چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۹    
کاچی دسری است که در سنت ما عموما برای زنانی پخته می شود که به تازگی زایمان کرده اند. اما این دسر می تواند برای همه جذاب باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بعدازظهر دوشنبه به ریاست رئیس جمهوری و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضای این شورا برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت 391 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران مجموعا به 72 هزار و 875 نفر رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
نوشابه گازدار علاوه بر اینکه باعث پوسیدگی دندان و اختلال گوارشی می شود، بیماری هایی مانند دیابت، افسردگی و سرطان هم به همراه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۶:۱۹    
از دیدگاه طب سنتی 20 نوع سردرد طبقه بندی شده که یکی از آن ها انواع و اقسام سردردهای ساده است و به گرم و سرد شدن مزاج بستگی دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۸    
دانشمندان می گویند با برخی اقدامات ساده می توان بدن را به کار در شیفت شب عادت داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۱    
دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود یک قدم دیگر به معکوس کردن روند پیری در انسان نزدیک شدند و ممکن است اکنون راه هایی عملی برای استفاده از این دانش در اختیار داشته باشیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۸    
سیاره ای به اندازه مشتری که هنوز در حال شکل گیری است و تصویر آن توسط تلسکوپ فضایی هابل ناسا ثبت شده است به منجمان فرصتی برای مشاهده مواد سقوط کرده بر روی یک سیاره را می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۵    
ناسا می خواهد پس از پایان پروازهای آزمایشی بالگرد مریخی نبوغ از آن به عنوان پشتیبان مریخ نورد استقامت استفاده کند تا جلوتر از این مریخ نورد پرواز کند و نقش دیده بان را برای آن ایفا کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از صدور مجوز شتاب دهندگی تخصصی این شرکت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۱    
زنان با رعایت برخی از راهکارها می توانند به سلامت بدن خود کمک کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
وزیر نفت در ابلاغیه ای خرید 70 قلم کالا و تجهیزات مصرفی خارجی مورد نیاز وزارت نفت را که دارای تولید مشابه داخلی هستند همسو با حمایت از ساخت داخل کالاها ممنوع کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
جبهه اصلاحات ایران در حمایت از وزیر امور خارجه بیانیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس، با بیان اینکه یکی از پرونده های مهم در نهاد ریاست جمهوری نفوذ MI6 انگلستان از طریق اسماعیل سماوی خواهرزاده رئیس جمهور بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۶    
عباس آخوندی وزیر اسبق راه در نامه ای به رئیس جمهوری، به ردصلاحیت های گسترده در انتخابات شوراهای شهر اعتراض کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
ارزش دلار در آخرین روز از معاملات هفتگی مقابل بیشتر ارزها افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۵    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران بیشترین عناوین تخلف مشاهده شده در بازرسی های ویژه ماه رمضان را گرانفروشی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۷:۰۷    
تحقیقات جدید پیوندی بین سلامت قلب و عروق افراد و مصرف قهوه یافته اند. در اولین مطالعه جهانی، محققان از دانشگاه استرالیای جنوبی شواهد ژنتیکی را کشف کردند که نشان می دهد سلامت قلب و عروق با مصرف قهوه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۹    
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد مقامات سیاسی و امنیتی این کشور از روز یکم ماه مه (2021) سفر خود را به پایتخت چهار کشور عربی خاورمیانه آغاز کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۲    
به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب های قدرطرح منع تردد شبانه (از ساعت 22 تا 3 صبح) صرفاً در شب های قدر اجرایی نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از بارگذاری مشخصات پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا روی سامانه شفافیت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۱    
روسیه و قدرت های اروپای غربی در پایان آخرین دور مذاکرات در وین برای بازگرداندن ایران و آمریکا به معاهده هسته ای برجام روایت های متفاوتی از توافق ها ارائه کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۰    
ستاد انتخابات سازمان صداوسیما با ایجاد محدودیت برای پخش زنده رییس جمهور به دفتر وی اعلام کرده به علت حساسیت فضای انتخابات تنها اجازه پخش زنده سخنان او در سه جلسه هیات دولت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۸    
برنامه دیدارهای دور برگشت مرحله پیش مقدماتی جام جهانی اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۴    
