چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 8 آبان 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آبان 1399 روزنامه همشهری 2 آبان 1399 روزنامه همشهری 3 آبان 1399 روزنامه همشهری 4 آبان 1399 روزنامه همشهری 5 آبان 1399 روزنامه همشهری 6 آبان 1399 روزنامه همشهری 7 آبان 1399 روزنامه همشهری 8 آبان 1399 روزنامه همشهری 9 آبان 1399 روزنامه همشهری 10 آبان 1399 روزنامه همشهری 11 آبان 1399 روزنامه همشهری 12 آبان 1399 روزنامه همشهری 13 آبان 1399 روزنامه همشهری 14 آبان 1399 روزنامه همشهری 15 آبان 1399 روزنامه همشهری 16 آبان 1399 روزنامه همشهری 17 آبان 1399 روزنامه همشهری 18 آبان 1399 روزنامه همشهری 19 آبان 1399 روزنامه همشهری 20 آبان 1399 روزنامه همشهری 21 آبان 1399 روزنامه همشهری 22 آبان 1399 روزنامه همشهری 23 آبان 1399 روزنامه همشهری 24 آبان 1399 روزنامه همشهری 25 آبان 1399 روزنامه همشهری 26 آبان 1399 روزنامه همشهری 27 آبان 1399 روزنامه همشهری 28 آبان 1399 روزنامه همشهری 29 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۰:۰۳    
حسین وزیری- کارشناس حوزه پدافند غیرعامل شهر معنا و مفهوم جدیدی نسبت به گذشته پیدا کرده است و پیش بینی می شود تا پایان سال 2030میلادی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۲    
زرشک از مهم ترین محصولات کشاورزی خراسان جنوبی و شهرستان زیرکوه است. سطح زیر کشت این محصول حدود 4 هزار هکتار است که پیش بینی می شود امسال حدود 10 هزار و 500 تن محصول تر از باغ های زیرکوه برداشت شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۵    
سرپرست هیات کاوش های باستان شناسی محوطه ریوی شهرستان مانه و سملقان از کشف بقایای یک دژ تاریخی مربوط به دوره هخامنشی در این محوطه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۹    
قم تنها شهر جهان است که از 122 ملیّت مختلف در آن زندگی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۵    
سربازان گمنام امام زمان(عج) و مأموران تعزیرات حکومتی همدان بزرگ ترین محموله احتکارشده روغن خودرو در ایران را به حجم یک میلیون و 400 هزار لیتر کشف کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۵    
استان اردبیل در معرض خطر شیوع ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان قرار دارد و باید اقدام های لازم برای پیشگیری از انتشار این ویروس جدی گرفته شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۳    
سیدعباس عراقچی، معاون وزیر خارجه که به عنوان نماینده ویژه ایران حامل طرح کشورمان برای آتش بس در مناقشه قره باغ است، دیروز با زهراب مناتسکانیان ، وزیر خارجه ارمنستان دیدار کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس، دو طرح در دست بررسی دارد که در صورت تصویب از افشاگران فساد حمایت جانی، مالی و قضائی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۹    
به دنبال شیوع موج سوم کرونا در کشور و تعطیلی اماکن ورزشی یک بار دیگر ورزشکاران را برای انجام فعالیت های ورزشی به اماکن عمومی و پارک ها کشاند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۲    
سازمان حمایت اعلام کرد: خودروهای موعد تحویل مهرماه سایپا مشمول افزایش قیمت شورای رقابت نمی شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور سابق در یک توییت از مردم برای آرزوهای خوبی که برای او کردند تشکر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۵    
محیط زیست مازندران از دستگیری دو صیاد بازهای شکاری در پناهگاه حیات وحش میانکاله در شرق استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: با کاهش نرخ ارز در روزهای آینده قیمت خودرو نیز روند نزولی خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۹    
رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تمامی اعضا در نشست امروز بر اتخاذ تصمیمات فوری مانند تعطیلی دو هفته ای استان تهران با در نظر گرفتن همه ملاحظات تاکید کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن بداند فضایی برای نفس کشیدن در نزدیکی مرزهای ایران نخواهیم داد گفت: مرزهای ما را خطری تهدید نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۷:۵۷    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت، آمریکایی هایی که از این پس در بیت المقدس به دنیا می آیند می توانند در گذرنامه خود محل تولدشان را اسرائیل قید کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۷:۳۶    
سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا آنچه اقدامات بی ثبات کننده ایران خواند را دستاویز دولت خود برای زیر پا گذاشتن توافق هسته ای دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۷:۲۵    
سفیر آمریکا در عربستان سعودی، ایران را به مداخله در امور عراق، سوریه، لبنان و یمن متهم کرد اما کشورش و عربستان سعودی را خواهان صلح و ثبات منطقه دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۷:۱۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکایی ها به دلیل نگرانی از تبعات رویارویی نظامی با ایران و پاسخ مقتدرانه کشورمان، به سمت تهدیدات نوین مانند حملات سایبری گمنام گرایش پیدا کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۷:۱۵    
