پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 اسفند 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 1 اسفند 1396 روزنامه همشهری 2 اسفند 1396 روزنامه همشهری 3 اسفند 1396 روزنامه همشهری 4 اسفند 1396 روزنامه همشهری 5 اسفند 1396 روزنامه همشهری 6 اسفند 1396 روزنامه همشهری 7 اسفند 1396 روزنامه همشهری 8 اسفند 1396 روزنامه همشهری 9 اسفند 1396 روزنامه همشهری 10 اسفند 1396 روزنامه همشهری 11 اسفند 1396 روزنامه همشهری 12 اسفند 1396 روزنامه همشهری 13 اسفند 1396 روزنامه همشهری 14 اسفند 1396 روزنامه همشهری 15 اسفند 1396 روزنامه همشهری 16 اسفند 1396 روزنامه همشهری 17 اسفند 1396 روزنامه همشهری 18 اسفند 1396 روزنامه همشهری 19 اسفند 1396 روزنامه همشهری 20 اسفند 1396 روزنامه همشهری 21 اسفند 1396 روزنامه همشهری 22 اسفند 1396 روزنامه همشهری 23 اسفند 1396 روزنامه همشهری 24 اسفند 1396 روزنامه همشهری 25 اسفند 1396 روزنامه همشهری 26 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1396 روزنامه همشهری 28 اسفند 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره رقابت های کشتی آزاد جوانان، جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار شد و تیم شهید هاشمی نژاد این شهر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: طرح اولیه ای برای ساخت یک جزیره با 19 ساختمان بلندمرتبه در نیویورک ارائه شده است، این جزیره به عنوان راه حلی برای مقابله با افزایش سطح آب دریا در سال های آتی طراحی شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: حقوق اولیه مردم خوزستان به راحتی ضایع می شود و صدای ما هم به جایی نمی رسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: خطیب جمعه گرگان گفت: با روند کنونی کم توجهی به محیط زیست؛ مصرف بی رویه آب و قطع درختان که عقب نشینی دریا و جنگل ها را در شمال کشور به دنبال داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: درختی قدیمی برای یافتن عشق که بیش از یک قرن است نامه های زنان و مردان مجرد از سراسر جهان را دریافت می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان گفت: همایش پاکسازی کوه خواجه برای استقبال از آیین سال نو با حضور پررنگ علاقه مندان به طبیعت روز جمعه برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن قلب و عروق ایران از مصرف فست فود به عنوان یکی از عوامل افزایش بیماری های قلبی در کشور نام برد و گفت: فست فودها بلای جان ایرانی ها شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۸    
حامد فوقانی| خبرنگار: دیروز خیابان ولیعصر سرآغاز یک حرکت امیدوارانه شد تا در واپسین روزهای سال 96، طرحی برای کاشت 2میلیون درخت در تهران شروع شود. ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: مناظره زنده تلویزیونی میان کاندیداهای ریاست جمهوری روسیه در شبکه تلویزیونی سراسری به توهین کشیده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: محققان موفق به کشف قدیمی ترین خالکوبی های تصویری روی بدن دو مومیایی 5000 ساله در مصر شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کوهنوردی با اسکی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین به دو مدال طلا، سه نقره و شش برنز دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: خریداری ناشناس در عرض یک هفته از طریق یک واسطه، 13 نقاشی از پابلو پیکاسو را به قیمت 113 میلیون پوند خریداری کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: یک مطالعه جدید نشان می دهد، سنی که والدین در آن به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند، می تواند در ابتلای فرزند آنان به این بیماری تاثیرگذار باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: منابع عالی رتبه رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به توان بالای موشکی ایران اعلام کردند که تهران با موشک های دقیق خود معادله راهبردی جدیدی ایجاد کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: ناصر ممدوح دوبلور پیشکسوت درباره خرید آثار چینی و کره ای در صدا و سیما بیان کرد که خودش علاقه ای به دوبله این آثار ندارد و بیشتر ترجیح می دهد گویندگی آثار مستند را انجام دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: مدیر بخش دارالفنون سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد که 50 کشور متقاضی شرکت در بخش دارالفنون هستند و 110 دانشجو هم انتخاب می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: جشنواره فیلم سانفرانسیسکو همراه نمایش فیلم جدید شارلیز ترون، از وی قدردانی می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: یک جراح مغز و گروه پزشکی اش ماه قبل در بیمارستانی در نایروبی برای خارج کردن یک لخته خون جمجمه یک بیمار اشتباهی را باز کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
