پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۱۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 11 دی 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 دی 1400 روزنامه همشهری 2 دی 1400 روزنامه همشهری 3 دی 1400 روزنامه همشهری 4 دی 1400 روزنامه همشهری 5 دی 1400 روزنامه همشهری 6 دی 1400 روزنامه همشهری 7 دی 1400 روزنامه همشهری 8 دی 1400 روزنامه همشهری 9 دی 1400 روزنامه همشهری 10 دی 1400 روزنامه همشهری 11 دی 1400 روزنامه همشهری 12 دی 1400 روزنامه همشهری 13 دی 1400 روزنامه همشهری 14 دی 1400 روزنامه همشهری 15 دی 1400 روزنامه همشهری 16 دی 1400 روزنامه همشهری 17 دی 1400 روزنامه همشهری 18 دی 1400 روزنامه همشهری 19 دی 1400 روزنامه همشهری 20 دی 1400 روزنامه همشهری 21 دی 1400 روزنامه همشهری 22 دی 1400 روزنامه همشهری 23 دی 1400 روزنامه همشهری 24 دی 1400 روزنامه همشهری 25 دی 1400 روزنامه همشهری 26 دی 1400 روزنامه همشهری 27 دی 1400 روزنامه همشهری 28 دی 1400 روزنامه همشهری 29 دی 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۵    
زن و شوهری را می توانیم بالغ و سالم معرفی کنیم که راه های مقابله با مشکلات و حل اختلافات را بلد باشند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۸    
عکس ها و ویدئوهای واتس اپ فضای ذخیره سازی زیادی را در گوشی هوشمند شما مصرف می کنند که در این مطلب نحوه مدیریت آن ها آموزش داده شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۹    
محققان بریتانیایی ها رتبه بندی شهرهای اروپایی را بر اساس سطح آلودگی صوتی منتشر کردند که بر اساس آن، پاریس و پس از آن لندن و رم به عنوان پر سر و صداترین شهرهای اروپا طبقه بندی شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۸    
دیوید ایگناتیوس، احتمالات جدی و شوخی برای سال جدید میلادی مطرح کرده و در پایان، پیش بینی های مورد نظر خود را نیز بیان کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۵    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت مجموع موارد تایید شده امیکرون در کشور تا 11 دی ماه را 159 مورد اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۷    
دلالان سودجو، خودروی دیگنیتی آپشن دار جدید بهمن موتور را در قالب دیگنیتی پرو و یا پلاس آگهی کرده و برخلاف شرکت که هیچ افزایش قیمتی در عرضه این محصول نداشته خودرو را با قیمت بیشتری به مشتریان به فروش ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، برنامه های متنوع میدانی و مجازی توسط فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
کارگاه خوشنویسی ارادت قلم به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روز یکشنبه 12دی ماه ساعت 11 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۷    
فردی با اسلحه گرم به مطب یک پزشک در خیابان امام ایذه در استان خوزستان حمله ور شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
در این گزارش از وسایلی خواهیم گفت که نمی دانستید تاریخ انقضا دارند و به مرور تأثیر خود را از دست می دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۸    
تصاویر شگفت انگیزی از تنوع زیستی کم نظیر در منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک در حوزه جغرافیایی رودبار توسط سامانه نظارتی 24 ساعته محیط زیست گیلان به ثبت رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از 100میلیون عدد انواع داروهای احتکار شده به ارزش 65 میلیارد ریال خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
عرفان بیات از ماموران انتظامی زنجان در درگیری با قاچاقچیان در شهر ماهنشان به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۳    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: محدودیت ها برای شرایط فعلی است، اگر تعداد مبتلایان و فوتی های اُمیکرون افزایش یابد، باید تغییراتی در محدودیت ها ایجاد کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی توییتری نوشت: بذر تلاش های 4ماه گذشته یک یک درحال به بار نشستن است و در روزهای آینده ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۲    
کاهش وزن بزرگ ترین آرزوی افرادی است که از افزایش وزن رنج می برند پس برای رسیدن به این آرزو باید عادت های اشتباه را کنار گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۱    
هادی انباردار، تهیه کننده فیلم سینمایی ماهی و برکه اعلام کرد فعلا برنامه ای برای اکران این اثر وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۹    
تلگرافی برای شاه روایتی برساخته از زندگی علاءالدین میرمحمدصادقی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب خواهد شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۸    
بهمن فرمان آرا، تهیه کننده و کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینمای ایران در یکی از روزهای پایانی فیلمبرداری فیلم سینمایی پیرپسر در لوکیشن این فیلم حاضر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۷    
فیلم سینمایی بیرو روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۱    
مجله فارن پالسی در گزارشی تحت عنوان "10 درگیری احتمالی در سال 2022" به تعدادی از نقاط درگیری که احتمالا شاهد جنگ های منطقه ای و درگیری ها باشند، اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۶:۰۰    
کارشناس هواشناسی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی جدید شدت بارش در نیمه جنوبی کشور افزایش می یابد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۳:۴۴    
