پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۳:۴۵Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 10 مرداد 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مرداد 1400 روزنامه همشهری 2 مرداد 1400 روزنامه همشهری 3 مرداد 1400 روزنامه همشهری 4 مرداد 1400 روزنامه همشهری 5 مرداد 1400 روزنامه همشهری 6 مرداد 1400 روزنامه همشهری 7 مرداد 1400 روزنامه همشهری 8 مرداد 1400 روزنامه همشهری 9 مرداد 1400 روزنامه همشهری 10 مرداد 1400 روزنامه همشهری 11 مرداد 1400 روزنامه همشهری 12 مرداد 1400 روزنامه همشهری 13 مرداد 1400 روزنامه همشهری 14 مرداد 1400 روزنامه همشهری 15 مرداد 1400 روزنامه همشهری 16 مرداد 1400 روزنامه همشهری 17 مرداد 1400 روزنامه همشهری 18 مرداد 1400 روزنامه همشهری 19 مرداد 1400 روزنامه همشهری 20 مرداد 1400 روزنامه همشهری 21 مرداد 1400 روزنامه همشهری 22 مرداد 1400 روزنامه همشهری 23 مرداد 1400 روزنامه همشهری 24 مرداد 1400 روزنامه همشهری 25 مرداد 1400 روزنامه همشهری 26 مرداد 1400 روزنامه همشهری 27 مرداد 1400 روزنامه همشهری 28 مرداد 1400 روزنامه همشهری 29 مرداد 1400 روزنامه همشهری 30 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۰    
برگ موز به عنوان بخشی از درخت موز، گیاهی است که عوارض جانبی کمی برای مصارف سنتی داشته و دارای مزایای دارویی فراوان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۶    
سویه مرگبار کرونا موسوم به دلتا که به اذعان متخصصان 50 تا 60 درصد نسبت به سویه های قبلی مسری تر است، با 15 نشانه اصلی بروز می کند و افراد با مشاهده آنها باید به سرعت روند درمان را آغاز کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۹    
فیلم کوتاه گربه ها در اولین حضور جهانی خود به بیست و پنجمین دوره جشنواره Flickers' Rhode Island International Film Festival آمریکا 2021 راه یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۸    
نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی قصه عشق پدرم ، ساخت این فیلم را ادای دین به دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی 8 ساله می داند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۸    
رویداد کنسرت های آنلاین در سال جاری با بودجه 400 میلیون تومانی برگزار شده و 40 گروه توانسته اند در این اجراها به صحنه بروند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۷    
فیلم کوتاه همقفس با کارگردانی بهزاد خداویسی تاکنون در 20 جشنواره بین المللی حضور داشته و حالا به یک جشنواره در پرتغال رفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۷    
اکنون مشاهده می کنیم که سبک زندگی ما عمدتاً مبتنی بر سبک زندگی غربی است؛ از ساختارهای اجتماعی گرفته تا ساختارهای علمی و برنامه های فرهنگی و همچنین عرصۀ سینما و تلویزیون و نیز خوراک و پوشاک.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش از تقاضای دو فیلم برای نمایش عمومی گفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۶    
مستند 2 قسمتی عملیات المپیک با نگاهی همه جانبه به مسئله تحریم ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی از سوی ایرانیان روی آنتن شبکه سه می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۱    
زندگی میان پرچم های جنگی به کارگردانی محسن اسلام زاده به اکران آنلاین رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۶    
معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: فرزندخواندگی در خراسان رضوی، یکی از موفق ترین فرایندهای اجتماعی در بهزیستی بوده و سالانه قریب به 500 فرزند به فرزندخواندگی داده می شوند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۸    
بارش شدید باران در آذربایجان شرقی موجب خسارتهای مالی وجانی به شهروندان استان در اغلب شهرهای استان شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۶    
وزارت بهداشت اعلام کرد تعداد مبتلایان کرونا در ایران از ابتدا تاکنون به 3 میلیون و 940 هزار و 708 نفر رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۹    
امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به 11 میلیون و 281 هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته 27 هزار تومان افزایش قیمت داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۱    
آژانس فضایی چین پایگاه داده آنلاین بخش دوم نمونه های جمع آوری از ماه توسط کاوشگر چانگ ای 5 را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
مطالعات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا ناشی از ذرات ریز کمتر از 2.5 میکرون یا PM 2.5 ممکن است منجر به سینوزیت مزمن شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۵    
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با اعلام ابطال انتخابات شوراها در 6 شهر استان تهران گفت که خرید و فروش رای در برخی شهرها و روستاهای استان تهران وجود داشته که ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۷    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از بلاتکلیفی 2249 خودرو وارداتی در گمرکات خبر داد و گفت که ارزش هر یک از این خودروها به طور متوسط حدود 30 هزار دلار است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۷    
اخیراً چند کیف از مواد مختلف عجیب و غریب مانند کاغذ بازیافت شده، چوب و سایر مواد ساخته شده است که ما در این گزارش برخی از آن ها را بررسی می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۰    
