پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۲:۲۶Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 13 اسفند 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 1 اسفند 1399 هم اندیشی 2 اسفند 1399 هم اندیشی 3 اسفند 1399 هم اندیشی 4 اسفند 1399 هم اندیشی 5 اسفند 1399 هم اندیشی 6 اسفند 1399 هم اندیشی 7 اسفند 1399 هم اندیشی 8 اسفند 1399 هم اندیشی 9 اسفند 1399 هم اندیشی 10 اسفند 1399 هم اندیشی 11 اسفند 1399 هم اندیشی 12 اسفند 1399 هم اندیشی 13 اسفند 1399 هم اندیشی 14 اسفند 1399 هم اندیشی 15 اسفند 1399 هم اندیشی 16 اسفند 1399 هم اندیشی 17 اسفند 1399 هم اندیشی 18 اسفند 1399 هم اندیشی 19 اسفند 1399 هم اندیشی 20 اسفند 1399 هم اندیشی 21 اسفند 1399 هم اندیشی 22 اسفند 1399 هم اندیشی 23 اسفند 1399 هم اندیشی 24 اسفند 1399 هم اندیشی 25 اسفند 1399 هم اندیشی 26 اسفند 1399 هم اندیشی 27 اسفند 1399 هم اندیشی 28 اسفند 1399 هم اندیشی 29 اسفند 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۶    
شرکتی دانش بنیان با تولید انواع سیستم های هیدرولیک صنعتی، بازار داخلی این محصولات را گسترش داد و کارایی آنها را ارتقا بخشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۱    
دو نماینده مجلس سنای آمریکا طرحی ارائه کرده اند که خواستار سلب اختیارات جنگی از رئیس جمهور این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۱    
با انتشار برخی تصاویر ماهواره ای جزئیات پایگاه مشترک نظامی امارات و رژیم صهیونیستی در جزیره میون یمن در نزدیکی تنگه باب المندب افشا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۶    
بر اثر وقوع انفجار در کارخانه ای در مرکز فلسطین اشغالی در تل آویو، دست کم 2 نفر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۶    
رئیس جمهور به وزیران صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تاکید کرد که حق افزایش قیمت هیچ کالایی را بدون هماهنگی با ستاد اقتصادی ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رئیس شورای سیاست گذاری(منحله) اصلاح طلبان با کنایه به روحانی و فراکسیون امید مجلس دهم گفت: فردای انتخابات کسی پاسخگوی مردم نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
شاید یکی از سئوالات متداول مردم در دوران پاندمی کرونا، رفتن به رستوران و غذا خوردن در این قبیل اماکن باشد. اینکه چقدر احتمال دارد، با حضور در محیط رستوران گرفتار کووید 19 شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس، جزئیات طرح حمایت صندوق توسعه بازار از سهامداران خرد را که شب گذشته در شورای عالی بورس تصویب شد، تبیین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
وزارت بازرگانی آمریکا بر واردات آلومینیوم از 18 کشور تعرفه گمرکی اعمال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
نمایندگان مجلس وزارت ارتباطات را مکلف به اجرای شبکه ملی اطلاعات کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۵    
مطالعات موسسه پژوهشی صبا حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان کشوری فقط 68 درصد هزینه های خانوار را پوشش می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
گروه های زیادی در عراق، خواستار اخراج نظامیان تروریست آمریکا از کشورشان هستند و تقریبا هفته ای نیست که خبری از هدف قرار گرفتن نیروهای آمریکایی در این کشور مخابره نشود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
از یاد نبریم که اوباما پس از امضای برجام در اظهارنظری گفت: اگر می توانستیم همه پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز می کردیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
یک فعال اصلاح طلب از خاتمی خواست مسیر سران گروهک نهضت آزادی را دنباله روی نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
اغراق درباره ضرورت اجرای همه خواسته های FATF از سوی ایران و ایجاد ترس در جامعه در صورت عدم پذیرش تعهدات FATF، یک بازی سیاسی است که ربطی به تجارت خارجی و معیشت مردم ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۵    
فرمانده جبهه مقاومت با یادآوری خاطراتی تلخ از آبان ماه سال 95 در حلب گفت: بی بند و باری در جامعه به سربازان خط مقدم نبرد ضربه می زند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۵    
شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما در هر لحظه برای نبرد با اسرائیل آماده ایم و توانایی داریم که به آنها درسی فراموش نشدنی بدهیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
چهارمین کاروان لجستیک آمریکا طی کمتر از 24 ساعت در استان بغداد عراق هدف قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
رهبر انقلاب تأکید کردند: دفاع مسئولانه و عالمانه شیخ احمد الزین از نهضت امام خمینی و از مقاومت علیه جبهه استکبار و صهیونیزم و همراهی با ثبات ایشان با مبارزات ضداستکباری ملتهای منطقه هیچگاه از خاطره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
پلیس کنگره آمریکا امروز درباره نفوذ احتمالی فردا به این ساختمان هشدار و تدابیر امنیتی را به شدت افزایش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
شبکه خبری فرانس24 نوشت: مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) نسبت به جهش دوباره ویروس کرونا در این کشور و ناکامی در نبرد با با کووید-19 هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: ما پیشنهاد کردیم اگر بیماری کنترل شود در ایام تعطیلات در شهرهای زرد و آبی محدودیت ها رفع می شود، اما اگر روند بیماری صعودی باشد، محدودیت با شدت بیشتر اعمال میشود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ماموران در مبادی ورودی استان، مسافران را از ورود به هرمزگان منصرف می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه آمار کرونا در شبانه روز گذشته پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
فرمانده عملیات بغداد با اشاره به وجود طرح امنیتی دقیق در آستانه سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان به بغداد، اطمینان داد وضعیت امنیتی در عراق پایدار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
یک کارشناس اقتصادی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر چرخیدن چرخ اقتصادی و سانتریفیوژها، گفت: زندگی مردم با تورم 50 درصدی خیلی سخت شده و آقای روحانی صف مردم برای خرید مرغ و روغن را ببیند و بعد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز هم اقتصاد ما بهتر می چرخد هم سانتریفیوژها، گفت: آنهایی که می گفتند صنعت هسته ای از بین رفت دیدند وقتی اراده کنیم در عرض یک هفته در همه تولیدات مان چه کاری انجام می دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
توافق محرمانه ی صالحی-ظریف و گروسی در تهران پیش از لغو اجرای پروتکل الحاقی نیز که با هدف تنش زدایی و جلب نظر آژانس و کشورهای غربی انجام شد عملا با افزایش احتمال صادر شدن قطعنامه ضدایرانی بی فایده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۰    
"شهید داود جوانمرد" در حلب سوریه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و عنوان نخستین شهید مدافع حرم رسانه ملی را از آن خود کرد؛ او می گفت: حرمله و عمر سعد و شمر، باز مبارز می طلبند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت نیازمند تغییر اساسی هستیم و نمی توانیم دولت های گذشته را در آینده تکرار کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۵    
توزیع سریع و ابتدایی چادر قطعا اقدامی قابل تقدیر برای ساماندهی است اما ادامه زندگی در این هوای سرد در چادرهای هلال احمر غیرقابل تحمل است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است بخش هزینه ای و درآمدی جدول هدفمندی یارانه ها تفکیک شود و از این رو این تبصره 14 مراعا خواهد ماند و فردا بررسی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
جزئیات توافق ایران، مسیری منطقی برای حل مشکل آزادسازی پول های بلوکه است اما با وجود این توافق طرف کره ای هنوز اقدام عملی در جهت آزادسازی پول های بلوکه انجام نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
جانشین فرمانده کل سپاه بااشاره به اینکه استکبار با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن شکست خورده است گفت: یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
اگر وضعیت بیماری در شرایط کنترل باشد و با تغییر افزایشی مواجه نشود، تردد در شهرهای زرد و آبی در ایام تعطیلات ممنوع نخواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ساز و کارها برای استرداد اموال ایران با کره جنوبی مورد توافق قرار گرفته است، گفت: ظاهرا کره ای ها هنوز مجوزهای لازم را دریافت نکرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
