چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 شهریور 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 شهریور 1396 روزنامه همشهری 2 شهریور 1396 روزنامه همشهری 3 شهریور 1396 روزنامه همشهری 4 شهریور 1396 روزنامه همشهری 5 شهریور 1396 روزنامه همشهری 6 شهریور 1396 روزنامه همشهری 7 شهریور 1396 روزنامه همشهری 8 شهریور 1396 روزنامه همشهری 9 شهریور 1396 روزنامه همشهری 10 شهریور 1396 روزنامه همشهری 11 شهریور 1396 روزنامه همشهری 12 شهریور 1396 روزنامه همشهری 13 شهریور 1396 روزنامه همشهری 14 شهریور 1396 روزنامه همشهری 15 شهریور 1396 روزنامه همشهری 16 شهریور 1396 روزنامه همشهری 17 شهریور 1396 روزنامه همشهری 18 شهریور 1396 روزنامه همشهری 19 شهریور 1396 روزنامه همشهری 20 شهریور 1396 روزنامه همشهری 21 شهریور 1396 روزنامه همشهری 22 شهریور 1396 روزنامه همشهری 23 شهریور 1396 روزنامه همشهری 24 شهریور 1396 روزنامه همشهری 25 شهریور 1396 روزنامه همشهری 26 شهریور 1396 روزنامه همشهری 27 شهریور 1396 روزنامه همشهری 28 شهریور 1396 روزنامه همشهری 29 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 شهریور 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: دانشمندان معتقدند که برای سنجش سرعت گرم شدن کره زمین نباید از میانگین دمای سطح قاره ها استفاده کرد، بلکه لازم است با سنجش تغییرات دمای اقیانوس ها به عدد دقیق تری دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از تیم های ویتنام، چین و مغولستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرری اعلام کرد: در یکی دو روز گذشته ناگهان دبی آب در چشمه علی شهر ری پایین آمده و این چشمه خشک شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: سعید متصدی معاون پیشین محیط انسانی سازمان محیط زیست در مراسم تودیع خود شرحی از فعالیت های صورت گرفته در این معاونت و برنامه های آتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۰    
- همشهری آنلاین: یک عضو هیات علمی پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی با بیان این که بوی نامطبوع اطراف دریاچه چیتگر منبعی غیر از دریاچه دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: جام مدافعین حرم حضرت زینب (س)، بزرگداشت شهید محسن حججی با قهرمانی تیم چوگان نزاجا به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۸    
- همشهری آنلاین: اپلیکیشن جدید عینک هوشمند گوگل، ساخته شده توسط دکتر "آزاده کوشکی"، یک شروع کننده مکالمه واقعی و کارآمد برای افراد مبتلا به اوتیسم است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور که با حضور 16 تیم در شهرستان هچیرود استان مازندران جریان داشت، با قهرمانی تیم شورای اسلامی و شهرداری بجنورد به نمایندگی از خراسان شمالی همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که ممکن است در سال آینده میلادی قیمت نفت به حدود 40 دلار برای هر بشکه سقوط کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: دادگاه فرجام خواهی مصر حکم حبس ابد محمد مرسی، رئیس جمهور مخلوع این کشور در خصوص پرونده جاسوسی را تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۳    
- مهرماه سال گذشته وزارت کار بخشنامه خوشحال کننده ای برای مادرانی که کودک شیرخوار دارند، ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۴    
- کارشناس مسئول جنگل کاری معاونت امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: به منظور جلوگیری از بروز آفات و بیماری های ناشناخته ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: از طرح بازنشستگی پیش از موعد بانوان که در هیات دولت مطرح شده است، در مجلس حمایت می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: در پایان رقابت های بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان، امیراحمد امینی مقام سوم را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در بخش آزاد رقابت های ترکمن گورش بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان به 3 مدال برنز دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۶    
- همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ در روزهای 23 و 24 شهریور در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین در ایتالیا، در رشته اهداف سفالی، به نشان طلا دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۳    
