سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 7 مرداد 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مرداد 1400 روزنامه همشهری 2 مرداد 1400 روزنامه همشهری 3 مرداد 1400 روزنامه همشهری 4 مرداد 1400 روزنامه همشهری 5 مرداد 1400 روزنامه همشهری 6 مرداد 1400 روزنامه همشهری 7 مرداد 1400 روزنامه همشهری 8 مرداد 1400 روزنامه همشهری 9 مرداد 1400 روزنامه همشهری 10 مرداد 1400 روزنامه همشهری 11 مرداد 1400 روزنامه همشهری 12 مرداد 1400 روزنامه همشهری 13 مرداد 1400 روزنامه همشهری 14 مرداد 1400 روزنامه همشهری 15 مرداد 1400 روزنامه همشهری 16 مرداد 1400 روزنامه همشهری 17 مرداد 1400 روزنامه همشهری 18 مرداد 1400 روزنامه همشهری 19 مرداد 1400 روزنامه همشهری 20 مرداد 1400 روزنامه همشهری 21 مرداد 1400 روزنامه همشهری 22 مرداد 1400 روزنامه همشهری 23 مرداد 1400 روزنامه همشهری 24 مرداد 1400 روزنامه همشهری 25 مرداد 1400 روزنامه همشهری 26 مرداد 1400 روزنامه همشهری 27 مرداد 1400 روزنامه همشهری 28 مرداد 1400 روزنامه همشهری 29 مرداد 1400 روزنامه همشهری 30 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۹    
رئیس و سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات روند واکسیناسیون استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه را علیه کرونا تشریح کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۷:۰۴    
یکی از متخصصان سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند هنگام انتخاب نمک به ماندگاری، مقدار ید و درجه آسیاب نمک توجه کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۶:۵۵    
آمستردام، پایتخت هلند یکی از بهترین شهرهای اروپایی در زمینه هوشمندسازی مناطق به حساب می آید که پیش از سایر شهرهای قاره، رویکردهایی بسیار منحصر به فرد برای افزایش زیست پذیری شهروندان ارائه داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۶:۱۲    
غضروف یک بافت پیوندی مهم است که در سراسر بدن ما یافت می شود. در صورت آسیب دیدن در مفاصل، می تواند منجر به درد، التهاب، دامنه حرکتی محدود و سفتی شود؛ غذاهایی که به بازسازی غضروف کمک می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۳    
پس از ابتلا به کرونا پروتئین باید به مقدار کافی در رژیم غذایی وجود داشته باشد؛ چراکه این ماده غذایی برای مقابله با تحلیل و آتروفی عضلات در طول بیماری لازم است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۴    
لیلا سلیمانی، نویسنده مغربی-فرانسوی از چرایی نوشتن، پیچیدگی های هویت انسان و نخستین کتاب از یک سه گانه درباره تاریخچه خانواده خود می گوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۳    
پیکر زنده یاد مهرزمان فخارمنفرد، بانوی فقید نگارگر فردا شنبه 9 مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۳    
معاون فضای مجازی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قم گفت: طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی مصداق از چاله درآمدن و درچاه افتادن است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، به گفته های معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، درمورد مشکلات خاورمیانه پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۱    
علی مطهری نوشت: طرح صیانت از فضای مجازی مصوبات دستوری خواهد داشت که از بالا دیکته می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۶    
پاکستان در یک اقدام بحث برانگیز افراد بدون تاییدیه زدن واکسن کرونا را از مسافرت هوایی منع می کند
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۶    
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که صفحه رییس قوه قضاییه در اینستاگرام از دسترس خارج شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۶    
تنها وسیله تخمین موفقیت یا شکست ما در کاهش وزن، ترازوها نیستند. توصیه می شود در 7 زمان برای پی بردن به وزن دقیقتان از ترازو استفاده نکنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۵    
رنگ بندی جدید ایران از نظر شرایط کرونایی اعلام شد، در حالی که کشور در وخیم ترین آمار بستری از ابتدای کرونا به سر می برد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۴    
در صدر جدول رده بندی چین توانست در این روز 3 مدال طلا بگیرد و جایگاه اول را از ژاپن بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۰    
دولت بلغارستان به اشتباه خود به تعلل در انجام واکسیناسیون اذعان کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۶    
