چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 دی 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 دی 1400 روزنامه همشهری 2 دی 1400 روزنامه همشهری 3 دی 1400 روزنامه همشهری 4 دی 1400 روزنامه همشهری 5 دی 1400 روزنامه همشهری 6 دی 1400 روزنامه همشهری 7 دی 1400 روزنامه همشهری 8 دی 1400 روزنامه همشهری 9 دی 1400 روزنامه همشهری 10 دی 1400 روزنامه همشهری 11 دی 1400 روزنامه همشهری 12 دی 1400 روزنامه همشهری 13 دی 1400 روزنامه همشهری 14 دی 1400 روزنامه همشهری 15 دی 1400 روزنامه همشهری 16 دی 1400 روزنامه همشهری 17 دی 1400 روزنامه همشهری 18 دی 1400 روزنامه همشهری 19 دی 1400 روزنامه همشهری 20 دی 1400 روزنامه همشهری 21 دی 1400 روزنامه همشهری 22 دی 1400 روزنامه همشهری 23 دی 1400 روزنامه همشهری 24 دی 1400 روزنامه همشهری 25 دی 1400 روزنامه همشهری 26 دی 1400 روزنامه همشهری 27 دی 1400 روزنامه همشهری 28 دی 1400 روزنامه همشهری 29 دی 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۷    
کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز به دنبال حادثه تصادف زنجیره ای خودروها در جاده بهبهان اهواز از دادستان خواسته برای تعقیب خودروسازان داخلی و متولیان استاندارد اعلام جرم عمومی شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳    
سارقان اتومبیل روش های گوناگونی برای دزدی دارند. یکی از این روش ها قراردادن یک بطری آب روی یکی از چرخ های خودرو شماست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۳    
متخصص طب سنتی گفت: استفاده از سیب خشک و یا سرکه سیب در همه فصول سال توصیه می شود و خوردن سیب قبل از صبحانه می تواند برای بسیاری از امراض مفید باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۸    
میثم لطیفی در یک برنامه تلویزیونی گفت: محدودیت هایی در قانون وجود دارد، لازم است این محدودیت ها به نحوی در قانون و لایحه جدید مورد توجه قرار بگیرد. نظام افزایش حقوق تابع درصد است نه عدد ثابت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
فرزند خواننده پیشکسوت موسیقی کشورمان از بستری شدن این هنرمند در بیمارستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۶    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به برگزاری یک جلسه پرحاشیه در این وزارت خانه واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ماجرای غرامت کره جنوبی به تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۲    
تیبا 2 مدل 1400 هم حداقل 179 میلیون و حداکثر 189 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۰    
وزیر کشور دولت موقت طالبان با تاکید بر حفظ امنیت در شهرهای افغانستان دستور داد تا امنیت مقام های ارشد حکومت پیشین، دیپلمات های خارجی، موسسات خیریه و تجار تامین شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۵    
محمد رزم، رئیس کل دادگستری لرستان در مراسم صلح و سازش بین دو خانواده در کوهدشت در سخنانی بیان کرد: مردم استان لرستان و به ویژه شهرستان کوهدشت، مردمی صمیمی، اهل گذشت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۷:۴۷    
به گفته دو منبع آگاه، دولت بایدن پایان ماه ژانویه اوایل فوریه را به عنوان ضرب الاجل برای تصمیم گیری مشخص کرده و قصد دارد پیش از آن پیام رسانی عمومی خود را در مورد ایران افزایش دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۷:۲۱    
روایت سردار حاجی زاده از محتوای انتقادی برخی سرداران سپاه پاسداران با حسن روحانی واکنش مشاور رئیس دولت دوازدهم را در پی داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۸    
شما برای یک رژیم غذایی مناسب دیابت به غذاهایی نیاز دارید که به کنترل سطح قند خون (گلوکز) شما کمک کند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۱    
سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل سیدمحمد خاتمی در مصاحبه ای مدعی شد به دلیل اینکه شکایت از مدیر مسئول کیهان به نتیجه نمی رسد، این شکایت را مسکوت گذاشته و دنبال نمی کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۱:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: از زمانی که این مسوولیت سنگین را پذیرفتم با خودم عهد کردم هر روز پیگیر حل مشکل اتصال ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۱:۲۸    
جلسه مشورتی سفر به روسیه در روزهای اخیر به دعوت آیت الله رئیسی با حضور تعدادی از صاحب نظران سیاسی و حوزه بین الملل برگزار شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۰:۲۴    
