سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 دی 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 دی 1400 روزنامه همشهری 2 دی 1400 روزنامه همشهری 3 دی 1400 روزنامه همشهری 4 دی 1400 روزنامه همشهری 5 دی 1400 روزنامه همشهری 6 دی 1400 روزنامه همشهری 7 دی 1400 روزنامه همشهری 8 دی 1400 روزنامه همشهری 9 دی 1400 روزنامه همشهری 10 دی 1400 روزنامه همشهری 11 دی 1400 روزنامه همشهری 12 دی 1400 روزنامه همشهری 13 دی 1400 روزنامه همشهری 14 دی 1400 روزنامه همشهری 15 دی 1400 روزنامه همشهری 16 دی 1400 روزنامه همشهری 17 دی 1400 روزنامه همشهری 18 دی 1400 روزنامه همشهری 19 دی 1400 روزنامه همشهری 20 دی 1400 روزنامه همشهری 21 دی 1400 روزنامه همشهری 22 دی 1400 روزنامه همشهری 23 دی 1400 روزنامه همشهری 24 دی 1400 روزنامه همشهری 25 دی 1400 روزنامه همشهری 26 دی 1400 روزنامه همشهری 27 دی 1400 روزنامه همشهری 28 دی 1400 روزنامه همشهری 29 دی 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف بررسی فضا و امکان سنجی راه اندازی فعالیت های استارتاپی در کارخانه سیمان ری، از این مجموعه بازدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی در اولویت برنامه های چهار سال آینده منطقه 11قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۰۱:۰۴    
گلودرد یکی از علائم شایع بیماری ها در زمستان است که بعضی از دمنوش های گیاهی تاثیر خوبی در تسکین این درد دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۴    
سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره نگرانی خانواده ها از شیوع امیکرون و اظهار نظرهای برخی از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر غیرحضوری شدن مدارس توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۵    
سومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۱    
روزنامه جمهوری اسلامی از تشکیل یک واحد عجیب و خطرناک در ارتش طالبان افغانستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۳    
دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۶    
طی روزهای اخیر، حضور یک شیر در خیابان های منطقه صباحیه کویت باعث وحشت در میان مردم منطقه شده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۳    
آیت الله العظمی جوادی آملی در پایان یکی از جلسات درس خارج فقه خود خاطره ای از آخرین دیدار با سردار قاسم سلیمانی را بیان می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۷    
مایک پمپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس وزیر خارجه این کشور بود، در یک مصاحبه تازه خواستار حفاظت خودش و دونالد ترامپ در برابر تهدیدات ایران شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۴    
کارگردان حکم رشد اعلام کرد این سریال به اواسط کار خود رسیده و رضا یزدانی هم برای آن آواز می خواند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۵    
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، فرهنگسرای اندیشه با همکاری گروه ادبیات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،شهرداری منطقه 7 و ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری(ره) حوزه 178 صالحین ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۹    
استاندار فارس با اعلام اینکه 150 خانه در شهر بیرم غیر قابل سکونت شد، گفت: تسهیلات و کمک های بلاعوض به سیل زدگان بیرم پرداخت می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۸    
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، به آن دسته از سازندگانی که قصد ساخت واحدهای مسکونی بر روی زمین های خود داشته باشند، تسهیلات ویژه از سوی شبکه بانکی پرداخت می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۸    
روزنامه جمهوری اسلامی اطلاعاتی درباره عامل اصلی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به نقل از یک روزنامه نگار عراقی منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۶    
گروه صنعتی ایران خودرو امروز سه شنبه 14 دی عرضه فوق العاده سه محصول خود را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه آغاز کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۶    
رئیس جمعیت هلال احمر، در پی بارش های سیل آسا، 4 نماینده خود را به استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس اعزام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۰    
بررسی قیمت ها در بازار مسکن تهران از نرخ های نجومی قیمت پنت هاوس های تهران در بازار حکایت دارد؛ به طوری که یک پنت هاوس 270 متری در منطقه نیاوران بیش از 50 میلیارد تومان قیمت خورده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: سازمان مالیاتی به دلایلی نمی تواند از اطلاعاتی که سامانه املاک و اسکان احصاء کرده استفاده و خانه های خالی واقعی را شناسایی کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۱    
آفتاب یزد نوشت: آینده سیاسی روحانی در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ او به مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت نشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۷:۵۲    
