پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۱۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 مهر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 مهر 1399 روزنامه همشهری 2 مهر 1399 روزنامه همشهری 3 مهر 1399 روزنامه همشهری 4 مهر 1399 روزنامه همشهری 5 مهر 1399 روزنامه همشهری 6 مهر 1399 روزنامه همشهری 7 مهر 1399 روزنامه همشهری 8 مهر 1399 روزنامه همشهری 9 مهر 1399 روزنامه همشهری 10 مهر 1399 روزنامه همشهری 11 مهر 1399 روزنامه همشهری 12 مهر 1399 روزنامه همشهری 13 مهر 1399 روزنامه همشهری 14 مهر 1399 روزنامه همشهری 15 مهر 1399 روزنامه همشهری 16 مهر 1399 روزنامه همشهری 17 مهر 1399 روزنامه همشهری 18 مهر 1399 روزنامه همشهری 19 مهر 1399 روزنامه همشهری 20 مهر 1399 روزنامه همشهری 21 مهر 1399 روزنامه همشهری 22 مهر 1399 روزنامه همشهری 23 مهر 1399 روزنامه همشهری 24 مهر 1399 روزنامه همشهری 25 مهر 1399 روزنامه همشهری 26 مهر 1399 روزنامه همشهری 27 مهر 1399 روزنامه همشهری 28 مهر 1399 روزنامه همشهری 29 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۲    
ترشتگن با انتخاب اعضای باشگاه بارسلونا بهترین بازیکن فصل آبی اناری ها لقب گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین از نجات سه فرد گرفتار در ارتفاعات شاه جهان در استان خراسان شمالی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۸    
دکتر غلامعباس توسلی در مرحله ای از تاریخ ایران، زندگی و دانشگاهی زیست و کار کرد که بغرنج ترین و غبارآلوده ترین دوران تاریخ دانشگاه و جامعه شناسی و علوم اجتماعی ایران بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۵    
هیات داوران جایزه بزرگ رمان آکادمی فرانسه اسامی 3 فینالیست نهایی این جایزه در سال 2020 را معرفی کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۷:۱۶    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اکنون تنها ماندن امریکا در عرصه های گوناگون بین المللی را می بینیم که حتی متحدان همیشگی اروپایی هم آنها را تنها گذاشتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۵    
افزایش 20درصدی مراجعه به گرمخانه ها سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران: 4گرمخانه مخصوص بانوان در مناطق 22، 12 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۵    
ویکتوریا: مرد 68ساله ای در استرالیا پس از حمله یک کلاغ به صورتش به شدت از ناحیه هر دو چشم مجروح شد. به گزارش یورونیوز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۵    
در حراج پیش روی هنر قرن بیستم خاورمیانه ساتبیز آثاری از 7هنرمند ایرانی عرضه می شود. به گزارش همشهری، حراج هنر قرن بیستم خاورمیانه ساتبیز هفته آینده برگزار می شود و در جریان آن آثاری از صادق تبریزی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۲    
کارگردان ارادتمند نازنین، بهاره، تینا می گوید نسخه خصوصی این فیلم که در اختیار وزارت ارشاد است، به شکل غیرقانونی و قاچاق دست به دست می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۰    
یکی از شاخص های اقتصادی در چند سال گذشته، محاسبه حقوق کارگری بر اساس هزینه خرید گوشی آیفون شرکت اپل است؛ یعنی یک کارگر چند روز باید کار کند تا بتواند گوشی اپل را خریداری کند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۵    
مدیر فرودگاه بین المللی آبادان از بازگشت پرواز آبادان - تهران به فرودگاه آبادان به دلیل نقص فنی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور آذربایجان در پاسخ به شیطنت مجری شبکه خبری ترکیه ای که ایران را متهم به ارسال سلاح به ارمنستان کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۲    
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان البرز اعلام کرد با حکم قضایی 172 هکتار از اراضی کشاورزی استان که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری شده بود، هفته گذشته به چرخه تولید بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۲    
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می گوید که هیچگونه پروتکل بهداشتی را نقض نکرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۳    
"محمد نعیم "سخنگوی طالبان در گفت و گو با شبکه الجزیره از موضوعات متنوعی درباره رد اتهام درآمدزایی طالبان با مواد مخدر تا 4 بند توافق این گروه با آمریکایی ها و امکان برگزاری انتخابات و روند دموکراتیک ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در مصاحبه ای گفت که با پایان تحریم تسلیحاتی سازمان ملل، ایران آماده آغاز خرید و فروش تسلیحات با بسیاری از دوستان خود است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۴    
یک وزیر سابق صهیونیست به قدرت ایران در برابر آمریکا و تسلیم نشدن در برابر این کشور اذعان کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۹    
30 نماد از میان نمادهای بورسی تا تاریخ 23 مهرماه (چهارشنبه) به دلایل مختلف متوقف شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۹    
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه تهران آسمان و مرزهای زمینی خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته است، از ایران تقدیر و تشکر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۲    
یک کارشناس سازمان تأمین اجتماعی درباره مبنای تعیین حقوق بازنشستگی در تأمین اجتماعی توضیحاتی داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۰    