نیک کارتر ژنرال بازنشسته انگلیسی با اشاره به مذاکرات وین گفت آنچه باید رخ دهد به دست آمدن توافق از طریق مذاکره است و استفاده از ابزار نظامی به معنای شکست خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۱    
پویانمایی انتقام حتمی است یکی از آثار برگزیده ارسالی در پویش قهرمان است که به انتقام از ترامپ، پمپئو و قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی می پردازد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری ادعای مطرح شده درباره نقش رییس جمهور در صدور حکم انتصاب علی عسگری به مدیرعاملی پتروشیمی خلیج فارس را رد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۱    
ایرج پزشک زاد، نویسنده سرشناس ایرانی و خالق رمان دایی جان ناپلئون از دنیا رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰    
کنسول بازی پلی استیشن 4 سونی همچنان تولید می شود، اما در برخی کشورها، فروشگاه ها حاضر به فروختن آن نیستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۷    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان جدیدترین آمار مبتلایان به اومیکرون در ایران را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۴    
دهان هر کسی ممکن است در زمانی از روز بوی بد بدهد، مثلا هنگام برخاستن از خواب، اما بوی بد دهان ممکن است به مشکلات دهان و دندان یا بیماری هایی در جاهای دیگر بدن هم مربوط باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره تعلیق حق رای ایران در سازمان ملل گفت: به رغم مضایق متعدد ایجاد شده، دولت منابع لازم را برای پرداخت حق عضویت در سازمان ملل فراهم آورده و در حال انجام رایزنی ها برای حل و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۴    
یک گربه که برای شکار یک خروس کمین کرده بود، ناکام ماند و پس از ضربه های خروس به او، پا به فرار گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۳    
مهران رجبی گفته است؛ بازیگر طنازی که از 25 سال پیش در سریال بچه های مدرسه همت به کارگردانی دوستش رضا میرکریمی نخستین بار جلو دوربین رفت و در این سال ها با نقش های ماندگار و بازی های درخشان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۱    
افراد دارای اضافه وزن یا افراد دارای چاقی می توانند با مصرف دمنوش گرم و عالی آلبالو نیم ساعت الی یک ساعت قبل از ناهار یا شام، اشتهای خود را کاهش دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۸    
شرکت های رسانه ای و فناوری بزرگ در سال 2022 مبلغ شگفت انگیز 140 میلیارد دلار برای تولید محتوا هزینه می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۲    
یکی از مهمانان درخواست می کنه این برنامه به شهیدان هواپیمای سرنگون شده اوکراینی تقدیم شود و رامبد جوان هم چنین می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۰    
بیش از 100 قانونگذار آمریکایی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور کشورشان خواستار ترک مذاکرات وین شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۶    
هفته نامه ی دوچرخه شماره ی 1064 خود را برای نوجوانان ایران منتشر کرد. در این شماره هم علاوه بر مطالبی برای نوجوانان، شما می توانید در صفحه ی چشمه ها، مطالبی از زبان نوجوان ها هم بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۶    
هفته نامه ی دوچرخه بردیا بادپر: چرا برخی استان های جنوبی کشور، تابستان ها خشک هستند و دیگر فصل ها، به خصوص زمستان، زیر سیلاب؟! تابستان حتی آب برای آشامیدن ندارند و فصلی دیگر آب ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای: آنهایی که سلیمانی را شهید کردند، ترامپ و امثالش، جزو فراموش شدگان تاریخ خواهند بود، امّا او تا ابد زنده است و دشمنان او گم وگور خواهند شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که هشت کشور از جمله ایران، ونزوئلا و سودان به دلیل بدهی های پرداخت نکرده شان حق رای خود در سازمان ملل را از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۴    
باشگاه پرسپولیس با مدیریت جدید خود از امروز فصل جدیدی را تجربه خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۴    
سید جواد سلیمانی امروز پس از 3 سال فعالیت در سایپا از گروه خودروسازی سایپا خداحافظی کرد و محمدعلی تیموری مدیریت سایپا را به دست گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رئیس انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران با اعلام وقوع اپیدمی کبد چرب متابولیک (غیرالکلی) در جهان و ایران، گفت: هزینه های این اپیدمی برای نظام سلامت کشورها بسیار خسارت بار خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۸    
