جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۳:۵۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 21 اسفند 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 1 اسفند 1395 روزنامه همشهری 2 اسفند 1395 روزنامه همشهری 3 اسفند 1395 روزنامه همشهری 4 اسفند 1395 روزنامه همشهری 5 اسفند 1395 روزنامه همشهری 6 اسفند 1395 روزنامه همشهری 7 اسفند 1395 روزنامه همشهری 8 اسفند 1395 روزنامه همشهری 9 اسفند 1395 روزنامه همشهری 10 اسفند 1395 روزنامه همشهری 11 اسفند 1395 روزنامه همشهری 12 اسفند 1395 روزنامه همشهری 13 اسفند 1395 روزنامه همشهری 14 اسفند 1395 روزنامه همشهری 15 اسفند 1395 روزنامه همشهری 16 اسفند 1395 روزنامه همشهری 17 اسفند 1395 روزنامه همشهری 18 اسفند 1395 روزنامه همشهری 19 اسفند 1395 روزنامه همشهری 20 اسفند 1395 روزنامه همشهری 21 اسفند 1395 روزنامه همشهری 22 اسفند 1395 روزنامه همشهری 23 اسفند 1395 روزنامه همشهری 24 اسفند 1395 روزنامه همشهری 25 اسفند 1395 روزنامه همشهری 26 اسفند 1395 روزنامه همشهری 27 اسفند 1395 روزنامه همشهری 28 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: رئیس بخش تحقیق و تشخیص بیماری های زنبور عسل، کرم ابریشم و حیات وحش موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با توجه به تحقیقات و آزمایش های انجام شده در این موسسه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: پنجاه و نهمین شماره مجله سینما و ادبیات با ویژه ه نامه ای برای برایان دی پالما، کارگردان آمریکایی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: سالنامه روابط عمومی ایران به عنوان مرجعی متقن و مستندی در دسترس، با ارائه رویدادها و اطلاعات تخصصی روابط عمومی، ادای احترامی به اصحاب روابط عمومی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: شانزدهمین دوره رقابت های هاپکیدو WHC قهرمانی کشور با برتری تیم " آکادمی مرکزی" در هر دو بخش مردان و زنان همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
- همشهری آنلاین: افزایش بی رویه مصرف انرژی در کشور ضرورت بهره مندی از انرژی های نو و تجدیدپذیر را بیش از پیش آشکار می سازد و در این زمینه استفاده از انرژی خورشیدی می تواند سهم بسزایی داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: بر اثر برخورد کشتی تفریحی انگلیسی با یکی از صخره های مرجانی در اندونزی، آسیب جدی به این صخره مرجانی وارد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: این بار برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تان قرابیه شکلاتی درست کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: هوگوپوشان تیم بیمه رازی در نخستین حضور خود در لیگ جوانان و بزرگسالان زنان توانستند با شایستگی بر سکوی قهرمانی جام کوثر بایستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: پیکر مطهر 165 شهید هشت سال دفاع مقدس از آبراه اروند وارد ایران شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: مرحله سوم و پایانی لیگ اسکیت فری استایل کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با معرفی تیم های برتر برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: مرحله نهایی مسابقات ژیمناستیک هنری لیگ باشگاه های کشور در البرز پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: فعالان صلح سبز نسبت به تغییر رنگ دیواره بزرگ مرجانی استرالیا برای دومین سال پیاپی هشدار دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه عراق اعلام کرد هیاتی از این وزارت خانه امروز یکشنبه بیست و دوم اسفند برای بررسی برخی مسائل مشترک به عربستان می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: با تصمیم یک قاضی فدرال آمریکا درباره تعلیق موقت فرمان جدید مهاجرتی ترامپ این فرمان با نخستین مانع قضایی خود مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیم کوه نوردی با اسکی ایران در مسابقات کاپ آسیا موفق به کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۴:۳۱    
- ششمین تونل شهری تهران، تاکنون 65 درصد پیشرفت داشته است. تونل آرش - اسفندیار نخستین تونل دوطبقه کشور است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۲:۳۱    
- بلوک 56.7 درصدی سایپا دیزل در جریان وقت مبادلات دیروز بورس اوراق بهادار تهران به شیوه معاملات ضربدری زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا فروخته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۵۸    
- همشهری آنلاین سیزده عنوان کتاب جدید در حوزه روابط عمومی در سال 1395 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۳۱    
- دومین هواپیمای خریداری شده ایران از شرکت ایرباس پس از تحویل به مقامات شرکت هواپیمایی هما، به طور رسمی در فرودگاه مهرآباد فرود آمد تا به ناوگان ایران اضافه شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۹    
- قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پس از 2 سال از ابلاغ آیین نامه هایش تا پایان سال 95 هم اجرا نشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
- همشهری آنلاین: شماره 120 ماهنامه خیمه با عکسی از روحانی محبوب حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی روی جلد، منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۴    
