پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۰:۰۰Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 آذر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آذر 1399 روزنامه همشهری 2 آذر 1399 روزنامه همشهری 3 آذر 1399 روزنامه همشهری 4 آذر 1399 روزنامه همشهری 5 آذر 1399 روزنامه همشهری 6 آذر 1399 روزنامه همشهری 7 آذر 1399 روزنامه همشهری 8 آذر 1399 روزنامه همشهری 9 آذر 1399 روزنامه همشهری 10 آذر 1399 روزنامه همشهری 11 آذر 1399 روزنامه همشهری 12 آذر 1399 روزنامه همشهری 13 آذر 1399 روزنامه همشهری 14 آذر 1399 روزنامه همشهری 15 آذر 1399 روزنامه همشهری 16 آذر 1399 روزنامه همشهری 17 آذر 1399 روزنامه همشهری 18 آذر 1399 روزنامه همشهری 19 آذر 1399 روزنامه همشهری 20 آذر 1399 روزنامه همشهری 21 آذر 1399 روزنامه همشهری 22 آذر 1399 روزنامه همشهری 23 آذر 1399 روزنامه همشهری 24 آذر 1399 روزنامه همشهری 25 آذر 1399 روزنامه همشهری 26 آذر 1399 روزنامه همشهری 27 آذر 1399 روزنامه همشهری 28 آذر 1399 روزنامه همشهری 29 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۰    
برای جان لوکاره، نویسنده انگلیسی رمان های جاسوسی که در 89 سالگی از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۵    
کارشناس حوزه پژوهش و مطالعات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از ثبت ملی صابون بیرجندی در آینده نزدیک خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۴    
آمار جهانی مبتلایان به کرونا تاکنون به 73 میلیون و 810 هزار و 169 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 641 هزار و 753 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۷    
ما غالباً عادت کرده ایم که معمولاً از خود شهدا صحبت کنیم و کمتر به همراه و همرزم آنها که همان همسرانشان بودند، توجه کنیم. در ادامه در گفت وگویی با اعظم تنها همسر شهید سیدداود طباطبایی را می خوانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۵    
یلدا سومین ساخته بلند مسعود بخشی، نامزد دریافت جایزه سینمایی لومیر فرانسه شد. به گزارش همشهری یلدا محصول مشترک فرانسه، آلمان، سوئیس ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۷    
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان بر لزوم جابجایی ریل راه آهن با هدف ثبت جهانی تپه حصار دامغان تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۹    
اعضای بدن مرد 69 ساله اراکی که مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۸    
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: مصطفی ریگی و عرفان شه بخش بوکسورهای موفق این استان در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۸    
وزارت نیرو درباره تخصیص آب دریای عمان برای نیاز شرب و صنعت شهرهای جنوبی استان کرمان اقدام لازم را انجام می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۴    
اولین گزینه برای نقش سردار شهید سلیمانی محمد العراقی خواهد بود که قرار است به ایران سفر کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱    
شخصی که با وجود هشدارهای ستاد مقابله با کرونا به برگزاری مراسم عروسی در تاکستان اقدام کرده بود، با ورود دستگاه قضایی و تشکیل پرونده به پرداخت 30 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۹    
فرماندار زنجان از برکناری مدیر آرامستان های زنجان در پی بروز تخلف در این مجموعه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۵    
یکی از بانوان کارآفرین شهرستان کازرون با پیگیری، پشتکار و اطلاعاتی که از شورای ملی زعفران به دست آورد، برای نخستین بار موجب ترویج کشت زعفران بین زنان روستایی این منطقه و ایجاد شغل برای 37 نفر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۷    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و بسیج اصناف، 15 هزار و 200 کیلوگرم آرد قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۹    
مگی اوفارل، نویسنده برنده جایزه های معتبر ادبی از خلق نخستین کتاب کودک خود، غلبه بر لکنت زبان و زندگی با یک نویسنده سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۸    
سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران از دستگیری مدیر عامل بزرگ ترین شرکت واردات نهاده های دامی در استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۳    
مسئول روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان کردستان گفت: پس از اعتراض های مردمی به عرضه فرآورده غیر استاندارد در یکی از جایگاه های سنندج، آن را تعطیل کردیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶    
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری دو عابر پیاده با 31 کیلو و 700 گرم هروئین در شهرستان نهبندان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مدیر پایگاه جهانی چغازنبیل و هفت تپه از صدور دستور انتقال محل کارخانه قند به خارج از حریم چغازنبیل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۴    
علیرضا فتحی، عضو کارگاه انیمیشن مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون پرورش فکری همدان با شرکت در جشنواره المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور برنده مدال برنز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۳    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگویی تلفنی با همتای سعودی خود اقدامات ایران در منطقه را مورد بررسی قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۸    
