سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۸:۲۱Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 آبان 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آبان 1399 روزنامه همشهری 2 آبان 1399 روزنامه همشهری 3 آبان 1399 روزنامه همشهری 4 آبان 1399 روزنامه همشهری 5 آبان 1399 روزنامه همشهری 6 آبان 1399 روزنامه همشهری 7 آبان 1399 روزنامه همشهری 8 آبان 1399 روزنامه همشهری 9 آبان 1399 روزنامه همشهری 10 آبان 1399 روزنامه همشهری 11 آبان 1399 روزنامه همشهری 12 آبان 1399 روزنامه همشهری 13 آبان 1399 روزنامه همشهری 14 آبان 1399 روزنامه همشهری 15 آبان 1399 روزنامه همشهری 16 آبان 1399 روزنامه همشهری 17 آبان 1399 روزنامه همشهری 18 آبان 1399 روزنامه همشهری 19 آبان 1399 روزنامه همشهری 20 آبان 1399 روزنامه همشهری 21 آبان 1399 روزنامه همشهری 22 آبان 1399 روزنامه همشهری 23 آبان 1399 روزنامه همشهری 24 آبان 1399 روزنامه همشهری 25 آبان 1399 روزنامه همشهری 26 آبان 1399 روزنامه همشهری 27 آبان 1399 روزنامه همشهری 28 آبان 1399 روزنامه همشهری 29 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۰:۱۶    
هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای آشتی کردن با یار مهربان و کتابخوانی است. به همین مناسبت، فرهنگسرای اندیشه در تکه هفتم پایتخت برای ترویج فرهنگ مطالعه میان دانش آموزان مسابقه کتابخوانی شمه ای از ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۲    
38 طرح اصلاح هندسی در منطقه2 برای بهسازی و ساماندهی بخشی از شبکه ارتباطی درون شهری و تسهیل و تسریع در تردد شهروندان اجرا شد. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۶    
با پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا، مقام های اروپایی با استقبال از این نتیجه خواستار بازگشت امریکا به توافق هسته ای و حل و فصل اختلافات جاری با ایران شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۰:۱۲    
فصل برداشت زعفران در گیلان عکس: ایرنا، ابوذر حمیدی جیرنده
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۲    
سازمان غذا و دارو جزئیاتی از 4 داروی گیاهی درمان بیماری کرونا را که در ایران تولید شده اند، ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
دادستان نظامی استان تهران گفت: کشف حجاب و عادی سازی بی حجابی، عملی خلاف قانون محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۲    
محموله 25 تنی پودر پنیر قاچاق در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان پیش از خروج از کشور توقیف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۰    
اولین وبینار ملی کرونا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک روزهای 21 و 22 آبان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۷    
دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار یادداشتی با عنوان "حقیقت دموکراسی آمریکایی از منظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی" به انتخابات اخیر آمریکا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از نجات زوج گمشده در جنگل ابر این شهرستان پس از پنج ساعت جستجوی مداوم پلیس و اهالی محل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۸    
ارزیابی آسیب های زیست محیطی پروژه انتقال آب خلیج فارس توسط سازمان حفاظت محیط زیست به تایید رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۶    
مجری معروف یک برنامه مسابقه دانش و معلومات عمومی که به مدت 37 سال از تلویزیون آمریکا پخش می شد بر اثر سرطان از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۵    
کوین کاستنر و دایان لین با فیلم جدید رهایش کن در صدر فروش گیشه های آمریکا قرار گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۴    
فروش هر گونه داروی مجاز و غیرمجاز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ممنوع است و شهروندان اقلام بهداشتی و دارویی را از مبادی مجاز و قانونی تهیه کنند تا در دام شیادان اینترنتی نیفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۳    
اقتصاددانان در روزهای اوج بورس هشدار می دادند که جهش بورس به زودی به سقوطی بزرگ خواهد انجامید. هشداری که توسط فعالان باسابقه بورس و مسئولین وزارت اقتصاد هم شنیده نشد چه برسد به مردم عادی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، مارک اسپر وزیر دفاع این کشور را برکنار کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۴    
مایک تایسون قهرمان سنگین وزن جهان راز خود را برای فرار از دوپینگ فاش کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۱    
دو تابلو نقاشی چند میلیون دلاری از جوآن میچل حراج می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۲    
مقبره شهدا یکی از بناهای تاریخی متعلق به دوره اول پهلوی در شهر بجنورد است که در حال حاضر تبدیل به پاتوق افرادی همچون معتادان شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
رزمی کاران استان فارس همراه با تیم منتخب تانگ سودو ایران موفق شدند 2 نشان از رقابت های مجازی جهانی کسب کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
محله ارگ در گذشته از سه راه ارگ شروع می شد و تا میدان 10 دی ادامه داشت که در حال حاضر بخشی از خیابان امام خمینی(ره) است. ارگ متعلق به افراد بانفوذ و طبقات بالادست ساکن شهر مشهد بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۷    
23 سال از عمر پروژه هتل صخره ای خرم آباد می گذرد؛ پروژه ای که مردم از آن به عنوان یک اثر تاریخی یاد می کنند و دستور استاندار لرستان برای تعیین تکلیفش همچنان روی زمین مانده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۱    