- تازه ترین آمار بانک مرکزی از رشد 26 درصدی نقدینگی در پایان دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
- وجود یک پرچم برعکس کوچک روی کت شون اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید در جلسه با خبرنگارن در آمریکا جنجالی شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۰    
- سال به روزهای پایانی خود نزدیک می شود ولی کماکان، اختلافات میان وزرای بهداشت و رفاه ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۰    
- فرزند محمدعلی اسطوره بوکس دنیا که هم نام پدر هم هست در یکی از فرودگاه های کشورش برای مدتی بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۰    
- ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد اعلام شد. این هشتمین سال پیاپی است که ویژه برنامه های نوروزی در برج میلاد برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
- دکتر شیرزاد پیک حرفه : مؤثرترین راهکار برای برآمدن و قوت گرفتن جریان های صلح گرایانه در جهان اسلام چیست؟ پاسخ به این پرسش، فقط منوط به سنجش قوت فاعل نیست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۲    
- متلک پرانی پسردستفروش به دختر نوجوان در شرق تهران جنایت آفرید. نیمه شب جمعه به قاضی محسن مدیرروستا، کشیک جنایی تهران خبر رسید که پسر17ساله ای در حوالی فلکه دوم تهرانپارس به قتل رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۲    
- مردی که از 12 سال قبل به اتهام قتل همسرش زندانی شده است به دلیل اینکه برخی از اولیای دم او را بخشیده و برخی دیگر همچنان خواستار قصاص وی هستند در بلاتکلیفی به سر می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
- مرد کلاهبردار با دریافت 500 میلیون تومان از جوانی به او وعده سرمایه گذاری داده بود اما وقتی وی برای پس گرفتن پول هایش اصرار کرد او را به قتل رساند و جسدش را به دره ای انداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک تحقیق جدید، آلودگی هوا ممکن است موجب افزایش باکتری های شود که موجب افزایش عفونت های تنفسی شده و در مقابل درمان آنتی بیوتیکی مقاوم هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۰    
- در اقدامی کم سابقه طی سال های اخیر روز گذشته دولت هلند با لغو مجوز فرود هواپیمای وزیر امور خارجه ترکیه، ارشدترین مقام دیپلماتیک آنکارا را به این کشور راه نداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۷    
- چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال، انفجار هولناک ترقه در خانه ای در اردبیل مرگبارترین حادثه چهارشنبه سوری در سال های اخیر را رقم زد و جان 7 نفر را گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۷    
- مقام های سازمان ملل می گویند جهان این روزها شاهد بزرگ ترین بحران انسانی بعد از جنگ جهانی دوم است؛ بحرانی که در یک کلمه خلاصه می شود،
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
- تام هنکس که پیش از این سریال کوتاه گروه برادران را با همکاری استیون اسپیلبرگ برای شبکه HBO تولید کرده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
- یک شاعر و نویسنده اهل آفریقای جنوبی خاطرات ناتمام نلسون ماندلا را از دوران ریاست جمهوری کامل و آن را پاییز آینده در قالب کتابی تازه روانه بازار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: قائم مقام وزارت بهداشت، گفت: کیفیت داروهایی که توسط دانشمندان ایرانی تولید می شوند را تضمین می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
- فهیمه پناه آذر: تجربه اجرای نمایش در تعطیلات نوروز که از چند سال پیش آغاز شده بود، به تدریج در حال تبدیل شدن به سنتی پسندیده است و علاقه مندان هنرهای نمایشی در نوروز 96 هم می توانند همزمان با روز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: گلوبال تایمز نشریه ارگان حزب حاکم کمونیست چین تاکید کرد که پکن برای مقابله با سامانه موشکی پیشرفته آمریکا موسوم به تاد در کره جنوبی باید تسلیحات اتمی خود را تقویت کرده و بهبود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: او اکنون 24 سال دارد و یکی از قهرمانان ورزش کیک بوکسینگ بانوان کشور محسوب می شود
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: از آن جا که 20درصد مرگ های دنیا به دلیل بیماری های تنفسی است، این پژوهش موفقیت آمیز برای آینده ی انسان ها بسیار مهم است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس با بیان این که صفی از مقاومت در برابر صفی از استکبار در منطقه شکل گرفته است گفت: در حال حاضر بحران در عراق، سوریه و کشورهای دیگر ناشی از نزاعی بین مقاومت و غیرمقاومت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: نمایش هری پاتر و کودک نفرین شده که در تئاتر انگلستان روی صحنه است، رکورد کاندیدا شدن دریافت جایزه معتبر اُلویه را در طول تاریخ این جایزه به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت 22 روز شهید تاکید کرده است: وفاداری به خون شهدا عامل اقتدار و پیش روندگی انقلاب و نظام اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: کار ما زمانی ارزشمند است که میزان رضایتمندی مردم افزایش یابد و اقتدار نظام با رضایتمندی مردم تحقق می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
