پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۶:۰۵Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 11 خرداد 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 خرداد 1400 هم اندیشی 2 خرداد 1400 هم اندیشی 3 خرداد 1400 هم اندیشی 4 خرداد 1400 هم اندیشی 5 خرداد 1400 هم اندیشی 6 خرداد 1400 هم اندیشی 7 خرداد 1400 هم اندیشی 8 خرداد 1400 هم اندیشی 9 خرداد 1400 هم اندیشی 10 خرداد 1400 هم اندیشی 11 خرداد 1400 هم اندیشی 12 خرداد 1400 هم اندیشی 13 خرداد 1400 هم اندیشی 14 خرداد 1400 هم اندیشی 15 خرداد 1400 هم اندیشی 16 خرداد 1400 هم اندیشی 17 خرداد 1400 هم اندیشی 18 خرداد 1400 هم اندیشی 19 خرداد 1400 هم اندیشی 20 خرداد 1400 هم اندیشی 21 خرداد 1400 هم اندیشی 22 خرداد 1400 هم اندیشی 23 خرداد 1400 هم اندیشی 24 خرداد 1400 هم اندیشی 25 خرداد 1400 هم اندیشی 26 خرداد 1400 هم اندیشی 27 خرداد 1400 هم اندیشی 28 خرداد 1400 هم اندیشی 29 خرداد 1400 هم اندیشی 30 خرداد 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۴    
سعید جلیلی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه شنبه هفته جاری، با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخت
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۹    
سعید جلیلی گفت: من فکر می کنم اگر مردم کارنامه خوب و صداقت لازم از هر کاندیدایی را ببینند، به او اعتماد بیشتری خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۹    
مستند انتخاباتی عبدالناصر همتی که قرار بود ساعت 20 شب گذشته 11 خرداد روی آنتن برود پخش نشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۹    
نخست وزیر مالزی از تعطیلی دوهفته ای پایتخت این کشور و حومه آن در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه واکسیناسیون خبرنگاران و برخی از مشاغل حساس تا پایاان مرداد انجام می شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۴    
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی از تامین نقدینگی برای خرید گندم و پرداخت به روز پول گندمکاران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۴    
نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه (12 خرداد) در برنامه های رادیویی و تلویزیونی متنوع حضور می یابند تا برنامه ها و دیدگاه های خود را مطرح کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۹    
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در یادداشتی از حمایت رسمی حزب متبوعش از عبدالناصر همتی در انتخابات سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۹    
وجود سیدعلی اکبر ابوترابی برای آزادگان در اسارت یک نعمت بزرگ بود. گویی خدا او را فرستاده بود تا در دوران سخت اسارت، مراقب جسم و جان و روح آزادگان باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به دلایل افزایش هزینه حج 1400، درباره نحوه انتخاب زائران بر اساس ضوابط عربستان گفت: کسانی مشمول تشرف می شوند که اولویت فیش آنها جلوتر است تا رقم تخصیصی محقق شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا پایان تیر و قبل از عید قربان 50درصددوم سود سهام عدالت را پرداخت کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۴    
پویش اقتصادی راه نو با انتشار بیانیه ای خطاب به نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با برشمردن چالش های مهم کشور از آنها خواست برنامه دقیق خود را برای غلبه بر این چالش های ارائه کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در این چند سال برای موضوع ارز، برنامه ای طراحی کردیم که دولت برای تک تک دستگاه های خودش مأموریت پیدا کند که آن ها بتوانند ارزآوری داشته باشند نه اینکه مصرف کننده ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۴    
نایب رئیس مجلس درباره احتمال ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب گفت: افرادی که در عرصه انتخابات از سوی جبهه انتخابات حضور دارند قطعاً مصالح انقلاب را به مصالح و منافع شخصی خود ترجیح خواهند داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۹    
سرپرست پیشین وزارت اقتصاد گفت:سخنان آقای همتی دفاع از عملکرد خود نیست، بلکه نشان از عدم تعهد به منافع ملی و ضعف مدیریتی وی است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۹    
اگر اعضای شورای نگهبان از ایمان راسخ، تقوای فراوان و نجابت مثال زدنی برخوردار نبودند و چنانچه خدای نخواسته به این یا آن جناح سیاسی وابسته بودند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک کاربر در توئیتی با اشاره به انصاف جلیلی حتی در مواجهه با رقیب در توییتی کنایه آمیز نوشت: دکتر جلیلی هستن، یک تندرو! م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام علی ثقفی در کانال ایتای خود نوشت: یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس که صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری احراز نشده با استفاده از تریبون مردم در مجلس یک نطق ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک کاربر در توئیتی نوشت: مردم ساکن این کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دو چیز را در طول عمر خودشان و پدرانشان تابه حال در کشورشان ندیده اند: یکی برف و یکی انتخابات! ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران تصمیم گرفت بنا به حسن نیت خود و یک تصمیم مستقل به مدت یک ماه دیگر به ضبط داده های برخی دوربین های نظارتی آژانس ادامه دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۹    
کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با در اطلاعیه، علت عدم پخش مستند انتخاباتی عبدالناصر همتی را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: نشست این کمیسیون با وزیر نیرو درباره رسیدگی به شکایات واصله از طرز کار این وزارتخانه از جلمه در ارتباط با خاموشی ها برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محسن رضایی در پاسخ به توییت گوینده شبکه خبر در توئیتی نوشت: سالانه ده ها میلیارد دلار رانت سلطان پرور ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه تأثیر آرای شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها بر میزان مشارکت بسیار اندک است گفت: عوامل موثر بر میزان مشارکت بیشتر شرایط اقتصادی و معیشتی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه به گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۴    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از موانع عمده جهش کشور تعارفات بی جایی است که بویژه در مناسبات دولت وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۴    
نظامیان صهیونیستی دست به بازداشت های گسترده در شهرهای کرانه باختری، قدس اشغالی و داخل اراضی اشغالی زده و صبح امروز 32 فلسطینی را بازداشت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اولویت من سامان دادن به رابطه دولت و اقتصاد است،گفت: نهضت مسکن سازی را راه خواهم انداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۹    
بعد از جمال الزبده، طراح موشک های دوربرد و پیشرفته مقاومت، محمود فارس دومین نخبه علمی فلسطینی است که در جریان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه هدف ترور اشغالگران قرار گرفت و به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۴    
نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز سه شنبه 11 خرداد، برای ضبط برنامه های ویژه مراکز استانی به صداوسیما رفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۹    
در احکام جداگانه ای، قائم مقام و مسئول امور بانوان ستاد انتخاباتی زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۹    
مطابق اصلاحیه ماده 11 آیین نامه مرکز که به پیشنهاد رئیس مرکز وکلا، به امضای رئیس قوه قضائیه رسیده است، حقوق اساسی به منابع آزمون وکالت اضافه شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه قطر ضمن تأکید بر آمادگی کشورش برای میانجیگری بین حماس و آمریکا تصریح کرد که دوحه فایده و مزیتی در برقراری ارتباط با اسرائیل نمی بیند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۹    
محمدرضا علیقلی، هنرمند آهنگساز در پی پخش فیلم تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری و استفاده از موسیقی سریال شوق پرواز در آن، واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۴    
دفتر آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان در پی انتشار خبری منسوب به وی در شبکه های اجتماعی، با ارسال بیانیه ای این خبر را کذب و فاقد اعتبار دانست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۴    
معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول امروز با اعلام خبر حادثه زمینی برای هواپیمای آموزشی اف پنج پایگاه چهارم شکاری دزفول، گفت: متاسفانه این حادثه باعث شهادت 2 خلبان این جنگنده شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۴    
نماینده تهران در مجلس گفت: دولت یازدهم و دوازدهم آن چنان مردم را در تنگنا فشار و قحطی قرار داد که سفره های مردم را گروگان گرفته بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۴    
یک منبع آگاه از دستگیری شهردار و رئیس شورای شهر نسیم شهر به همراه 9 نفر دیگر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۹    
درپی شایعات منتشر شده درباره شرایط جسمانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان منابع نزدیک به ایشان تایید می کنند که سید نصرالله به طور خاص در فصل بهار دچار حساسیت و آلرژی های بهاری می شود و اکنون ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۹    
اگر بانک مرکزی توجه ویژه تری به شرایط بازار و موضوعات مختلف اقتصاد کشور که مردم وابسته به آن هستند داشت، کمک بهتری می کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۴    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که به هر دلیلی سرخورده شده اند، بدانند که با حضور فعال در عرصه انتخابات می توان به رفع مشکلات پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۴    
شماری از سرورهای بزرگترین شرکت تامین کننده گوشت واقع در آمریکای شمالی و برخی از سیستم های آی.تی استرالیایی آن هدف حملات سایبری قرار گرفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خادمان سادات حرم حضرت عباس(ع)، نسل اندر نسل به زائران این بارگاه مقدس در شهر کربلای معلی، خدمت می کنند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۴    
رئیس شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی در مازندران گفت: نخبگان جامعه و اساتید دانشگاه ها باید شاخص های کاندیدای اصلح را به مردم معرفی و برای آنها تبیین کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۹    
افشاگری اخیر درباره جاسوسی آمریکا از سران اروپایی با کمک سرویس مخفی دانمارک در میانه سکوت واشنگتن، واکنش های زیادی را به همراه داشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۹    