مشرق تصویری منتشر کرده که از آن به عنوان آخرین تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی ساعاتی قبل از شهادت یاد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۵    
رشیدی کوچی نماینده مجلس گفت: اینکه خروجی کار ما را روس ها گزارش می دهند چندان درست و دقیق نیست. البته شاید سیاست روس ها بر این اساس باشد اما قطعا موضعی که ما داریم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۴    
اولین جلسه رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری و اعضای شورای شهر لواسان صبح دیروز در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۱    
روزنامه ایران به شدت از حزب خانه کاگر به خاطر انتشار یک بیانیه انتقاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۲    
دادستان شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه تعداد بازداشتی هایی شهرداری به 14 نفر رسیده است، گفت: رسیدگی به تخلفات شهرداری رباط کریم ادامه دارد و در هفته های آینده خبرهای بیشتری از بازداشتی های جدید ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۶:۲۲    
مراقبت از بدن با افزایش سن باید دقیق تر و کنترل شده تر باشد، اگر بالای 40 سال سن دارید، انجام برخی کارها را فراموش نکنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۶    
اظهارات حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون که تاکید کرده هنوز هم می توان با یک میلیون تومان شغل ایجاد کرد! واکنش یک روزنامه را برانگیخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۵:۵۹    
گودرزی گفت: از بعدازظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور، بارش پراکنده برف و باران در مناطق شمال غرب و غرب آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۵:۵۱    
اگر به دنبال راهی برای داشتن پوستی صاف، بدون جوش و لک هستید یا می خواهید علائم اولیه پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهید یک رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات فصلی می تواند به زیبایی پوست ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۶    
روز گذشته سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن از توقیف یک کشتی اماراتی در مقابل بندر الحدیده خبر داد که وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در سخنانی اظهار کرد که کشتی اماراتی توقیف شده حامل تجهیزات و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۱:۲۸    
در پخش زنده مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از رسانه ملی، پلاکاردی حاوی درخواست محاکمه روحانی، لاریجانی و ظریف پخش شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
آب پز کردن ماکارونی ساده ترین تکنیک آشپزی است؛ اما در این کار ساده نیز ترفندی نهفته است که فکرش را هم نمی کردید. در ادامه به از اشتباه رایجی می گوییم که همه مان هنگام پخت ماکارونی مرتکب می شویم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۵    
تورم سالانه در ترکیه ماه گذشته با رسیدن به رقم 36.1 درصد به بالاترین رقم در دوران حکومت حدودا 20 ساله رجب طیب اردوغان رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۷    
گروهی از شیرهای ماده به یک فیل حمله کردند. در فیلم زیر، لحظه محاصره فیل، توسط شیرها را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۱    
4 ژانویه روز جهانی یکی از غذاهای مورد علاقه مردم جهان، یعنی اسپاگتی، است که درواقع ارزش و محبوبیتش بیش از آن است که فقط یک روز به نامش باشد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ در آرزوی شفاعت را منتشر کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۹    
دادستان کل نیویورک ایوانکا ترامپ و دونالد ترامپ جونیور را به عنوان بخشی از تحقیقات مدنی در مورد فعالیت های تجاری رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده و شرکتی به همین نام احضار کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۱    
شکایتی از سوی باشگاه فولاد علیه دو بازیکن این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۶    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با انتشار یک توییت درباره تزریق واکسن توسط وزیر بهداشت اطلاع رسانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۴    
ریل باس گرمسار- تهران بعد از خروجی ایستگاه راه اهن گرمسار دچار آتش سوزی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
الاهلی با تنها گل مهدی قائدی موفق به صعود در جام حذفی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۹    
صحنه ای از برداشت آناناس در مزرعه را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۴    
صورت یک عروس مسلمان بلغاری در جریان مراسم عروسی اش در دهکده دورافتاده کوهستانی ریبونوو در کوه های رودوپ بلغارستان آرایش می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۲    
هفته نامه ی دوچرخه: این باران ها عجیب دل سنگ اند
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۹    
یک شیر دریایی نر در اکواریوم بهشت دریایی هاکه جیما در شهر یوکوهامای ژاپن به مناسبت سال ببر کلمه ببر را با حروف چینی می نویسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۳    
