سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۶Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 14 اسفند 1393 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 30 دی 1393 روزنامه همشهری 30 بهمن 1393 روزنامه همشهری 1 اسفند 1393 روزنامه همشهری 2 اسفند 1393 روزنامه همشهری 3 اسفند 1393 روزنامه همشهری 4 اسفند 1393 روزنامه همشهری 5 اسفند 1393 روزنامه همشهری 6 اسفند 1393 روزنامه همشهری 7 اسفند 1393 روزنامه همشهری 10 اسفند 1393 روزنامه همشهری 11 اسفند 1393 روزنامه همشهری 12 اسفند 1393 روزنامه همشهری 13 اسفند 1393 روزنامه همشهری 14 اسفند 1393 روزنامه همشهری 15 اسفند 1393 روزنامه همشهری 16 اسفند 1393 روزنامه همشهری 17 اسفند 1393 روزنامه همشهری 18 اسفند 1393 روزنامه همشهری 19 اسفند 1393 روزنامه همشهری 20 اسفند 1393 روزنامه همشهری 21 اسفند 1393 روزنامه همشهری 22 اسفند 1393 روزنامه همشهری 23 اسفند 1393 روزنامه همشهری 24 اسفند 1393 روزنامه همشهری 25 اسفند 1393 روزنامه همشهری 26 اسفند 1393 روزنامه همشهری 27 اسفند 1393 روزنامه همشهری 28 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: هواشناسی گیلان نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها هشدار داد و از مردم خواست به رودخانه ها نزدیک نشوند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۸    
- بهای نفت در بازار های آسیا به رغم افزایش ذخایر نفت خام آمریکا و پایان دوره سالانه نگهداری و تعمیر پالایشگاه ها در این کشور، روز پنج شنبه چهاردهم اسفند افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: شبکه الجزیره از برکناری 8 وزیر کابینه مصر از جمله محمد ابراهیم وزیر کشور خبر داد. هشت وزیر جدید هم در برابر عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر سوگند یاد کردند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: تکانه های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: کیهان کلهر موسیقی ایران را وام دار کولی ها و نوازندگان دوره گردی دانست که در طول زمان های دراز آواهای آن را حفظ کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: سکه بهار آزادی طرح جدید که روز گذشته به نرخ 981 هزار تومان عرضه شد، 14 اسفند در بازار تهران به قیمت 979 هزار و 500 تومان به فروش رفت و در بازار ارز نیز یک دلار آمریکا بدون تفاوت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی برای عرض تسلیت با حضور در منزل دکتر سید صادق طباطبایی با خانواده آن مرحوم دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: سفیر ایالات متحده آمریکا در پایتخت کره جنوبی با سلاح سرد موردحمله قرار گرفت. مارک لیپرت (Mark Lippert) به بیمارستان منتقل شد و با هشتاد بخیه جراحی شد
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
- همشهری آنلاین: اربعین شهید الله دادی و شهدای فصل زمستان استان یزد روز پنجشنبه با حضور شهین دخت مولاوردی معاون امور زنان خانواده رییس جمهوری در مسجد حظیره یزد برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: یک ارائه دهنده ADSL گفت: پس از ورود سرویس های نسل 3 و 4 تلفن همراه پیش بینی می کنیم تا 2 سال آینده درخواست ارتباطات اینترنتی مبتنی بر سیم حذف و ارتباطات ثابت بر رسانه تعاملی و ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: به تازگی مشترکان برخی سرویس دهنده های اینترنتی در دسترسی به اینستاگرام با محدودیت مواجه شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
- همشهری آنلاین: رییس اداره حفاظت محیط زیست نقده گفت: یک قطعه پرنده نادر اردک سرسفید در تالاب آق قلعه این شهرستان که زیستگاه اصلی این گونه پرنده در منطقه است رهاسازی شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۰    
- شهرام شریف: موضوع برعکس وارد کردن رمز در دستگاه های خودپرداز (احتمالا در مواقع خطر یا هنگام زورگیری) به یک بحث پر مناقشه تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: روزنامه همشهری موضوع های نیمی از وام های بانکی در مسیر سوداگری ، این 88 نفر را آزاد کنید و رونمایی از خودرو دوستدار محیط زیست را در صفحه نخست شماره روز پنجشنبه بازتاب داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ آیین نامه جدیدی درخصوص عدم قطع مستمری پرداختی به زنان سرپرست خانوار درصورت ازدواج مجدد به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
- همشهری آنلاین: مرد پرنده با نامزدی 9 جایزه اسکار و کسب چهار جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نام خود را بیش از پیش سر زبان ها انداخته است اما آیا مخاطبان از دیدن این فیلم لذت می ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه با انتقاد از برخی که مدعی هستند قوانین جزایی اسلام پاسخگوی نیازهای روز جامعه نیست، گفت: مسائل قضایی مانند سایر موضوعات و معارف دینی نیاز به اجتهاد علمی دارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که استراتژی آمریکا در عراق برای مقابله با تکفیری های داعش تا حد زیادی به ایران وابسته است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: نماینده چین در مذاکرات هسته ای امروز پنج شنبه گفت که در مرحله آخر برای حصول توافق هسته ای جامع هستیم.