واکنش طبیعی یک پدر داغدار به مرگ فرزندش کاملا قابل درک و تاثر برانگیز است اما واقعیت این است که هیچ کس جز همانانی که این آش را برای این ملت و نظام و یکی از شهروندانش یعنی روح الله پختند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۵    
روزنامه العرب، نزدیک به عربستان سعودی از تلاش قطر برای میانجیگری بین ایران و امریکا خبر داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۰    
بیش از هزارو 500 فعال اجتماعی، سیاسی و کنشگر حقوق زنان در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار تجدیدنظر نسبت به حکم محکومیت دو سال و شش ماه حبس تعزیری شهیندخت مولاوردی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۷:۴۸    
وزارت خزانه داری آمریکا با تکرار این ادعای بی اساس که رابرت لوینسون (جاسوس سیا) در سال 2007 در ایران ربوده شده است، 2 شهروند ایرانی را در این ارتباط تحریم کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۲:۰۲    
مشاور کاخ سفید فاش کرد چه طرفی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا را اعلام خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۸    
حسن روحانی در نشست خبری 24 آذر ماه گفت: تلاش ما این است که واکسیناسیون کرونا را در یک موعد زمان نزدیک آغاز کنیم؛ چه با واکسن خارجی و چه با تولید داخل. وقت این را نداریم که به حاشیه سازی ها توجه کنیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۳۵    
فرمانداری شمیرانات در پی انتشار تصاویری از مونولیت در تهران که در روستای نیکنامده بخش شمیرانات به مونولیت نسبت داده شده بود، موضوع را مورد بررسی قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۲    
یک مار گرسنه در کنیا توانست یک پرنده را حین پرواز شکار کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۲۳    
زوج کریس رونالدو و لیونل مسی در تیم منتخب تاریخ فوتبال شکل گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به اقتدار و مقاومت متحدانه ملت ایران در برابر جنگ های متعدد طی تاریخ چند هزار ساله آن پرداخت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم به ذکر خاطره ای از دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب در سال91 اشاره کرده و گفته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۸    
رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید خبر رفتار نامناسب با یکی از سربازان در شهر بابل گفت: شبانه و با فوریت از حقوق این سرباز صیانت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
اوکیناوا : جزیره اوکیناوا، واقع در جنوب ژاپن در اقیانوس آرام، با نرخ متوسط 68فرد بالای 100سال در هر صدهزار نفر یکی از محدوده های آبی جهان به شمار می رود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
ده ها مقام امنیتی سابق آمریکا در نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، در مورد نحوه بازگشت آمریکا به برجام نکاتی را مطرح کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
دولت دونالد ترامپ در حمایت از عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی، نام سودان را پس از حدود 3دهه از فهرست کشورهای حامی تروریسم آمریکا حذف کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با سمیه رفیعی، نماینده تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
این روزها هوای پایتخت کیفیت لازم را ندارد و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به هوای سالم احساس می شود. کیفیت هوای تهران از ابتدای آذرماه تاکنون 10روز در شرایط قابل قبول و 14روز در شرایط ناسالم برای گروه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
آتش سوزی و انفجار در شهرک صنعتی سلفچگان موجب جان باختن 2نفر شد و خسارات زیادی به بار آورد. به گزارش همشهری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۵    
با وجود اینکه معاون حقوقی رئیس جمهوری از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۱    
مشاور رئیس جمهوری به ارائه تحلیلی از پاسخ های حسن روحانی به پرسش های خبرنگاران در نشست خبری ظهر دوشنبه پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۶    
نخستین افراد در آمریکا صبح روز دوشنبه 24 آذر در آغاز یک برنامه واکسیناسیون بی سابقه در تاریخ این کشور واکسن کرونای شرکت های فایزر/بیونتک را دریافت کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۴    
مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 74 درصد فوتی های کرونایی سالمندانی بودند که خودشان رعایت کننده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۸    
نیمار جونیور ستاره برزیلی پی اس جی، پس از مشخص شدن نتیجه معاینات پایش، از این که استخوانش نشکسته ابراز شادمانی کرد و اظهار داشت که اجازه خشونت به مدافعان حریف را در برابر خودش در آینده نخواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۵    
شرکت فرانسوی سانوفی و شرکت انگلیسی گلاکسوسمیت کلاین اعلام کردند که واکسن کرونایشان تا پایان سال 2021 آماده توزیع نخواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۰    
