پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۴:۰۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۷    
- سیمین حناچی: واقعیتی که در سال های اخیر سیاستگذاران، مدیران و برنامه ریزان توسعه شهری به ماهیت آن پی برده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای روبرو می شود که اسقاط رژیم بحرین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم در سال 1938 در منطقه الدراز بحرین چشم به دنیا گشود، در طول تحصیلات ابتدایی و متوسطه به استعداد و هوش سرشار شهرت یافت در همان حین در دادن آگاهی های دینی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری، همه جناح ها و تشکل های سیاسی کشور را برای رسیدن به اهداف ملی و انقلابی و رفع مسایل اساسی کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: سید علیرضا میرعلینقی، مورخ و پژوهشگر تاریخ موسیقی معاصر ایفاگر نقش لطف الله مفخم پایان، موزیسین در فیلم بازسازی شده از نخستین کنسرت دوره قاجار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: لطف الله مفخم پایان سال 1294 در تهران متولد شد. نام دیگر او یزدان مهر بود،وی نوازنده ویلن و استاد دانشگاه در رشته جغرافیا بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: چین سریع ترین ابرکامپیوتر دنیا را با استفاده از ریزتراشه هایی که در خود چین تولید شده، ساخته و به این ترتیب به وابستگی چین به فناوری آمریکایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
- اگرچه امسال، سال پربارشی به نظر می رسد اما مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورمی گوید: در تابستان سال 95 تعداد شهرهای درگیر تنش آبی به 301 شهر با جمعیتی بالغ بر 35 میلیون نفر رسیده است و عمده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
- مسموم کردن آب آشامیدنی فلسطینی ها جایز است ؛این بخشی از فتواهای جدید خاخام های صهیونیست است تا در کنار قطع آب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
- سید محمد فخار: به زودی تحول بزرگی در عرصه معاینه فنی خودروها رخ خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
- محمد امین خرمی: کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان دیروز همزمان با روز جهانی آوارگان اعلام کرد: تعداد آوارگان جهان اکنون به رقم بی سابقه 65میلیون و 300هزار نفر رسیده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
- 17 درصد دانشجویان قلیان می کشند، 23 درصد شان مطلقا هیچ ورزشی نمی کنند و 5 درصدهم معتاد اینترنتی هستند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۸    
- انتشار فیش های حقوقی میلیونی برخی مدیران همچنان ادامه دارد و همزمان این سؤال مطرح می شود که گریزگاه های قانونی پرداخت حقوق های کلان به برخی مدیران دولتی و بانک ها و شرکت های وابسته به دولت و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران می گویند انجام فعالیت های جسمی هوازی چهار ساعت پس از تلاش برای به خاطر سپردن موضوعات یادآوری آنها را بهبود می بخشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۸    
- براساس وعده قبلی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز موعد راه اندازی پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: آنتون یلچین، هنرپیشه ای که با فیلم پیشتازان فضا شهرت پیدا کرده بود در سن 27 سالگی درگذشت. یلچین در شیب تند جلوی خانه اش زیر چرخ های خودروی خود رفت و جان باخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۹    
- کانبرا یک مار پیتون در حال پوست انداختن بود که در تونل دایره ای پوست جدا شده خود گیر افتاد و حدود 3ساعت طول کشید تا از پوست قدیمی خود خارج شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۹    
- کرانه باختری فتوای یک خاخام صهیونیست مبنی بر مجاز بودن مسموم کردن آب آشامیدنی روستا های کرانه باختری واکنش فلسطینی ها را در پی داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۹    
- مکه عکسی که زاویه ای متفاوت از خانه کعبه را نشان می دهد به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۹    
- کربلا مسئولین عراقی به کمک مردم شهر کربلا و به یاد و احترام شهدای عراقی در جنگ با گروهک تروریستی داعش، سفره افطاری به طول 500 متر برپا کردند که با استقبال مردم شهر واقع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
- 2 جوان افغان که متهمند در باغی واقع در حوالی فرحزاد زن توریست فرانسوی را مورد آزار و اذیت قرار داده اند در دادگاه اتهام شان را به گردن همدست فراری شان انداختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
- رضا رویگری: ماجرای افشای فیش حقوقی برخی مدیران به موضوع روز جامعه تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
- 3 پسرجوان که برای تفریح قصد رفتن به ارتفاعات کن را داشتند، وقتی به شهران رسیدند و متوجه حادثه انفجار شدند، نقشه سرقت از خانه هایی را کشیدند که ساکنان آن سراسیمه منازل خود را ترک کرده بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
- مرگ عجیب و دلخراش آنتون یلچین، یکی از ستاره های نوظهور سینمای آمریکا در حادثه رانندگی، هالیوود را در بهت و حیرت فرو برد و تأسف عمیق سینمادوستان، دوستان و همکارانش را برانگیخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