مراقبت از خود و به ویژه مراقبت از سلامت روان امری مهم در طول زندگی هر فرد محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۹    
استاد فلسفه دانشگاه تهران گفت: شما ببینید چگونه این بچه محروم، از یک روستای محروم چنین جایگاه و عزتی در جهان پیدا می کند؛ این معجزه انقلاب است. خود سردار سلیمانی نشان می دهد انقلاب مردمی یعنی چه.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۱:۰۳    
عبارت توافق موقت از وقتی وارد ادبیات مذاکرات ایران و 1+5 شد که 3 آذر 92 توافق موقت ژنو صورت گرفت. ابتکار توافق موقت می تواند یک راهکار تلقی شود؛ اما نه توافق موقت با رژیم بی تعهدی چون آمریکا.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۲    
نیاز جامعه جهانی به تولید انبوه و ماندگاری طولانی محصولات کشاورزی استفاده از سم، آفت کش و کود را غیرممکن کرده و رعایت استانداردهای مدون را به ضرورتی غیرقابل انکار تبدیل کرده اما با استفاده از برچسب ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۰:۱۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (شنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۲    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش های سنگین تا دوشنبه در 13 استان نسبت به آب گرفتگی، سیلاب و طغیان رودخانه ها هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۸    
نخست وزیر پیشین عراق ضمن شرح جزئیات شب ترور حاج قاسم سلیمانی، گفت که وی، نماد مقدسی برای مسائل بزرگ است که راهش، همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۸    
با حکم شهردار تهران سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۶    
پژوهشگران می گویند تزریق دو دوز واکسن کرونای چینی سینوواک حتی پس از تزریق دوز یادآور با واکسن فایزر/بیونتک پاسخ ایمنی ضعیف تری در برابر سویه اُمیکرن در مقایسه با سویه های دیگر ایجاد می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۷    
اگر در رستورانی ماهی سرخو سفارش دهید، احتمالا انتظار دارید که برای تان سرخو سرو شود، اما گزارش های متعدد در دهه گذشته نشان می دهد که احتمال زیادی وجود دارد که ماهی کم ارزش تری پیش روی شما گذاشته شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۸    
پهپادها و آتش بازی آسمان لندن را بر فراز کالج جنگی نیروی دریایی در شب سال نوی 2022 روشن کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت:هر کیلو بز 20 تا 25 هزار تومان و دام مولد زنده 30 تا 35 هزار تومان از دامدار خریداری می شود که باید این محصولات به ترتیب در بازار 50 تا 60 هزار تومان و 80 تا ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۲    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از افزایش موارد مشکوک به اومیکرون در کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۹    
آتش بازی در برج خلیفه دبی، بلندترین ساختمان جهان با ارتفاع 828 متر، در جریان جشن شب سال نوی میلادی 2022 در دبی در جریان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۶    
جنجال رشید مظاهری در تمرین استقلال به محکومیت او در کمیته انضباطی باشگاه منجرشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۲    
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه برضرورت اختصاص دو دستگاه اتوبوس برای شب خوابی افراد بی سرپناه اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۱    
هر لیر ترکیه در بازار تهران با کاهش قیمت 70 تومانی در نخستین روز هفته به قیمت 2 هزار و 210 تومان رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۲۲    
هفته نامه ی دوچرخه: بازی رومیزی مهمان های ناخوانده از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان پیوست فرهنگی کتابی با همین نام، طراحی شده و در مرحله پیش تولید قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۲    
بعد از ابلاغ بخشنامه ای در افغانستان مبنی بر ممنوعیت پخش موسیقی در خودروها و سوار کردن زنان بد حجاب، نیروهای طالبان اقدام به ایست و بازرسی برای اجرای این بخشنامه می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۲    
کانال نور نیوز به برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۱    
هفته نامه یدوچرخه: شورای کتاب کودک فراخوان شرکت در بخش ترویج خواندن جایزه ی آلما یا جایزه ی یادبود آسترید لیندگرن را خطاب به مروجان کتاب و کتاب خوانی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۹    
ایجاد ارتباطی قوی با کودکتان و حفظ این ارتباط باعث می شود او در هنگام نیاز به شما روی بیاورد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۳    
یک امدادگر عکسی هولناک از تازه ترین ماموریت خود منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۲    
هفته نامه ی دوچرخه محمدحسن حسینی: به گنجشک ها گفته ام/ اگر آمدند و نبودم/ درختان سبز حیاط/ همه، مال آن ها
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۱    
هفته نامه ی دوچرخه رفیع افتخار: چشمانم گشوده می شود. خورشید اشعه ی زرینش را از میان پنجره به صورتم می تاباند. پلک می زنم. چند لحظه ای فرصت لازم دارم تا کاملاً هوشیار شوم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۰    