هفته نامه ی دوچرخه علی مولوی: متأسفانه هنوز درگیر مبارزه با کرونا هستیم و اومیکرون هم که از راه رسیده! پس هم چنان ناچاریم در این روزهای سرد زمستانی در خانه بمانیم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۲    
هفته نامه ی دوچرخه: این روزها و پس از تعطیلات سال نو میلادی، با شیوع دوباره ی کرونا، دولت های اروپایی برای بازگشایی مدارس هم چنان سردرگم هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۲    
هفته نامه ی دوچرخه: زهرا مغانی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران و پاسور باشگاه پیکان با قراردادی رسمی به تیم پورتو پرتغال پیوست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۸    
مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی امروزدوشنبه 13 دی با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۵    
پرسپولیس با پیروزی مقابل تراکتور همچنان در تعقیب استقلال در صدر جدول است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۹    
گروه صنعتی ایران خودرو در فروش این هفته خود، سه محصول راناپلاس با سقف شیشه ای، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۳    
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۲    
عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما گفت: محمدحسین صفار هرندی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۲    
این گزارشی است از حال و هوای قنات ملک ؛ روستایی در دل یک صحرای دورافتاده که زادگاه سردار سلیمانی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سال آینده ارز 2 نرخی در بازار وجود نخواهد داشت، یارانه ای که از دو نرخی کردن ارز پرداخت می شد، در سفره مردم قرار نگرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۲    
چه می شود اگر بتوانیم مواد خوراکی مغذی به معنای واقعی کلمه را از هوای رقیق تولید کنیم؟
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۲    
با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خانه هستند، ترجیح می دهند تا یک آپارتمان وام دار انتخاب کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۰    
هیثم الغیص، نماینده پیشین کویت در هیئت عامل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به عنوان بیست و چهارمین دبیرکل این سازمان انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۰    
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: از هفته های آتی شاهد شیوع اومیکرون در کشور خواهیم بود و احتمالا آمار بستری ها بالا خواهد رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۶    
یک بررسی جدید نشان می دهد چطور خوردن گوشت قرمز می تواند از طریق زنجیره ای حوادث که در روده ها رخ می دهد، خطر بیماری قلبی را بالا ببرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۵    
معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران خواستار پیشبرد هوشمند و هدفمند برنامه و اقدامات حوزه مناسب سازی با اولویت بندی بر اساس محل سکونت جانبازان و افراد دارای معلولیت شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 با دادن این احتمال که فردا درباره کلیات بودجه رای گیری می شود گفت که در جلسه عصر امروز نمایندگان دولت به ارائه توضیحاتی درباره علت حذف ارز 4200 تومانی پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه با اقتدار و عقلانیت از حقوق، منافع و پیشرفت ملت دفاع می کنیم گفت: صهیونیسم جایی در آینده جهان ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۰    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در یادداشتی از لحظه آگاهی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب از شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن از توقیف یک کشتی اماراتی در مقابل بندر الحدیده خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۷    
شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی برابر تراکتور به یک امتیازی استقلال رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۱    
چندی پیش یک پزشک استرالیایی از ماشینی به نام سارکو برای خودکشی اختیاری و اتانازی اختراع کرد. البته این موضوع جدیدی نیست و از سال 1942 قانون خودکشی اختیاری در سوئیس تصویب شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۶    
اویل پرایس طی گزارشی نوشت، این یک راز آشکار است که ایران با استفاده از چندین روش پوششی برای فرار از کشف و فروش نفت خام خود، تحریم های آمریکا را دور زده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، گفت: وجود اشکالات و ابهامات در آمارهای ناظر بر میزان پرونده های قضایی باعث بروز آسیب و بعضاً فساد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۴    
نماینده پارلمان اروپا تصریح کرد که ترور سردار سلیمانی جنایت وحشیانه آمریکا و اهانت این کشور به قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۰    
یک بررسی جدید در دانمارک نشان می دهد که سویه اُمیکرون کرونا بهتر از سویه دلتا از پاسخ ایمنی می گریزد و شاید به همین علت انتشار سریعتری دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۳    
