شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 16 اردیبهشت 1401 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1401 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
باغ لاله آسارا، از مناطق دیدنی و زیبای استان البرز است که در مسیر جاده چالوس قرار دارد. این باغ دیدنی همه ساله در فصل بهار، میزبان گردشگران و طبیعت دوستان بسیاری است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۹    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 25 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
خبر حذف ارز ترجیحی دارو و تجهیزات پزشکی در سال 1401، پرحاشیه سازترین خبر حوزه سلامت است که هیچ کس نمی خواهد گوینده این خبر باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۱    
رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران، قطعی گاز و خاموشی برق در زمستان سال 1399 و تکرار خاموشی ها در خرداد 1400 را نشانه ای از به خطر افتادن امنیت انرژی در ایران دانست و گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۴:۵۱    
بر اثر آتش سوزی یک دستگاه خودروی تاکسی پراید در قبرستان خضر خرم آباد راننده تاکسی جان باخت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۰    
معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت اعلام کرد: به علت ممانعت هایی که بر اساس مقررات تنظیمی برای واردات ماشین آلات معدنی وجود دارد، قیمت این ماشین آلات بسیار بالاتر از قیمت های جهانی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۲    
در سفر وزیر نفت به کشورهای آمریکای لاتین چهار تفاهم نامه و دو قرارداد در حوزه نفت و دو تفاهم نامه در حوزه کشاورزی امضا شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
500 هزار و 47 نفر دیروز و امروز در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند و قرار است 34هزار و 813نفر از این تعداد در مهر امسال به عنوان معلم، فعالیت خود را در مدارس سراسر کشور آغاز کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
وزیر اقتصاد آلمان هشدار داد که اگر اتحادیه اروپا واردات نفت روسیه را ممنوع کند ممکن است در شرق کشور بنزین تمام شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
درحالیکه طرح فروش آزمایشی نان با کارت بانکی در یک استان بزودی آغاز می شود که نرخ این محصول برای مصرف کننده تغییری نمی کند و یارانه نان به طور مستقیم به حساب نانوایان بر اساس میزان فروش پرداخت می شود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به همراه قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان با حضور در خانه کشتی با علیرضا دبیر دیدار کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود به مناسبت عید فطر در میان اعضای جامعه اسلامی آمریکا در کاخ سفید، از علاقه و کنجکاوی خود به دانستن درباره اسلام گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس کمیته آموزش وپرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جمع آوری بیش از 70 امضا برای بررسی اولویت دار طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نمایشگاه های اختصاصی ایران در کشورهای منطقه خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۷    
شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto)، خالق دوج کوین معتقد است که ساده ترین و بهترین کاربرد دوج کوین استفاده از آن برای انعام است. بنیانگذار دوج کوین این را پس از پرداخت انعام با mydogetip بیان کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
چندیست بیت کوین و به طور کلی بازار رمزارزها حال چندان مساعدی ندارند. علت این موضوع را می توان در عوامل مختلفی جستجو کرد اما مهمترین علت ریزش این روزهای بیت کوین تورم جهانی و افزایش نرخ بهره در ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
بعد از آنکه رایزنی های مناطق آزاد جهت واگذاری بیش از 2000 خودروی دپو شده در گمرک با موانعی مواجه و هنوز به نتیجه نرسیده است، این بار به بهانه برگزاری جام جهانی و میزبانی احتمالی تماشاگران ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ماجرای نان با سایر کالاها فرق دارد، گفت: آرد برای تهیه نان سنتی در نانوائیها همچنان یارانه می گیرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
بیت کوین و اتریوم با عمیق تر شدن زیان در بازار ارزهای دیجیتال به سقوط خود ادامه می دهند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد. خودم از نخست وزیر دوران دفاع مقدس در همان زمان شنیدم که گفت امام خمینی شنیده بودند قرار است دولت نان را یک ریال ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه دغدغه معیشتی همه اقشار جامعه بخصوص معلمان را باید بیشتر دنبال و برطرف کنیم گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۷:۰۶    
بانک های مرکزی چین و روسیه به دنبال قطع ارتباط بانک های روسیه از سیستم مالی جهانی، در مورد استفاده و ارتقاء سیستم های پرداخت ملی خود جهت معامله با یکدیگر مذاکره می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۴:۰۶    
حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه مجلس از تصمیم دولت برای شفاف کردن یارانه آرد حمایت می کند گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا از یکی از وزیران دفاعش درباره امکان حمله موشکی به مکزیک پرسیده بود و بر این باور بوده که چنین حمله ای را می توان مخفی نگاه داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۶    
یک رسانه آمریکایی به نقل از برخی منابع مطلع مدعی شده اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا در محافل خصوصی تقریباً اذعان کرده اند که توافق با ایران بر سر مسائلی فراتر از برنامه هسته ای این کشور دیگر ممکن نیست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۶    
طبق گزارش اداره آمار ترکیه، تورم سالیانه در این کشور به 69.97 درصد رسیده که بسیاری آن را نتیجه شکست سیاست پولی اردوغان می دانند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۶    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ضعف مدیریت در حوزه ارتباطات بسیار آشکار است، گفت: در شرایطی که سرعت اینترنت کاهش یافته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۶    
برای خرید یک واحد 210متری در منطقه درکه باید 35 میلیارد تومان هزینه کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
روسیه و اوکراین روی هم رفته تقریباً یک سوم صادرات جهانی گندم را تأمین می کنند؛ فائو اعلام کرده است این جنگ وضعیت گندم جهان را بهم ریخته تا جایی که چشم اندازی برای بهبود آن نیست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد آلانیا اردیبهشت ماه 1401 به شرح جدول زیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: مصوبه تمدید خودکار قراردادهای اجاره و تعیین سقف برای اجاره بها به قوت خود باقی است، لغو نشده است و حکم تخلیه برای مستاجران صادر نمی شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
با تنگ تر شدن حلقه حفاظتی جنگلبانی و تلاش نیروهای منابع طبیعی برای حفاظت از بلوطهای جوان زاگرس، اکنون قاچاق چوب به وسیله خودروهای شخصی و سواری انجام می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۴    
در این خبر به بررسی نرخ انواع زرشک در بازار پرداختیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
آمارهای بانک جهانی از افزایش متوسط 13 درصدی نرخ مواد غذایی در بازار جهانی فقط در یک ماه خبر می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۹    
به دنبال فروش ارزان و ناگهانی سهام شرکت های فناوری در بازارهای ایالات متحده در ساعات پایانی روز گذشته، بیت کوین و رمزارزها حدود 9 درصد سقوط کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
بازار خودرو از ابتدای سال نوسان قیمتی بسیاری را تجربه کرد. کارشناسان معتقدند تا زمانی که میزان عرضه خودرو به بازار پایین باشد، افزایش نرخ خودرو ادامه دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۱    
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با تمام مسافران در محور دهدز خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تولید خودرو از خردادماه بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خواهد بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
در این خبر به بررسی نرخ انواع ماشین اصلاح سر در بازار پرداختیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۱    
رئیس اتحادیه نانوایان سنگک در پاسخ به اینکه آیا قرار است فروش نان با کارت یارانه انجام شود؟ گفت: امروز طرحی آزمایشی در استان زنجان اجرا شده که فروش نان با کارت یارانه انجام می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۷    
معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: قرار نیست نان سهمیه ای شود و تنها آردی که تبدیل به نان می شود یارانه دریافت خواهد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز از محدوده آبعلی به سمت جنوب خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه خدمات بیمه درمانی به افراد کم درآمد خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
یک دستگاه واحد مسکونی حدود 50 متر، واقع در منطقه شکوفه با عمر بنای 12 سال، با مبلغ 200 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون و 800 هزار تومان اجاره داده می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واردات 200 هزار تن روغن خام به کشور برای تامین نیاز کشور خبر داد و اعلام کرد: تا آخر این هفته بازار روغن به تعادل می رسد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
آمار از کند شدن آهنگ رشد نرخ مسکن در سال گذشته نسبت به سه سال قبل از آن حکایت دارد و نرخ افزایش سالیانه آن به 16 درصد رسید ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل دفتر امور سبزی ها و گیاهان جالیزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آب مصرفی برای تولید هندوانه در بسیاری از موارد شور و لب شور است که قابلیت مصرف در شرب و حتی در صنعت را نیز بدون تصفیه ندارد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۶    
طبق قیمت های مصوب، هر عدد نان سنگک معمولی باید با نرخ دو تا 3 هزار تومان به دست مردم برسد اما واحدهای نانوایی برای تأمین هزینه های خود با اضافه کردن برخی مخلفات همچون کنجد، سیاه دانه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