حماس برای برگزاری راهپیمایی هایی در روز جمعه آینده تحت عنوان روز خشم در سراسر کرانه باختری فراخوان داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۹    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی و یوم الله 15 خرداد گفت: برنامه ها و اقدامات لازم باید برای هر دو مراسم 14 و 15 خرداد انجام پذیرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۹    
فرماندهان آمریکایی اخیراً از تهدیدات پهپادی در عراق اظهار نگرانی کرده اند؛ این درحالی است که چندی پیش نیز ژنرال مکنزی به برتری هوایی پهپادهای ایرانی در منطقه اعتراف کرده بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۹    
عبدالناصر همتی در نخستین گفت وگوی تبلیغاتی خود در تلویزیون، نتوانست عصبانیت خود را از عملکرد مبارزه با فساد قوه قضائیه در دوره سید ابراهیم رئیسی کتمان کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۹    
مردم ایران دارای فهم، شعور و آگاهی بالایی هستند و ممکن است کسانی را هم که به دنبال مشارکت حداقلی هستند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۴    
در ماه های پایانی دولت دوازدهم، تعدادی از مدیران ارشد وزارت نفت از جمله وزیر نفت، دستیار ویژه وزیر، مدیرعامل شرکت نفت و مدیرعامل شرکت گاز به عنوان اعضای هیئت امنا اقدام به تاسیس موسسه ای با بودجه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۴    
طرحی به تازگی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که در صورت تصویب نهایی آن، وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت مکلفند سرفصل جنایات، غارت منابع ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۴    
گروه رسانه ای الاعلام الحربی یمن، تصاویری تکمیلی از شکست سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در عملیات زمینی صورت گرفته در جازان را منتشر کرد و بار دیگر ارتش تا دندان مسلح سعودی را که حاضر به رفع محاصره از ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۴    
یک حقوقدان در یادداشتی به ادعاهای مطرح شده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات در دو نامه اخیر او پاسخ داده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۹    
قانون شفافیت بر هزینه های مالی انتخابات که مشخصا برای انتخابات مجلس تصویب شده، دربردارنده موادی است که می تواند منحصر به انتخابات مجلس نباشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۹    
تازه ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی با نام رجل سیاسی مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) درباره سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۹    
سیدابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به مدت دو ساعت پای مطالبات و صحبت های 450 نفر از نمایندگان ادوار مجلس نشست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۹    
ضعف مدیریت دولت روحانی گریبان بخش کشاورزی را هم گرفت، پیش بینی شده امسال حداقل 5 میلیون تن گندم وارد کنیم که با این وضع فاتحه خودکفایی چندین دهه گندم را باید بخوانیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کیک اقتصادی در حال کوچک شدن است گفت: نباید اجازه دهیم دولت های گذشته تکرار شوند؛ ممکن است به نقطه غیرقابل بازگشت برسیم که این موضوع در شأن مردم ایران نیست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۴    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن از ناکامی تلاش های خود برای دستیابی به آتش بس در این کشور ابراز ناامیدی کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۹    
سرلشکر باقری با حضور در منزل شهید حجازی درجه سرلشکری وی را تقدیم خانواده اش کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۴    
کرونا موجب شد تا از هزینه های اضافی مراسم ازدواج کاسته شود و شاهد افزایش آمار ازدواج باشیم .
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۴    
روند تغییرات اقتصادی از منظر خرد و کلان در یک دهه گذشته را در قالب چند نمودار ببینید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۴    
در اندیشه اسلامی، عدالت، نه عدالت مارکسیستی و اقتصاد مقاومتی، نه اقتصاد ریاضتی است. در اندیشه رهبران انقلاب اسلامی، کلمه سرمایه و سرمایه دار به هیچ وجه مذموم نیست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۴    
احزاب تندرو اصلاح طلب بنا دارند با سرمایه گذاری بر روی ضد انقلاب و همچنین طرفداران یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده، تعداد آرای باطله را افزایش دهند و اسم آن را هم اعتراض مدنی سفید گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۴    
2 مرداد سال 1360 مردم می رفتند که به محمدعلی رجایی رأی بدهند؛ مردی که نه شعار داشت، نه پوستر چاپ کرده بود و نه اصلاً موافق تبلیغات مرسوم بود و می گفت تبلیغات باید مردمی باشد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۴    
عضو سابق شورای عالی مسکن از تدوین طرح ویژه مسکن در برنامه اقتصادی آیت اله رئیسی با پژوهش 7 ماهه یک تیم تخصصی خبر داد و گفت: در این طرح ساخت 4 میلیون مسکن با آورده اولیه صفر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۹    
نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران از پیشتازان حوزه طراحی و ساخت سامانه های پیشرفته پدافندی هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: تاکنون با قاچاق کم برخورد نکرده ایم و در قوه قضاییه بیشترین دادگاه ها مربوط به برخورد با قاچاق کالاست ولی باید حتماً ریشه قاچاق در دولت خشکانده شود .