- 3 روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه ای از این جنایت فاش شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
- 13 سال پس از موفقیت تجاری در جست وجوی نمو یا همان یافتن نمو که در نهایت به کسب نخستین جایزه آکادمی اسکار در بخش انیمیشن انجامید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
- شاید در نگاه اول نگارخانه گردی در این روزهای گرم و طولانی، گزینه اول علاقه مندان هنر نباشد اما در شرایطی که میلیاردی شدن به کسب و کار همه فیلم های روی پرده تبدیل شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
- دکتر جعفر بای: انتشار خبر قتل دختری در خوی به دست پدرش بار دیگر جامعه را آزرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: عضو انجمن فیزیوتراپی ایران تاکید کرد: افرادی که در ماه رمضان تحت درمان فیزیوتراپی قرار می گیرند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه تیم ملی مهم ترین مسئله برای همه ما است گفت که تربیت وی اجازه پاسخگویی به صحبت های کی روش را از او سلب می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: همواره نگرانی های عمده، درباره مصرف افراطی گوشت قرمز وجود دارد و به همین دلیل توصیه شده است که گوشت قرمز، در حد اعتدال، مصرف شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: معاون علمی و فناوری رییس جمهور از آغاز معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان از تیر ماه 1395 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: در حالی که جهان منتظر مرگ رهبر جانی داعش است. یک تروریست جدید برای جانشینی وی آماده می شود که یک شیطان واقعی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۶    
- همشهری آنلاین: درد های عضلانی، یکی از دردهای بسیار رایج است که تقریبا هر کسی حداقل یکبار آن را تجربه می کند، این درد ها می تواند در هر نقطه از بدن احساس شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: روزشمار رقابت های المپیک 2016 ریو به نفس افتاده و دکتر روحانی که اولین المپیک دوره ریاست جمهوری خود را تا 45 روز دیگر به نظاره می نشیند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: قیمت نفت به علت تقویت احتمال ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا 1.08 دلار افزایش یافت و بشکه ای 50.52 دلار فروخته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: از ابتدا تا 15 خردادماه سال جاری 6.4 درصد از کل معاملات مسکن شهر تهران به خانه های زیر 2 میلیون تومان در هر متر مربع اختصاص داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: وزارت دفاع در بیانیه ای تلاش های شهید چمران در تشکیل اولین وزارت دفاع دوران استقرار نظام نوپای جمهوری اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه 1395 هستند، به خدمت فراخواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید چمران طی بیانیه ای وی را الگویی ماندگار و نمادی از شجاعت، بصیرت و مقاومت ملت ایران دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: روزنامه الوطن قطر مدعی شده است شبکه bein قطر از تلویزیون ایران به دلیل پخش رقابت های یورو 2016 بدون پرداخت حق پخش شکایت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: ضیافت افطاری محمد باقر نوبخت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
- یک منتقد با ارائه تصویری که دو سریال رمضانی برادر و پادری این روزها برای مخاطب داشته اند، این دو مجموعه را مورد ارزیابی قرار داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: دادستان ترکیه خواهان دو بار مجازات حبس ابد و 486 سال زندان برای رهبر حزب دموکراتیک خلق ترکیه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: با اعلام نام فیلمیران به عنوان پخش کننده فیلم جدید اصغر فرهادی،این سوال پیش می آید که این فیلم چه زمانی در ایران اکران می شود؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم تازه خبر داد و نیز از صدا و سیما به دلیلی اختصاص تعدادی تیزر رایگان برای فیلم "بارکد" قدردانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان انرژی اتمی باز کردن دوباره موضوع ابعاد نظامی احتمالی را "آب در هاوون کوبیدن" از سوی مقامات و رسانه های غربی و آمریکایی دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی بعد از لغو کردن اردوی ارمنستان به انتقاد از برانکو و قلعه نویی پرداخت و گفت برانکو نباید عدم موفقیت هایش در پرسپولیس را اینگونه توجیه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: فرماندهی عملیات استان الانباراعلام کرد که نیروهای عراقی روز دوشنبه عملیات آزادسازی دو منطقه زنکوره و بوریشه را در شمال رمادی مرکز این استان آغاز کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: بدنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، روزنامه قانون از سوی دادستانی توقیف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: اورایاسو شهری در حومه توکیو قصد دارد در یک طرح مقدماتی با کمک به زنان برای پرداخت مخارج انجماد تخمک هایشان به افزایش زادوولد کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
- وبسایت رسمی برنامه نود: کی روش در صفحه شخصی اش بی آنکه نامی از شخص خاصی ببرد نوشت: "شما می توانستید احترام مرا داشته باشید اما از حالا به بعد فقط بی تفاوتی مرا خواهید داشت."