معاون وزیر خارجه از موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم ها خبر داد و گفت: دیگرانی هستند که هنوز به دلایل مختلف در فهرست وجود دارند و مذاکره ما برای این قسمت از کار هنوز ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۹    
سازمان جهانی بهداشتبه واکسن کرونای شرکت آمریکایی مدرنا به عنوان پنجمین واکسن کرونا تا به حال وارد فهرست مصرف اضطراری خود کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
دولت اجرای یک بخش از بودجه1400، مصوبه مجلس، درباره نحوه محاسبه ارزش گمرکی و وصول حقوق ورودی کالاها به ایران را، پس از اعلام نظریه کارشناسی گمرک ایران متوقف کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۷    
حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی به پرسشی درباره ملاک تشخیص ضرری بودن روزه برای تازه بالغ پاسخ گفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
در دوران کرونا در پاکستان و تعطیلی مدارس، این شترها هستند که کتاب ها را به کودکان مناطق دوردست و کم بضاعت می رسانند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
نماینده حزب کارگزاران سازندگی ایران در جبهه اصلاحات ایران، گفت: اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف و محسن هاشمی را به عنوان گزینه های حزب برای انتخابات ریاست جمهوری به مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران معرفی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۴    
ابوزبیده، که نزدیک به 20 سال بدون هیچ گونه اتهامی زندانی بود، از سازمان ملل درخواست خواهد کرد تا ایالات متحده را موظف به آزادسازی او کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
گوجه فرنگی با افزایش قیمت 18.2 درصدی بالاترین افزایش قیمت در میان اقلام خوراکی منتخب برای گروه های مختلف خوراکی در مناطق شهری کشور را در فروردین ماه 1400 نسبت به ماه قبل به خود اختصاص داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
حزب اتحاد ملت پنج کاندیدای حزبی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را معرفی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۶    
عراقچی پس از نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: با توجه به ورود به نگارش متن در برخی حوزه ها، طبیعتا کمی روند کند شده است، با این وجود روند رو به جلوست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهوری توجه به آموزش و پرورش را از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: این دولت افزایش بودجه آموزش و پرورش و توجه ویژه به حل مشکلات معلمان و ارتقای معیشت این قشر تأثیرگذار در فرهنگ ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
نتیجه تست سرخ ها که توسط نمایندگان ویژه وزارت بهداشت از سرخپوشان گرفته شد، امروز به دست کادر پزشکی تیم رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش، جمعه آینده را دور جدید مذاکرات درباره برنامه جامع اقدام مشترک اعلام کرد و گفت که این مذاکرات در مسیر صحیحی قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۰    
محمدرضا عارف فعال اصلاح طلب،در توئیتی به قطعی شدن ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۰    
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با یادآوری به برگزاری امتحانات حضوری از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد، گفت: در برگزاری آزمون ها، علاوه بر بهره مندی از بستر شاد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
مدافع پرسپولیس احتمالا بازی برابر سپاهان را از دست خواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: ستاد پایش تنش آبی برای مراقبت های کاهش تنش آب در سطح شهرها و روستاهای تمامی استان های کشور تشکیل می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
یک رسانه عربستانی خبر از برگزاری ادامه لیگ قهرمانان به صورت متمرکز داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
ستاد ملی کرونا بر اساس مصوبه ای کوچ ماشینی عشایر را در سال جاری اجباری کرده که برای اجرای آن به بیش از 65 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در تحلیل وضعیت بازار خودرو، افزایش قیمت خودرو را با وجود تلاطم های اقتصادی امری طبیعی و فضای مجازی را نیز در مسیر قیمت گذاری موثر دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
جلسه کمیسیون مشترک که با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اگر می پذیریم ملاک های معنوی مانند شهادت قدرت می آفریند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
سارا بهمنیار بانوی گیلانی تیم ملی کاراته، موفق به کسب اولین جواز حضور در المپیک توکیو شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
سقوط ارزش لیر و رشد رمزارزها در کشور ترکیه دولت اردوغان را به ابلاغ قوانینی برای ارزهای رمزنگاری شده واداشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن قزوین بر رفع موانع تولید و جلوگیری از موازی کاری ادارات دولتی تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