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران دربازدید از منطقه 8تهران ،پس از حضور در مزار 8شهید غواص گمنام دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدا طرح های عمرانی ،ترافیکی وخدمات شهری این منطقه بازدید کرد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۸    
پلیس راهور ناجا با صدور اطلاعیه ای درخصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که تنش بین یک شهروند در استان سیستان و بلوچستان با مأمور پلیس راه حین انجام وظیفه و اعمال قانون را نشان می داد، روشنگری کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۹    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ عبرت آیندگان بخش هایی از بیانات سال 1391 رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تجربه اعتماد به آمریکا را برای نخستین بار منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۱۹    
حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به طرح موسوم به صیانت از کاربران در فضای مجازی پرداخته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۱:۰۰    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام فوق العاده ویژه معلمان اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۰:۲۳    
براساس ادعای یک کتاب، پهن کردن لباس های شسته روی بند باعث شناسایی اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۱    
صبح دیروز رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در شهرستان پاکدشت استان تهران، ضمن بازدید از چند مدرسه جدید برکت در مناطق محروم این شهرستان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۹    
سویه ی دلتای کروناویروس بسیار واگیرتر از سویه اصلی کروناویروس است و به همین علت اکنون به سویه غالب کووید-19 در جهان بدل شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۴    
جمیله علم الهدی گفت: من فکر می کنم که دولت سیزدهم و رئیس جمهور هشتم موقعیت خیلی خوبی فراهم می کند چون به هرحال هم با شناخت خاصی که دارد و هم اینکه مبانی اسلامی که رئیس جمهور به دنبال آن است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۹    
توصیه می شود افراد مبتلا به کرونا یا در معرض آن سبزی ها و میوه جات تازه را زیاد مصرف کرده و از مصرف محصولات فرآوری شده اجتناب کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۸    
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که کشورمان در حال حاضر شرایط سختی را از نظر همه گیری ویروس دلتا کرونا تجربه می کند گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۱    
این کشتی متعلق به رژیم اسرائیل روز جمعه در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت و 2 نفر(یک نفر انگلیسی و یک نفر رومانیایی) کشته شدند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۸    
افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا دلتا در کشور باعث شده است مسئولان برخی بیمارستان ها که مدتی است با کمبود جا برای بستری کردن بیماران مواجه اند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۲    
حسین کنعانی زادگان امشب قرارداد رسمی خود را با الاهلی قطر امضا کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۷    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در بیانیه ای ایران را متهم به حمله به نفتکش اسرائیلی در ساحل عمان کرد و قول داد که پاسخی مناسب به این حمله در راه است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۶    
پژوهش های مقدماتی تشان می دهد که عفونت کروناویروس ممکن است به نقصان دائمی شناختی به خصوص در میان افراد سالمند منجر شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۵    
مطالعات نشان می دهد خوابیدن بیش از 6 تا 8 ساعت در روز می تواند برای سلامتی ما مشکل آفرین باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۲    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ عبرت آیندگان بخش هایی از بیانات سال 1391 رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تجربه اعتماد به آمریکا را برای نخستین بار منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۴    
منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران از آغاز رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز پنجشنبه 14 مرداد ماه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۲    
دولت مصوبه مربوط به طرح تولید و صادرات محصولات ایران خودرو در کشور سوریه را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان این که هر شرکتی که قصد واردات واکسن کرونا را دارد، باید مدارک خود را به سازمان غذا و دارو ارائه کند، گفت: ما جایی سراغ نداریم که از طریق فضای مجازی یا نامه یک سازمان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۷    
فرماندار شوش با اشاره به اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه گفت:کارگران نیشکر هفت تپه سه ماه است که حقوق نگرفته اند. قرار است کارفرما حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه را به زودی به آن ها پرداخت کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۳    
وزارت برق عراق در ادامه تلاش برای حل معضل برق این کشور به دنبال وارد کردن یکهزار و 460 مگاوات برق از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اردن است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
شهردار تهران با اشاره به ضرورت توجه به توسعه حوزه قلمرو عمومی گفت: این کار باعث می شود تا فضاهای ناایمن شهری به فضای امن برای استفاده زنان و خانواده تبدیل شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
