پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 1 مرداد 1400 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1400 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۴    
در هفته گذشته شاهد بهبود روند نمادهای منفی در طول هفته بودیم به طوری که از 70 درصد به 40 درصد در روز دوشنبه رسید. همچنین روند مثبت شاخص کل در آخرین روز کاری از دیگر نکات مثبت قابل اشاره است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۳    
داریوش ارجمند در اظهاراتی به بیان نکاتی عجیب درباره بحران خوزستان و جایزه اصغر فرهادی پرادخته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۸    
گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال 1400 ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۶    
شرکت سیمان فارس نو از جمله شرکت های تابعه شستا در شاخص سود خالص در دو سال اخیر 47 درصد رشد داشت و توانست در سال 99 رکورد تولید از بدو تاسیس را بشکند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۹    
در آخرین هفته تیر ماه به رغم رشد جزیی بهای اونس جهانی، قیمت ها در بازار طلا تحت تاثیر روند نزولی نرخ ارز با کاهش جزیی همراه بود و حالا باتوجه به تعطیلی بازار و نبود تقاضا پیش بینی می شود که در هفته ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای شش نفر پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۲    
جینجر بیلی با فورد فستیوا (همان پراید خودمان! ) خودش برگشته تا در یک مسابقه خیالی با دام تورتو رقابت کند. این خودرو که قبلاً هم متحمل تغییرات زیادی شده است حالا به یک هیولای مسابقه ای تبدیل شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۷:۰۱    
طبق زمان بندی اعلام شده قاعدتا باید حقوق همه ی گروه های بازنشستگی واریز شده باشد و تا چند روز آینده نیز باید وام 10 میلیون تومانی برای بیش از 20 هزار بازنشسته پرداخت شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۴:۰۴    
گفته می شود آیفون 13 احتمالا از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد و ظاهراً اپل آداپتورهای جدید را در پاییز امسال در دسترس خریداران قرار خواهد داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۳:۰۴    
حریرچی: ابتلا به کرونا بعد از واکسینه شدن بسیار نادر است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۷    
مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: دستگاه یخ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی 4 میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۱:۰۱    
سرویس مطبوعاتی کمیسیون اقتصادی اوراسیا اعلام کرد که مذاکرات در مورد ایجاد منطقه تجارت آزاد دائمی بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) آغاز شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۹    
تهران و البرز تعطیل شد تا موج پنجم کرونا بگذرد، اما تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی چنان زیاد شده که اجاره ویلا در برخی از شهرها افزایش ناگهانی پیدا کرده.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۸    
در هفته های گذشته صنایع کوچک بازار روند صعودی خود را دوباره به دست آوردند و حالا در پیش بینی کارشناسان امید به نمادهای کوچک و صعود شاخص هم وزن بیشتر شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۲    
نیسان تیتان 2021 یکی از محبوب پیکاپ هایی است که تولید شده است و سواری خوبی در آفرود ارائه می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۲    
گوگل با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، علاوه بر ارائه اطلاعات لازم برای مسیریابی و موقعیت مکانی، می تواند در برخی موقعیت های مکانی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۸    
یک فعال حوزه کار نگاه خانواده ها به موضوع مهارت آموزی را حایز اهمیت دانست و گفت: آموزش های مهارتی باید از پایه های پایین در دانش آموزان نهادینه شود تا در آینده دنبال علایق خود بروند و سریعتر جذب ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۶    
قیمت طلا پس از تغییر موقت در روز پنجشنبه ، دوباره به منطقه قرمز بازگشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
کیانوش جهانپور با بیان این که اولین محموله واکسن آسترزنکا اهدایی دولت و ملت ژاپن امروز وارد ایران شد، گفت: محموله دوم انشاالله جمعه آینده وارد کشور می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: بالغ بر 183 شرکت در فرابورس و 72 شرکت در بورس آماده پذیرش هستند که احتمالا تعدادی از آن ها نهایتا رد پذیرش خواهند شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۴    
گوشی موبایل Xiaomi Poco X3 Pro 8/256GB Mobile Phone به قیمت 6 میلیون و 549 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۸    
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی: یکی از علامت های این ویروس به سرماخوردگی شبیه است و علامت دیگری نیز با مسمومیت های گوارشی اشتباه گرفته می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۸    
در مارس 2015 بود که بخش موتور اسپورت آئودی از نسخه مسابقه ای دومین نسل R8 با نام LMS GT3 رونمایی کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۸    