دادگاه مصر روز پنجشنبه برای 24 نفر از مخالفان کودتا علیه "محمد مرسی" رییس جمهوری فقید این کشور، حکم اعدام صادر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۴    
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، در درگیری و ضد حملات نیروهای دولتی، 171 جنگجوی طالبان کشته و 143 تن دیگر آنان زخمی شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش نسبت به پرسپولیس از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۵    
محمد جواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود به پرسش هایی درباره طرح جنجالی مجلس پاسخ داد و نوشت:بالا رفتن هزینه اینترنت از خروجیهای این طرح است
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۲    
علیرضا جهانبخش امشب فرصت پیدا می کند تا برای اولین بار با پیراهن فاینورد در رقابت های مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا به میدان برود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۶    
در کنکور کارشناسی ارشد 1400، گروه آزمایشی علوم انسانی با تعداد 408 هزار و 722 داوطلب، پرمتقاضی ترین گروه آزمایشی شناخته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۱    
جمال ارونقی، معاون گمرک ایران از ورود دهمین محموله واکسن روسی (اسپوتنیک وی) به حجم 100 هزار به ایران از طریق فرودگاه امام خمینی خبر داد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۷    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که کشورش تاکنون حاضر به بازگشت به تعهدات خود در توافق هسته ای نشده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی مدعی شد آمریکا در حال بررسی کارزاری تحریمی است که در پی آنچه نگرانی ها از توان رو به افزایش ایران در زمینه موشکی و پهپادی خوانده شده مطرح می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۴    
فرهاد مجیدی می گوید: وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند، قطعا مدیران این دو باشگاه خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۲    
جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این که اجرای طرح های ممنوعیت سفر از و به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد، افزود: طرح منع تردد شبانه همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۷    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر دشمن بی عقلی کند یا تجاوزی از او علیه نظام اسلامی سر بزند، آن تجاوز را باید در نطفه نابود و محو کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل در معرض خطر بودن معلمان و لزوم بازگشایی مدارس، واکسیناسیون معلمان از شنبه (9 مرداد) به صورت رسمی آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۴    
واکسیناسیون خبرنگاران کشور علیه کرونا به صورت نمادین با تزریق واکسن پاستوکووک (واکسن ایرانی کوبایی) امروز 7 مرداد شروع شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۵    
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا می گوید: فردا 2 میلیون و 300 هزار دوز واکسن کرونا از ژاپن و روسیه وارد می شود که بخش کوچک آن (حدود 500 هزار دوز) از روسیه است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
مرکز پژوهش های مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا طرح صیانت از حقوق کاربران برای کسب و کارهای فضای مجازی مشکلی ایجاد می کند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
سفیر ژاپن در ایران از اهدا و ارسال یک میلیون و 800 هزار دوز واکسن دیگر از این کشور به ایران در تاریخ 8 مرداد (فردا) خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۹    
در فیلم منتشرشده مربی مرد دو سیلی خشن به صورت این جودوکای زن می زند که این حرکت باعث شد در فضای مجازی هجمه های زیادی علیه این مربی ایجاد شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۱    
سرمربی پرسپولیس می گوید با شرافتی که از تارتار سراغ دارد تیم او در بازی فردا بهترین عملکردش را به نمایش خواهد گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۱    
وزارت بهداشت، آخرین آمار کرونا مربوط به 24 ساعت گذشته را اعلام کرد که بر اساس آن، 292 نفر براثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۱    
مهدی طارمی برای پیروزی در گل فصل UEFA.com نزدیک به 30 درصد آرا را به دلیل ضربه قیچی برگردان خیره کننده خود مقابل چلسی به دست آورد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۴    