کارشناس هواشناسی گفت: از ساعاتی دیگر در تهران همانند دیروز، شاهد وزش باد شدید همراه با بارش باران خواهیم بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۲    
مشاور انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی با بیان اینکه تامین نقدینگی گندم مشکل کارخانه های ماکارونی است، گفت: تولید ماکارونی شتاب بیشتری گرفته و بازار ماکارونی تا یک هفته دیگر متعادل می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
سازه 100 تنی مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران با کار شبانه روزی 900 متخصص، کارشناس و عوامل فنی با گذشت نزدیک به دو ماه با مهندسی معکوس جمع آوری کامل شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
کانادا در سال 2022 در بیشتر لیست هایی که در مورد بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت تهیه شده اند، به عنوان بهترین کشور جهان برای زندگی و مهاجرت شناخته شده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۴    
طی روزهای اخیر برخی واحدهای نانوایی در پی اصلاح نرخ آرد صنف و صنعت اقدام به گران فروشی می کنند که رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی این اقدام را گران فروشی اعلام کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، ترافیک محورهای شمالی کشور را پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش از آغاز بررسی آیین نامه رتبه بندی معلمان در دولت از هفته آتی خبر داد و در عین حال گفت: تغذیه رایگان دانش آموزان در مناطق محروم که 10 سال قطع شده بود نیز امسال اجرایی خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۲    
اخیرا یک کمپانی چینی به اسم wulling اقدام به عرضه یک خودرو 4 نفره شهری نموده است که هزینه تولید آن کمتر از پراید است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل انجمن یوزپلنگ ایرانی با بیان اینکه تولد توله های ایران اتفاقی مهم و بزرگ برای محیط زیست کشور است، اظهار کرد: محیط زیست باید برنامه های حفاظتی برای ایران و توله هایش ارائه دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۳    
هنگامی که قصد سفر می کنید نخستین مکانی که برای سفر به ذهن شما می رسد نگین خلیج فارس یعنی جزیره کیش بوده و می دانید که قرار است خاطره های ماندگاری را در این جزیره برای خود رقم زده و با یک آلبوم کامل ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
چاپ بنر، یکی از ابزارهایی است که شرکت های مختلف برای تبلیغات محیطی و استفاده از خدمات بنر روی تابلوهای شهری از آنها استفاده می کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از استخدام بیش از 34 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۱    
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران آزاد از شناسایی تعداد قابل توجهی انبار احتکار محصولات مواد غذایی و برخورد قانونی با محتکران در استان تهران خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۲    
سید جواد هاشمی شهردار ناحیه 3 منطقه 19 در هنگام مأموریت مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
کارفرماها تمایل ندارند بیشتر از حداقل قانونی به کارگرانشان دستمزد بدهند و کارگران هم انگیزه کافی برای کار با حداکثر بهره وری را ندارند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۷    
انحصار طلبان در کمین بازار ماکارونیایجاد بازار انحصاری در اختیار معدودی تولیدکننده از مهم ترین تبعاتی است که نهایتا موجی از بیکاری را در این صنعت پراشتغال ایجاد می کند و احتمالا قحطی برای مصرف کننده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می گوید: قرار است این شرکت شرایطی را فراهم کند تا دستفروشان به جای فعالیت در داخل واگن ها و سکوی ایستگاه ها و ایجاد مزاحمت برای مسافران ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۵    
اتریوم دومین رمزارز مهم کریپتوکارنسی است که تمام چشم ها به اپدیت جدید آن دوخته شده است. در صورتی که این اپدیت به انجام برسد بر روی کاربرد، نرخ و سهم بازار این رمزارز به شدت تاثیر گذار خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۰    
بعد از اعلام سازمان بورس درخصوص الزام شرکت ها برای پرداخت سود سهامداران از طریق سامانه سجام، تعیین تکلیف پرداخت سودهای رسوب شده از جمله مسائلی بود که مورد تاکید فعالان بازار قرار گرفت و خواستار تصمیم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
در گزارش زیر به بررسی نرخ و مشخصات آپارتمان های نوساز مرکز تهران خواهیم پرداخت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد که دولت سیزدهم وضعیت بیش از یک هزار کارخانه مشکل دار را بررسی کرده و 500 هزار کارگر آنها را دوباره به سر کار بازگردانده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
درآخرین روز تعطیلات شاهد ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و اعمال محدودیت در برخی از محورها هستیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
ائتلاف سعودی اعلام کرد که نخستین هواپیمای حامل اسرا از عربستان به سمت یمن حرکت کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۷    
اسماعیل بوررو ستاره کشتی جدیدترین ورزشکار کوبایی است که از این کشور فرار کرده و احتمالا پناهنده می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۷    