از اردوی استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی قصد دارد در دو بازی باقیمانده از لیگ برتر در درون دروازه تیمش از رشید مظاهری استفاده کند و به حسین حسینی برای بازی های جام حذفی استراحت بدهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۳    
ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از رویکردهای رایج صنعتی سازی به منظور تسهیل و تمرکز فعالیت ها و کاهش هزینه تمام شده تولیدات است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۷    
در چهارماهه امسال خریداران سکه متحمل بیشترین زیان شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس اتحادیه طلا پیش بینی می کند در صورت افزایش قیمت دلار در هفته اول مرداد، گرانی طلا را به میزان اندکی در چند روز آینده شاهد باشیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
در تازه ترین گزارش مرکز آمار رشد ماهانه قیمت در تیر ماه بیشترین میزان افزایش را در 8 ماه گذشته داشته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۲    
نائب رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی مرغ گوشتی کشور قیمت های سرسام آور بازار را ناشی از نبود ساز و کار مشخص در مسیر کشتارگاه تا عرضه دانست که با انحراف شدید روبروست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۷    
رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: هفته آینده به دلیل افزایش دمای هوا روزهای سختی پیشرو صنعت برق خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
چندسالی است که همسایه غربی، عراق، به یکی از مقاصد مهاجران ایرانی بدل شده، نه برای تفریح و خوشگذرانی، بلکه برای کار. چه چیزی ایرانیان را به سمت عراق روانه میکند؟ تنها درآمد بالاتر؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۹    
دلار در چهارمین روز تعطیلات شش روزه تهران همچنان بالای سطح مقاومتی 24400تومان قرار دارد و حالا با توجه به طولانی شدن بحث برجام و اخباری که پیرامون این مهم منتشر شده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۴    
برای اولین بار در سال 1396 که یوآز پاتریوت در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش درآمد، زمزمه های عرضه آن در کشورمان مطرح شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۴    
تویوتا توندرا برای مدل 2022 خود وارد نسل جدید خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم استان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دوران انقلاب اسلامی دین خود را به بهترین نحو برای پایداری جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ادا کرده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۷    
ملی پوش قایقرانی ایران در مرحله گروهی رویینگ یک نفره بازی های المپیک، به یک چهارم نهایی راه یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۸    
یک عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است لایحه نظام رتبه بندی معلمان دارای اشکالات اساسی و ایرادات زیادی است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۲    
در معاملات امروز بازار ارز های مجازی قیمت بیت کوین یک درصد رشد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف 700 ماینر جدید شمار ماینرهای غیرمجاز کشف شده در این استان به دو هزار دستگاه رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۱    
با مبلغی حدود 141 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند ساینا EX دنده ای (رینگ فولادی) مدل سال 1399 و موارد مشابه را دارید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۵    
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به کشتار گسترده بره ها، گفت: بین سه تا 6 ماه آینده با کمبود شدید در حوزه عرضه دام و گوشت مواجه می شویم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۹    
پس از بازدهی منفی بازار سهام در دو ماه ابتدایی سال و بازدهی یک درصدی در خرداد، بازدهی تیرماه بورس مثبت 12 درصد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۳    
مرداد سال گذشته ثبت سفارش واردات خودروهای سنگین آزاد شد اما دوباره دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از بسته شدن ثبت سفارش واردات خودروهای سنگین خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۴    
بر اثر شلیک بیش از 20 گلوله توسط یک مرد مسلح به سمت رستورانی در واشنگتن در حدود یک و نیم کیلومتری کاخ سفید، دو نفر زخمی شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
تیم ملی بسکتبال ایران هم آماده مسابقات المپیک است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
جمشید هاشم پور به کرونا مبتلا شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
لطیفی گفت: با تصمیم کمیته راهبری طرح پیشگیری از قاچاق تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت، رجیستر تبلت لنوو از ساعت 24 امشب در گمرکات ورودی کشور برای مسافران آغاز می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۹    
شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا موتور Toyota Motor به دلیل کمبود قطعات، تولید خودرو را در سه کارخانه تولیدی خود در تایلند از چند روز گذشته متوقف کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اگر امکان اعزام زائران عتبات با رعایت شیوه نامه های بهداشت فراهم شود هزینه های زائران کاهش می یابد. امیدواریم پیش از اربعین اعزام زائران عتبات به صورت محدود آغاز شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰    
بر اساس تحلیل عضو هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، همزمان با تعطیلی بازارها به سبب گسترش موج پنجم کرونا از روز سه شنبه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (جمعه) دُز دوم واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: مقرر شده است که رییس جمهور منتخب در چهاردهم مرداد ماه در حین برگزاری مراسم تحلیف ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۷    
می توان با برنامه ریزی مناسب در کشور، سالانه بین یک تا دو میلیارد دلار، از استخراج بیت کوین درآمد زایی کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۱    
رییس پلیس راه استان البرز گفت: محدودیت های تردد کرونایی در تمامی محورهای مواصلاتی استان از جمله جاده چالوس برقرار است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس قوه قضائیه گفت: باید گلوگاه های فساد بسته و مجازات و تعقیب هم در کنار آن انجام شود، اگر ما فکر کنیم که همه مفاسد و جرایم صرفاً با تعقیب و مجازات جلوگیری می شوند، اشتباه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۷    
بروز بحران آب در خوزستان دلایل متعددی دارد، اما برخی کارشناسان تاکید دارند که انتقال آب خوزستان از جمله مهمترین عوامل بروز این بحران است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۶    
جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
به دنبال صعود قیمت هر پاکت سیمان به 70 تا 100 هزار تومان، پروژه های اقدام ملی مسکن دچار اختلال شده اما سازندگان امیدوار هستند با وصل شدن برق شبانه کارخانجات سیمان و تحقق وعده ارزانی تا دو سه هفته ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور فرانسه که ادعا می شود هدف حملات سایبری یک جاسوس افزار صهیونیستی بوده، مجبور به اتخاذ تدابیر سختگیرانه تری در استفاده از گوشی همراه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۴    
مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو امروز جمعه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۸    
بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز(1 مردادماه 1400) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز واکسیناسیون 20 هزار راننده تاکسی از دوشنبه هفته آتی خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۵    
زندانی داعشی از حضور رییس قوه قضاییه در بند محکومان تکفیری تعجب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۵    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: احساس تبعیض دردناک تر از خشکسالی و بی آبی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۵    
حال و هوای بیرون و داخل ورزشگاه ملی توکیو پیش از شروع مراسم افتتاحیه المپیک 2020
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۳    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان لرستان گفت: تعدادی از لیدرها و عوامل ناآرامی شب گذشته در شهرستان الیگودرز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: وزارت جهاد کشاورزی با قیمت 17 هزار و 300 تومان برای هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری موافقت کرده، ولی این قیمت هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۴    
معاون امور رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش از واکسیناسیون معلمان در مرداد امسال و واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس در شهریور امسال خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۸    
تا یک دهه آینده تمامی خودروهای بنز به صورت برقی تولید خواهند شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
چرت چند ثانیه ای رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، در ویدئوی تبریک عید قربان واکنش های زیادی در فضای مجازی ترکیه داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی طالبان می گوید مادامی که دولت فعلی افغانستان در رأس امور است؛ حصول آتش بس و برقراری صلح امری بعید است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۷    
سوزوکی GSX-R1000R مدل 2021 دستخوش تغییر در طراحی جزئی بدنه بوده که با گارانتی یکساله شامل تعویض تمام قطعات بدنه و قیمت 17 هزار و 749 دلاری عرضه بازار شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۶    
ارزیابی بازار محصولات ایران خودرو نشان دهنده آن است که سمند lx با موتورEF7 که هفته گذشته رکورد دار رشد 2 میلیونی قیمت در بازار بود در مدت زمان مورد بررسی با قیمت 240 میلیون تومان در بازار عرضه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت که اکنون یک میلیون و 150 هزار نفر از هموطنان ایرانی فیش حج تمتع دارند و اعزام این تعداد زائر ایرانی به عربستان بیش از 11 تا 12 سال طول می کشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه در دومین بازدید از زندان های کشور در کمتر از یکماه از انتصاب به ریاست دستگاه قضا، بدون اعلام قبلی به زندان رجایی شهر کرج در مرکز استان البرز رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