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در محورهای مواصلاتی 4 استان کشور و همچنین شرق استان تهران برف می بارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: مذاکرات ما بر اعتماد استوار نیست، بلکه گامی برای حصول اعتماد است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: قصه گوهای سراسر دنیا، هفته قبل کرمانشاه را پاتوق داستان سرایی هایشان کردند تا کودکان ایرانی با داستان های روز ملل آشنا شوند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: بارسلونا با برتری برابر ویارئال مقتدرانه به فینال جام حذفی اسپانیا راه یافت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه ایران در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت طرفین در مذاکرات هسته ای برای دستیابی به یک توافق نهایی بسیار نزدیک شده اند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه گفت: سربازان گمنام امام زمان با یک سلسله عملیات پیچیده و دشوار در منطقه ای خاص از کشور یمن مقتدرانه دیپلمات کشورمان را آزاد کردند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: دانشمندان از دیرباز و به ویژه از هنگام کشف DNA توارث زیستی را امری پایدار دانسته اند. شما ژن ها را از والدین خود به ارث می برید و آنها را به فرزندان خود منتقل می کنید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: آلبوم موسیقی مستور و مست به آهنگسازی ژانو باغومیان و خوانندگی همایون شجریان از سوی مؤسسه هنر پارسه به زودی منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: نوراحمد نیکبخت، دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن صبح روز پنجشنبه 14 اسفند، آزاد شد و به ایران بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: آخرین آمار از بروز سرطان در ایران حاکی از آن است که از هر 100 هزار نفر 127 تا 150 نفر مبتلا به یکی از سرطان های شایع در کشور می باشند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: آیا مصرف روزانه آسپیرین برای محافظت از بیماری قلبی مفید است؟ بررسی های متعدد سودمندی مصرف روزانه آسپیرین را برای سلامت قلبی نشان داده اند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: ماستی گازدار را تصور کنید که بتوان آن را نوشید؛ این تصویری قابل قبول از کفیر است.کفیر مانند ماست از تخمیر شیر ساخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۶    
- همشهری آنلاین: در نخستین فصل از حضورش در سیتی، تنها یک بار در درون دروازه این تیم در لیگ برتر قرارگرفت و بعد به تیم های ترانمر روررز و بلکپول قرض داده شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۶    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری در آستانه روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، با تاکید بر ضرورت صیانت از محیط زیست تصریح کرد:
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۶    
- هشهری آنلاین: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی ایران کوچکترین باجی به باج خواهان نمی دهد و با روش های پیچیده اطلاعاتی از منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
- همشهری آنلاین: شرکت ارتباطات زیرساخت، یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد که در زمینه تامین زیر ساخت های ارتباطی مخابرات ایران فعالیت می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: بررسی های اولیه نشان می دهد که پوست و موی بدن این فرد به خوبی حفظ شده، اما انجمن بودایی های مغولستان می گویند او نمرده
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: مرکز پویانمایی صبا برای ایام نوروز امسال 12 انیمیشن جدید ایرانی آماده پخش کرده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: دبیرکل سابق سازمان ملل متحد تاکید کرد که توافق هسته ای میان ایران و 5+1 امری امکان پذیر و مثبت است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: با اطفای حریق، وقتی آتش نشانان وارد دو واحد آپارتمان شدند با جسد دو زن و یک کودک روبه رو شدند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: از قصه گویی اولیه تا داستان نویسی امروز، در زمان های مختلف و بین ملت های گوناگون، شکل های روایی بی شماری وجود داشته است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۸    
- در فاصله 15 روز تا سال جدید، تدارک مفصلی برای استقبال از گردشگران نوروزی تهران دیده شده است. براساس پیش بینی ها قرار است پایتخت آماده استقبال از 100هزار گردشگر شود و برای این امر به تعداد لازم ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۶:۳۵    
- مقام های عربستان سعودی روز گذشته همزمان با سفر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا به این کشور برای بحث درباره مذاکرات هسته ای با ایران خبر از توافقنامه ای هسته ای با کره جنوبی دادند تا قدم دیگری در ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: علی کشوری (فرزند شهید خلبان احمد کشوری) که این روزها نمایش کابوس شب نیمه آذر را در تئاترشهر اجرا می کند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۵:۰۰    
- فاطمه شیری: نزدیک به 5 عصر است و تالار وحدت میزبان گروهی است که با نمایش خود دست گذاشته اند روی اخلاق و رفتارهای اشتباه انسانی.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۳:۵۴    
- رحمت الهی نمودها و جلوه هایی دارد و بیشتر آنها را بدون طلب کردن، خداوند به ما ارزانی داشته است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۲:۳۴    
- تارا امیری: عید امسال مقارن با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) است و احتمالا این تقارن باعث می شود که خیلی ها هوای سفر به یک مکان زیارتی را داشته باشند و چه جایی بهتر از مشهد مقدس.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۴    
- مرجان همایونی: برنامه شما را دیدم، خیلی خوب بود، هم به لحاظ سینه زنی، هم از لحاظ مداحی و هم از لحاظ دعاهایی که کردید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۶    
- اسماعیل رمضانی: ما ملتی قصه پرداز هستیم.ادبیاتی قصه گو داریم و فرهنگ عامه مان هم سرشار از داستان های کوتاه و بلند است
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: یک گروه موسیقی نظامی چینی روز سه شنبه 3 مارس (12 اسفند) 2015 پیش از گشایش کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین (CPPCC) در سالن بزرگ خلق در پکن تمرین می کند.