پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۵    
یک شیخ میلیاردر اماراتی که به کلکسیون عجیب و غریب خودروهای خود شهرت دارد، اخیراً سفارش ساخت بزرگ ترین هامر دنیا را داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی فراخوانی از عموم مردم دعوت نمود برای ارزیابی درگاه ملی مجوزهای کسب وکار به نشانی mojavez.ir مراجعه و ضمن بازدید از این درگاه، نواقص و اشکالات احتمالی آن را گزارش کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۷    
گزارش ها نشان می دهد حدود 253 نفر معلم که پس از 26 مهر ماه 91 تا پایان همان سال وارد آموزش و پرورش شده اند، از تعیین تکلیف جا مانده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۴:۰۵    
آمریکا شهروندان آمریکایی را از انجام هرگونه معامله ای که شامل طلای روسیه باشد منع می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
گروه صنعتی ایران خودرو که از 25 اسفند ماه 1400 طرح خدمات نوروزی خود را به مدت 19 روز برای خدمت رسانی ویژه به مشتریان آغاز کرده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۴    
وزارت نیرو اعلام کرد: مجموع حجم ذخایر آب در مخازن سدهای کشور به حدود 24 میلیارد مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته بیانگر 16 درصد کاهش است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی خود تاکید کرد: باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
میان وعده ها بخش اساسی از یک رژیم غذایی سالم را تشکیل می دهند. آیا می توان با استفاده از میوه ها و سایر غذاهای سالم و طبیعی، اسنک های خانگی خوشمزه درست کرد؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر: سال 1400 سال پر نوسانی برای بازار طلا بود و آنگونه که انتظار می رفت رونق چندانی در بازار وجود نداشت و باید دید پس از تعطیلات آرامش به بازار باز خواهد گشت یا خیر؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۴    
هر سال در تعطیلات نوروز، سقف برداشت پول نقد از عابربانک ها افزایش پیدا می کرد اما امسال هم سقف برداشت پول افزایش پیدا نکرده و هم گویا عابربانک ها پول نقد نداشتند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۱    
در نظام تعرفه گذاری سابق آب، دولت روزانه یک میلیارد و 300 میلیون تومان یارانه آب به لاکچری نشین های مناطق 1 تا 3 تهران پرداخت می کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۳۷    
حجت براتعلی گفت: همه ساله ستاد تنظیم بازار برای حفظ آرامش بازار در آستانه سال نو تمهیداتی برای عرضه اقلام اساسی بکار می گیرد که امسال به سبب آغاز ماه رمضان بلافاصله بعد از تعطیلات برنامه ویژه ای برای ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۰۷    
بازار سرمایه در سال 1400 روزهای پر افت و خیزی را تجربه کرد. شاخص تا محدوده یک میلیون واحدی رفت و به سطح یک میلیون و 300 هزار واحدی بازگشت. اما در مقایسه با سال گذشته بازدهی کمتری داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صد و سه هزار میلیارد تومان بودجه برای توسعه اشتغال در قانون بودجه کشور تخصیص داده شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۴    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گفت: استان های اصفهان، مازندران و گلستان دارای بیشترین ماموریت های ترافیکی سازمان امداد و نجات در سال 1400 بودند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۴    
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با ابلاغ دستورالعمل های خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی و ارسال فرم های قراداد و مباشرین به استان های پیشتاز خرید گندم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۴:۰۷    
در حالیکه یک روز بیشتر به یکم فروردین 1401 باقی نمانده است تب زایمان های انتخابی در این تاریخ بالا گرفته است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۳:۰۴    
روش مرحوم آقا مجتبی تهرانی و دیگر بزرگان و عالمان دینی این بود که قبل از تحویل سال 365 مرتبه دعای یا مقلّب القلوب می خواندند و این روز را روزه گرفته و با تربت امام حسین(ع) افطار می کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۱    
برخی کارت سهام عدالت یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، اما در حقیقت سهام 500 هزار تومانی در سامانه برای آنها ثبت شده است. سازمان خصوصی سازی به این ابهام پاسخ می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۷    
همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم وعده های متعددی برای بهبود وضعیت بورس و اقدامات اصلاحی در بازار سرمایه داده شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل آژانس گفته تمام آنچه می خواهد، همکاری ایران با این نهاد و دریافت پاسخ های ضروری به سؤالات است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۷    
گوجه سبز در بازار تجریش ، کیلویی 4 میلیون تومان ! این تیتری است که هر پیجی پر و بالی به آن داد و در این روزهای پایانی سال با عکسی از این نوبرانه دلبرانه منتشر کرد. اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
ویتالیک بوترین در مصاحبه جدید خود با مجله تایم از نگرانی های خود در مورد بازار رمزارزها گفت و از کنترل بازار رمزارزها گله کرد. اما چه کسی بازار رمز ارز را کنترل می کند؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۷    
مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: پیش نویس قرارداد برای شفاف سازی نحوه سپرده گذاری منابع صندوق توسعه ملی نزد صندوق تثبیت بازار سرمایه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
هزینه وام مسکن در سه ماه پایانی سال 1400 روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت و ارقام بی سابقه ای را تجربه کرد، به طوری که نرخ هر تسه حتی به بیش از 165 هزار تومان هم رسید ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور، قرن پانزدهم را قرن ایران اسلامی و عصر نقش آفرینی فعال مردم کشورمان خواند و گفت: سال جدید باید برای همه ما آغاز دور جدیدی از کار ثمربخش و پیشرفت آفرین باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1401 را سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران در بیمارستان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۸    
در شرایطی نمایندگان مجلس نسبت به حذف مشروط ارز ترجیحی دارو موافقت کردند که طی دو سال اخیر حدود 4 میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی اختصاص داده شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
زمستان خیال رفتن ندارد و برای بهار که در راه است قدرت نمایی می کند تا بداند که همچنان برقرار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
بازار مسکن در منطقه 5 به عنوان پرمعامله ترین منطقه تهران در سال های اخیر، امسال 4 ماه طلایی را نسبت به سال 99 تجربه کرد و در روزهای رکود بازار توانسته سهم قابل توجهی از فروش ملک در تهران را به خود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
نخست وزیر و برخی از مقام های انگلیس روز یکشنبه در پیام های جداگانه ای عید نوروز باستانی و فرا رسیدن سال جدید شمسی را به ایرانیان و سایر کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می گیرند، تبریک گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
ماجرای پر حاشیه سرم های وارداتی از آلمان و مکاتبات پی در پی برای خروج از انبارهای سرد و هزینه سنگین آن ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
در گزارش پیش رو به بررسی برخی محله هایی که می توان با یک میلیارد تومان در آنها خانه خرید، خواهیم پرداخت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
در دومین روز از رقابت های کوراش قهرمانی آسیا در تاجیکستان، فاطمه برمکی در وزن 87+ کیلوگرم بعدازظهر امروز (یکشنبه) با شکست همه حریفانش به فینال رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت با کنترل تلاطم های اقتصادی قدم به قدم موفق به کاهش تورم شد و توانست اعتماد مردم را جلب کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با هدف فضاسازی علیه ایران، درباره توافق با تهران به آمریکا هشدار داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
سردار حسینی جانشین پلیس راهور گفت: سرعت مهمترین عامل تصادفات در کشور است، پس از آن سبقت غیرمجاز و توجه نکردن به جلو از عوامل بعدی محسوب می شوند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
بر اساس قانون کارگر باید از طرف کارفرما بیمه شده باشد تا در صورت بروز حوادث مختلف امکان جبران آن از سوی شرکت های بیمه وجود داشته باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: هموطنان باید بدانند که در ایام نوروز نباید محیط های پر ازدحام را برای تفریح انتخاب کنند و لازم است برنامه سفرهای خود را در کوتاه ترین ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن امشب به پایان می رسد اما کارشناسان معتقدند ثبت نام نباید متوقف شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۳    
با حمله روسیه به اوکراین، تامین انرژی و به خصوص گاز برای اروپا به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. اما قطر سعی کرده تهدید غرب را به فرصتی برای خود تبدیل کند و قرار است این کشور به غرب گاز صادر کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
به گفته تحلیلگران، با توجه به اینکه اوضاع ژئوپلیتیکی در حال بهبود نیست، طلا می تواند به راحتی در هفته آینده دوباره به نرخ 2000 دلار در هر اونس دست پیدا کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
همان طور که می دانید، امروزه دنیای بازی های ویدئویی بیش از هر زمان دیگری در معرض توجه کاربران قرار دارد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
در حال حاضر 1816 نفر در کشورمان به تازگی به کرونا مبتلا شده اند و تا به امروز میزان درگذشتگان بر اثر این بیماری طی 24 ساعت گذشته 60 نفر بوده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
افزایش نقدینگی میان تجار چینی از مهم ترین دلایل رشد نرخ سنگ آهن در آخرین روز از هفته منتهی به 18 مارس عنوان شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
حجت الله و المسلمین دکتر حسن روحانی در آخرین روز از سال 1400 پیام نوروزی خود را به ملت ایران ابلاغ کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۴    
نخست وزیر انگلیس در بحبوحه جنگ اوکراین، به دلیل شرکت در مراسمی که فرد نزدیک به رئیس جمهوری روسیه حضور داشت، عنصری تهدید آمیز برای امنیت ملی انگلیس نامیده شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۸    
