پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 دی 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 دی 1400 روزنامه همشهری 2 دی 1400 روزنامه همشهری 3 دی 1400 روزنامه همشهری 4 دی 1400 روزنامه همشهری 5 دی 1400 روزنامه همشهری 6 دی 1400 روزنامه همشهری 7 دی 1400 روزنامه همشهری 8 دی 1400 روزنامه همشهری 9 دی 1400 روزنامه همشهری 10 دی 1400 روزنامه همشهری 11 دی 1400 روزنامه همشهری 12 دی 1400 روزنامه همشهری 13 دی 1400 روزنامه همشهری 14 دی 1400 روزنامه همشهری 15 دی 1400 روزنامه همشهری 16 دی 1400 روزنامه همشهری 17 دی 1400 روزنامه همشهری 18 دی 1400 روزنامه همشهری 19 دی 1400 روزنامه همشهری 20 دی 1400 روزنامه همشهری 21 دی 1400 روزنامه همشهری 22 دی 1400 روزنامه همشهری 23 دی 1400 روزنامه همشهری 24 دی 1400 روزنامه همشهری 25 دی 1400 روزنامه همشهری 26 دی 1400 روزنامه همشهری 27 دی 1400 روزنامه همشهری 28 دی 1400 روزنامه همشهری 29 دی 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۶:۵۵    
یک روزنامه صهیونیست در واکنش به رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) نوشت: این رزمایش و عملیات موشکی به دلایل گوناگون مهم است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۴    
شاید شما هم اطرافتان افرادی را دیده اید که زیاد مریض می شوند، زیاد بیمار شدن افراد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که نیاز به درمان دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل مایکرواستراتژی انتظار دارد که قیمت بیت کوین به 6 میلیون دلار برسد و خاطرنشان کرد که این بیت کوین غیرقابل توقف است و جایگزین طلا خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۹    
قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی 27 هزار و 401 تومان اعلام شد که قیمت آن برای چندمین روز متوالی ثابت مانده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲    
این روزها کلیشه افزایش جمعیت شهرهای جهان بارها و بارها به گوش همگان می رسد، با این حال، کمتر سخنی از کاهش تعداد ساکنان بعضی از نقاط دنیا و تبدیل شدن آن ها به متروکه به میان می آید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۲    
عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی گفت: در تاریخ پزشکی ایران و شاید جهان عمده پزشکان مرد بودند و مثال های زیادی هم در این باب داریم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
انتشار یک آگهی استخدام در یک سایت تبلیغات روسی بازدیدکنندگان را برانگیخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۹    
فرمانده انتظامی دهلران از جان باختن کودک 10 ساله بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۲    
دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه ورود مسافر از 12 کشور ممنوع است، درباره سایر کشورها توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۷    
بارسا از انتقال مسی پولی در نیاورد، اما برکات نام او همچنان برای این تیم ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
برای سومین روز متوالی به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس اردبیل در برخی مناطق استان تعطیل اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان را الزامی دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۹    
یک منبع با اشاره به مانع تراشی تیم مذاکره کننده فرانسه در وین گفت: پیش نویس وین در زمانی که فرانسوی ها نبودند پیشرفت داشت، اما به محض بازگشت آنها، کند شدن روند گفت وگوها محسوس بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۰    
مجتبی توانگر، نماینده مجلس در یک توییت نوشت: آقای فتاح! راه تامین مالی برای پروژه های بنیاد، فروش سهام شرکت های بورسی بنیاد مستضعفان در این وضعیت آشفته بورس نیست، کمی صبر کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۹    
در روزهای گذشته یک نشریه صهیونیستی به توان موشکی ایران در این رزمایش اشاره کرد. روزنامه صهیونیستی جروزالم پست درگزارشی نوشت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۷    
وزیر دفاع هند گفت: دهلی می خواهد موشک های با قابلیت حمل کلاهک اتمی تولید کند تا هیچ کشور دیگری جسارت نداشته باشد که به هند به چشم بد نگاه کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۷:۱۴    
دستیار وزیر امور خارجه اعلام کرد: شهادت می دهم که تیم حاضر مذاکره کننده حائز بیشترین ظرفیت، توانایی و حمایت ساختاری برای به نتیجه رساندن پرونده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۷:۰۴    
نتایج یک متاآنالیز نشان می دهد که مکمل های پروبیوتیک ممکن است عملکرد شناختی را در افراد دارای اختلال شناختی خفیف بهبود بخشند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۶:۳۰    
حتی سرسخت ترین ما نیز در طول زمستان ممکن است کمی احساس خستگی کنیم، بنابراین، اگر سطح انرژی شما نیاز به افزایش دارد، این ها برخی از توصیه های غذایی هستند که می تواند به شما کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۳    
روغن سویا دارای خواص بسیاری زیادی است که به رشد مجدد موی سر کمک می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۰    
متخصص طب کار و فلوشیپ پزشکی و اختلالات خواب گفت: برای اینکه خواب خوبی داشته باشیم باید بهداشت خواب را رعایت کنیم در غیر این صورت دچار اختلال در خواب خواهیم شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۷    
