمنی در جامعه کافی نخواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که کسانی که ضرورت دارند باید از هواپیما استفاده کنند و لزومی ندارد همه اقشار از هواپیما استفاده کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۳    
معاون فنی گمرک ایران از ترخیص بیش از 13 میلیون دوز انواع واکسن کرونا طی 6 ماه گذشته خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۸    
مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 عصر روز پنج شنبه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۸    
برخی از معلمان در نامه ای از نوبخت خواسته اند تکلیف رتبه بندی معلمان و فوق العاده ویژه فرهنگیان را مشخص کرده و پاسخ گمانه زنی های مختلف درباره اعتبار تعیین شده را در جلسه بعدی یعنی 4 مرداد بدهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سهمیه بنزین خودرو ها و موتورسیکلت ها، بامداد اولین روز مردادماه در کارت های سوخت شارژ شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۸    
با مثبت شدن 19 نمونه دیگر تعداد افراد مبتلا به کرونا به 106 نفر افزایش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۶    
شرکت های زیادی تلاش کرده اند تا خودروهای چینی را به بازار ایالات متحده وارد کنند اما تاکنون همهٔ آن ها در این راه ناموفق بوده اند و حالا هولدینگ خودرویی HAAH هم به این جمع اضافه شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۴    
محمداسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از راه آهن میانه تبریز: با بهره برداری از راه آهن میانه_تبریز مسافت تبریز به تهران پنج و نیم ساعت کاهش می یابد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۴    
کانسپت فولکس واگن اطلس کراس اسپرت GT با سواری کم و قدرت بیشتر رونمایی شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۴:۰۳    
منابع خبری، از واکسیناسیون غیرقانونی تعدادی از مسئولان، خبرنگاران و حتی پیشخدمت همسر یکی از مقامات، در استان فارس خبر داده اند. این نخستین بار نیست که دریافت خارج از نوبت واکسن خبرساز می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۴:۰۳    
ایالات متحده امریکا ادعا کرد که نتیجه مذاکرات احیای برجام در وین تاثیر مستقیمی بر محتوای لایحه جوابیه این کشور در پرونده شکایت ایران از امریکا به دلیل نقض پیمان مودت دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۶    
سخنگوی صنعت برق در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که از سه کشور ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و ارمنستان، برق وارد می شود و ایران سعی دارد با واردات کمبود برق خود را جبران کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۵    
پس از اینکه معاون سیاسی وزارت خارجه به طور رسمی اعلام کرد که مذاکرات وین در دولت بعدی دنبال می شود، عملا نشان می دهد کار احیای برجام در این دولت به نتیجه نرسیده و موکول به دولت بعد شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۹    
در پی سیاست های دلارزدایی، روسیه این بار دلار را در قرارداد نظامی نظامی با کشورهای دیگر حذف کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۸    
دو هفته تا تحلیف ابراهیم رئیسی به عنوان سیزدهمین ریاست جمهوری ایران مانده است. حالا در محافل سیاسی و شبکه های اجتماعی نام سه نفر برای وزارت آموزش و پرورش در کابینه او مطرح است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۸    
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در آخرین جلسه ای که با مسؤولان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برگزار شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۶    
در جدول زیر نرخ روز انواع تیبا در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون مجموع خرید تضمینی و توافقی گندم به 4 میلیون و 81 هزار تن رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
حیدری کارشناس اقتصادی میزان حد ضرر در فارکس را 2 درصد و میزان سود را 3 درصد پیشنهاد می دهد و به فعالان این بازار توصیه می کند که مراقب باشند به خاطر سود، کاری نکنند که جبران ناپذیر باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۷    
به گفته قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا تا آخر هفته بعد برندگان فرصت واریز خواهند داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۶    
یک مقام مسئول در سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به گرمای هوا و فساد تخم مرغ به عنوان یک فرآورده خام دامی به افراد توصیه می شود که از خرید تخم مرغ بیرون یخچال اجتناب کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۳    
در حالی که دو تماس تلفنی مقامات ایرانی با مقامات خارجی کمی از ابهامات بازار ارز را کم کرده است، این بازار، آخرین روز تیر را با ثبات نسبی پشت سر گذاشت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۱    
سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: ادامه فعالیت سامانه موسمی همراه با رشد ابرهای همرفتی به ویژه در روز شنبه (دوم مردادماه) ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران گفت: زمزمه افزایش 40 درصدی نرخ روغن موتور باعث احتکار آن و رواج روغن های تقلبی شده است و به نظر می رسد که تولیدکنندگان این محصول به افزایش 10 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۱    
در جدول زیر نرخ روز انواع خودرو 207 در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید همه سیمان تولیدی کشور در بورس کالا فروخته شود، گفت: به زودی سایر تولیدکنندگان سیمان که هنوز وارد بورس کالا نشده اند نیز پذیرش می شوند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۴    
دادستان اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و افزود: آنها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۵    
کراس اوور ایران خودرو به زودی از سوی این خودروساز ایرانی رونمایی خواهد شد. این خبر را فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت بیان کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۴    
بازار سرمایه در تیر ماه توانست بیشترین بازدهی را در بین دیگر بازارهای موازی کسب کند. شاخص کل مرز یک میلیون و 300 هزار واحدی را رد کرد و حرکت نمادهای کوچک بازار در این ماه آغاز شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۸    
ژاپنی ها تست کرونای متفاوتی از شرکت کنندگان المپیک می گیرند و برای کمک به انجام این کار ایده جالبی به کار برده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
از آپشن های استاندارد برای تریم GTS سال 2022 باید به سیستم ترمز بهبود یافته، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و بهبود عملکرد آن به میزان 15 درصد در مقایسه با GTS مدل 2021 اشاره کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۴    
بررسی صورت های مالی ایران خودرو نشان می دهد این خودروساز طی امسال تصمیم گرفته برخی از محصولات خود را از خط تولید خارج کند بنابراین دیگر شاهد عرضه این محصولات به بازار نخواهیم بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۵    
شرایط طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات مرداد 1400 اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
بنا بر اطلاعات و گزارش های رسیده، در برخی شهرهای ساحلی استان اجاره خودروهای شخصی با پلاک بومی به مسافران به یکی از راه های فرار از محدودیت کرونایی تردد خودروهای غیربومی تبدیل شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران گفت: زمزمه افزایش 40 درصدی قیمت روغن موتور باعث احتکار آن و رواج روغن های تقلبی شده است و به نظر می رسد که تولیدکنندگان این محصول به افزایش 10 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۶    
آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، از دستاوردهای خودکفایی در شرکت ساپکو و مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو و محصول جدید تارا و محصول پروژه K125 بازدید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۳    
با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های بوکس در بازی های المپیک، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۱    
برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی المپیک توکیو مشخص شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شرایط تعیین رشته مجدد را اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۳    
روز دوشنبه ارزش معاملات خرد با افت 21 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 5 هزار و 319 میلیارد تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل آب منطقه ای گلستان از موافقت وزارت نیرو برای شیرین سازی آب دریای خزر خبر داد و گفت: مجوز شیرین سازی 32 میلیون مترمکعب از آب دریای خزر صادر شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۸    
براساس معافیت تازه ایران می تواند به پول های بلوکه شده اش در کره جنوبی و ژاپن دست بیابد و البته نه به صورت نقدی و با ورود ارز به کشور ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین مردادماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت دارندگان خودرو های شخصی و موتورسیکلت واریز می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۱    
کاهش قدرت خرید مشتریان ایرانی باعث شد که فروش برخی اقلام غذایی در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها اقساطی شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۲    
برنامه های جدید واکسیناسیون کرونا از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۴    