وزیر نفت گفت: دلار پارس جنوبی را نساخت بلکه عشق مدیران برای سربلندی ایران و افتخار برای کشور بود که پارس جنوبی را افتتاح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه در سخنانی به اتهام زنی علیه ایران درباره کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۵    
شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون در ویدئویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، از ابتلای خود به بیماری کرونا برای بار سوم خبر داده و گفته که در داروخانه ها سرم تزریقی برای بیماران نیست و به سختی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۴    
خبر تلخ درگذشت هوادار نوجوان پرسپولیس، شیرینی جام قهرمانی را به کام باشگاه و هواداران تلخ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۶    
خواهر رهبر کره شمالی به سئول بابت رزمایش مشترک با واشنگتن هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۰    
شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون در ویدئویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، از ابتلای خود به بیماری کرونا برای بار سوم خبر داده و گفته که در داروخانه ها سرم تزریقی برای بیماران نیست و به سختی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۲    
نائب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: با افزایش حجم بیماران کرونایی، با کمبود شدید سرم تزریقی در داروخانه های شهری مواجه هستیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۵    
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در اواخر بازی با ژاپن در حلقه سایر بازیکنان حضور پیدا نکرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در 12 و 14 مردادماه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۶    
رضا فیاضی، بازیگر سابق تلویزیون که برای خاکسپاری برادرزاده خود به بهشت زهرا رفته، در این ویدئو از مردم خواهش می کند که مراقب سلامت و جان خود دربرابر کرونا باشند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۷    
رئیس کمیته ملی المپیک از عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان پس از حذف از المپیک توکیو دفاع کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۲    
ارزش هر یونیت صندوق دارا یکم که در زمان عرضه اولیه تا 30 هزار تومان افزایش یافته بود، در معاملات امروز به 11 هزار 500 تومان و تا نزدیکی نرخ زمان پذیره نویسی (10 هزار تومان) کاهش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۹    
محمدرضا داورزنی پس از حذف تیم ملی والیبال از المپیک توکیو از مردم ایران عذرخواهی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۹    
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوالی درباره اقدام دادگاه عالی کیفری بحرین علیه بانک مرکزی و چند بانک دیگر ایران و جریمه آنها به اتهام های واهی تصریح کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۸    
سرمربی روسی تیم ملی بعد از شکست برابر ژاپن گفت بازیکنانش هر چه در توان داشتند را انجام دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۴    
سقف پرداختی در قالب کارت اعتباری مرابحه به مشتریان بانک ها و مؤسسات اعتباری، از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۶    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در یک پست اینستاگرامی در پایان دولت دوازدهم از مردم خداحافظی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۴    
خدمات کناف سقف یکی از نام آشناترین سقف هایی به شمار می رود که شما چند بار نام آن را شنیده اید. در واقع این مدل در بین انواع آجری سقف کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
تشخیص اینکه در زمان استراحت و خواب در شب چگونه راحت تر باشید امری مهم است. ممکن است آنچه راحتی فردی را تأمین می کند با دیگری متفاوت باشد چرا که شاید کمردردهای شما نیاز به توجهی خاص داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۱    
تهیه کننده سریال وضعیت زرد گفت: سعی کردیم هم از لحاظ نوع کار، شوخی ها و راهبرد کار متفاوتی ارائه دهیم، به همین خاطر شوخی هایی در هیات، مسجد و نماز داریم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۴    
علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بدون عدول از تعهدات، توانستیم (کسک) مخزن دو منظوره نگهداری از سوخت های مصرف شده نیروگاه هسته ای را با تکیه بر دانش بومی در داخل کشور تولید کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۳    
تیم ملی والیبال ایران با 3 شکست و 2 پیروزی حذف زودهنگامی از المپیک توکیو داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۶    
استان های تهران با 14 نفر، خراسان رضوی با 5 نفر و اصفهان با 4 نفر بیشترین نماینده را در فهرست برترین های کنکور سراسری 1400 در پنج گروه آزمایشی دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۵    
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا در گفت وگو با همشهری: مشکل ما با 100 هزار و 200 هزار دُز حل نمی شود. بخش خصوصی باید قادر باشد 10 تا 20 میلیون دُز واکسن وارد کند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهایی را درباره دست داشتن ایران در هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی در سواحل دریای عمان مطرح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۷    
206 نگارخانه در چهار سال اخیر به جمع نگارخانه های کشور پیوست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۶    
ساجیناو گرانت، بازیگر سرخپوست فیلم هایی چون رنجر تنها و سریع ترین سرخپوست دنیا در 85 سالگی از دنیا رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۶    