وزیر امور خارجه در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در شهر نیس فرانسه تأکید کرد که افراط گرایی تنها افراط گرایی بیشتر به همراه می آورد و نمی توان از طریق فتنه انگیزی به صلح دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۵    
پژوهشگران آمریکایی و سوئیسی در بررسی جدید خود، روشی ارائه داده اند که می تواند تومورهای مغزی را بدون عوارض جانبی از بین ببرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۴    
عضو شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و تذکر ایشان، یکبار دیگر از رئیس جمهور انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۳    
براساس نتایج یک مطالعه که به تازگی منتشر شده است کمبود ویتامین ها در بدن حتی با خطر ابتلا به بیماری های تنفسی از جمله کووید-19 ارتباط دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۲    
رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که بزرگ ترین پالایشگاه این کشور هدف یک حمله تروریستی قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۲:۱۳    
مراسم امضای اینترنتی کتاب چشم سگ اثر عالیه عطایی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۰:۴۲    
پرسپولیس بعد از پرداخت مطالبات برانکو درخواست کرده بود تا پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۱    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه اشخاص و شرکت های فعال در بخش پتروشیمی ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۲    
علیرضا رزم حسینی وزیر صمت گفت: شرمنده مردم هستیم که تاکنون نتوانسته ایم خودروی مناسب با کیفیت خوب به مردم عرضه کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۰    
وزارت خارجه انگلیس مدعی شد با احضار سفیر ایران نگرانی لندن از تحولات مربوط به پرونده یک مجرم امنیتی را به تهران ابلاغ کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۹    
مدافع تیم ملی فوتبال به تمرینات گروهی الریان قطر اضافه شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۹    
رئیس انستیتو پاستور گفت: چون تعداد تست های کرونا بیشتر شده آمار مبتلایان افزایش یافته است
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۳    
دکتر آنتونی فاوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا می گوید بازگشت جهان دچار کرونا به وضعیت عادی ممکن است تا سال 2022 هنگامی شمار زیادی از افراد واکسن زده باشند، طول بکشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امنیت جامعه را مدیون فداکاری های شهدا هستیم و جامعه ما باید این جوانمردان بزرگ را بشناسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۰    
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از تهیه و ارائه لایحه رتبه بندی معلمان به دولت خبر داد. این برای چندمین بار است که لایحه رتبه بندی معلمان تهیه می شود و حتی پس از تصویب دولت و مجلس، اجرا هم شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۲    
آمریکا چندین فرد و شرکت فعال در صنعت پتروشیمی ایران را تحریم کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۰    
در حالی که کمتر از یک هفته به روز انتخابات آمریکا باقی مانده، سایت های شرط بندی همچنان شانس بایدن را بیش تر از ترامپ تخمین می زنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۹    
شماره دویست وشصتم هفته نامه خط حزب الله با عنوان این است آزادی بیان؟! منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۰:۴۷    
کروناویروس با اینکه ویروسی تنفسی است، اما پزشکان معتقدند این ویروس می تواند باعث عفونت عضله قلب شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: پیامبر اسلام بر تمام بشریت، حق دارد و بی ادبی نسبت به چنین شخصیتی با هیچ عقلی جور در نمی آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۲    
پلیس باند کلاهبرداران فروش ساعت های قلابی را دستگیر کرده که با فریب طعمه های خود، حس طمع آنها را تحریک و ساعت های تقلبی را به قیمت گزاف می فروختند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی قوه قضائیه، جزئیات بازداشت 28 کارمند دستگاه قضا و 19 وکیل به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۲    
بازیکن سابق پرسپولیس به عنوان معاون اجرایی این باشگاه انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۲    
نمایندگان سنای آمریکا مدیر عامل شبکه توییتر را برای تغییر سیاست های خود در قبال اظهارات رهبر ایران تحت فشار قرار دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۲    
انگیزه تاسیس خانه عماد تجربه ای است که والدین عماد در دوران بستری او در بیمارستان های مختلف تجربه کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۹    
رسول ایران نژاد 35 ساله به همراه سه فرزند و همسر خود در راه مهاجرت به انگلستان در کانالی بین فرانسه و بریتانیا غرق شدند و این موضوع تیتر اول بیشتر رسانه های انگلیسی زبان شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۴    
این خاصیت ورزش است که افراد علاقه مند به رشته های گوناگون در آن، به نوعی پرانرژی و فعال هستند. یک جا آرام و قرار نمی گیرند و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی دیگر نیز بعد از پرداختن به ورزش ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۲    
نازی آباد یکی از محله های جنوب شهر تهران است که بعد از پیروزی انقلاب، پایتخت سیاسی تهران خوانده شد؛ چراکه یکی از مؤثرترین محله ها در تمامی حوادث تاریخی تهران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۱    