ترجمه کتاب پلیسی ملوان آمستردام ، نود و دومین عنوان مجموعه نقاب در انتشارات جهان کتاب منتشر و راهی بازار نشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۳    
مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست قروه عامل تخریب بیش از یک هکتار اراضی منطقه حفاظت شده بدر و پریشان را در این شهرستان شناسایی کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس شورای هماهنگی بانک های کردستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا از امروز سه شنبه 20 آبان همه شعب بانک های فعال (زیرمجموعه کمیسیون هماهنگی بانک ها) 10 روز تعطیل هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۲    
رتبه بندی تازه دو موسسه الزویر و مندلی و داده های پایگاه اسکوپوس نام 15 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه شیراز را در زمره پراستنادترین دانشمندان جهان در سال 2019 قرار داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۴    
مدیر گروه شیمی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دو استاد گروه شیمی این دانشگاه استان خراسان رضوی در فهرست دانشمندان برجسته جهان قرار گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۳    
انفجار کپسول گاز خانگی در یک منزل مسکونی در صالح شهر گتوند در استان خوزستان یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس مرکز بهداشت بویراحمد گفت: برگزاری هر گونه جشن یا مراسم ترحیم با جمعیت بیش از 20 نفر در این شهرستان ممنوع است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۸    
هفتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو درحالی آغاز می شود که قیمت محصولات این شرکت یک گام دیگر به بازار آزاد نزدیک تر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۶    
شاگرد عطاری که با راه اندازی کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی به بهانه درمان های متافیزیک و علوم غریبه قصد سودجویی و فریب کاربران را داشت، از سوی پلیس دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۵    
اگر اهل گشت وگذار در فضای مجازی باشید، قطعا تیدا را می شناسید، ماده سگی که در چند فیلم سینمایی ایران از جمله فیلم های متری شش ونیم و سامورایی در برلین بازی کرده و بین مردم بسیار مشهور شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۳    
تلویزیون چین با انتشار یک ویدیو درباره سامانه جدید رگبار موشکی سپاه پاسداران سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۹    
یک مقام ارشد آمریکایی که به فلسطین اشغالی سفر کرده گفت که هر کسی رئیس جمهور آمریکا باشد هدف این کشور مذاکره با ایران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۷    
ملی پوشان کشورمان دقایقی پیش وارد شهر سارایوو شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۰    
یادداشت بایدن در سی ان ان و اظهارات مشاورانش نشان می دهد فشار حداکثری ترامپ تبدیل به طرح پیچیده فشار هوشمند می شود این نقشه چه مختصاتی دارد؟
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۱:۴۱    
مشاور سابق جو بایدن رئیس جمهوری منتخب امریکا می گوید بازگشت به برجام از اولویت های اصلی دولت جو بایدن خواهد بود و بایدن ظرف مدت کوتاهی پس از استقرار در کاخ سفید، به برجام بازخواهد گشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۵۵    
طرح فروش فوق العاده 7 محصول گروه خودروسازی سایپا از 20 آبان ماه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی از نامه به رئیس جمهور درباره تخصیص کامل یک میلیارد دلار صندوق توسعه ملی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۳۲    
شهردار مسلمان لندن که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ به شمار می رود به حملات لفظی و نژادپرستانه رییس جمهوری آمریکا علیه خود و جوامع مسلمان در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت که در هیچ دوره ای مسلمان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۲۴    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین از ابتلای رئیس جمهوری این کشور به کرونا و قرنطینه شدن وی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۲    
تورنتو: الکس تربک مجری مشهور برنامه تلویزیونی جِپِردی در سن 80 سالگی درگذشت. به گزارش ورایتی، نام تربک به عنوان رکورددار اجرای بیشترین تعداد قسمت های یک مسابقه تلویزیونی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۲    
طرح توقف تفکیک زباله اوایل سال با هدف جلوگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا اجرایی شد و به گفته زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۲    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون نسبت به مدت مشابه، سرقت در پایتخت 3 درصد افزایش داشته است. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۲    
تامین منبع مالی برای اورهال 8هزار اتوبوس و واردات یک هزار دستگاه اتوبوس از خارج از ایران برای تامین نیاز کلانشهرها در بخش حمل ونقل عمومی از مهم ترین تصمیماتی بود که در نشست میان شهرداران کلانشهرها و ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۳    
یک پنگوئن آفریقایی که گونه ای در معرض خطر انقراض است در نزدیکی شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی از آب بیرون می آیدو
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت برگزاری مراسم های ختم، عروسی و مهمانی های خانوادگی را از مشکلات جدی مدیریت اپیدمی بیماری اعلام کرد که منجر به افزایش ابتلاهای درون خانوادگی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۸    