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۹    
منابع اعلام کردند که همزمان با تخریب تجهیزات پایگاه بگرام، روند خروج نظامیان آمریکایی و ناتو از این بزرگترین پایگاه نظامی در افغانستان آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۹    
یک منبع روسی از دیدار نمایندگان سرویس جاسوسی مخفی انگلیس با تروریست های هیئت تحریرالشام خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مالیات بر عایدی سرمایه شامل 95 درصد مردم نمی شود گفت: این مالیات شامل گروه اندکی است که براساس فعالیت های سوداگرانه اقتصادی، عایدی دارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۴    
پروژه آمریکا برای ساخت دومین سفارتخانه بزرگ جهان در لبنان مشابه سفارتی که در بغداد بنا کرده، از چندین جنبه مشکوک بوده و نیاز به بررسی دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۴    
پیشروی های نیروهای صنعا در نزدیکی شهر مأرب در حالی ادامه دارد که روند مذاکرات مربوط به حل و فصل یمن هم شتاب بیشتری به خود گرفته است و بعید نیست که به زودی دود سفید از مسقط محل مذاکرات مربوط به حل ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۹    
محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از عملکرد عبدالناصر همتی در مدیریت بانک مرکزی و کنترل نقدینگی در کشور گفت: در بانک مرکزی کنترل نقدینگی رها شده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۹    
عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی به موضوع نامه محمود صادقی به مقام معظم رهبری پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۴    
ک طلبه دهه هفتادی در شهرستان جیرفت امسال اجازه نداد، هزار تن محصولات کشاورزان این منطقه خراب شود. او با سه راهکار هم محصولات را به قیمت مناسب فروخت و هم برای 500 نفر اشتغال زایی کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۴    
عراق طی سال های اخیر اقدامات متعددی به منظور کاهش وابستگی بخش انرژی خود به واردات برق و گاز انجام داده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۹    
در نشست فرهنگ و هنر در آینه مطالبات نخبگان با موضوع حکمرانی فرهنگی در دولت آینده، به غفلت دولت ها در حوزه فرهنگ و همچنین ویژگی های رئیس جمهور فرهنگی اشاره شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۹    
گاهی که از خانه بیرون می روم، می گویم شاید وقتی برگردم حسن آقا پشت در باشد. شاید زنگ بزنند و بگویند 10 روز دیگر می آید. می دانم شهید شده، ولی چون پیکری از او نیامده این انتظار را همیشه دارم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۹    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که در دیدار با هیأت مصری که به غزه سفر کرده بود تاکید شد که موضوع تبادل اسرا نباید با مسیر بازسازی غزه مرتبط شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۹    
بر اساس گزارش دو مرکز تحقیقاتی، سال گذشته 17 میلیون آمریکایی سلاح خریده اند که یک پنجم آنها برای نخستین بار بود که سلاح می خرند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۹    
مردم سوریه در شهرهای مختلف به جشن و پایکوبی خود به مناسبت پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۴    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مردم با توجه به تجربه دولت فعلی و حس بدی که از این دولت به آن ها منتقل شده است ، منتظر پایان آن هستند و این کار را برای دولت آینده سخت تر می کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۴    
این روزها افزایش جمعیت و فرزندآوری در حالی مورد تاکید سیاستمردان است که گرانی وسایل کودک به ویژه نابسامانی در قیمت پوشک و عدم برنامه ریزی برای تولید مواد اولیه آن در داخل باعث شده تا برخی خانوارها با ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد ما در حال حاضر صد درصد دولتی است و در دولت سلام باید به سمت مشارکت عمومی برویم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۴    
بنابر اظهار تشکل های مرغ و دام و دولتی ها، تعلل بانک مرکزی در تخصیص ارز نهاده دام در سال گذشته و امسال مهمترین دلیل کمبود و گرانی مرغ و ایجاد صحنه هایی زشت از صف های طولانی برای خرید 2 مرغ شد تا در ...