صحبت های امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می دهد که هنوز حضور اینفانتینو در ایران قطعی نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: اوایل انقلاب مردم شعار می دادند ولایت فقیه ضد منم منم ها است، این شعار بسیار صحیح است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۳    
یک سیارک که قطر آن از بلندترین ساختمان جهان بیشتر است، در مسیر مواجهه نزدیک با کره زمین قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۲    
از اواخر سال 2021 در مورد 3 گوشی میان رده گالکسی با پشتیبانی شبکه 5G چیزهای بسیاری شنیده ایم، اما هنوز یکی از آنها به صورت رسمی اعلام نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۳    
کمیته شفافیت عراق از صدور 98 حکم بازداشت و احضار در دسامبر گذشته خبر داد و عنوان کرد که این احکام علیه 85 مقام ارشد از جمله یک وزیر دولت فعلی صادر شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۲    
علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران عصر چهارشنبه (به وقت محلی وین) برای ادامه رایزنی های فشرده دیپلماتیک با نمایندگان سه کشور اروپایی وارد هتل کوبورگ شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۹    
مسئولان شبکه پرداخت از اعمال تغییرات در مبلغ و مدل نظام کارمزد این شبکه از سه ماهه اول سال آینده خبر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۹    
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که چهار زن ساکن اراضی اشغالی را به ظن ارتباط با ایران دستگیر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۹    
روز گذشته سیرالئون با درخشش دروازه بان خود موفق شد الجزایر مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه 0 بر 0 متوقف کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۵    
یکی از محله های لوکس تهران که در بخش شمال غربی پایتخت واقع شده است سعادت آباد است. سعادت آباد به دلیل داشتن امکانات رفاهی فراوان و ساختمان های لوکس به عنوان یک مکان زندگی مناسب شناخته می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۵    
انتشار تصاویری از زنان رقاص نیمه عریان در خیابان های جازان عربستان؛ بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته و با موجی از خشم و نارضایتی همراه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۴    
در سال های اخیر شرایط اقتصادی دچار تغییر و تحول شده است و افراد زیادی علاوه بر استخدام شدن در سازمان ها به دنبال داشتن یک شغل پردرآمد خانگی هستند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۴    
همه شایعات درست بودند؛ ب ام و، نسل بعدی M5 را برقی خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۱    
روابط عمومی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی از کشف انبار احتکار دارو توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در ارومیه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۹    
یکی از پرسودترین بازارهای مالی جهان، ارزهای دیجیتال است. در سال های اخیر ارزهای دیجیتال بارها ترند اخبار روز بودند و همین نشان از اهمیت این بازار پرسود می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۱    
ویدئویی ببینید از زن گدایی که پول هایی که در طول روز جمع کرده است را روی صندوق یک خودرو ریخته و مشت مشت این اسکناس ها را توی کیفش می ریزد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۸    
داده های یک مطالعه جدید نشان می دهد که ویروس کرونا در عرض پنج دقیقه پس از انتشار در هوا، 90 درصد از قدرت سرایت پذیری خود را از دست می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۳    
معاون اقتصادی رییس جمهوری که به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی در آیین تحلیف دانیل اورتگا حضور داشت، گفت که رییس جمهور منتخب مردم نیکاراگوئه در مراسم تحلیفش تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۲    
تیم فوتبال الجزایر در جام ملت های آفریقا در مصاف با تیم سیرالئون با تساوی بدون گل متوقف شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۸    
توصیه های جناب خان به شرکت کننده های خنداننده شو3 را در این ویدئو ببینید و بشنوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۳    