آزمایش کرونای یک زن 71 ساله مبتلا به سرطان خون (لوسمی) در اواخر اسفند سال پیش در شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا مثبت شد، اما سیر عفونت کروناویروس در او روند غیرمعمولی پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۹    
وکیل دونالد ترامپ با تاکید بر اینکه ثابت خواهد کرد که در انتخابات تقلب شده است، هشدار داد شهرهای بزرگ آمریکا برای شورش آماده می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۶    
بازار معاملات مسکن هم اکنون از دو زاویه مهم به مکانی نامناسب برای خرید آپارتمان از سوی خانه اولی ها تبدیل شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۵    
جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا قرار است در نخستین گام مقابله با شیوع ویروس کرونا که به گفته کارشناسان، اولین اولویت کاری وی در کاخ سفید خواهد بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است نرخ های ارز در بازار، نرخ های مطابق با بنیادهای اقتصاد نیست و ریزش حدود 25 درصدی نرخ ارز طی یک هفته در بازار بهترین دلیل برای اثبات تاثیرگذاری کاهش ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۵    
حتی واقعیتی چون یک دوره ای شدن ریاست جمهوری دونالد ترامپ که آمر شهادت سردار شهید سلیمانی و عامل ایجاد فشارهای اقتصادی شدید به ملت ایران است هم باعث یکپارچگی داخلی نشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۴    
آمازون در سال 2020 در رتبه نخست ارزشمندترین برندها قرار گرفته است. در اینفوگرافیک زیر با باارزش ترین برندهای جهان در این سال آشنا می شوید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۳    
مدافع کروات استقلال در گفت وگو با همشهری از تغییرات این فصل تیمش، رفتن علی کریمی، رقابت با نادری و رابطه اش با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران گفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۷    
وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه ای با اشاره به تغییر رئیس جمهوری در آمریکا بر لزوم بازگشت این کشور به همکاری با اروپا بر سر توافق هسته ای ایران تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۶    
وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیر قطر با تحویل پیام کتبی رئیس جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همه جانبه روابط دو کشور تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تغییر رییس جمهور آمریکا به معنای تغییر سیاست های کلان این کشور در قبال ملت ایران نیست اما دشمنی ترامپ با ملت ایران بی سابقه بود که تحت تأثیر القائات صهیونیست ها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۴    
اعضای هیات مدیره استقلال با انتشار عکسی مشترک به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه واکنش نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۳    
در گزارش های رسانه ای منتشر شده گمانه زنی هایی در مورد سرنوشت و آینده ایوانکا، دختر دونالد ترامپ بعد از شکست پدرش در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سفر در دوران کرونا، تعرض کارخانه قند به حریم چغازنبیل و بیمه هنرمندان صنایع دستی توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی اعلام کرد که مارک اسپر، وزیر دفاع فعلی را از مقامش برکنار کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی ادعاها در خصوص تمایل دولت به افزایش نرخ ارز تاکید کرد که دولت به دنبال گرانی ارز نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
همزمان با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۱    
پس از یک ماه گران فروشی بلیت هواپیما، رئیس سازمان هواپیمایی درباره قیمت جدید بلیت هواپیما توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۹    
پلیس تهران طی عملیاتی ضربتی موفق به کشف مخفیگاه یک باند حرفه ای مواد مخدر در یکی از مناطق حاشیه ای میان دو استان البرز و تهران شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۷    
منابع آگاه می گویند جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در روز اول دوره اش در اول بهمن با صدور فرمان های اجرایی و سایر اقدمات بسیاری از سیاست ها بحث برانگیز دونالد ترامپ از جمله منع مهاجرت شهروندان چند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۳    
اولین پرش گروهی بیس جامپ از بلندترین برج پرچم کشور به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان حادثه دانشگاه کابل ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۰    
دونات یک شیرینی بسیار خوشمزه است که به راحتی می توانید آن را در منزل تهیه کنید. در ادامه با طزر تهیه این شیرینی پرطرفدار آشنا می شوید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۴    
قیمت ها مجددا در بازار طلای تهران وارد فاز نزولی شده به طوری که قیمت سکه طرح جدید 750 هزار تومان کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۲    
حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در حساب توییتری خود به تغییر متن داستان نادر ابراهیمی در کتاب فارسی پایه هفتم واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۷    
طلا با اعلام تولید واکسن قیمت یک سقوط آزاد 100 دلاری را تجربه کرد. امروز قیمت هر اونس طلا بیش از پنج درصد کاهش یافت است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۴    