رئیس جمهور ظهر امروز(بیست و نهم اسفندماه ) از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی بازدید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
باتوجه به ابهاماتی که درحال حاضر در آینده موضوعات سیاسی و اجتماعی بین المللی وجود دارد برای طلا چه چشم اندازی وجود دارد؟ یک کارشناس بازارهای مالی در این مورد گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
برخی از مغازه داران، پیاده روی مقابل مغازه خود را به دست فروشان اجاره می دهند. اجاره سه متر پیاده رو در برخی از خیابان ها دو میلیون تومان است. هزینه ای برای یک ماه دستفروشی.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار یک قلاده گرگ سرگردان در محله خانی آباد تهران خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۸    
برعکس روال هر سال، این بار در اتفاقی عجیب حقوق بازنشستگان یک روز مانده به عید پرداخت شد؛ این اتفاق اگرچه موجی از انتقاد را از سوی بازنشستگان به همراه داشت، اما وزیر تعاون ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: تا امروز نسبت به مدت مشابه پارسال، 25 درصد افزایش تردد ثبت شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: همراه با انتقال سهام به وراث توزیع سود را نیز انجام خواهیم داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۹    
قیمت محصولات پروتئینی مثل گوشت و مرغ در آخرین روز سال هم در حال افزایش است، به نظر می رسد انگیزه سودجویی در شب عید از سوی برخی فروشندگان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
آنچه در زیر می آید قیمت یخچال فریزرهای دوقلو موجود در سطح بازار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
اقتصاددان اسپانیایی تاکید کرد که احیای برجام می تواند قیمت نفت را تا حد زیادی کاهش دهد و ایران می تواند در صورت لغو تحریم ها حدود چهار و نیم میلیون بشکه را روزانه وارد بازار کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، برای پشتیبانی از بلندپروازیهای رو به رشد خود در حوزه هایی مانند واقعیت افزوده و ویدیوی کوتاه، کارمندانش بیشتری را استخدام می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن است و متقاضیان تا ساعت 24 امشب فرصت دارند در سامانه ثمن ثبت نام کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
سرانه مصرف گوشت، برنج و لبنیات ایرانیان کاهش داشته است. آخرین بررسی ها هم نشان می دهد در سال 97، شرایط اقتصادی به گونه ای بوده که هفت دهک جامعه نتوانسته اند کالری مورد نیاز خود را تامین کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۶    
رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: وقتی یک بازار را از دست می دهیم نمی توانیم ظرف مدت کوتاه بازار دیگری را جایگزین آن کنیم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
علی بهادری جهرمی از ادامه یافتن قانون تغییر ساعت رسمی در کشور خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل شرکت نفت وگاز اتریش گفت که کشور های اروپایی در حال حاضر قادر به جایگزینی سریع روسیه با تأمین کننده گاز دیگری نیستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
منابع حقوق بازنشستگان، این ماه تا پیش از پایان ماه تأمین شد. این فرآیند از 20 اسفند آغاز شده و تا امشب پرداخت ها پایان می یابد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
قیمت جدید ماهی را در این گزارش مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
نماینده مردم تهران گفت: نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی کشور در سال 1401 خوشبین هستیم و دولت با ارائه لایحه بودجه چشم انداز خوبی را برای سال آینده کشور ترسیم کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
وزارت ارتباطات اعلام کرد برای تسهیل آیین دیدوبازدیدهای نوروزی، بسته ویژه رایگان نوروزی را برای دید و بازدیدهای مجازی در نظر گرفته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
تغییرات یکساله شاخص کل بورس نشان میدهد که شاخص در ابتدای سال در کانال یک و سه دهم میلیون واحد کار را آغاز کرد و در همان کانال به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲    
بررسی بازار مصالح ساختمانی حاکی از ثبات نسبی در بازار سیمان است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تعرفه برق با تخفیف 100 درصدی پس از شناسایی اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی اعمال خواهد شد و از بین نمی رود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۶    
یک فعال کارگری گفت: سال 1400 را طوری گذراندیم که هر روز قیمت ها بالا می رفت و افزایش 40درصدیِ دستمزدِ 1400 همان فرودین ماه در قیمت ها گُم شد و به هیچ وجه تورم را پوشش نداد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۷    
وزیر نفت گفت: یک میلیارد متر مکعب ظرفیت تولید گاز و نزدیک به 3 میلیون و 800 هزار بشکه تولید نفت کشور است. همه این کارها بدست متخصص های بومی انجام می شود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۰    
پیش بینی های عجیب از قیمت بیت کوین کم نیست. قبلا 250 هزار و 500 هزار دلار عجیب محسوب می شد اما حالا یک نفر عقیده دارد بیت کوین یک میلیون دلار می شود.