- همشهری آنلاین: رئیس بنیاد سعدی، 8 اسفند 96، در تالار ملل دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان خارجی رشته مطالعات ایران این دانشکده و دیگر دانشجویان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: منابع امنیتی عراق روز جمعه از کشف 40 جسد در یک گور دسته جمعی در موصل عراق خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۰    
- مرد جوان وقتی متوجه شد سرنشینان یک خودروی پژو 405 با پلاک مخدوش، جوانی را گروگان گرفته اند تصمیم گرفت هرطور شده وی را از دست آدم ربایان نجات دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه برای اولین بار در یک پرونده فساد، از بنیامین نتانیاهو و همسرش بازجویی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
- محمد جعفری-خبرنگار: با اینکه 12 روز از حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا می گذرد اما هنوز همه منتظر شنیدن خبری از آنجا هستند؛ به خصوص خانواده های داغدار سرنشینان هواپیما.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: شما در محل کارتان ممکن است با وضعیت اضطراری بهداشتی مواجه شوید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: امواج سهمگین روز جمعه 2 مارس (11 اسفند) 2018 به یک فانوس دریایی در ساوث شیلذز انگلیس برخورد می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: برد پیت هم به جمع بازیگران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست تا در پروژه سینمایی روزی روزگاری در هالیوود کنار لئوناردو دی کاپریو مقابل دوربین برود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: ویدئوی کراس اوور تاریخی جیمز هاردن در بازی میان هیوستن راکتس و لس آنجلس کلیپرز و تحقیر وسلی جانسن به یکی از پربیننده ترین ویدئوها در فضای مجازی در روزهای اخیر تبدیل شده و بحث و جدل ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران اعلام کرد که آغاز هفته درختکاری در تهران، حدود 750 اصله درخت چنار بین 10 تا 15 ساله به جای 750 اصله درختی که دچار سرطان رنگی شده بودند، کاشته خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پیامی به آقای الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان، درگذشت جمعی از شهروندان این کشور طی حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی را تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: به رغم اعتراضات روسیه واشنگتن تصمیم دارد برای ارتش اوکراین تسلیحات ارسال کند. وزارت خارجه ی آمریکا در این زمینه از 210 موشک ضدتانک و 37 موشک انداز سخن گفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: هیچ مدرکی دال بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی وجود ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین گفت: افراط هیچ ارتباطی با اسلام و ادیان دیگر ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: اتحادیه اروپا قصد دارد در واکنش به تصمیم دولت ترامپ مبنی بر وضع کردن تعرفه ی گمرکی برای واردات فولاد و آلومینیوم به اقدام متقابل دست بزند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زندگی اشرافی برخی از مسئولان، بیش از هر مساله ای به فقر دامن می زند و نمک بر زخم نیازمندان می پاشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: یک سال پس از بزرگ ترین رسوایی تاریخ اسکار، فی داناوی و وارن بیتی بار دیگر به دالبی تیه تر بازمی گردند تا جایزه بهترین فیلم نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را به فرد برنده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: بر اساس رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال، ایران جایگاه بیست و چهارم جهان و اول آسیا را در اختیار دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: صفحه اول روزنامه همشهری پنج شنبه 10 اسفند 1396| تیتر اول: کاشت درخت به یاد گار