قیمت سکه بالا رفت و به 10,551,000 (ده میلیون و پانصد و پنجاه و یک هزار) تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: این سازمان آمادگی تامین اعتبارات مصوب شده در هیات دولت مبنی بر کاهش اثرات خشکسالی در استان خوزستان را دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که هیاتی از این کمیسیون اواخر هفته جاری از مرزهای استان خوزستان بازدید خواهند کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۳    
شاسی بلند آریا ، فیدلیتی، خودروی جایگزین پژو 206 تیپ 2، شاسی بلند جگوار اف پیس، شاسی بلند رنج روور اسپرت، جایگزین جدید برای پراید 151، تارا، شاهین، چری تیگو 8 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۰    
دو تماس تلفنی مقامات ایرانی با مقامات خارجی کمی از ابهامات بازار ارز کم کرده است و به نظر می رسد در آینده باید منتظر کاهش نااطمینانی های سیاسی در بازار ارز بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۰    
بازار اتومبیل های شهری کوچک در شرایط مناسبی به سر نمی برد و این خودروها از چند جهت مورد فشار قرار گرفته اند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۸    
در هفته های اخیر قیمت مرغ بار دیگر روند تند صعودی به خود گرفته است، ادامه مشکلات مرغداران موجب شده برخی قیمت مرغ را برای آینده تا 100 هزار تومان پیش بینی کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۲    
تیرماه، ماه خاموشی برای ایران بود. در حالی که حتی نفس کشیدن در زندگی شهری امروز به برق وابسته است، گاهی در یک روز ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سهام عدالت در دو هفته گذشته روند صعودی با افزایش قیمت را داشته است. در این هفته سهام عدالت چه تغییراتی کرد؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۳    
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا جریان لغو رحیستری و غیرفعال شدن بیش از 3000 گوشی موبایل که در سال گذشته و بعد از انجام تشریفات رجیستری متخلف شناخته شده بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از موفق بودن رایزنی ها برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوس خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: همه باید با تلاش مضاعف برای به نتیجه رساندن تصمیمات راهبردی در مورد خوزستان گام برداریم. البته خشکسالی واقعیتی غیر قابل انکار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۷    
ایلان ماسک گفت: احتمالا به زودی برای فروش ماشین های تسلا پرداخت با بیت کوین را می پذیرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهوری منتخب گفت: چرا که همه از مسائل و مشکلات خوزستان مطلع هستیم. چند استان در کشور داریم که باید به صورت ویژه رسیدگی شود. منبع: اعتماد
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۹    
شما می توانید نرخ انواع شکلات های تلخ را در این خبر بخوانید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس جمهور: حدود 500 میلیون دلار برای خرید واکسن_کرونا از کشورهای دیگر تخصیص داده شده است. ما به قول خود مبنی بر واکسیناسیون افراد بالای 60 سال و بیماران زمینه ای عمل کردیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۰    
در میان مشکلات تولید زیادی فورد در سال جاری، برانکو جدید سهم بالایی از آن ها را به خود اختصاص داده است. هم اکنون برخی مالکان این خودرو خبر از مشکلات مربوط به نسخه هاردتاپ برانکو می دهند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهوری: 295 هزار هکتار از اراضی خوزستان کانال کشی و احیا شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۴    
از منطقه 1 تهران چه می دانید؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۸    
علیرضا صمدپور ماسوله_معلم بازنشسته
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۲    
هر چند سال یک بار نسخه های جدید کنسول های بازی وارد بازار می شود اما شاید نیازی به تعویض نباشد و بتوانید عمر دستگاه خود را تا حد امکان بالا ببرید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۶    
با بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی و راهبردی انتقال نفت خام گوره به جاسک روز پنج شنبه 31 تیرماه 1400 با دستور رئیس جمهوری صورت ویدئوکنفرانسی، صادرات نخستین محموله نفت خارج از تنگه هرمز آغاز شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
وزیر نفت گفت: امروز روزی تاریخی برای صنعت نفت ایران است و برای نخستین بار صادرات نفت ایران از منطقه مکران آغاز می شود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۱    
دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه از واردات سه محموله جدید واکسن کرونا به کشور طی چند روز آینده خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
بررسی فایل های اجاره نشان ازتمایل موجران به دریافت اجاره بها و کاهش فایل های رهن کامل است .