ویدئویی از فارسی صحبت کردن رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مجلس این کشور، توجه کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه ویدئوی فارسی حرف زدن اردوغان در مجلس ترکیه را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۷    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ترامپ می گوید آمریکا امروز امن تر شده است ، اگر آمریکا امن تر شده چرا در پایگاه هایتان عین بید می لرزید و در پیام هایتان خواهش می کنید که لختی فرصت دهید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۵    
دو هفته پس از سخنان سخیف یک نماینده علیه رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس و از تریبون عمومی، این بار نماینده دیگری در قالب پیامی توئیتری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۴    
آیت الله طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه از مردم سوریه خداحافظی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۲:۱۸    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران درباره وضعیت آتی بازار ارز گفت: پیش بینی من این است که یک مقداری در چند روز آینده موج افزایشی نرخ دلار کاهش یابد؛ البته موج افزایشی کاهش می یابد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۲:۱۳    
مشاور رئیس جمهوری در پیامی در حساب کاربری خود در تویئتر نوشت: فحاشی انسان را نه دانشمندتر می کند و نه نورانی تر.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۲:۲۱    
مرزبانی هرمزگان درباره شهادت یک مرزبان در قشم و کشته شدن یک جوان در سیریک در ارتباط با درگیری های امروز مرزبانان توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۲:۱۴    
دبیر کمیته فلسطین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت گفت: آمریکایی ها می دانند که انتقام خون سردار سلیمانی بزرگ است و از آن می ترسند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۶    
درهای توس بر روی مردمی که می خواستند مراسم هفتمین شب مراسم درگذشت استاد شجریان را برگزار کنند بسته بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان از آغاز تحقیقات قضایی در خصوص یک خودکشی در یک خانه باغ خبر داد و گفت: متوفی ترک تحصیل کرده و پدر وی به جرم قتل در زندان به سر می برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل اداره دارویی سازمان غذا و دارو در واکنش به ماجرای قاچاق دارو از ایران به کشور عراق گفت: با استفاده از سامانه تیتک توانایی شناسایی منابع قاچاق دارو را داریم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۸    
مهاجم مصری لیورپول در یک پست جالب در حساب کاربری اینستاگرامش تولد دخترش را تبریک گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۸    
تصویری از طوطی ماهی مدیترانه ای خندان با نام علمی Sparisoma cretense که بوسیله آرتورو تله در ال هیرو در جزایر قناری اسپانیا گرفته شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۳۶    
سردرد یکی از علائم شایع کرونا است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۷    
یک زوج بازنشسته در شهر والسال در بریتانیا باغ چهارفصل خانه شان را رنگ های پاییزی به خود گرفته است، مرتب می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۳    
یکی از معترضان تایلندی در بانکوک پایتخت این کشور سلام سه انگشتی می دهد که به نشانه رایج جنبش دموکراسی خواه این کشور بدل شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۵    
سه هدف پروازی در نبرد نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان عصر روز جمعه در مناطق ساحلی رود ارس در نزدیکی مرزهای ایران ساقط شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۰    
پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در اقدامی خیرخواهانه به شهروندی که ماشینش پنچر شده است برای پنچرگیری کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۹    
دو سارق مسلح در زمان پایان ساعت کار شعبه بانکی در شهر آلماتی توانستند وارد بانک شوند و موجودی این بانک را به سرقت ببرند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۲    
بیانات تحلیلی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1365 درباره ی زندگی پیامبر اعظم (صلّی الله علیه وآله) از سوی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی شرکت های سرمایه گذار استانی توضیحاتی درباره نحوه فروش سهام عدالت و دریافت سود آن در روش غیرمستقیم ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۷    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد گفتگوی بسیاری خوبی با سازندگان دومین واکسن روسی بر ضد کووید-19 که به تازگی دولت روسیه به آن مجوز داد، انجام داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم عدم برگزاری مهمانی های خانوادگی گفت: متاسفانه براساس شواهد موجود الگوی شیوع کرونا در کشور در حال پیشروی به سمت سرایت های خانوادگی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۸    
گفته می شود راههای ورودی و خروجی پنج کلانشهر تهران، مشهد، کرج، ارومیه و اصفهان در تعطیلات آخر ماه صفر به دلیل موج تازه کرونا مسدود شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۵    
نتایج انتشاریافته کارآزمایی بالینی بزرگ سازمان جهانی بهداشت درباره درمان های کووید-19 نشان داده است داروی ضدویروسی رمدسیویر تاثیری بر کاهش مرگ ومیر بیماران ندارد و به این ترتیب ضربه بزرگی به امیدها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۰    
دبیر سابق شورای عالی گزینش کشور گفت: در کشور متاسفانه هرکس از ما انتقاد کند، ممنوع التصویر و ممنوع المنبرشان می کنیم؛ حتی پست و مقام آنها را می گیریم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۴    