- نرجس خاتون براهویی: تحولات منطقه خاورمیانه با رو به پایان رفتن جنگ سوریه و کار داعش در عراق، شتاب و جهت متفاوتی گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۹    
- انتصاب های شهردار تهران و مدیرانی که محمدعلی نجفی در روزهای گذشته برای سمت های مختلف شهرداری تهران انتخاب کرده است در روزهای گذشته واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- محمد کرباسی_اسماعیل سلطنت پور: همزمان با انتشارجزئیات جدیدی از پیشنهاد های کشورهای غربی به رئیس منطقه کردستان عراق درباره همه پرسی اقلیم کردستان و در حالی که هیات های غربی در حال مذاکره با ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- بیش از 400 هزار آواره و 3 هزار کشته، ثمره 3 هفته قتل عام مسلمانان از سوی نظامیان و گروه های تندروی بودایی در میانمار بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۱    
- تایوان مردی پس از مشاهده فقر مردمان روستایش تصمیم گرفت با نقاشی رنگ و لعابی به زندگی همسایه هایش بدهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۱    
- هادی مرزبان: ترافیک تهران یکی از بزرگ ترین معضلات شهروندانی است که در پایتخت سکونت دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۱    
- توکیو شرکتی در ژاپن برای آدم های تنها اتاقی ساخته است که می توانند در آن با تنهایی خود تنها باشند. در این اتاق ها که Kara1 نامیده می شود فردی که توسط نامزدش ترک شده می تواند ساعت ها نشسته و برای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۱    
- سیدمحمد فخار: موتورسیکلت های کاربراتوری با همه آلایندگی که برای کلانشهرهای کشور دارند، هنوز از فهرست فروش شرکت های عرضه این وسایل کنار نرفته اند و به رغم همه محدودیت ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۸    
- 85 درصد از کل وام پرداخت شده توسط بانک ها در 5 ماه نخست امسال به 3 بخش صنعت و معدن (30.1درصد)، بازرگانی (14.4 درصد) و خدمات (40 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۵    
- غلامرضا فرجی: اجرای طرح بلیت نیم بهای سینماها با آغاز فصل مدارس و ماه محرم همزمان شده و در شرایطی خاص به مرحله اجرا رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: حدود 80 سال پیش شکلات سفید تولید شد و به شکلات تیره و شکلات شیری پیوست اما در اوایل این ماه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۹    
- دزدان سوپرمارکت ها که چند روز پیش در طرح ضربتی پلیس پایتخت دستگیر شده بودند، در بازجویی ها به زورگیری های سریالی از عابران در نقاط مختلف پایتخت اعتراف کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: دانشمندان با تبدیل صدای ضربان قلب نامنظم به یک موسیقی کلاسیک، کار را برای پزشکان در جهت تشخیص شرایط بیمار تسهیل کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۹    
- مرگ اسرارآمیز مردی در چاه 10متری تیم جنایی را در برابر یک معما قرار داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری هاری در منطقه سیستان در 20 سال گذشته بی سابقه است و یک روند غیر طبیعی را طی می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: پیتر نیل پرورش دهنده سبزی های غول آسا روز شنبه 16 سپتامبر (25 شهریور) کلم 24.5 کیلوگرمی اش را که برنده جایزه نمایشگاه پاییزی گل ها در هاروگیت بریتانیا شده است، حمل می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- مدیران سینمایی بریتانیا برای نخستین بار یک فیلم اردوزبان را به نمایندگی از این کشور برای رقابت در بخش بهترین فیلم خارجی زبان به آکادمی اسکار معرفی کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: ثبت نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مبنای ثبت نام دانشجویان ستاره دار در سال جدید تحصیلی قانون خواهد بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، جزئیات عمل جراحی سرطان تیروئید که 19 ساعت به طول انجامید را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: هر 3 ثانیه یک نفر در جهان به آلزایمر(دمانس) مبتلا می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۳    