از25 هزار کارگر بیکار شده در آذربایجان غربی طی سال گذشته 6 هزار نفر نتوانسته اند به مزایای بیمه بیکاری دست پیدا کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۴    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق کارگران، نسبت به سال گذشته حدود نصف تورم رسمی افزایش یافته است، که با این اوصاف، سفره وزندگی آنان 20 درصد کوچکتر شده است؛ با این حال اما امیدوارم 1400 ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
نشست کمیسیون مشترک برجام از دقایقی قبل با شرکت هیأت های ایران و گروه 1+4 در گرندهتل وین بار دیگر تشکیل جلسه داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
مجله معتبر TIME برای اولین بار لیست 100 شرکت تأثیرگذار جهان را منتشر کرد. در این فهرست که این روزها سر و صدای بسیاری در رسانه ها به راه انداخته است، نام کمپانی هواوی نیز به چشم می خورد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
مارک لطفی فیلمساز مصری با همراهی اکسل پترسن کارگردان سوئدی مستندی درباره زندگی عمر شریف ساختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۰    
سریال دختر گمشده با بازی ماه چهره خلیلی در شب های قدر از تلویزیون پخش می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۰    
ده ها باستان شناس، استاد دانشگاه و افراد دیگر با امضای نامه ای نسبت به طرح تغییرات در بنای تاریخی و جهانی آکروپولیس یونان اعتراض کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
آمارهای رسمی نشان می دهند شمار گردشگران خارجی پرتغال در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش شدید روبه رو شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
استاد بزرگ تئاتر آلمان به شاگرد ایرانی اش گفت: حمید تو خودت باید تصمیم بگیری. من نمی دانم شرایط تئاتر در ایران چگونه است. فقط خدا کند پشیمان نشوی.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم امروز 11 اردیبهشت با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون قرآن و عترت و جمعی از مدیران نهادهای قرآنی کشور در این وزارتخانه برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۸    
در راستای روان سازی جریان ترافیک و کاهش زمان سفر در محور آیت الله سعیدی و کاهش حجم ترافیکی در میدان آزادی، معاونت فنی و عمرانی منطقه 9 بر اساس مطالعات صورت گرفته ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کمیته ای مشترک و به پیشنهاد پلیس بین الملل خبر داد و گفت: این کمیته برای کاهش میزان قاچاق حیات وحش در ایران تشکیل می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۵    
دیوان عدالت اداری با صدور دستور موقت، مصوبه هیات دولت درباره جریمه اختلال کنندگان کلاب هاوس را متوقف کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۴    
متخصص عفونی گفت: بنابر اظهارات دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، نهایتا تا مردادماه حدود 30 میلیون دز واکسن به دولت تحویل می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۰    
دو بازیکن ایرانی در لیست 10 بازیکن برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۰    
رسانه های پرتغالی پس از درخشش طارمی مقابل فامالیکائو به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۴    
سید عباس عراقچی رییس هیات مذاکره کننده ایران پیش راهی گراند هتل وین محل برگزاری کار گروه های کارشناسی سه گانه هسته ای، تحریمی و ترتیبات اجرایی شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۳    
آینا قطبی یعقوبی، دانش آموخته جوان تئاتر که هرگز زندگی فرصت اجرای نمایشی را به او نداد، درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
یکی از بزرگ ترین اسرار علم فضایی مدرن در منظره ای از مریخ نورد ناسا خلاصه شده است؛ مریخ نورد استقامت در سیاره ای بیابانی در کنار دلتای یک رودخانه باستانی مریخ نشسته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستکاری هر فرد و نهادی در جداول بودجه 1400 جرم است و باید با متخلف یا متخلفان برخورد شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
یک بررسی جدید نشان می دهد قرارگیری در معرض دمای بالا می تواند ویروس کرونا را خنثی کند و از آلوده شدن یک انسان دیگر پیشگیری کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
بالگرد مریخی نبوغ برای چهارمین بار در سیاره سرخ پرواز کرد، اما این پرواز کمی متفاوت بود چرا که این بالگرد طی این پرواز مسافت بیشتری را طی کرد و سرعت بیشتری را نیز نسبت به پروازهای قبلی ثبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
جمال خندان، مشاور حقوقی خانه سینما ، در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در زمینه تجاوز صورت گرفته از سوی سینماگران در فضای مجازی، پیگیری حقوقی را به طرح رسمی شکایت منوط دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
اعمال شب های قدر بر دو نوع است: اعمالی که در هر سه شب انجام می شود و به اعمال مشترک معروف است و اعمالی که مخصوص شب قدر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