وزیر خارجه انگلیس در پیامی توئیتری از تحریم هایی که اتحادیه اروپا و آمریکا به بهانه مسمومیت و بازداشت ناوالنی علیه روسیه اعمال کرده اند؛ استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
در پی ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره توافق با آمریکا درباره برجام، برخی از رسانه های این رژیم بخشی از جزئیات توافق ادعایی تل آویو با واشنگتن را منتشر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: دولت روحانی طی این هشت سال، در جهت اجرایی کردن توسعه روابط با کشورهای منطقه اقدامی انجام نداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تکلیف نهایی 2 لایحه FATF در جلسات آینده در فروردین 1400 مشخص می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی با این اظهارات در شرایط فشار اقتصادی می خواهد مردم را عصبانی کند گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۵    
وزیر بهداشت، نسبت به شیوع ویروس انگلیسی در کشور و بروز فاجعه ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۵    
اسماعیل حسین زهی گفت: هدف گروهک های معاند از انجام اقدامات مذبوحانه این است که عمران و آبادانی در کشور و سیستان و بلوچستان را خدشه دار کنند و این حرکات را برای ایجاد ناامنی انجام می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای وام 70 میلیونی ازدواج برای سال آینده و وام 100 میلیون تومانی برای زوج های کمتر از 25 سال را تعیین کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
نمایندگان پارلمان عراق بار دیگر از دولت خواستند به جنایات آمریکا علیه عراقی ها پاسخ بدهد و نظامیان آمریکا را از خاک عراق اخراج کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور در آینده نزدیک با تحریم های آمریکا مقابله به مثل خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
برخی منابع آگاه از تماس های مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی با همتایان خود در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در تلاش برای تشکیل ائتلاف نظامی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید اقتصاد کشور را شرطی کنیم و بگوییم در صورتی که FATF پذیرفته نشود، به مشکل برمی خوریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
در حالی که مسئولان دولتی مدام وعده کاهش قیمت مرغ را می دهند و عنوان می کنند که نگرانی در تامین این کالا وجود ندارد، صف ها برای خرید مرغ دولتی هر روز طولانی تر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
در آن شب، حاج حسین از صفای امام حسین (ع) و زهدش سخن می گفت و امیرحسین هم در عالم خودش در جستجوی معنویت حسینی پرواز می کرد و این گونه شد که آن شب، شب تولد دوباره اش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: همزمان با روز درختکاری،42 هزار اصله نهال مثمر زیتون که در قرآن هم از آن نام برده شده است با محوریت هیأتی ها و فعالین قرآنی در این شهرستان کاشته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله در سخنانی گفت که تا کنون هیچ ابتکار عمل جدی برای دستیابی به صلح در این کشور به انصارالله پیشنهاد نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
یکی از نویسندگان دینی با تاکید بر اینکه خودباوری دینی و دین داری امروز خود را مدیون هیأت هستیم، گفت: هیأت به عنوان نهادی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است همچنان با کارکردهای خود قدرت نرم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
وال استریت ژورنال نوشت: چطور جمعیت حاضر در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار در جریان سخنرانی ترامپ که مجددا دروغ به سرقت رفتن انتخابات 2020 از دستانش و شکست جو بایدن را مطرح کرد، او را تشویق کردند؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۰    
نائب رئیس مجلس لازمه تغییر روش در گام دوم را فکر نو، فهم مسائل روز، تن ندادن به وضع موجود و شجاعت دانست و گفت: این چهار عنصر از روحیات جوانی است که بتواند سالها برای کشور پرچم داری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۰    
یک روزنامه آمریکایی در یادداشتی نوشت، متحدان آمریکا از نفوذ ایدئولوژی و تفکرات راست گرایی افراطی در کشورهایشان نگران هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