گفت و گو با مهدی مودینی شعبده باز مشهور ایرانی که می گوید برج های دوقلوی مالزی را غیب کرده و اسکار شعبده بازی گرفته است. متن کامل این گفت و گو در شماره روز پنجشنبه همشهری منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۸    
مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس گفت: وقتی برای دریافت مطالباتم به شکوری زنگ زدم به من گفت از پرسپولیس شکایت کن.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۳    
مثنوی بلندی که افشین علا به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی سروده است از سوی انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۴    
وزیر بهداشت آلمان می گوید اعلام موثر بودن واکسن فایزر/بیوان تک دلگرم شده است، اما هنوز انتظار ندارد پیش از سه ماه اول سال 2021 این واکسن در این کشور در دسترس قرار بگیرد
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۹    
انتشار خبر تاثیرگذاری بیش از 90 درصدی واکسن آمریکایی-آلمانی کرونا با واکنش مثبت بسیاری از بازارهای مالی و سرمایه ای جهان شده و البته در این میان برخی استثناها هم وجود دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۶    
معاون اول رئیس جمهوری از بازسازی 7 هزار اتوبوس شهری خبر داد و گفت: استفاده از منابع فاینانس دو میلیارد دلاری چین که دولت مجوز آن را برای ساخت واگن مترو تعیین کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۷    
مدافع استقلال به دلیل ترافیک در خط دفاع با این تیم فسخ کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۰    
تمرین پرسپولیس بدون حضور ملی پوشان و با حضور دروازه بان کُروات این تیم برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۹    
گفت وگو با هومن بالازاده معمار نام آشنایی که طراح بسیاری از پروژه های متفاوت کشور است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در ایران طی 24 گذشته اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۷    
مهوش صبرکن درباره بازخوردهای بازی در نقش مادر خانم بس در سریال پس از باران گفت: در آن زمان که فضای مجازی هم نبود، خیلی ها باورشان نمی شد من همسر واقعی ارباب باشم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۶    
کامالا هریس، معاون اول رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا موضوع یا نویسنده چهار کتاب در فهرست 10 کتاب پرفروش آمازون شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۳    
پالتو و کت یکی از آیتم های ضروری در استایل هر خانمی است. با رسیدن فصل سرما و خنک شدن هوا پوشیدن یک پالتوی گرم و زیبا مخصوصا اگر کار دست خودتان باشد، بسیار لذت بخش است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۲    
فیلم جلویم را بگیر موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره توکیو 2020 شد که تنها جایزه این دوره از این رویداد سینمایی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۴    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به نظر من آقای رئیس جمهور و کمیته اقتصادی دولت موافق تعطیلی تهران و مراکز استان ها به دلیل وضعیت خطرناک کرونا نیستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۴    
جمعی از کشاورزان روز دوشنبه 19 آبان با حضور در روستای وجاره براآن شمالی در شرق اصفهان ضمن بیان بخشی از مطالبات خود، تامین حقابه ها از رودخانه زاینده رود را خواستار شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲    
جانشین فرمانده انتظامی فاروج در استان خراسان شمالی از دستگیری سارق زورگیر طلا و کشف اموال دزدی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲    
یکی از کارشناسان داوری موضوع حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی را پیگیری کرده و کار را به وزارت ورزش کشانده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۲    
بورس تهران امروز دوشنبه 19 آبانماه سومین روز پیاپی از آغاز هفته را کاهشی شروع کرد و به پایان رساند و شاخص کل با افت 25 هزار و 369 واحد بر سکوی یک میلیون و 215 هزار واحد ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه 19 آبان 99 به 13 میلیون و 400 هزار تومان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از شهادت اولین مدافع سلامت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در راه مبارزه با کرونا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۴    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: حجم آب پشت سدهای 14گانه استان 730 میلیون مترمکعب و نسبت به زمان مشابه سال گذشته 21 درصد کمتر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۳    
تالاب ها و آبگیرهای استان لرستان میزبان 24 درصد از انواع گونه های پرندگان مهاجر آبزی و کنارآبزی جهان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
حیدر شونجانی، پیشکسوت و اعجوبه شنای گیلان و ایران شامگاه یکشنبه 18 آبان جان به جان آفرین تسلیم کرد و از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
درخشش خورشید در 330 روز از 365 روز سال در سمنان این استان را به گنجینه ای از ثروت آفتاب در ایران تبدیل کرده است؛ گنجی که در پس ابرهای کم توجهی پنهان شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران گفت: عملیات زیرساخت های مسیر دوچرخه سواری تا کنون با حدود 22 درصد پیشرفت فیزیکی در بیش از 10 هزار متر از معابر این منطقه در حال انجام است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۶    
علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در یک توییت به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت گفت: رئیس جمهور دستور تعطیلی تهران را داد اما استاندار قبول نکرد!