پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: شرایط اولیۀ ثبت نام کنندگان و نقایض نظام انتخاباتی باید اصلاح شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام حسین علیه السلام : نیاز مردم به شما از نعمت های خدا بر شما است ، از این نعمت افسرده و بیزار نباشید. ➖بحار الأنوار، ج 74، ص 205 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۸    
کمیته ملی پشتیبانی از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی از آغاز اعتصاب عمومی در سراسر فلسطین اشغالی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که دیروز وارد ریاض شد ، قراردادهایی به ارزش صدها میلیارد دلار با سعودی ها امضاء کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵    
داعش در منطقه اردوگاه یرموک و حجرالاسود، از کسانی که مایلند منطقه را ترک کرده و به مناطق تحت سیطره اش بروند ثبت نام می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۸    
جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنان ترامپ مبنی بر تروریستی بودن این جنبش را رد کرد و آن را بی اساس خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۸    
زیردریایی های هسته ای انگلیس در معرض خطر جدی حملات سایبری باج افزار واناکرای قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۸    
فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا و بازیگر سرشناس هالیوودی از سیاست های دولت جدید آمریکا انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۸    
رئیس برکنار شده اف بی ای اکنون معتقد است دلیل اخراج او تلاش رئیس جمهور امریکا برای تاثیر بر تحقیقات درباره روابط میان شخص اول کاخ سفید و روسیه بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۲    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت سخنرانی ترامپ در نشست اسلامی-آمریکایی جعلی، مملو از دورویی و اظهارات مغرضانه علیه ایران و برای خوشامد عربستان بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس مشترک شورای اروپا در امور روابط خارجی گفت: اروپائی ها به احتمال زیاد از رویکرد همکاری با ایران حمایت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۷    
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که همزنان با استقبال مقامات اتحادیه اروپا از پیروزی حسن روحانی در انتخابات، رئیس جمهور آمریکا در خاورمیانه درحال متحد کردن جامعه بین المللی علیه ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
کنفرانس عربی اسلامی آمریکایی در بیانیه پایانی خود بر عزم راسخ کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
محمد جواد ظریف به اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران در عربستان واکنش داد .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۶    
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با تمام فراز و نشیب های آن روز جمعه برگزار و به اتمام رسید، نتایج انتخابات اعلام شد و اینک لیستی از وعده هایی موجود است که رئیس جمهور منتخب در دوران تبلیغات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۴    
زبان رسانه های حامی دولت پس از چند ماه سانسور معضلات اقتصادی، به بازگویی گوشه ای از وضعیت حاصل عملکرد دولت گشوده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۵    
نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۲    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب زبان گویای مشکلات مردم است و ان شاءالله این کار ادامه پیدا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۹    
مدیرمسئول کیهان، حمله روحانی به برخی ازکانون های اقتدار نظام را باعث جری شدن آمریکا و شیوخ برخی کشورهای عربی دانست و گفت: دولت آقای روحانی دراولین روز انتخاب خود، سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳    
ضعف سیاست خارجی دولت ایران موجب عدم بهره مندی تهران از موقعیت ژئواستراتژیک خود برای تبدیل شدن به مسیر اصلی انتقال انرژی میان دریای مازندران و خلیج فارس شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳    
نتایج نهایی انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر تهران توسط ستاد انتخابات شهرستان تهران به شرح زیر اعلام و براین اساس محسن هاشمی با کسب بیشترین آرا به عنوان نفر اول راهی شورا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۷    
پس از توهین عباس آخوندی به اصحاب رسانه این بار نوبت به امیری صالحی رسید تا توهین به هنرمندان را در کارنامه پرفروغ خود قرار دهد تا نشان دهد که هنرمندان بعنوان بازیچه آنها قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا که در عربستان به سر می برد در مصاحبه ای گفت که واشنگتن کنار کشورهای عربی با رفتار بی ثبات کننده ایران برخورد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۸    