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: تماشاخانه شانو از امشب میزبان هفت اجرای نمایش رویای کتاب خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: گروه های تروریستی تکفیری مستقر در غوطه شرقی در تازه ترین حملات خود به دمشق یک مدرسه را هدف قرار دادند و چندین نفر را به شهادت رساندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: چهارمین محموله از بقایای جانباختگان سانحه هواپیمایی مسیر تهران یاسوج، جمعه یازدهم اسفند به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که قیمت بلیت برای ایام نوروز 97 گران نمی شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران در حاشیه مراسم ساماندهی و احیای درختان چنار خیابان ولیعصر در جمع خبرنگاران از شهروندان تهرانی درخواست کرد که به کمپین درخت به جای سبزه بپیوندد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در بوسنی و هرزگوین به سر می برد، جمعه 11 اسفند ماه در نماز جمعه سارایوو حضور یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: دادستانی آذربایجان اعلام کرد که در آتش سوزی در یک کلینیک بازپروری معتادان در باکو، دست کم 24 تن جان باخته اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
- همشهری آنلاین: دویچه وله، فرستنده برون مرزی آلمان، در نظر دارد شبکه ای تلویزیونی به زبان ترکی راه اندازی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
- شاید فکر می کنید ایده ای ناب و خلاقانه دارید اما واقعا این فکرتان چقدر برای ایجاد یک کسب و کار نوپا اهمیت دارد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۳    
- فریدون صدیقی: خودت را پنهان نکن. حیف این زیبایی ساده و دلنشین نیست که خودش را حتی از سایه اش پنهان می کند
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
- همشهری آنلاین: خواندن آمار مربوط به جام جهانی نکات تلخ و شیرین، این رقابت ها را از زاویه دیگر نشان می دهد. آمارهایی که جایگاه جام جهانی را به خوبی نشان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: یک متخصص پوست و مو با اشاره به مضرات استفاده زیاد و طولانی مدت از مواد شوینده توصیه کرد: افراد در روزهای خانه تکانی استفاده از این مواد را به حداقل برسانند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
- همشهری آنلاین: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات تیم های امدادی اعزامی به محل سقوط هواپیما برای یافتن بقایای پیکر جانباختگان در تماس بی سیمی با آنها به خوبی پیش می رود و نتیجه نهایی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: خطیب نماز جمعه تهران با انتقاد از کسانی که به دنبال تئوریزه و گسترش بد، شل و بی حجابی در جامعه هستند گفت: گناه کسانی که به دنبال ترویج و تئوریزه کردن بی حجابی در جامعه هستند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۰    
- همشهری آنلاین: انفجار انتحاری در کابل پایتخت افغانستان دست کم یک کشته و 4 زخمی برجای گذاشت. این انفجار ساعت 8:40 دقیقه صبح جمعه در منطقه قابل بای و حوزه نهم پلیس شهر کابل روی داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: شفر بعد از پیروزی در دربی 86 عکس جالبی در حساب اینستاگرام خودش منتشر کرد. این عکس مقاله هایی را نشان می دهد که دخترش از آلمان فرستاده و درباره شفر و استقلال نوشته شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران آلمانی ادعا می کنند احتمال دارد بازگرداندن سلول های مرده به زندگی، تا پنج دقیقه پس از مرگ ممکن باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: روز اول از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه با سه دیدار آغاز شد. نتایج سه دیدار پنجشنبه و ادامه برنامه بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر را در جدول زیر ببینید
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران با بیان اینکه قیمت طلا در کشور هیچگونه حبابی ندارد اما، سکه 80 تا 100 هزار تومان حباب دارد، گفت: بازار طلا همچنان در رکود قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: یازده روش درمان فوری گلودرد را در یک گرافیک اطلاع رسان ببینید:
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه چین پنجشنبه اول مارس (10 اسفند) در نشست خبری هفتگی این وزارتخانه اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: رهاورد سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری به هرمزگان را در گرافیک اطلاع رسان زیر ببینید