هفته نامه ی دوچرخه یاسمن رضائیان: وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ و هم چون کسانی نباشید که خدا را فراموش کردند و خدا نیز آن ها را به خودفراموشی گرفتار کرد (بخشی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۳    
سویه جدید کرونا به نام امیکرون به سرعت در قاره اروپا در حال گسترش است و باردیگر جهان ورزش را با چالشی جدید رو برو کرده است
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۹    
مربی تیم ملوان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۶    
اداره ملی فضایی چین (CNSA) عکس های جدیدی از پروژه تیان وِن 1 مریخ منتشر کرده که شامل دو سلفی تماشایی نیز می شود. عکس های سلفی که مدارگرد در حال چرخش به دور سیاره مریخ از خودش گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هیچ دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دادگستری برای تخریب مغازه منتسب به توانخواه مراغه ای صادر نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۲    
یک مرد ناشناس با پرتاب بلوک های سیمانی به سمت مردم موجب کشته و زخمی شدن چند نفر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
دو بررسی آزمایشگاهی جدید نشان داده اند که چرا سویه اُمیکرون کرونا نسبت به سایر سویه ها کرونا بیماری با شدت کمتری در انسان ها ایجاد می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۰    
مراسم یادبود فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در در مسجد دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۶    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از هلاکت غلام شه بخش و 5 شرور مسلح دیگر در درگیری با رزمندگان این قرارگاه در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد .
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۵    
لیگ برتر انگلیس در اولین روز سال جدید شاهد نبرد منچستر سیتی و آرسنال بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۲    
پهپاد فطرس بزرگترین هواپیمای بدون سرنشین ایران است که در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ساخته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با تغییرات ناچیز همراه است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۴    
خبرنگار معروف صداوسیما و بخش خبری بیست و سی که مدتی به کما رفته بود از بهبود حال خود خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تک نرخی شدن ارز که در لایحه بودجه سال آینده نیز آمده است به بهبود توسعه صادرات کمک می کند و ایران کانون و قطب (هاب) تجاری منطقه می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۲    
بزرگ ترین رمزارز جهان، بازار دسامبر را با افت 19 درصدی به پایان رساند که بزرگترین ضرر ماهانه آن از ماه مه است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۲    
همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) و با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر 250 شهید گمنام در 24 شهر در سراسر کشور تشییع خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر سه روز اعضای کمیسیون متبوعش به جزائر سه گانه خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۶    
ما معمولا از فلفل سیاه به عنوان چاشنی تند در غذاها استفاده می کنیم. طعم تند فلفل سیاه آن را به یک جزء جدا نشدنی از سبزی جات و همچنین غذاهای لذیذ غیر گیاهی تبدیل می کند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۷    
جدیدترین قیمت مرغ در بازار اعلام شد که بر این اساس قیمت 700 گرم فیله مرغ 51 هزار تومان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که شخصیت شهید سلیمانی در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس جوانه زد و رشد کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۲    
رادیو ملی امریکا (ان.پ.آر) دقایقی پیش اعلام کرد نشانه هایی از پیشرفت مذاکرات وین به سمت توافق دیده می شود و برای نخستین بار، مذاکره کنندگان اروپایی از پیشرفت در روند این مذاکرات، گزارش داده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۹    
نگار جواهریان در سال 1361 در تهران بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۵    
مالک تراکتور می گوید آماده است تا این باشگاه را خیلی سریع واگذار کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۱    
سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی در وزارت خارجه گفت: امروز ما به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم مقابل دشمن خود قلدری کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۰    
هر سال گوگل فهرستی از افراد و اخبار بیشترین جست وجو را داشته اند، منتشر می کند. اگر شفاف باشیم آنچه می خوانید چیزهایی نیستند که بیشترین جست وجو را داشته اند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۹    
مراسم قرعه کشی پیش فروش هفت محصول ایران خودرو امروز (شنبه، 11 دی ماه) با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد و برندگان این دوره از پیش فروش مشخص شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۴    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به سود 100 درصدی دلالان خودرو از اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودرو گفت: با وجود افزایش 18 درصدی قیمت کارخانه ای خودرو ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۰    
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گردهمایی بزرگ دختران حاج قاسم در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۷    