رویدادهای اخیر در محله توحید و دریان نو در ناحیه 6 و به دنبال آن افزایش رضایت شهروندان بهانه ای برای گفت وگوی ما با شهردار این ناحیه از منطقه 2 شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۳    
یک مهاجم مسلح به چاقو پنجشنبه صبح هشتم آبان ماه در یک حمله تروریستی در کلیسایی در شهر نیس در جنوب فرانسه یک زن را سر برید و دو نفر دیگر را کشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور در دستوری به وزیر کشور تاکید کرد: باید عوامل تشکیل اجتماع مشهد شناسایی و با آن ها برخورد قانونی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۷    
پس از بحث و گفت وگوهای فراوان میان دولت و مجلس و کارشناسان، نمایندگان مجلس دیروز صبح به کلیات طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تأمین کالاهای اساسی رأی دادند تا در صورت طی مراحل قانونی و کسب نظر موافق ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
در حالی که کاهش نرخ ارز بازارهای موازی نظیر خودرو را تحت تاثیر قرار داده و زمینه را برای کاهش قیمت فراهم کرده است برخی خریداران با اعلام اینکه منتظر بازگشت پراید به کمتر از صد میلیون تومان هستند خرید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به خراسان و جنوبی در بازدید از بیمارستان علامه بهلول گنابادی در گناباد گفت: علاج درد شیوع کرونا در بیمارستان ها نیست بلکه در بیرون از بیمارستان ها است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از امیدواری برای اتخاذ تصمیم های قاطع حاکمیتی و همکاری جدی تر دستگاه های اجرایی برای توقف شیوع گسترده کرونا در ایران حرف زده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۲    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز پنجشنبه طرح های دولتش را برای برقراری دوباره قرنطینه ملایم در این کشور در پارلمان اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۷    
پلیس عربستان سعودی از بازداشت مردی خبر داد که با چاقو به نگهبان کنسولگری فرانسه در شهر جده حمله و او را زخمی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
تست کرونای محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۸    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در یک توییت از تماس تلفنی روحانی با قالیباف خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۷    
ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
وزارت ورزش در نهایت گزینه خود را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۲    
محمدرضا احمدی طی چند برنامه اخیر گزارش ورزشی در این برنامه حضور نداشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۹    
محمدرضا احمدی طی چند برنامه اخیر گزارش ورزشی در این برنامه حضور نداشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۳    
محسن دهنوی نماینده مجلس در یک توییت با کنایه به سخنان برخی اعضای دولت درباره عقلانیت در مواجهه با کرونا (پس از حضور قالیباف در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی) گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۵    
نقص فنی در دستگاه تزریق کننده ماده بودارکننده به شبکه گازرسانی در یکی از ایستگاه های شمال اصفهان در شامگاه چهارشنبه منجر به انتشار بوی بد در منطقه شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۴    
پیرمردی 73 ساله در فیروزکوه به اتهام قتل همسرش دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۹    
شاپ اینتکس بزرگترین تولید کننده انواع مبل شنی راحتی و مبل هپی چیر یک نفره و دو نفره و سه نفره و تولید انواع بین بگ بزرگ و کوچک شرکت بزرگ شاپ اینتکس که با انواع پارچه های خارجی و ایرانی مخمل و چرم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام بدهی باشگاه به شفر پرداخت شده و منتظر تائیدیه های پرداخت هستیم تا ظرف یکی دو روز دیگر پنجره باشگاه را باز کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۷    
دارو بوشیچ وکیل برانکو بیان کرد، باشگاه پرسپولیس به طور کامل مطالبات این مربی را پرداخت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۶    
فروشگاه اینتکس شو نمایندگی اینتکس و تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر بزرگترین تولید کننده مبلمان یونولیتی در ایران است که تمامی مبلمان های یونولیتی و راحتی را نسبت به سلیقه مشتری تولید میکند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۹    
علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی مورد سرقت قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۸    
شماره ی هزارو دوازدهم هفت نامه ی دوچرخه، امروز پنج شنبه، 8آبان، همراه با روزنامه ی همشهری منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۲    
کریم اکبری مبارکه بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۱    
احمد امیرآبادی فراهانی پس از سخنان دیروز روحانی در جلسه هیات دولت و درخواست از مجلس برای تصویب لوایح معطل مانده دولت در مجلس در یک توییت با کنایه به درخواست رئیس جمهور واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۶    
در کشوری زندگی می کنیم که حدود 15میلیون دانش آموز دارد. بنابراین روز 13 آبان که روز دانش آموز نام گذاری شده، روز مهمی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۵    