پس از اعلام دیشب واشنگتن مبنی بر اعمال تحریم علیه دو فرمانده جنبش انصارالله یمن آن هم علی رغم ادعاهای پیشین درباره تلاش برای پایان دادن به جنگ یمن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ و یک امکان برای ملّت و یک ظرفیّت بزرگ برای پیشرفت کشور است که شور انقلابی مردم را نشان میدهد و موجب امنیّت کشور و کم شدن طمع دشمن می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
نتایج یک تحقیق نشان داده مقامات 18 ایالت آمریکا علیرغم تایید مراکز پیشگیری و کنترل بیماری در این کشور مبنی بر قرار داشتن بی خانمان ها در گروه های پر خطر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
تجهیزات منهدم شده دشمن در کربلای 7 شامل ده ها قبضه سلاح از انواع سنگین و نیمه سنگین از جمله توپ و خمپاره انداز و یگان های منهدم شده دشمن شامل سه گردان از تیپ 75 لشکر 23، تیپ های چهار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
نشست رونمایی از کتاب سید سقا شامل خاطراتی از مرحوم سید فضل الله محمدی معروف به سید سقا به کوشش انتشارات مرد نو در محل کتابفروشی آستان قدس رضوی (به نشر) با حضور خانواده راوی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
در ایران فعلاً سه نوع تست برای تشخیص بیماری کرونا وجود دارد که در این مطلب درباره انواع تست های کرونا توضیحاتی ارائه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
نمایندگان مجلس بانک مرکزی را به ارائه تسهیلات 150 میلیونی مسکن به خانوارها برای تولد فرزند سوم در سال آینده ملزم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
عماد افروغ گفت: سریال دادستان به لحاظ مضمون یکی از مصادیق نقد درون گفتمانی است، که حتی در محاوراتی به برخوردهای احساسی و بعضاً سفارشی و کاسبکارانه و در نتیجه ثروت و البته با ظاهری عدالت خواه طعنه می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
حمید رسائی درباره شکایت روحانی نوشت: روحانی در توییتی، نظرش را درباره انتخابات گفت! من هم در توییتی، نظرم را گفتم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1400، تصمیمات جدیدی در حوزه پرداخت وام های قرض الحسنه در سال آینده اتخاذ کرد که از جمله آنها اختصاص 10 هزار میلیارد ریال به درمان بیماران صعب العلاج و زوج های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۰    
یگان واکنش سریع یا یگان قتل تاکنون دهها عملیات ترور و سرکوب مخالفان انجام داده که قتل فجیع جمال خاشقچی فقط یکی از آن هاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۵    
یک نماینده مجلس با بیان اینکه تحقیقات قضائی در مورد اعمال نفوذ غلامرضا شریعتی در پرونده مالک متخلف شرکت "هفت تپه" شروع شده است، گفت: اصرار ما این است که ریاست محترم جمهور و هیئت محترم دولت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا در یک اقدام انقلابی و قاطعانه نسبت به رد لوایح FATF اقدام کرده و موجب یاس و عصبانیت هر چه بیشتر دشمنان انقلاب شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از اقدام احتمالی دیوان لاهه علیه مقام های این رژیم در پرونده جنایات جنگی علیه فلسطین، گفت خودش و صدها صهیونیست دیگر احتمالا هدف این دادگاه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس فردا هم بودجه سال 1400 را بررسی می کند، تاکید کرد: مرخصی های نمایندگان لغو شده است تا همه حضور داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح بر ضرورت اجرای تحقیقات درباره دستیابی آمریکا به اطلاعاتی درباره پایگاه های الحشدالشعبی تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب سه بند از لایحه بودجه، منابع خرید کیک زرد و تملک سهام معادن پرتوزا را برای سال 1400 تعیین کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
پایگاه خبری نشنال نیوز با اشاره به تأیید ویلیام برنز در کمیته اطلاعات سنا بعنوان رئیس جدید سیا گزارش کرد که وی به در پیش گرفتن سیاستی سخت گیرانه در قبال ایران متعهد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیام های تبریکی خطاب به جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، تاکید کرد: بسیج به الگویی راهگشا و کارآمد برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