احتمالا هرچه به انتخابات ریاست جمهوری 1400 نزدیک شویم، نام سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را بیشتر و بیشتر می شنویم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست مشترک مجلس و دولت درباره بررسی کیفیت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس درباره تصاویر منتشرشده از سرقت یک طلافروشی در شرق تهران توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه با اشاره به اتحاد مردم ایران علی رغم قومیت، گویش و عقیده آنها و دفع بیش از 444 جنگ تحمیل شده به آنها پرسید: آیا جای تعجب است که ایران همواره کهن ترین کشور در تمدن بشری بوده است؟
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۲    
حسن روحانی در نشست خبری امروز گفت: علت گرانی و بی ثباتی در برخی اجناس این است که ما در دولت وزیری که حامی مصرف کننده باشد نداریم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۲    
رییس جمهور تأکید کرد: دولت نخواهد گذاشت که کسانی پایان تحریم را به تأخیر بیندازد، این اجازه را به آنان نخواهیم داد، تحریم باید پایان پذیرد و این حق مردم ماست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برگزار شد و طی آن32 تیم پایانی حریفان خود را شناختند .در مهمترین بازی ها آنتورپ با بیرانوند با تیم گلاسکو رنجرز روبه رو خواهد شد و تیم دینامو زاگرب با محرمی به مصاف ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۱    
نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۷    
وزیر صمت از افزایش 50 درصدی تولید خودروی داخلی تا پایان سال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۶    
نخستین قسمت از برنامه ادبی فیروزان چهارشنبه (26 آذر ماه) حوالی ساعت 19:45 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۶    
اعلام جزییات بخش پوستر و عکس تئاتر فجر تحت تاثیر شرایط کرونا و خبرهای از رویدادهای تئاتری چون ناردون و تئاتر سردار سلیمانی از جمله خبرهای تئاتر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهوری گفت: من آدمی نیستم که در نظام نباشد و 7 سال است آمده باشد و می خواهد حکومت کند و بعد هم برود یک جایی و مرتب مصاحبه کند!
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۴    
کورتزیو مالاپارته، خبرنگار و دیپلمات ایتالیایی در کتاب قربانی، مشاهدات عینی خود از جنگ جهانی دوم را نوشته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۹    
وزیر بهداشت بریتانیا می گویند یک گونه جدید از کروناویروس در این کشور شناسایی شده است که ممکن است توانایی انتشار سریع تر داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس پلیس راهور ناجا از تداوم طرح محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۲    
دکتر مردانی عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسن هراسی در ایران، مقاومت در برابر واکسن آبله در ایران را در حدود 2 قرن پیش مثال زد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۹    
حسن روحانی در نشست خبر امروز 24 آذر ماه گفت: با سابقه ای که در این 7 سال با اردوغان دارم بسیار بعید می دانم که قصد توهین به تمامیت ارضی ایران را داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۷    
لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور گفت این کشور واکسن کرونای شرکت فایزر را تایید کرده و نخستین محموله این واکسن تا پایان سال وارد این کشور می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران نتیجه نهایی جست وجوها را برای یافتن تمساح در دریاچه چیتگر اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۶    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: تعداد مصدومان حادثه انفجار کارخانه ای در شهرک صنعتی سلفچگان این استان به 15 نفر افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۳    
وزیر بهداشت گفت: گفت: مردم عزیزمان بدانند که همواره به فکر آنها هستیم و نگران نباشند، اگر قرار باشد واکسنی وارد شود، از مطمئن ترین منابع که در بیرون از این سرزمین ریسک خود را طی کرده، وارد خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۲    
سرهنگ معظمی رئیس پلیس فتا پایتخت در حاشیه دستگیری بیش از 30 نفر از مرتبطین سایت های شربندی و قمار از جمله تبلیغ کنندگان مجازی و نیز کسانی که کارت بانکی شان را در اختیار این سایت ها قرار داده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۱    
طی یک ماه اخیر اخبار زیادی در خصوص شکایت النصر به دادگاه عالی ورزش منتشر شده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۰    
حسن روحانی در نشست خبری 24 آذر ماه گفت: ما در برجام به حقوقمان رسیدیم البته این به معنای بی نقص بودم مذاکرات نیست. من سراغ ندارم دولتی با 6 قدرت مذاکره کند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۹    
امروز جستجوی پهپادی برای یافتن ردی از تمساح 3.5 متری که ادعا شده در دریاچه چیتگر تهران دیده شده است، انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۹    
شرکت زیست فناوری آلمانی کیورواک جذب نخستین داوطلبان را برای کارآزمایی بالینی مرحله دوم بی/سوم واکسن بالقوه اش برای کووید-19 را آغاز کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تلاش مان بر این است قیمت ها به حدی باشد که برای مردم قابل تحمل باشد گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۷    
حسن روحانی در نشست خبری 24 آذر ماه گفت: حساسیت اروپایی ها در مورد روح الله زم مداخله جویانه است. اعدام وی بر اساس قانون بوده است. همه باید در چارچوب حقوق عمل کنند. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۲    
