سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۸:۰۰Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 22 خرداد 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 خرداد 1400 هم اندیشی 2 خرداد 1400 هم اندیشی 3 خرداد 1400 هم اندیشی 4 خرداد 1400 هم اندیشی 5 خرداد 1400 هم اندیشی 6 خرداد 1400 هم اندیشی 7 خرداد 1400 هم اندیشی 8 خرداد 1400 هم اندیشی 9 خرداد 1400 هم اندیشی 10 خرداد 1400 هم اندیشی 11 خرداد 1400 هم اندیشی 12 خرداد 1400 هم اندیشی 13 خرداد 1400 هم اندیشی 14 خرداد 1400 هم اندیشی 15 خرداد 1400 هم اندیشی 16 خرداد 1400 هم اندیشی 17 خرداد 1400 هم اندیشی 18 خرداد 1400 هم اندیشی 19 خرداد 1400 هم اندیشی 20 خرداد 1400 هم اندیشی 21 خرداد 1400 هم اندیشی 22 خرداد 1400 هم اندیشی 23 خرداد 1400 هم اندیشی 24 خرداد 1400 هم اندیشی 25 خرداد 1400 هم اندیشی 26 خرداد 1400 هم اندیشی 27 خرداد 1400 هم اندیشی 28 خرداد 1400 هم اندیشی 29 خرداد 1400 هم اندیشی 30 خرداد 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۹    
شورای هم اندیشی اهل سنت ایران پس از جلسات بسیار با ملاحظه برنامه های نامزدها و نیز شرایط حاکم بر کشور با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی می تواند گزینه مناسب این دوره ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۴    
در کتاب رجل سیاسی که مجموعه ای از دیدگاه های رهبر انقلاب درباره خصوصیات و ویژگی های سیاستمدار تراز انقلاب است آمده: تسلیم فشارها نشویم، رضایت به وضع موجود ندهیم، که اگر رضایت به وضع موجود دادیم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۹    
هفتمین شماره پژوهشنامه روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس با ارایه مهم ترین نکات جدیدترین گزارش های این مرکز منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کانال انتخاب که در روزهای اخیر به اخبار دروغ و جعلی معروف شده، در جدیدترین شعبده بازی خود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری، با حضور 7 کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، عصر شنبه 22 خرداد 1400 در محل سازمان صداو سیما برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۹    
در تربیت یک دختر درست است که هردوی والدین مسئول هستند اما پدران نقش موثرتری در ایجاد حس امنیت ، استقلال و انتخاب های صحیح دخترانشان در آینده دارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۹    
متهم عیسی شریفی: 20 سال حبس تعزیری- جزای نقدی - استرداد وجوه تحصیلی.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علیرضا زاکانی در مناظره امروز گفت که عبدالناصر همتی نه تنها مخالف افزایش یک شبه بنزین نبود، که حتی در نامه ای به روحانی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عبدالناصر همتی نماینده حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در ارتباط با fatf گفت: در مجمع تشخیص ما را معطل fatf کردند؛ این کار پدر اقتصاد را در می آورد! ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری های خاص و زمینه ای و خطرناک بودند، توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۹    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سوءمدیریت و فساد در تشدید آثار تحریم اقتصادی بسیار مؤثر بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۹    
این آمادگی را دارم که با آقای رئیس جمهور هم راجع به درستی رویکردها و برنامه خودم و هم درباره نادرستی برنامه هایی که در این هشت سال از سوی ایشان دنبال شد مناظره کنم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۹    
لیست نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (جبهه اصلاحات ایران) برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی پس از پخش سومین مناظره انتخاباتی توییت هایی را در حساب هایشان منتشر کردند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۴    
به دنبال اقدام تحریک آمیز جدید آمریکا در قبال تایوان، ارتش چین موشک های دانگ فنگ-26 موسوم به قاتل ناو های هواپیمابر آمریکا را در یک رزمایش غیر مترقبه آزمایش کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۴    
باید بروکراسی زاید و فسادزای در سامانه مالیاتی با ایجاد سامانه هوشمند حل شود و مالیات هم باید واقعی و عادلانه شود و کاهش مالیات واحدهای تولیدی از 25درصد به 10درصد با شیب ملایم باید انجام شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۴    
بی بی سی فارسی که این روزها از هیچ اقدامی در جهت کاهش مشارکت و تخریب نامزدهای ریاست جمهوری دریغ نکرده این بار دست به تحریف آشکار زد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۴    
فراکسیون اهل سنت مجلس در بیانیه ای به طور رسمی از آیت الله رئیسی حمایت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۴    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین سکوت نهادهای بین المللی در قبال جنایت امروز رژیم صهیونیستی در اعدام میدانی زن جوان فلسطینی در پست ایست و بازرسی شمال قدس اشغالی را رسوایی برای آنها خواند و خواستار شعله ور شدن ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات روحانی درباره مناظره ها، خطاب به او گفت: در این جمع کسی حاضر نیست عملکرد دولت را گردن بگیرد لذا اعلام آمادگی می کنم و شما از دفتر خود خارج و در در ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۹    
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با بیان اینکه امروز ام المسائل کشور گرانی و تورم است، گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۹    
ستاد مردمی آیت الله رئیسی، در راستای دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، دستورالعمل پویش زنجیره دعوت را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در توئیتی نوشت: با یاد سردار سلیمانی عزیز، برای اعتلای وطن، همه با هم در انتخابات 1400 شرکت می کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۹    
عبدالناصر همتی که این روزها برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری در تلاش است با اشتباهات پرتکراری همراه شده که به طور مکرر هر بار برای سفید کردن اشتباهات خود تن به غذرخواهی از افکار عمومی و مخاطبان فضای ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۹    