مبادی و مقاصد خطوط مختلف اتوبوسرانی همزمان با جمع آوری پایانه اتوبوسرانی تجریش که با هدف ساماندهی ترافیکی و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان شمال تهران انجام می شود به محل های جدید انتقال یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
ترکیه به فرمان رجب طیب اردوغان رییس جمهوری این کشور، سیستم عامل های معاملات رمزارزها (صرافی های دیجیتال) را به فهرست شرکت های تحت پوشش مقررات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اضافه کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
فاز دوم ساخت و تکمیل مسیرهای دوچرخه سواری در منطقه 3 در حال اجرا است؛ قرار است برای نخستین بار در تهران پل مسیر ویژه دوچرخه در تقاطع خیابان میرداماد و بزرگراه مدرس ساخته و اجرا شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال تگرگ در 21 استان کشور تا سه شنبه (14 اردیبهشت) هشدار داد و توصیه هایی را به کشاورزان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
وزیر خارجه عراق ادعاها درباره دیدار ظریف با مسئولان آمریکایی در سفر اخیرش به بغداد را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۷    
کیسه پارچه ای با هدف تشویق شهروندان به کاهش مصرف پلاستیک در خریدهای روزانه در نانوایی محله درکه در اختیار مشتریان قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس پنتاگون در مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان آمریکا در حوزه اقیانوس آرام گفت، جنگ بزرگ بعدی این کشور حوزه های فضایی و سایبری را نیز در بر خواهد گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
شاید در نگاه اول فراگیری هنرهایی مانند ساخت زیورآلات کار مهمی به نظر نیاید اما آموزش همین هنرها علاوه بر توانمندسازی زنان به سرگرمی و اشتغال آنها نیز کمک می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
نرخ جدید کرایه، روی تاکسی های خطی نصب شده است؛ برچسب هایی که حکایت از افزایش 35 درصدی کرایه ها دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
اختیاریه که حالا یکی از محله های منطقه 3 به شمار می رود، تا پیش از دوران معاصر یکی ازآبادی های شمیران بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی از رایزنی هیأت های سه کشور اروپایی عضو برجام، روسیه و چین با هیأت آمریکایی در وین پیش از نشست عصر امروز کمیسیون مشترک برجام خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری تصویب مصوبه ای با موضوع الزام قانونی اتصال سازمان های تخصصی به سامانه هشدار سریع زلزله خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۳    
شبکه ارتباطی مدیران ساختمان های مسکونی مناطق 22 گانه شهر تهران با هدف حل مشکلات همسایه ها و همچنین اداره ساختمان ها ایجاد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه8، از اجرای نوار بساوایی (شیاری) ویژه نابینایان در محل احداث فاز 2 مسیر دوچرخه سواری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
شهردار تهران با اعلام خسارت 100 میلیارد تومانی کرونا به شهرداری تهران در هر ماه، توضیحاتی را درباره تزریق واکسن به پرسنل شهرداری ارائه داد و گفت در این زمینه دو نظر متفاوت وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
فواد حسین در سال 1946 در خانقین عراق بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از استرداد سه متهم به قتل به کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف123 کیلوگرم تریاک که در بار هندوانه جاسازی شده بود خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت کارآمدی روی کار بود و امور کشور را در دست داشت، حتما می شد بودجه ای ضد فساد مصوب کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
نماینده ولی فقیه و فرمانده کل سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی پیام مشترکی صادر کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
مشکل اساسی در تامین انسولین، مطالبات چندین ماهه داروخانه ها از بیمه ها، مشوق های بیمه ای برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه ها، ارائه مجوز به 12 فرآورده طبیعی کمک کننده در بهبود علایم کرونا ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
جلسه روسای هیأت های ایران و روسیه در آستانه نشست کمیسیون برجام در وین برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر جده عربستان خبر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل شرکت سپرده گذار مرکزی آخرین وضعیت واریز بخش دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد و گفت: به محض اینکه شرکت ها سود را واریز کنند، به حساب مشمولان واریز خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 70 میلیون تومانی را به بانک ها ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۹    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ستاد ملی کرونا به این تصویب رسید که برای بازه از اول اردیبهشت ماه تا بیستم اردیبهشت ماه ...
  • ۱