معاون وزیر بهداشت با بیان این که درصد رعایت پروتکل ها در زندان ها 2برابر از جامعه بیرون زندان بیشتر است، افزود: کسانی که در زندان ها حضور دارند، هیچ فرقی با افراد دیگر از منظر سلامت ندارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس انجمن واردکنندگان داروی ایران با اشاره به ورود 315 هزار دوز واکسن کرونا توسط بخش خصوصی به کشور در شب گذشته، گفت: قرار است 3 میلیون دوز دیگر واکسن از شرکت آسترازنکا توسط بخش خصوصی وارد کشور شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۶    
استقلال با پرداخت بدهی های خود و ارسال اسناد مالی آن به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی اش را باز خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۳    
در روزهای گذشته درباره توجه عجیب ژاپنی ها به محیط زیست در میزبانی المپیک اخبار جالبی شنیده شده است. از جمله ماجرای تخت های سفت و شکننده در هتل ها که به سوتفسیرهایی هم منجر شد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که تونل البرز یکی از پیچیده ترین پروژه ها در غرب آسیا بوده و با افتتاح آن به وعده خودمان عمل کردیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۲    
وزیر بهداشت با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه های شغلی پرخطر مانند خبرنگاران، معلمان و... گفت: کادر درمان زیر فشار سنگینی هستند. پروتکل ها هم که اصلا رعایت نمی شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۱    
آیت الله جوادی آملی در دیدار غلامحسین محسنی اژه ای گفت: گاهی اوقات وکلا با استفاده از مغالطه و تفسیر به مطلوب قانون و با سوءاستفاده از برخی خلاء هایِ قانونی حق را ناحق می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۸    
همزمان با عید غدیرخم رئیس ، رئیس جمهوری منتخب از خانه کودکان کار یاسر که به همت خیرین اداره می شود بازدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۹    
از کودکی علاقه مند به پژوهش بود و با تلاش هایی که خانواده اش در رشد استعدادهای او به کار گرفتند در این حوزه مسیر موفقیت را طی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۸    
نایب رئیس مجلس دهم درباره چالش های پیش روی دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۴    
حسن روحانی در افتتاح صدها کیلومتر پروژه ارتباط ریلی با اشاره به پروژه آزادراه تهران- شمال گفت: دلیل توقف این پروژه این بود که زمان آغاز آن در دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مشکلی ایجاد شده بود که ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۲    
خدمات مشاوره حقوقی در فرهنگسرای خاوران ارائه می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۱    
صبح امروز دکتر حسن روحانی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران در کنفراسی مجازی از از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی بهره برداری کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
با شیوع کرونا قله آسیاب باد در شمال دریاچه چیتگر مورد توجه بسیاری از شهروندان و به ویژه کوهنوردان قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس جمهوری تونس ضمن اعلام سرقت مبلغی حدود 5 میلیارد دلار از پول های مردم توسط 460 تن تاکید کرد، سارقان در صورت بازگرداندن این مبلغ، پرونده شان بسته می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه های کشور در دولت یازدهم 2 هزار و 100 کیلومتر بود که اکنون با اضافه شدن هزار کیلومتر به طول آزادراه ها، کشور دارای 3 هزار و 100 کیلومتر آزادراه است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۷    
همزمان با عید سعید غدیرخم تونل البرز به عنوان بلندترین تونل خاورمیانه به طول 6.5 کیلومتر روز پنجشنبه با پیام تصویری حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پایان قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال به طور ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۷    
مرغ 100 هزار تومان می شود! این خبر هولناک یکی دو هفته پیش بود. اما هنوز مرغ به بالای 50 هزار تومان نرسیده و البته همان بساط یک سال و نیم پیش که صف مرغ دولتی تشکیل شد وجود دارد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۲    
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات مصوبه بسته حمایتی کمک به تامین مسکن زنان خانوار شش دهک درآمدی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۶    