کاروان ایران بیستمین کاروانی خواهد بود که در مراسم افتتاحیه المپیک رژه خواهد رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
آرای مربوط به تخلف رخ داده در دیدارهای آلومینیوم اراک - استقلال و همچنین مس رفسنجان - فولاد خوزستان اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات مردم خوزستان افزودند: اکنون که دستگاههای دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند، و همچنین دولت بعدی که بر سر کار خواهد آمد، کارها را به صورت جدی دنبال کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۸    
تزریق نوبت دوم واکسن ایرانی به رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز (جمعه) یکم مرداد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۲    
اکسپو دکو قطر، نمایندگانی از 46 کشور جهان را در DOHA EXHIBITION CONVENTION CENTER میزبانی خواهد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۶    
مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد مقابله به کرونا توضیحاتی درباره بیمارستان صحرایی در تهران داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۶    
در حالی شورای عالی هواپیمایی مجوزی برای افزایش قیمت بلیت نداده که انجمن شرکت های هواپیمایی افزایش دو برابری قیمت بلیت را قانونی و در راستای جلوگیری از اجحاف به مردم می داند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۷    
با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد در حوزه تولید سیمان با هیچ مشکلی مواجه نبوده و عمده مشکلات دلالی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: اتوبوس حامل 20 مسافر که از مشهد عازم تهران بود در کیلومتر هفت جاده سمنان به سرخه واژگون شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۵    
آمریکا وزیر دفاع و یک نهاد را در کوبا روز پنج شنبه به وقت محلی به بهانه ناآرامی های اخیر در این کشور تحریم کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۵    
آسمان صاف تا نیمه ابری و افزایش تدریجی دمای هوا در استان تهران همچنین بالارفتن غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت و برقراری هوای ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد طی امروز(اول مردادماه ) ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سه محصول جدید تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: آریا به عنوان نخستین کراس اوور کاملا ایرانی در نیمه دوم امسال با گیربکس اتوماتیک ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای امروز نوبت دوم واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴    
در سال 90 می توانستید با پرداخت مبلغ حدود 140 میلیون تومان صاحب یک لکسوس Rx صفر کیلومتر شوید این در حالی است که با گذشت 10 سال از آن زمان حال باید خودرویی مانند پراید وانت را به قیمت 145 میلیون تومان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۳    
در اولین روز از رقابتهای تیروکمان بازیهای المپیک و در مرحله مقدماتی که در ژاپن در حال برگزاری است، میلاد وزیری تنها نماینده ریکرو انفرادی مردان در پایان مرحله تعیین رنکینگ بازیهای المپیک ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ممنوعیت فصلی واردات برنج از امروز همزمان با اول مردادماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه، گمرک مجاز به ترخیص برنج های وارداتی نیست مگر طبق شرایط تعیین شده.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۲    
استادیوم چندمنظوره سابوروی ژاپن در جریان بازی های المپیک طی چند ساعت از زمین بیسبال به فوتبال و بالعکس تبدیل می شود و در این انتقال 8000 هزارتن چمن مصنوعی فرش شده جابجا می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۱    
تا چند سال گذشته انرژی ارزان در ایران این کشور را به یک هدف سرمایه گذاری برای سایر ممالک تبدلی کرده بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۵    
روز گذشته با ظرفیت روزانه 300 هزار بشکه، طرح انتقال نفت به جاسک و صادرات نفت ایران از دریای عمان به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۲    
روغن سرخ کردنی بهار با حجم 3 لیتر به قیمت 43 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۲    
دونده کنیایی و قهرمان ماراتن 2019 جهان پس از مصدومیت ناچار شد از بازی های المپیک 2020 کنار بکشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با روند مثبت آغاز کرد، اما در مجموع رشد 6 هزار واحدی را به ثبت رساند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۵    
تعطیلی 6 روزه پایتخت در حالی بازار ارز را به تعطیلی کشاند که روند کاهش قیمت ارز در روزهای ابتدایی هفته ای که گذشت، امیدها را برای بازگشت قیمت دلار به کانال 23 هزار تومان تقویت کرده بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه مجلس با تاکید بر بی توجهی دولت به رتبه بندی معلمان از سال 92 گفت: اخیرا دولت بودجه اجرای آنرا با وجود آنکه مجلس مصوب کرده بود کم کرده تا دولت بعدی آنرا بدهد و حتی گفته معلمان می ...
  • ۱