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
معاونت مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: رهاسازی آب از سد کرخه نسبت به مصوبات کمیته خشکسالی استان افزایش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱    
بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت با ارزش سرمایه گذاری 53 هزار میلیارد تومان با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهوری آغاز شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱    
قیمت پرفروش ترین انواع موتورسیکلت در سطح بازار تهران را در ادامه ببینید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
جیوه عنصر شبه جامدی است که تحت تاثیر دما قرار گرفته و تغییر حجم می دهد. وجود چنین ماده ای در بافت خاک برای بشر به شدت سمی و آسیب زاده بود و به دلیل خواص فیزیکی و ظاهری که دارد تنها راه مقابله با ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
اجاره خودرو با پلاک بومی در برخی شهرهای مازندران طی روزهای اخیر به یکی از راه های دور زدن محدودیت های کرونایی و فرار از جریمه روزانه خودروهای مسافران تبدیل شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
با وجود ممنوعیت واردات خودرو به کشور اما هنوز خودروهای محبوب آلمانی نظیر بنز و ب ام و در بازار به صورت صفر کیلومتر یافت می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
در تازه ترین قیمت ها، خودروی دنا پلاس ایران خودرو به قیمت 464 میلیون تومان به فروش رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
جدیدترین قیمت برای پراید 111 در بازار 139 میلیون تومان به ثبت رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
اگر وزیر آموزش و پرورش بخواهد بعد از تشکیل دولت تازه برای حل چالشهای بودجه ای، پشت در اتاق رئیس سازمان برنامه و بودجه باشد مثل همیشه می بینیم سه سال از دولت گذشت و هیچ اتفاقی در حل مسائل معلمان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۳    
رضایی گفت: بعضی از بخشنامه ها و تصمیمات یک شبه مانند سدی در در برابر صادرکنندگان قرار گرفت و موجب شد که قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی از آنها گرفته شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
کمبود جهانی ریزتراشه ها (میکروچیپ)، عرضه خودروهای نو را محدود کرده است که این موضوع باعث افزایش بی سابقه قیمت خودروهای دست دوم شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
سهمیه بنزین مردادماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت واریز می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
کارشناس بازار سرمایه گفت: معمولا شرکت های بزرگ که دارای ارزش بنیادی قدرتمند و مناسب هستند به عنوان لیدر بازار شناخته می شوند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
رضا مسعودی فر - کارشناس رمز ارز و بلاک چین
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
معاون نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از امکان پذیر شدن صدور و ابطال یونیت صندوق های سرمایه گذاری خبر داد و گفت: 510 هزار میلیارد تومان سرمایه سهامداران در صندوق ها است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی از کاهش قیمت جوجه یک روزه خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر قطعه جوجه یک روزه 6 هزار و 500 تومان است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۸    
در این گزارش فهرستی از از لاکچری ترین و متفاوت ترین جاروبرقی های بازار جمع آوری شده است. جاروبرقی های رباتیک متفاوت ترین نوع جاروبرقی در بازار به شمار می روند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۹    
با توجه به پیامدهای کرونایی بر کسب و کارها و افزایش نرخ تورم در کشورهای مختلف، خانوارهای ثروتمند به دنبال راهی برای یک سرمایه گذاری سودآور هستند و ارزهای دیجیتال به ویژه پس از ریزشهای اخیر در نظر ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۹    
اصلی ترین قسمتی که درب اتوماتیک را از درب های قدیمی تفکیک می کند، قسمت تابلو فرمان آن است چرا که تمامی اقدامات مربوط به عملکرد سنسور برای باز شدن اتوماتیک درب در این قسمت انجام می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
دلار پس از شش صعود متوالی، عقب نشست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴    
برای بسیاری از شما خرید تلفن همراه با قیمت های مختلف قابل توجه است در این خبر به بررسی انواع تلفن های همراه هوشمندی که زیر 10 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند پرداخته ایم.
  • ۱