آب پز کردن ماکارونی و پاستا ساده ترین و قابل توضیح ترین تکنیک های آشپزی است؛ اما در این کار ساده ترفندی نهفته است که فکرش را هم نمی کردید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۵    
جبهه گسترده ائتلاف مخالفین اردوغان، در مورد معرفی نامزد مشترک به اجماع نظر نهایی نرسیده اند و کلیچدار اوغلو نیز تمایل ندارد یکی از دو شهردار استانبول یا آنکارا، به مصاف اردوغان بروند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به مبارزه ملت این کشور با امپریالیسم آمریکا، تأکید کرد که این کشور، روابط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و به زودی به تهران سفر خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۵    
بسیاری از کارشناسان خوشبین هستند که چه بسا سویه اومیکرون ویروس کرونا، آغازی بر پایان این همه گیری باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۹    
اگر بیشتر غذا می خورید یا فعالیت جسمی تان کم شده است، قابل انتظار است که وزنتان افزایش یابد، اما اگرظاهرا بدون هیچ تغییری در مصرف غذا یا ورزش وزنتان دارد زیاد می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۸    
زمستان فصل تنوع در پوشش ماست. زیبایی های این فصل با کت و دامن های کشمیر، جوراب شلواری پشمی، کلاه و شال گردن و چکمه های کوتاه و بلند دوچندان می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۳    
شیرینی های به نام ویروس و واکسن در ویترین یک کافه قنادی در شهر پراگ پایتخت جمهوری چک به نمایش درآمده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۳    
شاید پس از مورد سرقت قرار گرفتن خودروی خودتان احساس عصبانیت یا ناتوانی داشته باشید، اما این تصور که نمی توانستید کاری برای جلوگیری از آن انجام دهید آزاردهنده تر است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۲    
در چهل و هفتمین دوره برگزاری مسابقه عکس مطبوعاتی جهان(World Press Photo) در بخش تک عکس خبری در سال 2004 عکس عطا طاهرکناره با تصویری ماندگار اما تلخ از زلزله بم به مقام دوم رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
زنی در روز باکسینگ ( روز تعطیلی عمومی پس از کریسمس) در برلین پایتخت آلمان آب داغ را به درون هوای زیر صفر می پاشد تا یخ ببندد و به صورت برف به سوی زمین بازگردد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
پس از پایان بازی دوستانه روز گذشته تیم ملی هندبال کشورمان مقابل عراق، برخی بازیکنان به بیمارستان مراجعه کردند و احتمال ابتلای آن ها به کرونا شدت گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
روابط عمومی بانک سپه همزمان با ورود مدیرعامل این بانک به مشهد با برگزاری مراسمی از تمبر اختصاصی چهره وی رونمایی کرد!
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۶    
مربی پرسپولیس نسبت به شرایط این روزهای این تیم واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۲    
این روزها هشدارهایی در مورد وقوع یک فاجعه و ریزش کوه در جاده هراز مطرح است. ریزش کوه و پرتاب سنگ در این جاده موضوع جدیدی نیست و مدت هاست که خسارت های جانی و مالی به مردم وارد آورده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۱    
عضو شورای شهر تهران از بی توجهی دولت به مدیریت بحران شهر تهران در لایحه بودجه 1401 انتقاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
رونمایی از تمبر تصویر مدیرعامل یک بانک حاشیه هایی به دنبال داشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۰    
افزایش شدید قیمت ها سبب شده است سکانس هایی از فیلم ها و سریال هایی که به قیمت اشاره می کنند در فضای مجازی پربازدید شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۹    
امیر سرتیپ خلبان واحدی به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی با جمعی از کارکنان وظیفه ارامنه در ستاد نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۳    
فرانسه با انتشار سویه ی واگیر اُمیکرون روبرو است، برای نخستین بار از هنگام شروع پاندمی کرونا بیش از 100000 مورد عفونت کرونا در یک روز را گزارش کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۷    
سید مجید میراحمدی معاون جدید امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر شورای امنیت کشور شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۷    
هفته نامه ی دوچرخه اکرم الف خانی: از برگی که هنوز روی شاخه ی پاییز، سبز است می ترسم
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۳    
دادستان تهران با آزادی مشروط علیرضا گلی پور زندانی سیاسی- امنیتی موافقت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب از دیدار مقام معظم رهبری با روحانی خبر داد و گفت: آقای روحانی در گزارشی که از این دیدار به دوستانشان دادند بسیار از جلسه ای که با رهبری داشتند و صحبت هایی که رد و بدل شده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۱    
گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه این هفته به مدت سه روز به اجرا می گذارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۸    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و موثر بر قیمت ها، اظهار داشت: یک بار دیگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه ها تا استانداری ها تاکید موکد می کنم که باید با جدیت و به شکل موثری بر قیمت همه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۷    