حسن دانایی فر سفیر سابق ایران در عراق در برنامه دستخط گفت: 6 ماه قبل از سقوط موصل به دولت عراق اطلاع دادیم؛ هشدار دادیم که آمریکایی ها بخشی از این توطئه هستند. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نسبت به برخی اظهارات در عرصه مدیریت اقتصادی کشور انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۲    
محسن اسماعیلی نوشت: برای دعوت به دین و اتحاد بر محور اهل بیت نیازی به تکلف و درشتی نیست. کافی است که احکام زیبای دین و رهنمودهای دلنشین و منطقی اهل بیت را درست یاد بگیریم و همان طور که هست ارائه دهیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
موجی از افزایش میزان بیماری های مزمن، تداوم بیماری های عفونی و نارسایی هایی در بهداشت عمومی موجب تشدید موارد مرگ ومیر در دوره همه گیری بیماری کووید19 شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
زنیت برای لیگ قهرمانان اروپا کلیپی منتشر کرده که سردار آزمون در آن نقش اساطیری دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۵    
حسن دانایی فر سفیر سابق ایران در عراق در برنامه دستخط گفت: حاج قاسم یک هفته قبل از شهادتش، من و یک نفر دیگر را از ترور نجات داد. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۰    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت یکی از افسران جوان مرزبانی استان، از پایگاه دریابانی قشم، حین انجام وظیفه و حراست از مرزهای کیان اسلامی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۶    
عده ای با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در 5 کلانشهر ایران بار سفر بسته اند و راهی شهرهای شمالی شده اند. در ویدئوی زیر وضعیت جاده های شمال را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲    
مجموعه آرامگاه فردوسی به دلیل سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تعطیل بود با این حال صبح امروز جمعی از طرفداران استاد محمدرضا شجریان همزمان با هفتمین روز درگذشت او پشت در ورودی آرامگاه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۴    
ویدئوی سقوط یکی از بزرگ ترین بمب افکن های جهان B52 Stratofortress در 24 جون 1994 در پایگاه هوایی فیرچایلد ایالت واشینگن به علت اعمال مانوری خارج از توانایی هواپیما توسط خلبان را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در کارولینای شمالی در پاسخ به اینکه چه کسی از خودش مشهورتر است، گفت، "عیسی مسیح" از او مشهورتر است!
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۰    
امیرهوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه) در واکنش به درگذشت محمدرضا شجریان می گوید: برای این مصیبت کلمه ندارم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۶    
پلیس راه در پی اعمال محدودیت های کرونایی در ورودی و خروجی شهرها که قرار است تا یکشنبه ادامه داشته باشد با متخلفان برخورد می کند و اجازه ادامه مسیر را به آنان نمی دهد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۱    
غلامعباس توسلی عضو نهضت آزادی، جامعه شناس برجسته ایرانی و مولف بیش از ده ها کتاب در حوزه علوم اجتماعی در سن 85 سالگی و پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۱    
برای انتقال یک قلب پیوند از مشهد به تهران باید مسیر 900 کیلومتری در فاصله سه ساعت طی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۱    
لیویا لوی آگوستی، سفیر پیشین سوئیس در تهران به عنوان وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد سوئیس با اتحادیه اروپا برگزیده شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که ایالات متحده متحدانش را برای مقابله با آنچه که "ستیزه جویی های ایران" می خواند، تقویت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۵    
معاون کل وزیر بهداشت از وضعیت نگران کننده شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۳    
فرماندار تنگستان از جان باختن یک ملوان بر اثر آتش سوزی یک فروند لنج تجاری متعلق به این شهرستان استان بوشهر در نزدیکی جزیره کیش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۱    
می دانیم که ماسک های جراحی یک بار مصرف هستند. در عین حال رطوبت باعث می شود که ماسک کارایی خودش را از دست بدهد، حالا که پاییز شروع شده و بارش باران و برف هم بیشتر می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۳    
به ادعای میرر باشگاه یوونتوس حاضر است برای امضای قرارداد با مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن 397میلیون یورو بپردازد و ستاره پرتغالی را هم به این تیم بفرستد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر باتوجه به کاهش حدود 30 دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی، انتظار کاهش قیمت ها در بازار سکه و طلا داخلی می رفت اما به دلیل افزایش نرخ ارز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۶    
علی دایی با انتشار پستی نسبت به حواشی اخیر در فوتبال ایران واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۹    
نخست وزیر جدید ژاپن تاکید کرد با تمام توان و هر طور شده بازی های المپیک را سال آینده برگزار خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۷    
مراسم عزاداری روز رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) صبح امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۰    
حمید لبخنده کارگردان سریال در پناه تو بعد از گذشت 24 سال سکانس سانسورشده دیگری را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۹    