حسن روحانی در نشست خبری 24 آذر ماه با رسانه ها گفت: کسی جرات می کند به قوه قضاییه و نیروهای مسلح توهین کند؟ اگر جرات دارید بفرمایید انجام دهید ببینیم فردایش چه اتفاقی می افتد و چند نفر احضار می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۸    
محققان یک شرکت دانش بنیان با فناوری فضایی و تصاویر ماهواره ای ریسک آتش سوزی در جنگل ها، سیلاب، تشخیص آلودگی های نفتی و...را از قبل پیش بینی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۴    
یک متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه، تخریب ریه را یکی از عوارض کووید 19 در بیماران بستری در بخش های ICU دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۲    
صفحه اول روزنامه همشهری؛ ویژه بیست و هشتمین سالگرد انتشار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۱    
وضعیت نرخ های پیشنهادی موجران در مناطق مختلف پایتخت مورد بررسی قرار گرفت تحقیقات میدانی از وضعیت اجاره بها در مناطق مختلف شهری از ارائه نرخ های متفاوت در مناطق و محلات مختلف حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۰    
سازمان غذا و دارو آمریکا هشدار داده است که چهار شرکت کننده در آزمایش واکسن کووید 19 شرکت آمریکایی فایزر مبتلا به فلج صورت شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۸    
اسپیس ایکس یک ماهواره رادیویی را به مدار زمین برد. این هفتمین عملیات قسمت اول موشک حامل ماهواره مذکور بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۴    
نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی غیبت موجه جدیدترین فیلم عباس رافعی انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۳    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی به اضافه مستند ، مستند اسکاری کارخانه آمریکایی را نمایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۳    
فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری 2 قاچاقچی مسلح مواد مخدر و کشف 272 کیلو و 200 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس غرب تهران و شهرستان بم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره شعر فجر را منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳    
پیکر محمد تراب نیا، از پیشکسوتان صنف برنامه ریز و دستیار کارگردان سینما به خاک سپرده شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۱    
300 مدرسه سنگی در استان خوزستان تا پایان امسال حذف خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۱    
ترجمه دو عنوان از کتاب های آلمانی منِ بیچاره برای کودکان در نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۸    
منوچهر والی زاده تاکنون به جای بازیگرانی چون رابرت دنیرو، کیانو ریوز، تام هنکس، نیکلاس کیج، جیم کری، ویل اسمیت و جورج کلونی صداپیشگی کرده و بسیاری صدای او را با نقش لوک در کارتون لوک خوش شانس می ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۵    
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم برداشت نارنج برای پیشگیری از خسارت و کاهش جمعیت مگس میوه مدیترانه ای تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۳    
این چند نکته را رعایت کنید تا از سرقت اتومبیلتان جلوگیری کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۲    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اتهام شماری از رسانه های آمریکا به روسیه مبنی بر شرکت در حمله سایبری به منابع اینترنتی سازمان خزانه داری و وزارت دارایی آمریکا را رد کرد و آن را ادعایی بی اساس ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۲    
حسن روحانی در نشست خبری امروز 24 آذر ماه با رسانه ها گفت: مردم در در زندگی روزمره دچار مشکل هستند؛ می دانیم. در سال 91 بحران کالای اساسی و صف داشتیم اما الان صف نداریم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۷    
سوال مجری صداوسیما درباره شغل پدر شرکت کننده خانم برنامه تلویزیونی دستپخت دردسرساز شد. شرح ماجرا را در این مطلب بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۹    
محمد نادری در بازی برابر شهرخودرو مصدوم و تعویض شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۸    
حسن روحانی در نشست خبری امروز 24 آذر ماه گفت: این دولت مسئولیت اداره کشور را در سخت ترین دوران یک قرن اخیر به عهده گرفت. 7 سال از دولت گذشته و 7 ماه از دولت باقیمانده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۴    
حسن روحانی در نشست خبری گفت: دولت قانون رفع تحریم ها را مفید نمی داند و این نظر شخص من نیست و اعضای دولت این قانون را مفید نمی داند. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۶    
رییس جمهور تأکید کرد: دولت نخواهد گذاشت که کسانی پایان تحریم را به تأخیر بیندازد، این اجازه را به آنان نخواهیم داد، تحریم باید پایان پذیرد و این حق مردم ماست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
حسن روحانی در نشست خبری گفت: بودجه به بهترین نحو تنظیم شده است. ما سال آینده روزی 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت و میعانات گازی تولید و به فروش می گذاریم. بودجه جاری به نفت متکی نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۵    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 112هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 800 تومان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹    
اینجا پایانه مسافربری آزادی است.