اسامی داوران مسابقات هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۹    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز چهارشنبه (دیروز) در یک کارخانه در ایالت پنسیلوانیا نام باراک اوباما و دونالد ترامپ را قاطی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۱    
نویسندگان کتابی درباره ماه های آخر ریاست دونالد ترامپ نوشتند: عمران خان نخست وزیر پاکستان ترور (سردار سپهبد شهید حاج) قاسم سلیمانی به دستور رئیس جمهوری سابق آمریکا را بزرگترین اتفاقی توصیف کرد که وی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۹    
تنها داور بانوی کاروان ایران در المپیک ، با قضاوت های دقیق و بدون اشتباه خود توانسته است نظر سرداور مسابقات را جلب کند تا در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس روی میز المپیک به وی داوری سپرده شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۸    
موضوع راه اندازی سرای محله برای نخستین بار در سال 1388 از سوی شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۷    
شهروندان قدیمی محله علی آباد می دانند که سابقه شکل گیری این محله به بیش از 250 سال قبل مربوط می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۶    
شرکت کوبل دارو پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو، اولین محموله واکسن کرونا بخش خصوصی از شرکت آسترازنکا را ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۷    
با تصمیم کمیته انضباطی فیفا پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه تراکتور به دلیل عدم پرداخت مطالبات آنتونی استوکس بسته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۷    
آخرین اطلاعات دریافتی از 2301 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 7.5 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۶    
دو منبع آگاه فاش کردند که رئیس جمهور پیشین آمریکا تقریبا هر روز از دادستان کل موقت این کشور درخواست می کرده تا درباره تقلب در انتخابات 2020 تحقیق کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۹    
از قدیم گفتند در معاشرت با دیگران سعی کنید اغلب از جلمات خوب و کلامی که انرژی مثبت به دیگران می دهد استفاده کنید، چراکه خیر و برکت هر نیت و دعای خوب در واقع بازگشت همین دعای خیر در زندگی خودمان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
آنچه پیش رو دارید مجموعه ای از یادداشت های احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران است و حاصل تهران گردی های او و گروهی از همراهان او.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: قرار نبود واکسن بیاوریم، اما مجبور شدیم. در دنیا واکسن را به راحتی به کسی نمی دهند و حتی کشورهایی که دوست ما بودند، وقتی دیدند واکسیناسیون ما به 300 هزار دوز رسید ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۵    
محله اباذر از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه آیت الله کاشانی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و از غرب به بلوار اباذر می رسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در هیات عالی نظارت این نهاد خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۲    
سرای محله قنات کوثر به زودی به ساختمان جدید منتقل می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۷    
محمدباقر قالیباف در حساب کاربری اش در اینستاگرام توضیحاتی درباره طرح صیانت از فضای مجازی مجلس بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۶    
نماینده اهواز در مجلس، گفت: با دستوری که رئیس قوه قضائیه صادر کردند، بنا بر این شد که هر فرد بازداشتی که جرم خاصی مرتکب نشده و فقط به دلیل حضور در اعتراضات و حضور در تجمعات بازداشت شده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۲    
محمدباقر قالیباف در حساب کاربری اش در اینستاگرام توضیحاتی درباره طرح صیانت از فضای مجازی مجلس بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۰    
این روزها خرید و فروش خودروها چینی در بازار رونق زیادی گرفته است. خودروهایی که به گفته واردکنندگان به صورت CKD وارد می شوند و در ایران مونتاژ می شوند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۴    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از رشد 100 درصدی میزان مراجعه مبتلایان نسبت به 2 هفته قبل خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۲    
بوستان ها باید جایی برای حضور، تفریح و سرگرمی خانواده ها و بازی کودکان باشند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۶    