ترکیب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 با انتخاب نمایندگان کمیسیون های تخصصی در کمیسیون تلفیق مشخص شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۱    
لوئیس سوارز در 7 بازی گذشته برای اتلتیکو مادرید هیچ گلی به ثمر نرسانده و این بدترین دوران او در تیم فعلی اش است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۶    
ستاره سابق پرسپولیس در لیگ امارات گلی زیبا و 3 امتیازی به ثمر رساند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۰    
چین روز یکشنبه بیشترین افزایش در موارد شیوع محلی کرونا در 21 ماه گذشته گزارش کرد و شمار عفونت ها در شهر شی آن در شمال غرب این کشور دو برابر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۹    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: مراکز درمانی حق دریافت وجه اضافه به بهانه قطعی سیستم یا موارد مشابه را ندارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران، به زودی با دستور شهردار آغاز خواهد شد. به این ترتیب 8 محله پایتخت زیر پوشش حمل ونقل ریلی شهری قرار می گیرند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۹    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: مجوز تزریق دُز سوم واکسن کرونا به افراد بالاتر از 18 سال در کشور صادر شده و شاهد استقبال گسترده شهروندان از اجرای واکسیناسیون هستیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: این کمیسیون طرح نظارت بر پروژه های شهری را اجرا خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۴    
رسانه ها از ابتلای فرزندان نخست وزیر و یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی به کرونا و به قرنطینه رفتن این دو مقام ارشد رژیم صهیونیستی خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲    
آمار مربوط به پرقدرت ترین زلزله های کشور را در این اینفوگرافیک مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۱    
دانشمندان اخیرا بخشی را در بدن کشف کردند که تا به حال توصیف نشده بود: یک لایه عمیق تر در عضله جونده یا ماضغه که فک پایینی را بلند می کند و برای عمل جویدن ضروری است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۸    
منابع محلی در پنجشیر اعلام کردند میان نیروهای طالبان و افراد وابسته به عبدالحمید خراسانی، فرمانده پلیس این ولایت درگیری مسلحانه رخ داده که در نتیجه آن یک جوان کشته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۷    
نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در مورد آنچه ترکش های بی امان حذف ارز 4200 تومانی بر پیکر محرومان خواند هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۵    
بر اساس داده های اپراتور شبکه آلمانی گازکید (Gascade)، خط لوله یامال - اروپا که معمولا گاز روسیه را به اروپای غربی می رساند، سوخت را برای ششمین روز متوالی به لهستان بازگرداند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۱    
در این گزارش قیمت انواع گوشت قرمز در بازار تهران و میادین میوه و تره بار مورد بررسی قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۱    
روز گذشته رییس اتحادیه بارفروشان مشهد از برگشت خوردن سیب زمینی های ایران از ترکمنستان خبر داد و گفت که این کشور واردات سیب زمینی ایران را به دلیل استفاده از سم چینی ممنوع کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: برای اسکان و تغذیه اضطراری هنگام بحران در پایتخت برنامه ریزی می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۲    
رویا نونهالی در سال 1341 در تهران بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۰    
ملکه الیزابت دوم در پیامی که به مناسبت کریسمس ضبط کرد از یک سنجاق سینه قدیمی استفاده کرده بود، نکته ای که از دید رسانه ها دور نماند و خاطرات چندین دهه زندگی او با همسر تازه درگذشته اش را یادآوری کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۳    
مذاکره کننده ارشد روسیه از سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه ایران قصد ندارد غنی سازی بالاتر از 60 درصد خلوص انجام دهد استقبال کرد و آن را پیام مثبت در آستانه دور جدید مذاکرات وین دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۶    
بابک حمیدیان در سال 1359 در تهران بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۴    
شوره سر بر اثر جدا شدن سلول های خارجی پوست سر به وجود می آید و با حمام رفتن منظم، استفاده از شامپوهای ضد شوره قابل کنترل است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۳    
شخصیت سال 1982 مجله تایم در واقع اصلا شخصیت و یا حتی جان دار نبود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که طی ماههای اخیر همراه با سایر مقامات این رژیم از وجود برنامه هایی برای توقف برنامه هسته ای ایران از راه های نظامی سخن رانده بود در چرخشی آشکار اعلام کرد که تل آویو به ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۰    
یک بررسی جدید نشان می دهد که رژیم های غذایی روزه داری متناوب دست کم در کوتاه مدت می توانند به کاهش وزن و سایر سودمندی های بهداشتی بینجامند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۸    
حضرت آیت الله مظاهری به پرسشی درباره بیت المال پاسخ گفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۷    
چه حس قشنگی... محوطه ورزشگاه بدر پر است از ویلچرهای اهدایی تزیین شده با روبان های سبز، سفید و قرمز. توانیابان نیازمندی که یکی از دلایل خانه نشینی شان نداشتن ویلچر بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۵    