شهروند خوزستانی ساکن بندر ماهشهر در روزهای گذشته برای انجام امور اداری و بانکی به یکی از شعب یک بانک مراجعه می کند اما متوجه می شود که گواهی فوت او در تهران صادر شده و نمی تواند کارهای اداری اش را ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۰    
معصومه پاشایی بهرام، نماینده مردم مرند و جلفا برای تماشای دیدار پرسپولیس-تراکتور به ورزشگاه آزادی رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی از ازسرگیری دور هشتم مذاکرات وین خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به آلودگی هوای تهران از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده (16 تا 18 دی ماه) هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۲    
سفیر ایران در سازمان ملل با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: با توجه به پیامدهای وخیم این اقدام تروریستی بر صلح و امنیت بین المللی، شورای امنیت باید آمریکا و رژیم اسرائیل را مسئول بشناسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۱    
مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۱    
همشهری آنلاین: مجله فیلم و سینمای جهان در سال 2021 از جمله مجله های تخصصی صفحه سینمای همشهری آنلاین است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح تأسیس خانه تهران در جلسه فردا سه شنبه شورا خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۴    
تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در نیمه نخست به تساوی یک بریک رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۲    
اسدالله بادامچیان در گفتگو با همشهری: احزاب باید از پول و هدایای مردم روزگار بگذرانند و خودشان را اداره کنند. یک جایی هست که برخی احزاب باج گیرند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۲    
کم کردن وزن و رسیدن به عدد مطلوب آن مورد توجه بسیاری از افراد است، اما شمار فزاینده ی از کارشناسان معتقدند تنها عدد وزن شما شاخص سبک زندگی سالم نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
سرمربی استقلال می گوید به انتقاداتی که در فضای مجیدی می شود توجهی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۶    
بارش های سیل آسای روزهای اخیر استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی را تحت تاثیر قرار داده و خسارت های جانی و مالی بسیاری برجا گذاشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۳    
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ولودیمیر زلنسکی گفته است که اگر روسیه بیشتر به اوکراین حمله کند، غرب قاطعانه عمل خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵    
این صوت نخستین صدای ضبط شده در ایران که متعلق به مظفرالدین است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۸    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (دوشنبه) گفت که قصد دارد تا فوریه سال جاری میلادی و پس از چندین سال تنش پس از قتل خاشقچی به عربستان سفر کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی ضمن طرح ادعاهایی درباره مذاکرات وین گفت که ایران و قدرت های جهانی مایل به احیای برجام هستند و به احتمال بسیار زیاد این اتفاق رخ خواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۶    
دولت می خواهد با پرداخت ریالی یارانه بنزین به مردم، بنزین را تک نرخی کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۳    
استقلال در دقایق پایانی 2 امتیاز مهم را برابر آلومینیوم اراک از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۳    
شبکه قطری العربی تصاویری اختصاصی از هک شدن دوربین های امنیتی دفتر روزنامه صهیونیستی جروزالم پست منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
در گزارش زیر قیمت روز انواع مدل های موتورسیکلت ارزان را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رزمندگان قرارگاه قدس سپاه پاسداران که سایه به سایه در تعقیب اشرار مسلح و عاملان شهادت 2نفر از همرزمان شان بودند در تازه ترین عملیات خود غلام شه بخش از اشرار معروف سیستان و بلوچستان و 5نفر از همدستان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۷    
شبکه العربی قطر تصاویری خاص از هک شدن دوربین های امنیتی ساختمان روزنامه اورشلیم پست رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۶    
تصویری از امضای رهبر انقلاب بر روی کفن شهید سلیمانی منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهوری خطاب به آمریکایی ها گفت: دولت مردان آمریکایی بدانند که دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۴    
انتشار سریع سویه بسیار واگیر اُمیکرون کرونا باعث گزارش شمار بی سابقه عفونت ها در کشورهای جهان شده است و کشورها مجبور شده اند با اعلام محدودیت های جدید به این وضعیت پاسخ دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۲    
کوکو لوبیا سبز یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است که با مواد متنوعی پخته می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۸    
شاگردان نوید کیا بعد از 3 هفته ناکامی بالاخره موفق شدند 3 امتیاز روحیه بخش را کسب کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۳    
رئیس جمهوری در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: نمی شود، نمی توان و باید سازش کرد در مکتب شهید سلیمانی نبود.