دکتر ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون گروه های جدید ازجمله معلمان، اساتید دانشگاه ها، زندانیان و بیماران دیابتی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۳    
صرافی باینانس به زودی محدودیت های گسترده ای برای کاربران احراز هویت نشده اعمال خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر به زودی بسته می شود، گفت: عمده واحدهای مسکن مهر در دولت تدبیر و امید احداث شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۲    
مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی در توییتی نوشت: 121 نماینده موافق طرح صیانت با چه استدلالی موافق اصل 85 شدنی این طرح بودند؟ اصلا شناختی از اعضای کمیسیون فرهنگی که قرار است طرح به این مهمی را بررسی کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۹    
طبق گفته آشنا، رییس پیشین مرکز بررسی های استراتژیک، متن 8 مصاحبه از مجموعه ⁧آنسوی دولت⁩ پس از ویراستاری نهایی برای انتشار عمومی آماده شده است
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۴    
تیم فوتبال پورتو در بازی دوستانه مقابل آ. اس رم به تساوی رضایت داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰    
بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، درباره آمادگی این رژیم برای حمله به جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۵    
یک روزنامه قطری نسبت به پیشنهادهای هافبک سابق استقلال و انتقال این بازیکن به سوپرلیگ ترکیه واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۱    
کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بارش باران شبانه در ارتفاعات استان تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۸    
یک روزنامه نگار مشهور ایتالیایی نسبت به انتقال مهاجم ایرانی زنیت به باشگاه رم ایتالیا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
واکسیناسیون معلمان صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر بهداشت به صورت نمادین آغاز شد. آغاز رسمی واکسیناسیون این گروه از شنبه 9 مرداد خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
هانیه رستمیان در مرحله دقت ماده تپانچه 25 متر بازی های المپیک 2020 در رده شانزدهم ایستاد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
فرزانه فصیحی دونده ایرانی و نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی در دهکده المپیک توکیو با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۰    
کنکور کارشناسی ارشد 1400 صبح امروز پنج شنبه در دومین روز با رقابت 305 هزار و 913 داوطلب در سراسر کشور آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۷    
در حالی که دولت رئیس جمهور منتخب ایران هنوز آغاز به کار نکرده است، گروهی از سناتورهای جمهوری خواه سنا با ارسال نامه ای به بایدن خواستار جلوگیری از ورود رئیسی و دیگر مقام های ایرانی به نشست سالانه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۶    
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از وزیر کشور خواست که جلوی ورود مردم به استان های شمالی را بگیرد و اجازه برگزاری هرگونه مراسم حتی در فضای باز را ندهد. چون وضعیت استان مازندران قرمز است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۷    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: وقتی رئیس دولت همه چیز را از جمله آب خوردن مردم را هم به برجام ربط می دهد طبیعی است که وضعیت آب خوزستان به اینجا برسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۱    
مصطفی میرسلیم از اعضای حزب موتلفه اسلامی بر این باور است که هر دولتی که منتقدان خود را تحقیر کند نه فقط از سرمایۀ بی بدیل مردم محروم می ماند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۰    
دختر قایقران ایران راهی مرحله فینالB بازی های المپیک توکیو شد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۰۸    
سالاد کیتو یک سالاد آسیایی است که به خاطر سس متفاوتش طعم خاصی دارد. مواد اولیه سالاد کیتو ساده و در دسترس است و یک وعده غذایی کامل محسوب می شود. در این مطلب با طرز تهیه این سالاد آشنا می شوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۶    
گابریل گارسیا مارکز، سال های آخر عمرش را با دمانس یا زوال عقل دست به گریبان بود. نویسنده ای که مهارتش به تصویر کشیدن خاطرات بود و زمان، با ابتلا به این بیماری ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۱    
اولین محموله واکسن کرونای وارداتی بخش خصوصی شامل 300 هزار دوز واکسن دیشب وارد کشورمان شد.
  • ۱