معاون وزیر امور خارجه گفت: ترامپ رفته است، اما تحریم های غیرقانونی و جنایت بار او همچنان برقرار است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخرین تلاش ها برای ماندن در قدرت و بر هم زدن ائتلاف جدید، پیشنهادی به وزیر جنگ این رژیم ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مشکلی وجود ندارد، گفت: حدود 4.7 میلیون نفر تاکنون واکسینه شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهور گفت: این روزها متاسفانه زبان تشکر در کشور ما دچار لکنت عجیبی شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۹    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بودجه ساخت دیوار مرزی مکزیک را قطع کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مشارکت حداکثری مورد توقع است و یک حق و یک تکلیف به شمار می آید، و خروجی و مشارکت حداکثری باید با کیفیتی بالا صورت بگیرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۹    
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه رئیسی اصلح است گفت: در تمام شئون اخلاق و عملکرد اجرایی آیت الله رئیسی، اصلح بودن نمایان است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی درباره انتخابات گفت: رأی دادن به عنوان مقدمه حفظ جان، مال، ناموس، دین و کشور واجب است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۴    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت 7 صبح روز جمعه 28 خرداد آغاز می شود گفت: تبلیغات نامزدها از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 27 خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۴    
شهر آستین در ایالت تگزاس شاهد تیراندازی جمعی بود که دست کم 12 زخمی بر جای گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۴    
دفتر سخنگوی دولت از اعلام شکایت علیه دو کانال خبری خبر داد و اعلام کرد: به جهت ضرورت شفافیت و دفاع از ساحت اخلاقی جامعه ناگزیر به طرح شکایت از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری هستیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۴    
استان انتاریو در کانادا صحنه تظاهرات مردم در حمایت از خانواده ای بود که هفته گذشته قربانی خشونت ناشی از اسلام هراسی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۹    
خواننده مطرح کشورمان با بیان اینکه با اطمینان می خواهم بگویم بدون هیچ شعارزدگی به دریافت واکسن ایرانی افتخار می کنم گفت: چالشی شیرین تر از اعتماد به نخبگان کشورم سراغ ندارم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۹    
در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی ها و روز دختر بخشی از قصیده بلند حضرت امام خمینی (ره) تحت عنوان (نورین نیّرین) در رثای این بانی والا مقام را در ادامه خواهید خواند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۹    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به فاصله بین تزریق دو دوز واکسن های کرونا ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۴    
علی لاریجانی خطاب به شورای نگهبان پیرامون مسئله عدم احراز صلاحیتش بیانیه ای را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۹    
مشارکت سیاسی از مفاهیم مهم در مطالعات اجتماعی و جامعه شناختی به شمار می آید و مفهوم آن، دخالت و درگیر شدن آگاهانه و اختیاری در سیاست است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۴    
همتی این روزها گوی سبقت در تهمت زدن به کاندیداهای رقیب را از مهرعلیزاده ربوده به طوری که در کمتر از 24 ساعت 3 تهمت به رقبای انتخاباتی اش وارد کرد که بلافاصله مشخص شد همگی غلط بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۴    
جمعی از اقتصاددانان با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کردند که دولتی که وی شکل خواهد داد قادر به تغییر وضع موجود به سمت وضع مناسب با توجه مقدورات و ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ما در دوره ریاست آقای رئیسی بر قوه قضاییه شاهد احیای 2 هزار واحد صنعتی که بر اثر سوءمدیریت و واگذاری های رانت گونه تعطیل شده بودند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۴    
نماینده رشت در مجلس گفت: آقای رئیسی بیش از سایر کاندیداها اخلاق را در مناظرات انتخاباتی رعایت کرده و یکی از نقاط برجسته در برنامه ها وی فسادستیزی و روان سازی سیستم اداری است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۴    
در سناریوی ابطال و تجدید انتخابات که یکی از ابعاد پروژه ایران ضعیف است جریان فتنه و انحراف به نقطه وحدت رسیده و بر طبل انتخابات مجدد خواهند کوبید، انتخاباتی که بدون بررسی صلاحیت ها انجام شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۴    
حضرت فاطمه معصومه(س) از جهت شخصیت فردی و کمالات روحی، در بین فرزندان موسی بن جعفر(ع) بعد از برادرش، حضرت رضا(ع) در والاترین رتبه جای دارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۹    
بازیگر نقش مالک اشتر در پاسخ به این سوال که شما در انتخابات شرکت می کنید، گفت: قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۹    
این روزها زبان تشکر در کشور دچار لکنت عجیبی شده/ کار این دولت در زمینه سلامت از زمان هخامنشیان تا امروز بی سابقه بوده +فیلم
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای وحدت اصولگرایان از معرفی اسماعیل کوثری به عنوان گزینه مورد حمایت این شورا در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی خبر داد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۴    
تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری بالطبع مطابق شرایط زمانه و برای جلب نظر رأی دهندگان طراحی می شود. اما در دهه 60 کاندیدایی بود که تبلیغاتی متفاوت داشت و پیروز هم شد؛ تبلیغاتش رمز داشت و شعار نبود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۹    
مصاحبه ی عبدالناصر همتی با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، و اظهار آمادگی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران برای ملاقات با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با استقبال رسانه های اسرائیلی مواجه شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۴    
58 اقتصاددان با انتشار بیانیه ای تأکید کردند آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری قادر به تغییر وضع موجود است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۹    
دادستانی نظامی سوریه با انتشار اسنادی، آموزش تروریست ها در خاک این کشور از سوی آمریکا را تایید کرد.