مستند فاطمه تولید جدید شبکه مستند، روایتی از زندگی فاطمه نواب صفوی تنها زنی است که در عملیات بین المقدس و آزادسازی خرمشهر حضور داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۸    
با گذشت یک روز از اعلام قطعی نتایج انتخابات به سراغ برخی از کارشناسان رفته ایم تا ببینیم آنها اتفاقات که در این انتخابات گذشت را چگونه تحلیل می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی شورای شهر تهران از دیدار جمعی از اعضای لیست خدمت با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۵    
نماینده تام الاختیار رئیسی با اشاره به امتناع وزارت کشور از تحویل لیست تفکیکی نتایج آرای ریاست جمهوری گفت: هیچگونه همکاری از سوی وزارت کشور نبوده و بدون هیچ توضیحی از تحویل لیست نتایج امتناع می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۲    
ریاست ناطق نوری در مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان ریاست دائم این نهاد صحت ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۲    
یکی از اعضای شورای استان نینوا از آزادسازی 97 درصد از مناطق کرانه راست موصل از لوث تکفیری ها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۹    
رئیس ستاد انتخاباتی لیست خدمت طی نامه ای به عیسی فرهادی از وی خواست تا نتایج نهایی آرای اعضای این فهرست را به تفکیک همه شعب (تمامی صندوق ها) به این ستاد اعلام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا در عربستان به رهبران کشورهای عربی، حوزه قفقاز و دیگر کشورهای اسلامی گفت که باید ایران را منزوی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد نظر این شورا درباره شکایات از نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین صحت انتخابات حداکثر تا سه شنبه هفته آتی اعلام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۰    
این قرارداد که همزمان با انتخابات ایران بود واکنش های مختلفی را به دنبال داشت که برای نمونه یک خبرنگار آمریکایی در این باره نوشت: ترامپ دست پادشاه متعصبی را می فشارد که سر از تن افراد جدا می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۴    
حجت الاسلام رئیسی ضمن تاکید بر حق الناس بودن آرای مردم ، خواستار رسیدگی دقیق هیات نظارت بر انتخابات به این تخلفات ، تا حصول نتیجه قطعی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۱    
واضح ترین پیام این انتخابات این است که 16میلیون ایرانی خواهان مبارزه با فساد وتبعیض و توجه به محرومان هستند، امری که دولت در چهارسال اول خود بدان بی توجه بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۴    
اگرچه حسن روحانی توانست آراء لازم برای باقی ماندن در پاستور را کسب کند، اما نتایج به دست آماده در بسیاری از استانها حاوی پیام روشنی برای تحلیل گران سیاسی و رئیس جمهور خواهد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۷    
اجلاس ' دونالد ترامپ ' رئیس جمهوری آمریکا و مقامات ارشد شش کشور عرب عضو شورای همکاری خلیج فارس امروز یکشنبه در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۴    
از صبح امروز در برخی کانال های تلگرامی موضوعی دست به دست می چرخد که حکایت از خواب اصلاح طلبان برای مهدی چمران دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۱    
سازمان غذا و دارو با شرکت بازرگانی دولتی در خصوص بیش از حد بودن سقف مجاز آرسنیک در برنجهای وارداتی هندی اختلاف نظر دارند و فشارهایی برای توزیع این برنج ها در ماه رمضان وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره خبر منتشرشده در برخی رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر حمله سارقان مسلح به یک مغازه طلافروشی در منطقه دولت آباد و درگیری سارقان با پلیس توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۵    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از رئیس جمهور منتخب خواسته تا نقدهایی را که مطرح می شود در جهت رفع ناکارآمدی ها به کار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رهبر جریان صدر اجلاس سران عرب با رئیس جمهور آمریکا در ریاض را "زشت" توصیف کرد و از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا به واشنگتن تکیه نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۹    
آیت الله مصباح یزدی:آیاحفظ شأن و جایگاه شخصی توجیه مناسبی برای سکوت است؟ اصلاً شأن کدام است؟ چه شأنی بالاتر از هدایت مردم به راه راست و جلوگیری از فساد؟ هر کسی وقتی می بیند که مردم راه اشتباهی را می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۰    
رسانه های عربی با پوشش لحظه به لحظه دیدارهای رئیس جمهور آمریکا در ریاض، درباره احتمال اعلام تشکیل ناتو عربی در منطقه از سوی ترامپ گمانه زنی می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رهبر انصارالله یمن اعلام کرد که هدف رئیس جمهور آمریکا از سفر به ریاض، تجزیه کشورهای عربی و تضعیف آنها در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۴    