رئیس پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به ضرورت توجه به شناسنامه ایمنی ساختمان ها گفت: برخی از قوانین مربوط به ایمنی ساختمان ها بسیار قدیمی است و با شهرسازی کنونی تناسبی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: دانش آموزان و معلمان باید کارت واکسیناسیون داشته باشند یا دو هفته یکبار تست کرونا بدهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۰    
اسنپ چت فیلتر AR لنز آواتار را معرفی کرد تا به کاربران نشان دهد که نسخه دیجیتالی چهره شما در متاورس چگونه خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۸    
باشگاه زنیت روسیه به خاطر درآمدزایی بیشتر می خواهد توافق ستاره ایرانی را با باشگاه لیون بهم بزند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۱    
آیت الله جوادی آملی تأکید کرد که باید حریم خود و دیگران را بشناسیم، نه کسی را به حریم خود راه بدهیم و نه وارد حریم دیگران شویم؛ در این صورت، ایران هراسی و اسلام هراسی دیگر هیچ جایگاهی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۱    
وقتی از زمین لرزه حرف می زنیم، درباره پدیده ای مهارناپذیر، غریب، بنیان کن و غیرمترقبه سخن می گوییم و هنگامی که از زلزله ای بزرگ در تهران صحبت می کنیم، بی شک با رخدادی بسیار پیچیده تر مواجهیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با صدور بخشنامه ای دستور اعمال مرخصی به مدت 10 روز برای محکومان مسیحی را صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۳    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قطعات یدکی مترو در چند سال گذشته خریداری نشده است و به همین دلیل در این شرایط بحرانی قرار داریم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به نیاز فوری برای ایمنی 3500 ساختمان در تهران گفت : قانون مربوط به ارتقاء ایمنی ساختمان ها باید تغییر کند و جامعیت داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۲    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی تصریح کرد: در حال حاضر حجم زیادی محصولات دخانی برند مارلبرو به کشور قاچاق می شود، بنابراین تولید مشترک یا واردات قانونی این برند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۱    
آژانس عکس گتی ایمجز در آستانه سال جدید میلادی بهترین عکس های رویداد های ورزشی خود را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۸    
سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی، بازی احتمالی با کرواسی و هدف ایران در جام جهانی صحبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۵    
نمایندگان مجلس موافقت کردند هرگونه سابقه ای جایگزین آزمون وکالت نباشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۰    
عضو ارشد طالبان گفت: اجازه نمی هیم هیچ فرد و گروهی با اقدامات تفرقه افکنانه، وحدت بین شیعه و سنی در افغانستان را به هم بزند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان اکبر مشهد گفت: پزشکان احتمال می دهند ویروسی که بیشتر کودکان درگیر آن هستند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۷    
پل و تونل یا بزرگراهی در میان نیست که در همان نگاه اول مات و مبهوت مان کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
یک مُهر سنگی با نقش جانوری کم نظیر مربوط به دوره ساسانیان در لایه نگاری های محوطه قِلاکتی گِل محله سُرخ رود مازندران کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳    
عربستان رسما تاکید کرد واردات درخت کریسمس به این کشور برای جشن سال نوی میلادی هنوز ممنوع است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۰    
مقامات طالبان افغانستان گفتند، زنان افغان که قصد هرگونه سفر فراتر از سقف مسافتی تعیین شده از سوی آنها را داشته باشند، ملزم هستند یک خویشاوند مرد نزدیکشان آنها را همراهی کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۸    
هما روستا در سال 1323 در تهران بدنیا آمد. حمید سمندریان همسر او بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۵    
فرشاد شیرزادی - روزنامه نگار : خداحافظ یزدان و دیوان خشم نام نخستین مجموعه شعرهای اوست. حدود دو دهه در صفحات فرهنگی روزنامه ایران قلم به دست گرفت و با هر طیف و هر نحله ای از ادبیات و هنر کشور مصاحبه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۵    
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شدند، بیمه ای محاسبه می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۵    
از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز 5 دی ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و 857 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که 316 نفر از آنها بستری شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از توقف فعالیت 181 واحد آلاینده در جریان پایش های شبانه استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میانگین سنی جمعیت کشور در 45 سال گذشته حدود 10 سال افزایش یافته و به اصطلاح پیرتر شده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۲    
فیلم سینمایی فصل قاصدک ساخته مریم پیربند در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم جیپور به نمایش در می آید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۰    
لحظه برخورد 2 قطار مترو تهران در خط 5 (کرج) را ببینید.