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال تغییر استانداران در سال پایانی دولت یازدهم گفت: استانداران باید به سیاست های عمومی دولت پایبند باشند و بحث اصلاح طلبی یا اصولگرایی مطرح نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: یک گروه صهیونیست حامی شهرک سازی در کرانه باختری با هدف تضعیف اتحادیه اروپا از صهیونیست های ساکن انگلیس خواست تا در همه پرسی آتی به خروج از این اتحادیه رای دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب(آبفا) کشور گفت: تابستان امسال 35 میلیون نفر در 301 شهر کشور از جمله شیراز، اصفهان، بوشهر و کرمان در معرض تنش آبی قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: معاون توسعه و پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: تولید و انتقال گرد و غبار به کشور تا پایان تابستان تداوم می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
- راهش همین است؛ همین که خودمان را جای هم بگذاریم تا بعد بتوانیم درست رفتار کنیم. البته این کار اصلاً آسان نیست و نیاز به تمرین و یادآوری دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: تابستان به شب های بلندش است که تابستان می شود. شب ها فرصت خوبی برای قدم زدن در حیاط خلوت ذهن است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان با بیان اینکه تعداد افرادی که به دلیل جنگ آواره شده اند به بالاترین آمار ثبت شده تاکنون رسیده گفت بیش از 65 میلیون نفر در جهان پناهنده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای دوشنبه 31 خردادماه اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 12 ارز از جمله دلار آمریکا کاهش و 24 ارز از جمله یورو و پوند انگلیس افزایش یافت و نرخ سه ارز نیز ثابت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۴    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: وَ لِلهِ الاَسمآءُ الحُسنی فَادعُوهُ بِها و خدا را نیکوترین نام هاست. بدان ها خدا را بخوانید. (بخشی از آیه ی 180، سوره ی اعراف)
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
- ترجمه ی عباس تربن: آدم در زندگی می خواهد خیلی کارها بکند؛ می خواهد پزشک و مهندس شود، می خواهد نویسنده و شاعر و مترجم باشد، می خواهد تصویرگری و نقاشی کند، می خواهد خیاطی یاد بگیرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: با غروب خورشید در افق طولانی ترین روز سال 2016 در عصر روز دوشنبه 20 ژوئن، بهتر است نگاهی به آسمان بیاندازید زیرا برای اولین بار از سال 1967 تا به امروز انقلاب تابستانی با پدیده ای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر صنعت با بیان اینکه با پیگیری بانک مرکزی، مشکل بانکی ایران با کشورهای اروپایی کاملا حل شده است، گفت: فاینانس هایی از کره، آلمان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: قلعه کنگلو شاهکاری از دوران ساسانی با قرارگیری در یک استتار طبیعی و موقعیت سوق الجیشی در طول تاریخ از دستبرد، تجاوز، تخریب مغولان و حمله اعراب درامان مانده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸    
- خانه فیروزه ای لاله جهانگرد: خورشید شاهد من است. وقتی با زبان روزه در باد راه می روم و از روزهای رفته عبور می کنم!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: کسانی که می خواهند رژیم غذایی سالمی داشته باشند، درباره مصرف کره تردید دارند. خوش بختانه کره نسبت به بسیاری از چربی های دیگر، سالم تر است و اگر به خوردن آن علاقه دارید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: ابداع روشی نوین در علم شیمی این امیدواری را ایجاد کرده تا بتوان انبوه پلاستیک های سرگردان در اقیانوس ها را به سوخت مایع تبدیل کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: اعضای هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نیاز کشور به تأمین مالی پروژه های بزرگ، اظهار کرد: بازار سرمایه نشان داده است که پول زیادی دست مردم قرار دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان گزارش داد تعداد انسان های آواره در جهان به بالاترین حد خود رسیده و آمار آوارگان دوران جنگ جهانی دوم نیز سبقت گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات دوشنبه 31 خردادماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 14 ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: رایانه ها هرروز بیشتر از گذشته به موجودات زنده شبیه تر می شوند، و شیوه ابداعی جدید نیز به شدت این شباهت افزوده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی در پی انتشار یک نظرسنجی که افزایش تمایل مردم انگلیس به ماندن در اتحادیه اروپا را نشان داد و تقاضا برای این فلز به عنوان دارایی امن را محدود کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: از بی رغبتی نمایندگان به عضویت در کمیسیون اصل 90 متعجب شدم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: مدیر طرح مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای مقابله با پدیده گرد و غبار را به دولت پیشنهاد داده ایم که در قالب اعتباری یکساله است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: هفته نخست لیگ جهانی والیبال در سطح یک با 18 مسابقه در مدت چهار روز پیگیری شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۶    