پارچه پولیش 19 دلاری اپل، دوباره در فروشگاه آنلاین این شرکت ارائه شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۵    
انتشار تصویری از حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت به شایعات حضور او در کشور عمان دامن زد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۰    
مقامات شهر تیان جین در شمال این کشو پس از کشف 97 مورد کرونای اُمیکرون دستور داده اند که همه ساکنان 14 میلیون نفری این شهر برای بار دوم آزمایش کرونا بدهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۸    
همزمان با تشدید حملات علیه محل استقرار نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه، یک منبع امنیتی خبر داد که چند کاروان نظامی آمریکایی که با خود تجهیزات نظامی حمل می کردند، وارد پایگاه هوایی عین الاسد شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۷    
به دنبال آزمایش موشکی جدید کره شمالی، مقر فرماندهی هوا فضای شمال آمریکا در اقدامی احتیاطی دستور توقف برخی پروازها را صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۷    
شرکت ژاپنی سوجیتز از سوی مقامات آمریکایی به علت معامله مخفیانه کالاهای ایرانی و نقض تحریم های اقتصادی علیه ایران، چندین میلیون دلار جریمه شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
وزیر کشور آلمان در مصاحبه با یک نشریه آلمانی تاکید کرد، برلین فیلتر کردن پیام رسان تلگرام به عنوان "آخرین راه حل" را تا زمانی که راه حلی در زمینه پایبندی این شرکت به الزامات قانونی این کشور پیدا شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن را جهت اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۲    
سفیر ایران در قطر با اشاره به دیدار اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با امیر قطر در دوحه ، مکان این دیدار را دلچسب توصیف کرد .
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۰    
سرخ ها فردا در ورزشگاه آزادی میزبان تیم شیرازی خواهند بود
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۷    
عضو مجمع نخبگان دانشگاهی مازندران یکی از دلایل اصلی شیوع سرطان بین مردم را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۱    
دانشمندان توانسته اند چند ماهی قرمز یاد دهند که آکواریوم شان را که روی یک ربات چهارچرخه قرار داشت، با استفاده از یک دوربین در بالای آن حرکت دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۹    
امشب در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا تیم های رئال مادرید و بارسلونا در ریاض به مصاف هم می روند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۴    
عضو هیئت تحقیق و تفحص از بانک ها در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی با انتخاب سرپرست جدید، با مدیرعامل لندن نشین بانک خصوصی که منصوب دولت قبل است، برخورد کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۲    
رئیس کل دادگستری استان لرستان از قصاص عاملان شهادت 2 نفر از نیروهای خدوم انتظامی استان خبر داد و گفت: متهمان در 22 بهمن ماه دو سال پیش پمپ بنزینی را دره گرم به آتش کشیده بودند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۸    
طالبان با استفاده از تجهیزات بجا مانده از آمریکا در صدد افزایش توان نیروهای نظامی خود است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و وزش باد شدید و مه رقیق خبر داد و نسبت به کاهش دما و یخبندان هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۳    
دولت طالبان افغانستان اعلام کرد که قصد دارد اجرای طرح "غذا در برابر کار" خود را گسترش دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۲    
در پنجاه و دومین مرحله از اجرای طرح رعد فردی به اتهام آتش زدن خودروهای گرانقیمت توسط کلانتری 127 نارمک دستگیر شده بود که با استفاده از بنزین و مواد شیمیایی اقدام به آتش زدن خودروهای گرانقیمت در ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۱    
با هدف حفاظت از میراث فرهنگی کشور خانه فروغ فرخزاد که مهر ماه امسال به تملک شهرداری منطقه 11در آمده است؛ با حفظ اصالت بنا احیاء می شود و در آن به زودی به روی مردم گشوده خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۷    