متهم اسید پاشی پارک شهریار اعتراف کرده است که مدتی در کمپ اعتیاد بود و شیشه مصرف می کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۷    
بر اساس آمار شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در آذر ماه 1400 نواحی مختلف ایران شاهد بیش از 700 زمین لرزه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۶    
پویش همسایه سپاس به ایستگاه سیزدهم خود رسید؛ به این ترتیب از همسایگان و مالکان املاک پیرامونی ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 مترو که مشکلات و مزاحمت های ناشی از عملیات عمرانی این ایستگاه مهم را سال ها ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۴    
علی سلاجقه، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با همشهری: صنعت را نمی توانیم تعطیل کنیم، ولی مکلفیم با ارزیابی ها گزینه ای را انتخاب کنیم که کمترین خسارت را داشته باشد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک مورد سویه اُمیکرون در شهرستان بروجن شناسایی شده است، گفت: با ورود سویه جدید به استان باید نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشدید شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۳    
پرسپولیس روز دوشنبه در تهران میزبان تراکتور سازی تبریز است که در بازی های اخیرش نتایج نا امید کننده ای را بدست آورده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۰    
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در پیامی توییتری یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۷    
رئیس جمهوری ترکیه از مردم کشورش خواست تا دارایی های خود را به جای ارزهای خارجی به لیر ترکیه ذخیره کنند و مدعی شد که نوسانات اخیر در ارزش پول این کشور تقریبا تحت کنترل قرار گرفته است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۳    
رئیسی با تاکید بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی، گفت: تا تکمیل زیرساخت ها در برخی شهرها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از اجتماع و ازدحام جمعیت و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۲    
وزارت دارایی چین در وب سایت خود اعلام کرد چین یارانه خودروهای انرژی نو (NEV) مانند خودروهای برقی را در سال 2022 تا 30 درصد کاهش می دهد و در پایان سال به طور کلی آنها را قطع خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۰    
یک اندیشکده صهیونیستی نوشت، ونزوئلا با پهپادهای ساخت ایران تهدیدی آشکار علیه ایالات متحده به حساب می آید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۸    
دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر غلطی از دشمنان کشور عزیزمان ایران سر بزند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ظرف 48 ساعت تمام منافع دشمنان در منطقه را با خاک یکسان خواهند کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۴    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون در مرحله ای از خودباوری هستیم که باید برای صادرات واکسن های تولید شده در داخل کشور برنامه ریزی کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۹    
فرشاد شیرزادی، روزنامه نگار - جمال میرصادقی، از مسن ترین نویسندگان ادبیات داستانی ایران است که با گذشت سالیان هنوز دلمشغول نوشتن، پژوهش و خواندن است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
بیماری های سخت و مزمن وقتی به جان فردی می افتد، می تواند روال زندگی را برهم بزند و بیمار را با دغدغه های جدیدی روبه رو کند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۰    
دروازه بان پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود نسبت به دفاع جانانه سیدجلال حسینی در بازی با سپاهان واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات کشور گفت: کوهنوردان در این هفته به کوهنوردی نروند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷    
استاندار بوشهر گفت: آموزش حضوری در مدارس در روزهای یک شنبه و دوشنبه در سراسر استان تعطیل است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۴    
پیدا کردن یک شغل مناسب، با توجه به تخصصی که داریم ممکن است سخت باشد. احتمالاً شما هم که در حال مطالعه ی این مقاله هستید، علاقه به استخدام در یک شرکت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۸    
مجسمه سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو برای تجلیل از وی ساخته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۹    
شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیشتر از ربع قرن تجربه در زمینه تولید و ارائه دستگاه های نظافت صنعتی و خانگی و همچنین پشتیبانی این دستگاه ها ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۷    
یکی از نشریه های فرانسوی از موافقت باشگاه زنیت با پیشنهاد جدید لیون خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۶    
زمان مسابقه سوپرجام فصل 1400-1399 اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۶    
با توجه به افزایش روز افزون قیمت وسایل نقلیه موتوری، قیمت قطعات و هزینه تعمیرات، هزینه بروز حوادث رانندگی می تواند هنگفت باشد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۳    
پس از عدم توجه به هشدار سازمان بازرسی مبنی بر پایش روند تجاری سازی و تکمیل خودروهای ناقص به وزارت صمت و خودروسازان ...