- جوان کبوترباز که در اقدامی هولناک پسربچه 11ساله ای به نام ابوالفضل را به قتل رسانده بود برای بررسی سلامت روانی اش به پزشکی قانونی معرفی شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۳    
- در حالی که آیفون 10 یا همان آیفون X ویژگی های جدید بسیار زیادی دارد و حتی از ظاهر زیباتری هم بهره می برد، به نظر می رسد که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بیشتر نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن سینماداران با تاکید بر اینکه تمامی سینماهای خیابان لاله زار دارای مجوز انحلال از وزارت ارشاد هستند به برداشتن و حذف تابلوی این سینماها از سر درشان اشاره کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: داستان کنگر خوردن هانس کریستین اندرسن و لنگر انداختنش در خانه چارلز دیکنز و بعد قطع رابطه شان از ماجراهای معروف و جالب دنیای نویسنده هاست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: تکمیل ظرفیت دوره دکتری به زودی اعلام می شود ولی برای کارشناسی ارشد باید نتایج ثبت نام ها را بررسی کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۷    
- محمد جعفری: کارگر افغان که به ظن دست داشتن در ربودن مردی بازداشت شده بود پس از 8 ماه اعتراف کرد که مرد مفقود شده را در باغی به قتل رسانده و او را زیر تلی از بتن دفن کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۴    
- همشهر آنلاین: داده ها با ورود خود به دنیای روزنامه نگاری، شکل جدیدی از روزنامه نگاری را شکل داده اند که از آن به دیتا ژورنالیسم (Data journalism) یا داده نگاری یا روزنامه نگاری داده یاد می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۷    
- تابلویی 136 ساله از آثار تام رابرتز که زمانی به دلیل احتمال جعلی بودن به بهای نازل 7500 پوند خرید و فروش شده بود، شاید این بار در حراجی های معتبر یک میلیون دلار چکش بخورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۷    
- هفتمین روز از اجرایی شدن طرح اکران فیلم ها با بلیت نیم بها را در حالی پشت سر گذاشتیم که به نظر می رسد بیشتر شدن تبلیغات محیطی و البته دقت در جزئیات چینش فیلم های روی پرده می تواند به موفق تر شدن آن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: روسیه اعلام کرد که سه مرکز تولید خودروهای انتحاری تروریست های ضدسوری را در مناطق مختلف سوریه بمباران و نابود کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۰    
- همشهری آنلاین: با اعلام بالاترین وضعیت هشدار در بریتانیا، نیروهای امنیتی و نظامی اطراف ساختمان های حساس و کلیدی مستقر شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رسمی دولت کره شمالی با انتشار جزئیات بیشتری از پرتاب اخیر موشکی خود اعلام کرد این کشور این موشک بالستیک میان برد جدید را به طور آزمایشی پرتاب کرده که از فراز ژاپن گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: بسیاری از پزشکان و بیماران از این مساله آگاهی ندارند که کاهش وزن می تواند در بسیاری از موارد روند پیشرفت دیابت نوع 2 را معکوس کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:جمهوری اسلامی ایران با هر نوع حرکتی اعم از آگاهانه یا ناآگاهانه در راستای استقلال بخشی از عراق یا هر کشور دیگری در منطقه مخالف است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: روزنامه شرق با یوسف یزدی فرزند مرحوم دکتر ابراهیم یزدی مصاحبه کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور در توصیه ای به استانداران گفت: استانداران از بانوان و جوانان برای اداره امور استفاده کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته در مقابل سوداگران شهری ایستادیم و هزینه آن دو بار استیضاحم بود گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: روحانی با اشاره به تخلفات ایالات متحده در خصوص برجام، گفت: از اتحادیه اروپا انتظار داریم که اولاً به طور کامل به توافق برجام عمل کرده و ثانیاً به آمریکا نسبت به پایبندی به تعهداتش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: ستاد تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک نظامی در عراق از شروع عملیات غافلگیرانه در منطقه العکاشات در غرب الانبار خبر داد و هدف آن را تامین امنیت مرزهای عراق با سوریه اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: پرویز داودی رئیس دفتر رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: محمدجواد لاریجانی در گفتگویی علاوه بر ارائه تحلیل از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان از تمام قوا استفاده می کند تا از جو حاصل از پیروزی ما در آسیا ما استفاده کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: یک نقاشی که فرانسیس بیکن از پاپ کشیده، بعد از 45 سال برای اولین بار به نمایش درمی آید و حراج می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران با پیروزی سه بر یک مقابل ژاپن به سوم پیروزی خود در مسابقات جام قهرمانان قاره ها رسید و امکان حضورش بر روی سکوی این مسابقات را افزایش داد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: مطابق نظرسنجی اخیر ایسپا، 61.1 درصد مردم ایران موافق حضور زنان در ورزشگاه ها هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۱    
- همشهری آنلاین: معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: افزایش مستمری در کوتاه مدت که آینده را دچار بحران کند، خیانت به جامعه بازنشستگی است و هنر مدیران آن است که به جای کوتاه مدت اندیشیدن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: مدیر اداره نظارت بر بانک ها و مؤسسات اعتباری بانک مرکزی گفت: بیش از 1000 شعبه بانکی از ابتدای اجرای بخشنامه اخیر بانک مرکزی در رابطه با ابلاغ نرخ های سود علی الحساب بازرسی شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: در معاملات جمعه شب(24 شهریورماه) ارزش سهام وال استریت به بالاترین میزان خود رسید
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تلاشم طرح جامعی را برای پایدارسازی صندوق های بازنشستگی به هیات دولت ببرم که در دست انجام است تا بهبود معیشت بازنشستگان و وضعیت صندوق ها را در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۵    
- همشهری آنلاین: منابع آگاه در کاخ کرملین می گویند پوتین در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه نیز شرکت می کند و نامزدی او برای این پست در دو مرحله انجام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۵    
- همشهری آنلاین: تیم میکس ریکرو ایران متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور به نشان برنز رقابت های جهانی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۵    
- همشهری آنلاین: بانوی کماندار تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین به نشان طلای رقابت های جهانی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: مشاور رئیس جمهور در توئیتی به توصیف حداد عادل از احمدی نژاد واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: در بازار شنبه 25 شهریورماه قیمت طلا، سکه و دلار در مقایسه با قیمت های آخر هفته گذشته با روند کاهشی همراه شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: تکلیف تنیسورهای برتر بخش دحتران و بازیکنان راه یافته به فینال بخش پسران مسابقات تور تنیس زیر 14 سال آسیا مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تشکیل تیم مشترکی از وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای تهیه برنامه تقویت مرزبانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در دوره های یکساله آموزش متقاضیان دانشگاه فرهنگیان گفت: مشکل اصلی ما نگاه کارمندی به معلمان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه رالی خاورمیانه 2017 با معرفی نفرات برتر در حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) گفت: پیامرسان تلگرام با 58 درصد محبوبیت در ایران بر سکوی نخست ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: پلنگ برفی، یکی از گربه سانان مشهور جهان که در معرض تهدید جدی انقراض قرار داشت، با بهبود هایی که در وضعیت محافظت از او ایجاد شد اکنون از حالت در حال انقراض به آسیب پذیر ارتقا پیدا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوی کوهستان روز جمعه 24 شهریور در منطقه کوهستانی دراک شیراز برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس دفتر بهبود تغدیه وزارت بهداشت از کاهش 18 تا 21 درصدی سبوس در آردهای نانوایی خبر داد و گفت: این اقدام بر سلامت مردم تاثیرات منفی زیادی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: قیمت نفت در معاملات آخر وقت دیشب (جمعه 24 شهریورماه)، با پیش