بوریس جانسون نخست وزیر انگلستان به دلیل حضور در یک گردهمایی در باغ پشتی خیابان داونینگ 10 در روز 20 مه 2020 عذرخواهی کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش 2 درصدی سرقت ها به ویژه سرقت های خرد در 10 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در همین مدت 2.7 درصد افزایش در حوزه کشف داشته ایم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۵    
سارا بهرامی در سال 1361 در شهر اصفهان بدنیا آمد. او در سال 1396 در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۷    
به گزارش روابط عمومی بنیاد منزلت ، علی ادیبان بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح 120 واحد مسکونی ویژه خانواده های کم درامد با اشاره به اینکه ایجاد زمینه اشتغال جوانان از مهمترین اهداف بنیاد منزلت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
سرهنگ علی همه خانی از سقوط سواری پراید از بالای پل خبرنگار به پایین بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۷    
سفر رئیس فدراسیون فوتبال و همراهان به لتونی برای حضور در جام جهانی فوتسال با حاشیه های زیادی توام بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۶    
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، نقش تغذیه سالم را در تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه در پاندمی کووید 19 بسیار مهم عنوان کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۱    
محمد فیاض و مجید صدری جای خود را در هیات مدیره این باشگاه به نفرات جدید دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۴    
مرام و معرفت را سرلوحه کار و زندگی اش قرار داده و آرزو می کند حال همه خوب باشد و خودش هم برای خوشی حال دیگران کم نمی گذارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۱    
دادستان ایذه گفت: تمامی عاملان تیراندازی در یکی از خیابان های ایذه که منجر به جان باختن شهردار دهدز شده بود دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۶    
رییس موسسه شرق شناسی شیکاگو دو سال پیش که چهارمین محموله از الواح هخامنشی را به ایران آورد، گفت: اگر اوفک مجوز بدهد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۶    
میترا حجار در سال 1355 در شهر مشهد بدنیا آمد. وی در سال 1378 در هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم متولد ماه مهر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی موجب هرج و مرج جامعه و رواج روش هایی نظیر پدیده شرخری خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۵    
آیت الله جنتی با بیان اینکه انقلاب 57 همیشه زنده است و باید زنده بماند، تاکید کرد: این حرکت باید طوری به نسل جوان منتقل شود که انگار در صحنه حاضر بوده اند و برای رسیدن به این هدف باید از ابزارهای ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۲    
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در وبسایت خود با تأیید این مطلب که در صورت حمله تل آویو به ایران، جبهه شمالی اسرائیل با لبنان و سوریه مجددا درگیر جنگ خواهد شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل سابق سایپا به عنوان مدیر جدید پرسپولیس انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۶    
وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد مجوز پرداخت غرامت معوق 12 ساله به سرمایه گذار ایرانی از سیستم مالی آمریکا را دریافت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۶    
ارس امیری متهم امنیتی دو تابعیتی که در ایران زندانی بود از کشور خارج شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۵    
بر اساس گزارش پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور، آخر هفته برودت و بارش شدید برف و باران و پدیده تگرگ در جاده های کوهستانی پیش بینی شده است که رانندگان برای تردد در این جاده ها حتما زنجیر چرخ به همراه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۱    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که مقدمات سفر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو درحال انجام است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۲    
کاپیتان بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲    
فولکس بیتل کلاسیک یا همان قورباغه ای خودمان، هنوز هم در زمره دوست داشتنی ترین خودروهای جهان محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۹    
سرپرست سفارت افغانستان در تهران با بیان اینکه نشست سیاسیون با طالبان در فضایی آرام و سازنده برگزار شد، گفت: احمد مسعود در این دیدار گفت طرفدار جنگ نیست.