پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۷:۱۹Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 17 اسفند 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 1 اسفند 1394 روزنامه همشهری 2 اسفند 1394 روزنامه همشهری 8 اسفند 1394 روزنامه همشهری 9 اسفند 1394 روزنامه همشهری 10 اسفند 1394 روزنامه همشهری 11 اسفند 1394 روزنامه همشهری 12 اسفند 1394 روزنامه همشهری 13 اسفند 1394 روزنامه همشهری 14 اسفند 1394 روزنامه همشهری 15 اسفند 1394 روزنامه همشهری 16 اسفند 1394 روزنامه همشهری 17 اسفند 1394 روزنامه همشهری 18 اسفند 1394 روزنامه همشهری 19 اسفند 1394 روزنامه همشهری 20 اسفند 1394 روزنامه همشهری 21 اسفند 1394 روزنامه همشهری 22 اسفند 1394 روزنامه همشهری 23 اسفند 1394 روزنامه همشهری 24 اسفند 1394 روزنامه همشهری 25 اسفند 1394 روزنامه همشهری 26 اسفند 1394 روزنامه همشهری 27 اسفند 1394 روزنامه همشهری 28 اسفند 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
- فاز دوم دریاچه شهدای خلیج فارس و 50 پروژه شهری منطقه 22، فردا بهره برداری می شود. قاسم مولایی، شهردار این منطقه در نشست خبری اعلام کرد که فاز دوم شامل 55هکتار از پهنه خشکی است که در ضلع شمال و شرق ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
- بهار پس از تقلب گسترده نظامی های هند در آزمون های گوناگون ارتش هند، مقامات این کشور به نظامی ها دستور دادند تا فقط با زیرپوش در آزمون ها شرکت کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
- دوبی بانک مرکزی امارات با چاپ اسکناس های ویژه نابینایان، این امکان را برای آنها فراهم کرد تا با خط بریل بتوانند ارزش سکناس های خود را تشخیص داده و پول شان را با خیالی آسوده خرج کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
- سن دیگو یک کم توان جسمی -حرکتی که از کودکی بدون دست به دنیا آمده، برای گذران زندگی در خیابان های آمریکا با انگشت های پاهایش گیتار می نوازد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۹    
- بمبئی Suicide tree یا pong pong نام درختی است که میوه هایش برای قاتلان حرفه ای بسیار جذاب است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- واردات قاچاق با مبدا نامشخص، آلودگی های نباتی و خطر احتمال آلودگی عمدی برخی میوه های ممنوعه (آگروتروریسم و بیوتروریسم) دلایل اصلی صدور حکم قضایی برای امحای بیش از 31 تن میوه ممنوعه کشف شده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- 3 جوان خشن با پرسه زدن در پارک ها و خیابان های خلوت پسران نوجوان را با چاقو تهدید و گوشی تلفن همراه شان را زورگیری می کردند اما سرانجام بعد از ده ها فقره زورگیری دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد در سال 95 از دوم فروردین ماه آغاز شده و تا دوازدهمین روز سال نو ادامه خواهد یافت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- مدیرعامل بانک مسکن اقساط وام 160 میلیون تومانی خرید مسکن در تهران برای خانه اولی ها را ماهانه یک میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرد و گفت: از صبح روز سه شنبه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: وزارت بهداشت عربستان به شهروندان خود درباره شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف این کشور هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: مدیر عامل تراکتور سازی با بیان اینکه پرسپولیس باید دو سال محروم شود گفت؛ می خواهند یک تیم را به زور بالا بکشند و ما از اشتباهات داوری خسته شدیم.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- محمد صالح علا: من از پیشنهاد عیدی دادن کتاب استقبال زیادی می کنم. کار بسیار ارجمندی است و در جامعه ما خیلی مؤثر است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: دکتر محسن اسماعیلی استاد حوزه و دانشگاه و رزمنده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حاج محمد ابراهیم همت، نوشت:
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- درحالی که همه طرف ها در تلاش برای آغاز مذاکرات صلح سوریه پس از تجربه موفق آتش بس در این کشور هستند منابع کرد از ساخت 2 پایگاه نظامی هوایی توسط آمریکا در منطقه شمال سوریه خبر داده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- تازه داماد و پسر 18 ساله پس از تماشای فیلم اکشن، فکر سرقت به سرشان زد. یکی از آنها نقش مالباخته و دیگری سارق را بازی کرد و با اجرای نمایش به تمرین موبایل قاپی پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: علیرضا شریفی مدیر عامل برج میلاد تهران دوشنبه 17 اسفند در نشستی خبری ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
- آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره کتاب سال شهید حبیب غنی پور شب گذشته پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به رسم یک دهه گذشته در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار و در آن از مقام مرحوم فرج الله سلحشور تقدیر شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
- کره شمالی همزمان با آغاز بزرگ ترین مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی در تاریخ همکاری های نظامی این دوکشور، آنها را به یک حمله هسته ای تمام عیار تهدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: بنیاد رودکی در پاسخ به نامه ی علی رهبری و استعفای او از مدیریت هنری و رهبری ارکستر سمفونیک تهران، مطلبی را منتشر و در آن، علاوه بر مطرح کردن برخی مسائل ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
- مردی به توهم اینکه خواهرش او را معتاد کرده است، دست به قتل او زد و از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
- فیلم سینمایی پری دریایی به کارگردانی استفن چو در کمتر از یک ماه رکورد فروش 500 میلیون دلار را در سینماهای چین شکست و انتظار می رود در 2 ماه آینده وارد باشگاه فیلم های میلیاردی جهان شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
- فهیمه پناه آذر: در فاصله 10 روز تا پایان سال 94، شورای صنفی نمایش از میان 14 فیلم متقاضی فهرست 5 اثر حاضر در اکران نوروزی را مشخص کرد تا رقابت برای فتح گیشه از آخرین چهارشنبه سال آغاز شود گرچه من ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: از سال آینده اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم لازم الاجراست و مودیان مالیاتی باید بر مبنای آن عمل کنند. یکی از بخش های اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم در زمینه مالیات بر ارث است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: کره شمالی در آستانه آغاز بزرگ ترین مانور نظامی کره جنوبی و آمریکا این رزمایش مشترک را اقدامی تحریک آمیز خواند و دو کشور را به حمله ای هسته ای تهدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 95 کل کشور از ادامه خرید خدمت مشمولان غایب بیش از 8 سال در سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: یکی از مشکلات خانه تکانی ، اختلالات تنفسی و مسمومیت های ناشی از استفاده نامناسب از شوینده هاست که البته با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می توان از آنها پیشگیری کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل بانک مسکن طرح های سه گانه برای خانه دار شدن مردم را تسریح کرد و گفت: دولت برای اقشار ضعیف هم طرح های دیگری خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین - زهرا احمدلو: نوسان قیمت مرغ در کنار کاهش قدرت خرید مردم و دخالت های دولت، نه تنها یک مانع عمده پیش روی گسترش و توسعه صنعت طیور در ایران محسوب می شود بلکه نیل به هدف امنیت غذایی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
- حسن پاسیار: خشم اجتماعی یکی از پدیده های اجتناب ناپذیر جوامع مدرن است. تجربه نشان داده است مناسب ترین برخورد جوامع مدرن در مواجه با این پدیده آن است که به خوبی مدیریت شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: زوتوپیا انیمیشن جدید کمپانی دیزنی به عنوان جدیدترین فیلم خانوادگی این کمپانی، بالاترین فروش در سه روز نخست اکران برای تاریخ انیمیشن های دیزنی را رقم زد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه چین روز دوشنبه اعلام کرد که دیپلمات های ارشد چین و روسیه هفته گذشته در یک نشست دوجانبه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: محل اجرای نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ از پردیس کوروش به تماشاخانه ایرانشهر منتقل شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
- همشهری آنلاین: گرچه فیلم بازگشته در نهایت از ماه مارس در چین اکران می شود اما تعداد کمی از فیلم های اسکاری امسال مجال نمایش در دومین بازار بزرگ سینمای جهان را به دست خواهند آورد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