شاه عربستان سعودی امروز طی سخنانی در افتتاحیه نشست سران اسلامی-آمریکایی با حمله ای شدید اللحن به ایران، این کشور را به نوک پیکان تروریسم در منطقه متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۸    
از مردم برای مردم محمدحسن علی پور با همین شعار ساده حالا یکی از یازده منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است که دولتمردان برای مبارزه با رانت و فساد، نباید در مسائل اقتصادی و تجاری ذی نفع باشند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۱    
در همه جای دنیا قاعده مردم سالاری این است که رقابت ها با پایان انتخابات تمام شده و پس از آن اقدام و عمل برای تحقق منافع و اهداف ملی آغاز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور بیانیه ای از همگان خواست برای حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوءاستفاده های احتمالی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: رأی مردم در انتخابات رأی به نظام بود و دولت باید به کسانی که در انتخابات به کاندیداهای دیگر رأی دادند نیز توجه یکسان داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه های امروز 30 اردیبهشت 1396 ✅ @safir_channel ⛅️ وضعیت آّ و هوای کشور امروز شنبه، دما در در نوار شمالی کشور روند افزایش نسبی دارد ✅ @safir_channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۸    
دادگاه بحرین صبح امروز یکشنبه با قرائت حکم آیت الله عیسی قاسم به اتهام پولشویی،ایشان را به یک سال حبس تعلیقی و مصادره اموال محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
منابع عراقی نقشه تازه ای از شهر موصل در شمال این کشور منتشر کردند که نشان دهنده میزان مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در این شهر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۴    
یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین مناظره انتخاباتی با محوریت مسائل اقتصادی گفت: امیدوار بودم کاندیداها، به شکل کاملا شفاف و به دور از هرگونه عوام فریبی، تمام تعهدات و پیشنهادات مبتنی بر منطق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تضاد موجود میان حرف و عمل دولت آقای روحانی گفت: دولت حرف یعنی اینکه کارخانه ها یا درحال تعطیلی هستند و یا با عدم پرداخت دستمزد کارگران به حیات خود ادامه می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
زمین اصلی و مانور روحانی، سیاست خارجی بود، وی در این زمین تا می توانست، رقیب هراسی کرد؛ غافل از اینکه با بودن ترامپ، هیچ شانس موفقیتی در سیاست خارجی ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
خاطرات یک تکفیری روایت لقمان امینی از اعضای گروهک تکفیری توحید و جهاد است که در آن روایت های جالبی از طرز فکر یکی از اعضای گروهک های تکفیری نقل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با چشم انداز سیاست خارجی دولت دوازدهم بر شش محور اساسی تاکید کرده و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
فراخوان شرکت در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب بازی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
وزیر امورخارجه ایران در مقاله ای که در روزنامه العربی الجدید منتشر شد، آمادگی تهران را برای همکاری با کشورهای منطقه به منظور حل و فصل مشکلات موجود اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
وزیر خارجه عربستان به انتخاب مجدد روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
مشارکت بیش از 41 میلیونی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم موجی از پیام های تبریک سران کشورها را به دنبال داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز ضمن سخنرانی در ریاض با سران بیش از 40 کشور مسلمان در عربستان سعودی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۸    
در آستانه صدور حکم علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین، بیش از یکصد عالم دینی پاکستانی با وی ابراز همبستگی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۵    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک به رئیس جمهور منتخب از او خواست که از ورود به راه حل های نادرست تجربه شده خودداری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۹    
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی از رونمایی دفترچه بیمه کولبران در هفته جاری خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۱    
ناصر قندیلدر مقاله ای نوشت: ایران در هر کدام از انتخابات خود پیامی را با آرامش و دقت ارسال می کند و همه چیز را برای رسیدن این پیام و تقویت آن مرتب می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۱    
پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هم زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه در سراسر کشور برگزار شد. در ادامه نتایج شمارش آرای شورای شهر و روستا به تفکیک استان ها را میخوانید.