تست کرونای حمید سوریان نایب رئیس فدارسیون کشتی مثبت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آمار کلاس اولی ها را در تابستان و قبل از شروع سال تحصیلی از ثبت احوال گرفتیم و در حال حاضر مشغول تطبیق دادن آمارها هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر بازمانده ها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات توهین آمیز برخی نمایندگان مجلس به رییس جمهوری، تخریب مسوولان نظام را آدرس اشتباه دادن به مردم توصیف کرد و گفت: اتهام زنی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۷    
بسیاری از افراد علاقه مند به شنیدن اخباری درباره چیستی موجودات فضایی و بیگانه هستند؛ حال آنکه برخی ادعا می کنند این موجودات را دیده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۶    
رسانه های ارمنستان در آماری به نقل از مقام های این کشور مدعی شدند، جمهوری آذربایجان طی 24 ساعت گذشته حداقل 120 سرباز را در درگیری ها بر سر منطقه قره باغ کوهستانی از دست داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۴    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می رسد تغییر قوانین معاملاتی و شروع کار بازارگردان ها در معاملات بازار بتواند موج خوش بینی را در معاملات بورس برای هفته آینده رقم بزند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۵    
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد جمعه 25 مهر ماه در دو شبکه تلویزیونی جداگانه به بیان مواضع خود پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۵    
شرکت فوجی فیلم روز جمعه 25 مهر اعلام کرد که شرکت های وابسته به آن برای عرضه داروی ضدویروسی فاویپیراویر (با نام تجاری آویگان) برای درمان بیماری کووید-19 از دولت ژاپن درخواست مجوز کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا باری دیگر مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات 2020 ایران برای انعقاد توافقی جدید با وی تماس خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۷    
کارولاین جولیانی، دختر شهردار پیشین نیویورک و وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا پدر خود را سگ دست آموز دانلد ترامپ معرفی و اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 از جو بایدن حمایت می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۸    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیشرفت های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: نمایندگان مجلس در این یک سال باقی مانده انتقاد می کنند و به روحانی فحش می دهند چون باید به مردم جوابگو باشند اما در سه سال بعدی، می خواهند چه کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۷    
فینال لیگ قهرمانان آسیا روز 29 آذر برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۲    
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در انتخابات سال 1400 یک اشتباه فاحش است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۹    
برخی آمار و ارقام ها نشان می دهد که این 10 بازیکن، بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا محسوب می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۰    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آلودگی هوای پایتخت برای ششمین روز متوالی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۱    
فوروارد با تجربه بایرن مونیخ می گوید یارانش مقابل حریفی گمنام بازی راحتی داشتند..
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۰    
رئال مادرید می توانست در صورت موافقت مسی، فوق ستاره آرژانتینی را در سال 2013 به خدمت بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۹    
علی کریمی این روزها منتقد شماره یک مدیریت در باشگاه پرسپولیس است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۷    
34 هزار و 145 نفر ماهیانه دو حقوق از صندوق بازنشستگی دریافت می کنند که میزان دریافتی برخی آنها به بیش از 10 میلیون تومان در ماه نیز می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸    
در حالی که مقامات ایران همواره تاکید دارند که ساخت سلاح اتمی در دستور کار دفاعی قرار ندارد، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که جمهوری اسلامی به داشتن مواد لازم برای ساخت بمب اتمی نزدیک تر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۵    
درحالی بیش از 25 روز از پایان مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم می گذرد که طبق قوانین، امکان معامله برای صندوق های ETF یک ماه بعد از پایان پذیره نویسی باید فراهم شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۴    
پنجمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با یک اتفاق عجیب و تا حدودی جدید رقم خورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۷    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت تلاش می کند کمک حال دولت باشد و دولت از لحاظ قانونی برای انجام دورکاری مانعی نداشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
سانجی دات، بازیگر سرشناس سینمای هند و ستاره بالیوود برای نخستین بار از مبارزه خود با بیماری سرطان پرده برداشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۶    
سایت مارکا ترکیب منتخب 11 بازیکن کرونایی را انتخاب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۰    
نقاشی و ترکیب رنگ ها بر ایجاد آرامش روانی تأثیر فراوانی دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۷    
مناطق جنوبی تهران بزرگراه های متعددی در دل خود دارند که نقش مهمی در تردد آسان خودروها ایفا می کنند.
  • ۱