- همشهری آنلاین: سینمای لهستان با تدارک برنامه ای ویژه که با نمایش مجموعه آثار آندری وایدا و همچنین برپایی نمایشگاهی از زندگی وی همراه بود ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
- همشهری آنلاین: تماشاگران و علاقه مندان سینما در آغازین روزهای سال 95 می توانند به تماشای 6 فیلم در سالن های سینما بنشینند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: به دلیل برخی بد اخلاقی های آلوده به جهل این طورعنوان می شود که کاری در زمینه بهداشت انجام نشده است در حالی که اینطور نیست، کار ما در حوزه سلامت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: نیروهای امنیتی لبنان، تروریست گروه داعش که یکی از سربازان این کشور را اعدام کرده بود، به دام انداختند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای اطلاعاتی چشمان نافذ و بیدار انقلاب هستند که به اعماق دنیای فکر و ذهن دشمنان نفوذ و به رمز گشایی آن می پردازند و در عرصه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: وکیل شرکت نفت با بیان اینکه زنجانی ریالی از بدهی هایش را پس نداد، گفت: حدود 2100 میلیارد تومان از اموال وی در داخل کشور است که چیزی جز دردسر ننیست چون برخی اموال بدهی بانکی و برخی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: اقدام فرانسوا اولاند در اعطای بالاترین نشان افتخار فرانسه به ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی، با انتقاد شدید کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای غربی مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
- همشهری آنلاین: بزرگ ترین رزمایش شیمیایی ترومای کشورتحت عنوان رزمایش شهید همدانی (فجر2) روز دوشنبه در بیمارستان بقیه الله به همت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزارشد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز از منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی(غرب) بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: آژانس بین المللی انرژی اتمی در نخستین گزارش خود از اجرای قطعنامه 2231 و ارزیابی برنامه های هسته ای ایران تاکید کرد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از توقف تولید موتورسیکلت های کاربراتوری از سال 95 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل بیمه ایران از آزادی شماری از زندانیان پرونده بیمه توسعه در هفته پایانی امسال و شب عید خبر داد و گفت: قرار است در یکی دو هفته پایانی سال ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده ناجا به ابطال مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری واکنش نشان داد و تاکید کرد که با توجه به تصمیم اتخاذ شده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: عدم صدور پروانه شکار پرنده طی سه سال گذشته، جمعیت پرندگان مهاجر در این استان را 54 درصد افزایش داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: بارسلونا با یک برد دیگر و کسب مجموع 72 امتیاز، با 12 امتیاز برتری نسبت به رقیب دیرینه اش، رئال کماکان صدر جدول را در اختیار دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: پژوهشگر حوزه محیط زیست از دانشگاه هاروارد مهم ترین تهدید محیط زیست در دهه کنونی در جهان را تغییرات آب و هوایی ذکر کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی طی بخشنامه ای به بانک ها اعلام کرد: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در تمام نقاط کشور و با اولویت دهی به مناطق دارای جاذبه های زیارتی و گردشگری شعب کشیک دایر کنند
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: صرافان بازار ارز و سکه در معاملات دوشنبه 17 اسفند بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با 60 ریال رشد نسبت به دیروز 34 هزار و 340 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 30 هزار ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: شاخص بورس کشورهای آسیایی در اولین روز معاملات هفته جاری میلادی روند صعودی به خود گرفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: پیکارهای هفته 25 بوندس لیگا با پیروزی 2 بر صفر هامبورگ مقابل هرتا برلین به پایان رسید. شالکه، اشتوتگارت، ولفسبورگ و وردر برمن از تیم های موفق این هفته