- همشهری آنلاین: معاون اول قوه قضاییه از تشکیل پرونده تخلف یک شعبه بانکی با گشایش 3 هزار میلیارد تومان ال سی غیر واقعی خبرداد و گفت: پرونده های تخلفات اقتصادی گروهی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارش کمیته بازرسی این دانشگاه از پرونده نوزادی که در جریان درمان، پایش دچار عارضه شده بود را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: پلیس ایالت نوردراین وستفالن آلمان اعلام کرد جوانی که روز دوشنبه با 52 ضربه چاقو کودک 9 ساله ای را به قتل رساند به جرم خود اعتراف کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: هلند به بهانه مسائل ایمنی پرواز، اجازه ورود به هواپیمای حامل مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در فرودگاه روتردام را نداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: نیویورک تایمز گزارش داد: دولت ترامپ به منظور برکنار کردن بقایای دوران ریاست جمهوری اوباما از 46 دادستان این کشور خواست که فورا استعفاء کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: منابع دیپلماتیک عرب فاش کردند که عراق ظرف چند ماه گذشته به منظور بازگرداندن سوریه به کرسی خود در اتحادیه عرب در حال رهبری یک مبارزه دیپلماتیک است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: برخی منابع آگاه در آستانه سفر صدراعظم آلمان به آمریکا، از علاقه ترامپ برای استفاده از تجربیات وی در زمینه تعامل با روسیه خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: موج بارشی طی دو روز آینده برخی نقاط کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: رئیس دولت نهم و دهم در بیانیه ای با اشاره به اینکه طی 4 سال گذشته علیه دولت قبل فضاسازی رسانه ای صورت گرفته است گفت: ادعای بدهکاری سنگین دولت دهم خلاف واقع است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در کشور ما نقد و انتقاد دو حالت دارد، یا لجن مال کردن است یا دچار تملق و چاپلوسی می شویم، در حالی که نقد منصفانه بین این دو قرار می گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: معاون امور جنگل های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: روزانه 6 هزار و 250 تن زباله و پسماند در عرصه های منابع طبیعی جنگلی و مرتعی شمال کشور دفن می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: 9 اثر نمایشی فروردین ماه سال آینده در تئاتر شهر روی صحنه می روند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: اعلام زودهنگام حضور کلاه قرمزی در جدول پخش برنامه های نوروزی شبکه دو سیما هم نتوانست به حواشی این مجموعه تلویزیونی که معمولا در هفته های آخر سال گریبانش را می گیرد، خاتمه دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: نخستین تانک پیشرفته بومی کشور به نام کرار یکشنبه 22 اسفند با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن در صنایع زرهی بنی هاشم دورود افتتاح می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با غلبه بر امارات، جام قهرمانی رقابت های آسیایی این رشته را کسب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: به طور متوسط 6 تا 6.5 درصد تلفات رانندگی در هر سال مربوط به ایام نوروز است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 5 ماه ماموریت و دریانوردی در آب های آزاد و بین المللی به کشور بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: شبکه تلویزیونی HBO سازنده بازی تاج و تخت یا همان Game of Thrones در یک برنامه فیس بوکی اطلاعات جدید از این سریال منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
- همشهری دو - مرجان فاطمی: لاله های قرمز روی طاقچه را برق انداخت، رومیزی های ترمه را صاف و صوف کرد، گل های صورتی و سفید را با دقت توی گلدان گذاشت و دوتکه نبات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: منابع خبری افغانستان اعلام کردند که 2 عامل نفوذی طالبان در زابل 8 نیروی پلیس را کشتند و سلاح های آنان را نیز با خود بردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: شانزدهمین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در بخش چپ دست در گرگان به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: منابع سوری از شهید و زخمی شدن ده ها غیرنظامی بر اثر انفجار دو بمب در یکی از اتوبوس های حامل زائران عتبات مقدسه در دمشق خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 800 میلیارد تومان به حساب صندوق ذخیره بازگشت گفت: معوقات فرهنگیان تا پایان سال پرداخت می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش سالانه گروه کار محیط زیست آمریکا، توت فرنگی دارای بالاترین میزان آلودگی به آفت کش هاست، در حالی که ذرت و آووکادو از کمترین میزان آلودگی برخوردارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: گر چه اعلام اولیه بانک مرکزی برای توزیع اسکناس های نو شب عید از 21 اسفندماه بود و حتی در برخی از خبرها اعلام شده اما آخرین توضیحات دریافتی بانک مرکزی حاکی از آن است که بانک های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۹    