نتایج گزارش عملکرد طرح یارانه دستمزد نشان می دهد حدود 39 هزار نفر از این طرح استقبال و در آن ثبت نام کرده اند و استان خوزستان با داشتن بیشترین آمار ثبت نام شونده و قرارداد منعقده در صدر استانها بوده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۱    
داوود توحیدپرست تهیه کننده شال آبی درمورد حضور سرمربی تیم استقلال در این پروژه گفته است: فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال هم در فیلم ما ایفای نقش خواهد داشت و نقش خودش را در قصه بازی خواهد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: تفکیک حساب های شخصی و تجاری برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان آغاز شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تغییر در ساعات کاری صنوف با پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۶    
در حالی که بانک مرکزی از رشد 16 درصدی نرخ مسکن در سال 1400 خبر می دهد، مرکز آمار تورم مسکن سال گذشته را 33 درصد و کارشناسان اقتصادی تا 40 درصد برآورد می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
قیمت نفت در آغاز معاملات آسیا در روز جمعه به خاطر نگرانی در مورد رکود اقتصادی که می تواند تقاضا برای نفت را پایین بیاورد، کاهش یافت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
پرسپولیس با پیروزی 2-0 برابر تیم پیکان مسیر خود را تا رسیدن به تیم استقلال به 4 امتیاز رساند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۷    
اجرای سیاست تعیین سقف رشد اجاره بها برای تابستان سال 1401 در دستور کار دولت قرار دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۷    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) برآورد کرده که همه گیری کووید 19 باعث مرگ تقریبا 15 میلیون نفر در سراسر جهان شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت و مجلس در فضای فعلی جامعه حل معضل یارانه های پنهان است و برای حذف یارانه های پنهان باید قدم به قدم آن را مدیریت کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۵    
فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که توکیو تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعمال خواهد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال 2 تن از نمایندگان به مجلس می رود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و به نظر می رسد که برای سومین هفته متوالی با تقویت ارزش دلار و افزایش بازدهی سقوط کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
قیمت خودرو صفر داخلی در روز 16 اردیبهشت 1401 با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۲    
دیروز سید جواد ساداتی نژاد گفت یکی از کشورهای همسایه ما که سه ملیون تن کمبود گندم دارد، قصد دارد این کمبود را از کشور ما به صورت قاچاق تامین کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان می گوید: شهرک های صنعتی کم برخوردار در استان و شهر ستان ها که قدمت احداث آن ها به پیش از انقلاب اسلامی برمی گردد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی دولت: نظام پرداخت یارانه ها اصلاح می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
در حالی مرکز آمار ایران از افزایش متوسط 51 درصدی نرخ تمدید قراردادهای اجاره مسکن خبر داده بود که رئیس اتحادیه مشاور املاک گفت: قراردادهای اجاره با مصوبه سال گذشته ستاد کرونا تمدید می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
باتوجه به اتفاقات اخیر در بازارهای جهانی و تعلق در خبرهای برجام طلای داخلی به کدام سو می رود؟ یک کارشناس بازارهای مالی گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: درمان اقتصاد کشور در دستور کار است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد که به هیچ وجه قیمت نان برای مردم تا پایان سال تغییر نمی کند و رئیس جمهور اجازه گران شدن نان را نمی دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
محسن طباطبایی مزد آبادی، دبیر کل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به گسترش نیوز می گوید:در صورت توجه و توسعه صنعت گردشگری ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی "کارین ژان پیر" را به عنون جایگزین جن ساکی و سخنگوی جدید کاخ سفید معرفی کرد .
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان " امروز فقیرترین مردم کشور در حاشیه دریا زندگی می کنند" گفت: دلیل افزایش قیمت زمین در کشور تصرف آن به شکل های مختلف توسط مردم است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۰    
آنچه در زیر می آید قیمت تلویزیون های سامسونگ موجود در سطح بازار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این سوال که آیا جلوگیری از طرح استیضاح ها به منظور تعامل با دولت انجام می شود، عنوان کرد: به نظر من دولت خیلی این رفتار را مثبت ارزیابی نمی کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۷:۳۶    
رئیس پلیس آبادان از دستگیری سارقین حرفه ای کابل فشار قوی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۶:۰۶    
فریبا نادری در تولد 38 سالگی توسط دخترش سوپرایز شد.
  • ۱