بودند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور گفت: دولت یازدهم کشور را با نفت 25 دلاری اداره کرده است. درست است که مردم مشکلات فراوانی دارند من همه اینها را قبول دارم اما به کسانی که انصاف را در انتخابات رعایت نکرده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی پس از رشد قیمت چشمگیر روز جمعه 14 اسفند، در معاملات دوشنبه 17 اسفند تغییر چندانی نداشت و از بالاترین قیمت 13 ماه گذشته اندکی فاصله گرفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: دیدار با برگامو نهمین بازی متوالی بود که جان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس دروازه اش را بسته نگه داشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: پسنده کباب یکی از غذاهای سنتی هند محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: شاگردان کلوپ در لیورپول به لطف اشتباه گلر پالاس و یک بازیکن تازه وارد این تیم به یک برد دیرهنگام دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - فاطمه شیری: همه چیز از وقتی شروع شد که به عنوان سرباز معلم به یکی از روستاهای صفر مرزی رفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - مهدی واعظی: اوقات فراغت خوب است، چرا که فارغ از هر دغدغه ای، همانطور که توی اسمش هم هست، می توانیم به کارهایی که دوست داریم بپردازیم. خب، تعطیلات نوروز هم که یعنی کلی اوقات فراغت.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - موژان اردانی: هر سال با نزدیک شدن به سال نو نمایشگاه های فروش بهاره در سطح شهر تهران برپا می شوند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: تقریبا همه تجربه ای از ضایع شدن حق شان را دارند و هرکس روشی برای دفاع از حق خودش دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: بهانه گیری، غرزدن یا ایراد های دائمی گرفتن از هرمسئله ای، عادت ناسازگاری است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - لیلا باقری: بمب! بله صداهای دهشتناکی که می شنویم صدای یک بمب واقعی است که نوجوان ها ساخته اند و از بلندی پرتاب می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
- همشهری دو - آزاده باقری: اگر می خواهید با تصاویری متفاوت و کمتر دیده شده از سال های دفاع مقدس روبه رو شوید بد نیست سری به صفحه کاظم فرامرزی در اینستاگرام بزنید ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- وزیرخارجه و رئیس جمهور روسیه این روزها بیشتر از هر موضوع داخلی کشورشان، برای بحران سوریه وقت صرف می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
- در ادامه مذاکرات مقام های ارشد آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد درخواست این رژیم برای افزایش میزان کمک های نظامی آمریکا، ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک آمریکا به تل آویو سفر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
- همشهری دو : نخستین کفش به شکل امروزی اش در قرن چهاردهم در اروپا تولید شده است و به امروز رسیده که با دنیایی از تنوع کفش ها مواجهیم.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: روز جهانی جهت یابی هم زمان در سطح کشورهای عضو فدراسیون جهانی این رشته برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: برخی ترکیب های غذایی وجود دارند که خوردنشان با هم می توانند مشکلاتی برای سلامتی ما ایجاد کنند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری گفت: در سفر به استان یزد، مسائل و مواردی که در تهران بررسی شده است و طرح ها و پروژه هایی که باید در سال های 95 و 96 به اتمام برسد؛ به اطلاع مردم خواهد رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: یک سال گذشت. با خودت صادق باش. دوست داری در تشییع جنازه ات چه کسانی شرکت کنند؟
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اخبار منتشر شده پیرامون تصویب فروش سربازی تاکید کرد که موضوعی به نام فروش سربازی صحت ندارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
- کارمند بانک که با اجرای نقشه ای دقیق توانسته بود 250میلیون تومان از داخل گاوصندوق بانک سرقت کند بعد از چند ماه فرار سرانجام دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: در حساب و کتابمان با دیگران قرص و محکم معتقدیم که حساب، حساب است و کاکا، برادر . اما آیا تاکنون از خودمان هم اینگونه حساب کشی کرده ایم؟!