- همشهری آنلاین: مسئولان ارشد انرژی عربستان سعودی اعلام کردند: تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا به فکر این نباشند که توافق کاهش تولید اوپک، تمدید می شود تا مازاد تولید آنها را جبران کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی حفاری اهواز عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران در بازدید صبحگاهی خود از مراحل پایانی بخش میانی خط 7 مترو در محور بزرگراه شهید نواب صفوی دیدن کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: پروژه کلاه قرمزی که تا دو هفته گذشته مشغول طی کردن مراحل ساخت خود بود بر اساس انچه که بلاتکلیفی در بخش بودجه نامیده شد متوقف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: در آستانه نشست هفته جاری بانک مرکزی آمریکا و احتمال افزایش نرخهای بهره در این نشست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۳    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ،رئیس جمهور آمریکا در اولین تماس تلفنی پس از انتصابش در پست ریاست جمهوری آمریکا از محمود عباس،رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رسما خواست به کاخ سفید سفر کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
- همشهری آنلاین: اولین مسابقه سایکل کراس کشور به میزبانی استان گیلان در شهر رشت با قهرمانی حیاتی نو و شکری برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
- همشهری آنلاین: اگر با مشکل ناخوشایند مارهای جزیره گوآم آشنایی ندارید، بهتر است بدانید این جزیره جولانگاه تعداد زیادی از مارهای درختی سمی قهوه ای است که جمعیت حیوانات بومی جزیره را دچار مشکلات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
- همشهری دو - ندا داودی: در زندگی های امروزی آنقدر انسان ها مشغله دارند و سرشان شلوغ است که فرصت باهم بودن شان به حد اقل می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
- همشهری دو - مریم گریوانی: رئیسمان، زنگ می زند و می گوید به سلیقه و خلاقیت خودتان یک سفره هفت سین توی کتابخانه بچینید، از آن عکس بگیرید و برای اداره بفرستید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: برخی بانک ها از امروز همزمان با 21 اسفندماه سقف برداشت از خودپردازها را تا 500 هزار تومان افزایش دادند. این تغییر برای مدتی محدود و با توجه به ایام نوروز انجام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه کسی از شورای نگهبان نمی ترسد، عنوان کرد: هر کسی هر چه دل تنگش می خواهد بگوید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: فناوری ذخیره سازی داده ها روز به روز درحال کوچکتر شدن است، اما گاه و بیگاه این روند جهشی خیره کننده به مرحله بعدی دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: شانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور برگزار شد و تیم نفت و گاز مسجد سلیمان به مقام قهرمانی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از برقراری بیمه برای 100 هزار کارگر ساختمانی جدید در هفته جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: باستان شناسان آلمانی و مصری موفق به کشف قطعاتی از قفسه سینه و بخش های پایینی سر مجسمه رامسس دوم در زاغه ای در قاهره شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: اسناد فدرال نشان می دهد که مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین رئیس جمهور آمریکا برای لابی گری به نفع دولت ترکیه بیش از نیم میلیون دلار پول از این کشور دریافت کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم بتوانیم در دو، سه روز آینده همه حق التدریس معلمان آزاد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: در جریان معاملات شنبه 21 اسفندماه بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 2500 تومان کاهش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی پایتخت، با اشاره به اوج گیری ترددهای شهری در روزهای پایانی سال، از تمهیدات ترافیکی پلیس برای روزهای باقی مانده 95 و چهارشنبه پایانی سال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووکوتورین آقایان پس از دوروز رقابت مدعیان به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۶    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: تعطیلات نوروز در پیش است و بازار مهمانی و سفر از چند روز دیگر حسابی داغ می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۰    
- ما ظرفیت های بسیاری به ویژه در طبیعت گردی داریم که می تواند ایران را در شمار 10کشور برتر جهان از لحاظ طبیعت گردی قرار دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۰    
- همشهری دو - مریم سمائی: متن نامه ارسالی شان با کمی ویرایش این بود: به نام خدا. سلام علیکم. ما از شما خواهشمندیم که برای ما دانش آموزان روستای سیف آباد که 30نفر هستیم مدرسه بسازید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به صدرنشینی بی چون وچرای پرسپولیسف وضعیت استقلال تهران، دلیل جدانشدن کی روش از تیم ملی و بازی های سردار آزمون :
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان تیتر یک اغلب روزنامه های صبح است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران تاکید کرد: رانندگان تاکسی پایتخت برای خدمت رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: فیلم پرفروش مریخی در سال 2015 زیست شناسی خیالی را به تصویر کشید که در مریخ تنها می ماند و برای حفظ بقا مجبور می شود خاک مریخ را بارور ساخته و کشاورزی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: دومین هواپیمای خریداری شده ایران از شرکت ایرباس فرانسه به طور رسمی در فرودگاه مهرآباد فرود آمد تا به ناوگان ایران اضافه شود.
  • ۱