کار فیلمبرداری چاقوها بیرون 2 در یونان دیروز به پایان رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۵    
فاکس نیشن از فیلم های کلینت ایستوود برای کمک در نبرد نمایش آنلاین فیلم ها بهره می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۱    
کهکشانی سه گانه در مرکز تصویری ثبت شده توسط تلسکوپ فضایی هابل قابل رویت است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۱    
یک گروه چندرشته ای از پژوهشگران در بررسی جدیدی، نوعی کلید مولکولی را کشف کرده اند که شاید بتواند به درمان چاقی کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۲    
سرمربی و مدیران پرسپولیس به همراه جام قهرمانی لیگ بیستم بر مزار حمید جاسمیان، مهرداد میناوند و علی انصاریان حاضر شده و شادی قهرمانی را به روح آنها هدیه کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند، گفت: بله ایشان واکسن زده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۰    
معاون مالی شهردار تهران گزارشی درباره وضعیت مالی شهرداری تهران و هزینه و درآمد طی 4 سال اخیر را ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 از روز سه شنبه 12 مرداد آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۲    
لوازم تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است این روایت تعمیرکاران خودرو است، آنها دلیل افزایش جنس تقلبی را درخواست مردم برای قطعات ارزانتر می دانند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۳    
نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۳    
رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون کرونا در تهران با مشارکت سازمان اورژانس گفت: روزانه 30 تا 40 هزار واکسن کرونا به شهروندان تهرانی تزریق می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۸    
گزارش هزینه های خرج شده و حمایت های سال 1399 تئاتر در حالی به صورت فشرده در پنجمین ماه سال 1400 و روزهای پایانی دولت اعلام شده که هر کدام از آن ها جای ارزیابی جداگانه و دقیق تر دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۶    
سه صنف کانون کارگردانان سینمای ایران، انجمن تهیه کننده - کارگردانان سینما و انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران در بیانیه مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی را محدودکننده اعلام کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
نام خسرو سینایی بیش از هر چیز با سینما گره خورده و اکثرا او را به عنوان فیلمساز مستندهایی برجسته یا فیلم هایی ماندگار مثل عروس آتش می شناسند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم: یکی از مشکلات رایج بیشتر مردم و به خصوص بانوان داشتن موهای زائد است که زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین پاکسازی پوست از موهای زائد یکی از پردغدغه ترین ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۴    
امیرحسین مدرس که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود، اکنون در خانه و از راه دور برنامه اجرا می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۴    
ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار که به تازگی دچار حادثه ای سنگین شده، فردا (دوشنبه 11 مرداد) تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ازجمله موضوعاتی که شورای شهر بعدی باید به صورت جدی به آن بپردازد، توسعه حمل و نقل عمومی و آسیب های اجتماعی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۷    
معاون اعتباری و سرپرست خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان گفت: پرونده شالیکاران آسیب دیده از بارش باران به صورت ضرب الاجل در دستور کار قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که در حوزه رمز ارزها اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کودکان اکبر مشهد گفت: در حال حاضر رنگ بندی مشهد از نظر وضعیت کرونا از سیاه هم سیاه تر شده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۰    
شناسنامه آزمون سراسری 1400 روی سامانه سازمان سنجش قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۰    
مربی پرسپولیس گفت: اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی شود که بگویند از کسی دلخوری دارم
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۸    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که دادگاهی در این کشور یک فرد ایرانی الاصل را به آن چه تلاش برای صادرات غیرقانونی لوازم آزمایشگاهی به ایران عنوان شده، متهم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۶    
اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی و تنوع زیستی پارک پردیسان رای مثبت داده و در ادامه جزئیات این طرح را به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره افزایش قیمت خودروهای ویژه تاکسیرانی، گفت: مدیران ایران خودرو قول داده بودند که قیمت خودروها حداکثر 3 میلیون تومان افزایش داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۳    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در اطلاعیه ای از شهروندان ایرانی خواست تا اطلاع ثانوی به این کشور سفر نکنند و همچنین آنهایی که ساکن هستند خاک این کشور را ترک کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۸    
با راهیابی کشتی گیر سنگین وزن کوبا به فینال میرزازاده به جدول رقابتهای المپیک بازگشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۲    
نفرات برتر هر یک از گروه های آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری کارشناسی 1400 روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.