شش تیپ از سازمان الحشد الشعبی عراق با همکاری ارتش و نیروی هوایی این کشور، صبح امروز عملیات گسترده ثأر الشهداء علیه بقایای داعش را در جنوب غرب کرکوک و یکی از مناطق استراتژیک صلاح الدین کلید زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده تهران در مجلس گفت: جمعی از نمایندگان در قالب ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس از رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به خاطر استنکاف از اجرای قانون ساخت پتروپالایشگاه با مشارکت بخش خصوصی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۵    
ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی از ترس آزادسازی استان راهبردی و نفت خیز مأرب، به شدت اردوگاه آوارگان یمنی در این استان را بمباران کردند تا به زعم خود مانع از آزادی مأرب شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درصورت اختصاص 20 درصد از کل تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش مسکن، تولید مسکن افزایش پیدا می کند ولی در مجموع مجلس حامی افزایش ساخت و ساز مسکن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
بررسی تبصره 14 لایحه بودجه 1400 کل کشور در خصوص هدفمندی یارانه ها، به نشست فردا صبح مجلس موکول شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به جدیدترین اقدام ایالات متحده در تحریم افراد و شرکت های روس تأکید کرد که واشنگتن به جای تحریم کشورها به دنبال پایبندی به تعهدات خود باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
یک وبگاه یمنی در آستانه هفتمین سالروز آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، از رویکرد جدید و مشترک آمریکا و انگلیس برای فیصله دادن به این جنگ بیهوده و حفظ منافع حداکثری خود در یمن پرده برداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: سردمداران FATF خود از حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت های آشکار و پنهانی از گروه های تروریستی بویژه در منطقه غرب آسیا داشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از اعلام نظر نهایی این نهاد درباره لوایح مرتبط با FATF در فروردین ماه سال آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
بورس در ماه های گذشته دستخوش تصمیماتی بوده است که بعد از گذشت چند روز یا چند هفته اشتباه بودن این تصمیمات مشخص شده و بازار سرمایه به همان روش قبلی بازگشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
وزارت دفاع آمریکا در گزارشی به کنگره درباره تهدیدی که افراط گرایان داخلی با تلاش به منظور جذب اعضای ارتش در گروه های خود برای آن ایجاد می کنند، هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
منابع عراقی گزارش دادند پایگاه غیرقانونی نیروهای آمریکایی در عین الاسد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۵    
وزارت خارجه آمریکا دلیل تحریم دو تن از اعضای ارشد جنبش انصارالله را حملات اخیر به خاک عربستان سعودی عنوان و اعلام کرد که واشنگتن به تحریم ها و مجازات رهبران حوثی در صورت انجام حملات مکرر صنعاء به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی وین تأکید کرد که تصمیم تروئیکای اروپا (آلمان، انگلیس و فرانسه) برای ارائه قطعنامه انتقادی علیه ایران در آژانس، چشم انداز احیای برجام را تضعیف می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۰    
منابع عراقی گزارش دادند که پایگاه غیرقانونی نیروهای آمریکایی در عین الاسد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
مردم یمن در این روزها لحظات پر استرس و سرنوشت سازی را پشت سر می گذرانند و در انتظار شنیدن خبر آزادی مارب هستند تا میوه مقاومت را پس از 6 سال صبوری و ایستادگی برداشت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
کیتلین جان استون می نویسد: دولت بایدن مشکلی با برنگشتن ایران به برجام ندارد، چون دارد این نظریه را سبک وسنگین می کند که برای حل مسئله توافق هسته ای تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران منتظر بماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۱    
بخش نظارت FATF معقتد است که دولت دوازدهم از 41 توصیه این کارگروه تنها 10 یا 15 توصیه را اجرا کرده است. این در حالی است که مطابق با مصاحبه خود دولت مردان، ایران 39 توصیه را تاکنون اجرایی کرده است.