بینی تقاضای جهانی بهتر برای نفت خام که توسط سازمان بین المللی انرژی ارائه شد، تقویت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: اولین جشنواره بین المللی سنگ نوردی منطقه آزاد ماکو با تجلیل از شرکت کنندگان به کارخود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: جوی تیانکایی، سفیر چین در واشنگتن از آمریکا خواست تا از تهدید کردن کره شمالی اجتناب کند؛ کشوری که به تازگی موشک دیگری را به طرف ژاپن در اقیانوس آرام پرتاب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: مسابقات شطرنج رده های سنی پسران کشور با معرفی نفرات برتر هر رده در شهرهای مختلفت کشور به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: اسکناس جدید 10 پوندی که از روز 14 سپتامبر 2017 وارد چرخه اقتصادی انگلستان شده است، از ویژگی هایی برخوردار است که می تواند به نابینایان یا کم بینایان در تشخیص نوع اسکناس کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۲    
- محمد مجد: سال تحصیلی جدید تا چند روز دیگر در دانشگاه ها و مدارس کشور شروع می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۸    
- فاطمه محمد صالحی: بچه های دنیای امروز بین باغ و حوض و کوچه سرگرم نیستند. بیشتر آنها بخش مهمی از روز را پای برنامه های کارتونی هستند و با آنها بزرگ می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۸    
- مریم حدادی: وقت، الماس زندگی است؛ به انواع شهری و روستایی اش هم بستگی ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
- وحید الوندی: بارها و بارها در زندگی،افرادی را دیده ایم که دچار شکستگی استخوان در قسمت هایی از بدن مانند دست و پا شده اند و به طور معمول عضو شکسته شده مدتی بی حرکت در گچ مانده تا دوباره ترمیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۲    
- غزال ساری اصلان: انیمیشن ها جزء جدایی ناپذیر دوران کودکی هستند و این فیلم های کارتونی به گونه ای است که می تواند تاثیر عمده ای روی کودکان و نحوه رفتار آنها بگذارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: جایزه ایگ نوبل به دانشمندانی تعلق می گیرد که غیرعادی ترین نتایج تحقیقات علمی را برای پاسخ دادن به عجیب ترین پرسش های علمی به دست آورده باشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: فینال رقابت های قهرمانی نونهالان دختر کشور برگزار شد و فرشتگان البرز موفق شد با برتری مقابل هیئت برخوار اصفهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: در معاملات فرابورس ایران، قیمت اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته مقداری روند کاهشی را طی کرده است، در این روزها هر ورق حدودا 78 هزار تومان معامله می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۶    
- همشهری آنلاین: مشاور فرمانده کل سپاه گفت:ما تابع ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا هستیم و هرجا که ایشان حکم کنند، حتی میانمار حاضر می شویم و این وظیفه شرعی ماست و اگر حکم شرعی ولی فقیه نباشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: رهبر دولت منطقه کاتالونیا به همراه شهردار بارسلونا در نامه ای خطاب به پادشاه و نخست وزیر اسپانیا خواستار مذاکره با دولت مرکزی به دلیل تنش زا شدن اوضاع در این منطقه خودمختار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: در پایان مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر، تیم البرز موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد، مازندرانی ها نایب قهرمان شدند و نمایندگان تهران نیز سکوی سومی را به خود اختصاص دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: ناظر مجلس در شورای رقابت به خریداران خودروهای وارداتی و خارجی قویا توصیه کرد تا قبل از امضای قرارداد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: وظایف مجمع تشخیص مصلحت، ساختار دموکراسی و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های شنبه-25 شهریور- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: کاخ سفید در بیانیه ای، کردستان عراق را به لغو همه پرسی استقلال که قرار است روز 25 سپتامبر(سوم مهر) برگزار شود، فراخواند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: 378 هزار و 706 نفر در آزمون سراسری سال 96 پذیرفته شدند.
  • ۱