در بازار آزاد امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 800 هزار تومان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۴    
طرز تهیه ته چین مرغ مجلسی خوشمزه و خانگی به همراه ترفندها و نکات کلیدی که باید در پخت این غذای خوشمزه بدانیم، در این مطلب آمده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۸    
نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو در خصوص طرح انتقال آب کرج به تهران گفت: مسئولیت هرگونه تبعات بعدی از جمله پیامدهای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۱    
تایوان روز پنجشنبه 8 آبان دویستمین روز بدون انتقال محلی ویروس کرونا رسید و موفقیت خود را در مهار شیوع این ویروس به جهان ثابت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۰    
آخرین اطلاعات منتشر شده از سهم منابع آلاینده در آلودگی هوای تهران بیانگر آن است که از میان منابع متحرک کامیون ها و از بین منابع ثابت صنایع و نیروگاه ها نقش پررنگی در آلودگی هوا دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۷    
کادر فنی استقلال که فهرست بلندبالای داشت این روزها یک به یک اعضای خود را از دست می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در یک توییت و در واکنش به کنایه عضو هیات رئیسه مجلس به روحانی، از اینکه نمایندگان مجلس هشدار رهبری را نادیده گرفته اند انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۷    
شهردار منطقه 12 تهران در مورد آخرین وضعیت صدور پروانه ساختمانی برای پلاسکو، توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۰    
8293 نفر ؛ این آمار مبتلایان جدید در ایران فقط در 24 ساعت است است. 1469 نفر بیش از آمار روز گذشته که شاید به دلیل افزایش تست های کروناست ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۸    
همراه سرای مرکز طبی کودک (خانه عماد) که محلی است برای اسکان خانواده ها و کودکانی که برای عمل پیوند مغز استخوان به تهران سفر می کنند، با حضور شهردار تهران افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۲    
دانشمندان آمریکایی اعلام کردند کووید 19 می تواند باعث بروز بیماری های خود ایمنی در بدن مبتلایان شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۶    
امروز قرار است هیات مدیره پرسپولیس مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به پذیرش زوار خارجی برای تشرف به عمره مفرده از 11 آبان گفت: مراسم عمره و حج باید با حفظ عزت، کرامت، سلامت و امنیت زائران ایرانی برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۳    
واکسن سل (BCG) که برای محافظت در برابر سل کاربرد دارد، در برابر بیماری کووید-19 نیز از افراد مسن محافظت می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۱    
احسان خاندوزی نماینده مردم تهران گفت: من و مهدی طغیانی نماینده اصفهان با یک هیات محلی در چابهار در حال عبور از مسیری بودیم که تصادف زنجیره ای رخ داد ما به قصد بازدید از پروژه های اقتصادی چابهار و ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۷    
پژوهشگران ایتالیایی در بررسی جدیدی دریافتند که 17 درصد بیماران مبتلا به کووید-19، پس از بهبودی نیز می توانند حامل قطعات کروناویروس باشند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۴    
ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت گفت: باتوجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، افزایش ترددها در سه - چهار هفته اخیر و رسیدن فصل سرما، احتمال صعودی تر شدن روند فوتی های کرونا وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۸    
نخست وزیر فرانسه می گوید دانش آموزان شش ساله و بالاتر در کلاس های درس باید ماسک بزنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۳    
برخورد 2 دستگاه خودرو پراید و پژو 405 در جاده قدیم خرمشهر - اهواز سه کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۴    
همشهری آنلاین: یک فرد مسلح به سلاح سرد چاقو ساعت 9 صبح امروز به وقت محلی به کلیسایی در شهر نیس فرانسه حمله کرد و دو نفر را به قتل رساند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش 4 تا 7 درجه ای دما در نوار شمالی کشور خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۹    
دو متهم که 288 قطعه کارت بانکی را در قم جعل کرده بودند، در عملیات پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۷    
رییس جمهوری گفت: امروز بالاترین خیانت به مردم ایران در وسط میدان جنگ در برابر آمریکا و صهیونیسم و ارتجاع منطقه سخنانی است که بخواهد مردم را ناامید کرده یا روحیه آنها را تخریب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۸    
فرمانده انتظامی البرز از کشف 600 هزار عدد ماسک غیربهداشتی در شهرستان ساوجبلاغ این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۶    
هفت مراسم عروسی در روزهای اخیر در شهرستان سنقر و کلیایی لغو شد و 17 واحد صنفی متخلف که توصیه های بهداشتی دوران کرونا را رعایت نکرده بودند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۴    
غیبت همسر و خواهر پرنفوذ رهبر کره شمالی در ماه های اخیر باعث شده است حضور عشق سابق و 43 ساله کیم جونگ-اون در برخی برنامه های مهم یک ماه گذشته بیشتر به چشم بیاید.