- همشهری آنلاین: وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: پدیده نجومی "انقلاب تابستانی" امروز در نیمکره شمالی رقم می خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: نشریه آمریکایی فوربس (Forbes) نوشت: پس از عربستان سعودی، ایران نیز در هفته های اخیر، قیمت نفت خام خود را افزایش داده و نفت بیشتری به قیمت بالاتر فروخته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: جراحی تایلندی برای کمک به فیلی که پایش را در انفجار مین از دست داده بود، یک پای مصنوعی ساخت تا موشا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
- همشهری دو - مریم انصاری سعید: ما آنقدر پولدار نیستیم که جنس ارزان بخریم ؛ بدیهی است این ضرب المثل در حمایت از گرانفروشی بی دلیل نیست بلکه می خواهد بگوید قبل از آنکه به دنبال خرید ارزان ترین جنس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: چین به زودی ساخت اولین ابررایانه 100 پتافلابی خود را اعلام می کند، ابررایانه ای به شدت قدرتمند که از توانایی پردازش یک کوادریلیون در ثانیه برخوردار است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: موانع سرمایه گذاری در ایران، ریزگردها و ... از جمله موضوعاتی هستند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-31 خرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
- همشهری دو - مهدی واعظی: تک تک کوچه های محله سیروس پر از خاطره های شیرین از دوران تهران قدیم است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: طی سال های اخیر اقتصاد کشور به واسطه اعمال تحریم های اقتصادی غرب با مشکلاتی مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۱    
- همشهری دو - زهرا کرمی: عضو هیأت علمی دانشگاه تهران می گوید که برند مثل یک ارگانیسم زنده است؛ بعضی وقت ها حالش خوب است و گاهی بد، گاهی ضعیف می شود و گاهی قوی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۱    
- همشهری دو - ماه رمضان برای ما با چند مفهوم قرین شده است؛ از سحری های خانوادگی تا افطاری های ساده و صمیمی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۱    
- همشهری دو - ندا داوودی: مشاورداشتن حال خوب چیزی است که آرزو و به بیان بهتر رؤیای بسیاری از انسان ها در دنیای معاصر شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری دو - جلال مقامی: به نظرم می آید که ماه رمضان د ر د وران کود کی هم خیلی ساد ه بود و هم شیرین.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: تیم ملی سوئیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های اروپا توانست با تساوی مقابل فرانسه به عنوان دومین تیم گروه A به دور یک هشتم نهایی صعود کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری دو - هد یه کیمیایی: مشتری و غیرمشتری قبل از اینکه قصاب و چاقویش را ببینند سماور را می بینند و استکان های کمرباریک توی سینی را.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
- همشهری دو - موژان اردانی: کمردرد به عنوان یکی از شایع ترین دردها در افراد زیر 45سال شناخته شده است و بیشتر بین پشت میزنشینان یا همان کارمندان دیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
- یک مؤسسه خصوصی به بهانه برگزاری جشنواره فرهنگی در کاخ سعدآباد اقدام به برپایی مراسم افطار با هزینه های گزاف کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
- عباس ثابتی راد: قرار است 4هزار و 400هکتار از بافت فرسوده تهران با بسته تشویقی نوسازی که روز گذشته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر از بارگذاری آن از یکشنبه گذشته در دفاتر نوسازی داد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
- همشهری دو - سارا شهیدزاده: مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده اند و هنگامی که در کار مهمی با او باشند بدون اجازه او جایی نمی روند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
- همشهری دو - محسن امین: حالا دیگر خیلی وقت است که دوره مرزگشایی به شیوه سنتی آن گذشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
- همشهری دو - پیام صدریه: چه خوب است که انسان در فرصت های خاص با خود خلوت کند و اندکی سر سفره دل بنشیند و محاسبه ای بر گذشته خویش داشته باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۸    
- دوست نامه ای است نامه ای که از خدا رسیده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۷:۳۲    
- محیط زیست نفیسه مجیدی زاده: محیط زیست؛ محیط زیست دوست داشتنی من؛ درخت ها، جنگل ها، دریاها و رودخانه ها، کویرهای خیال انگیز.. ...
  • ۱