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
- دکترعباس پژمان: در چند هفته اخیر این شعار را زیاد شنیده ام یا در رسانه ها دیده ام: بیایید عیدِ امسال کتاب عیدی بدهیم.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
- با فرا رسیدن سال جدید، این امید وجود دارد که طرح کاهش(LEZ) پس از 6ماه تأخیر سرانجام اجرایی شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
- تاجر افغان، پسر 10ساله ای را ربود و با دست و پای بسته درون چمدان جاسازی کرد تا او را قربانی نقشه شوم خود کند اما با زیرکی همخانه هایش گیرافتاد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
- پس از 2 ماه تحقیقات درخصوص مرگ مرموز دختر بچه3/5 ساله، قاضی جنایی دستور بازداشت پدر این کودک را به خاطر سهل انگاری صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
- تازه ترین محصول انیمیشن استودیو دیزنی در نخستین روز اکران در 3827سینمای منطقه آمریکای شمالی حدود 20میلیون دلار فروخت و انتظار می رود مجموع فروش آن در نخستین آخر هفته به رقم 70تا 74میلیون دلار برسد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
- سخنگوی دستگاه قضا فراهم کردن زمینه اجرای مجازات های جایگزین و فراهم کردن امکان سپری شدن محکومیت این افراد در دستگاه های پذیرنده را ضروری دانست.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در اولین روز بازار معاملات هفته جاری میلادی (دوشنبه 17 اسفند) با افزایش روبرو شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین- علی شاکری: با وجود آن که والیبال ایران به رغم همه موفقیت های بزرگ سال های اخیرش، تاکنون المپیکی نشده است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
- دانشمندان بریتانیایی با استفاده از علوم ریاضیات، جرم شناسی و جغرافیا از هویت پنهان بنکسی، مشهورترین هنرمند عرصه نقاشی خیابانی پرده برداشتند و نام او را معرفی کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: هفته جاری قیمت یک خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۹    
- عباس ثابتی راد: قرار بود تا پایان سال لایحه مدیریت شهری به هیأت دولت ارائه شود. لایحه ای که تکلیف بیش از 70درصد جمعیت کشور را که در شهرها ساکن هستند، روشن می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۶    
- فهیمه پناه آذر: بازیگر سریال وضعیت سفید و فیلم های بوفالو ، امروز ، مهمان داریم و... از نخستین فیلم بلند خود در مقام کارگردان در جشنواره سی و سوم فجر رونمایی کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
- فرمانده نیروی انتظامی با هشدار به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه و رانندگان متخلف خودروها گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
- محمد باریکانی: نوروز باستان شناسی ایران به تعبیر سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در شرایطی صبح دیروز در موزه ملی ایران آغاز شد که جای برخی باستان شناسان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
- از میان 4نمایش روی صحنه در مهم ترین مجموعه تئاتری ایران، تعداد تماشاگران مهمان 2نمایش در نیمه اول اسفندماه امسال بیش از تعداد تماشاگرانی است که برای دیدن نمایش مورد علاقه خود بلیت خریده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به ماجراهای مربوط به بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز و نتیجه این بازی اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
- رئیس کمیته امداد یک بار دیگر از طرح 6میلیون نفر حمایت کرد و خواستار توجه به آن شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۷    
- رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از بحث های حوزه محیط زیست، موضوع شکار حیوانات است، گفت: در بحث شکار به شخصه معتقدم شکار حرام است، مگر برای استفاده غذایی در شرایط خاص.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور در نشست خبری، خبر صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی و دو متهم نفتی دیگر به نقل از سخنگوی قوه قضائیه، حذف یارانه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۴    
- مدیرعامل بورس کالا اعلام کرد:از سال 95 تسویه معاملات در تالار صادراتی بورس کالا با ارزهای جهانی ازجمله دلار و یورو انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
- سخنگوی دولت از ادامه روند تدریجی حذف یارانه نقدی در سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
- پلمب مجتمع تجارت جهانی فردوسی به علت نقص در استحکام سازه آن که قرار بود نیمه شب شنبه انجام شود، با مقاومت نیروهای وابسته به این مجتمع نیمه تمام باقی ماند.
همشهری   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: سبک فرار از اتاق(room escape) یا (Escape the room) یکی از زیر شاخه های سیک ماجراجویی با عناصر سبک معمایی است که در آن بازیکن در یک محوطه بسته قرار دارد و ...
  • ۱