جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۳:۵۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 دی 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 دی 1400 روزنامه همشهری 2 دی 1400 روزنامه همشهری 3 دی 1400 روزنامه همشهری 4 دی 1400 روزنامه همشهری 5 دی 1400 روزنامه همشهری 6 دی 1400 روزنامه همشهری 7 دی 1400 روزنامه همشهری 8 دی 1400 روزنامه همشهری 9 دی 1400 روزنامه همشهری 10 دی 1400 روزنامه همشهری 11 دی 1400 روزنامه همشهری 12 دی 1400 روزنامه همشهری 13 دی 1400 روزنامه همشهری 14 دی 1400 روزنامه همشهری 15 دی 1400 روزنامه همشهری 16 دی 1400 روزنامه همشهری 17 دی 1400 روزنامه همشهری 18 دی 1400 روزنامه همشهری 19 دی 1400 روزنامه همشهری 20 دی 1400 روزنامه همشهری 21 دی 1400 روزنامه همشهری 22 دی 1400 روزنامه همشهری 23 دی 1400 روزنامه همشهری 24 دی 1400 روزنامه همشهری 25 دی 1400 روزنامه همشهری 26 دی 1400 روزنامه همشهری 27 دی 1400 روزنامه همشهری 28 دی 1400 روزنامه همشهری 29 دی 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۴    
روزنامه کیهان نوشت: پنتاگون... چرا نتوانسته از قتل سه سرهنگ آمریکایی دخیل در ترور سردار سلیمانی جلوگیری کند؟!
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۵    
یک پلنگ پس از کمین در حاشیه رودخانه ای واقع در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی و حمله ای ناگهانی، موفق به شکار گوزن یالدار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۹    
از علائمی که می تواند نشان دهنده کمبود B12 باشد، رنگ پریدگی یا زردی پوست است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۴    
حضرت آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره حق حضانت طفل سالم برای مادر مبتلا به ایدز پاسخ گفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۹    
طراحی این پل به شکل قوسی است و نماد ریاضی بی نهایت (اینفینیتی) را نشان می دهد. ارتفاع طاق قوس به 42 متر می رسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۹    
سریال پدر گواردیولا به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی کلید خورد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۷    
آثار منتخب راسل کرو، بازیگر سرشناس نیوزیلندی این هفته در شبکه نمایش مرور می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در حال انجام یک کار با وزارت خارجه هستیم؛ آن هم تبادل گواهینامه رانندگی با تمام کشورهای دنیاست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران از تدوین طرح قطب گردشگری غرب و شرق پایتخت با نگاه ویژه به دو منطقه کوهسار و سرخه حصار خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۲    
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن معرفی برگزیدگان این رویداد با نکوداشت مسعود جعفری جوزانی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۲    
حاشیه های پیش آمده برای سریال تاریخی عاشقانه جیران به کارگردانی حسن فتحی در روزی که پخش آن وعده داده شده بود، بالا گرفت و در نهایت هم اعلام شد این مجموعه برای انتشار به یک هفته دیگر زمان نیاز دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۹    
عناوین رادیوتئاترهای راهیافته به چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۲۷    
مردم ترکیه به حضور محمود احمدی نژاد در خیابان های استانبول واکنش نشان دادند و حتی یک خواننده خیابانی برای جلب توجه او، آهنگی از ابراهیم تاتلیس را برای رئیس جمهور پیشین ایران اجرا کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۰۰    
ترس از سوزن که در روانشناسی تحت عنوان سوزن هراسی (ایکموفوبیا) شناخته می شود، به باور روانشناسان یکی از علل فرار و مقاومت در برابر دریافت واکسن کرونا است که توسط برخی شهروندان کتمان نیز می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۶:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز سه شنبه شاهد کاهش 6تا 12 درجه ای دمای هوا هستیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۶:۴۹    
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت نهم و دهم که به ترکیه سفر کرده است؛ تحت تدابیر شدید امنیتی ترکیه قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۳۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که امروز برنامه همکاری جامع ایران و چین (همکاری 25 ساله) وارد مرحله اجرا می شود و افزود: در سفر به چین حامل پیام کتبی آقای رئیسی برای همتای چینی بودم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۶:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: سه دستگاه ماینر از نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۶:۰۸    
سیب زمینی گیاهی علفی و چهارمین محصول غذایی بزرگ است که با وجود فوایدش، در صورت زیاده روی باعث مشکلاتی می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۰۶    
انتشار انیمیشن انتقام حتمی است به عنوان یکی از آثار برگزیده ارسالی به پویش قهرمان در پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR ، واکنش رسمی مقامات آمریکایی را هم در پی داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۱:۲۹    
شبکه خبری المیادین به نقل از یک منبع در مذاکرات رفع تحریم های ایران در وین خبر داد که اختلافات در مذاکرات کاهش یافته و به موارد معدودی منحصر شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۱:۱۸    
وزیر امور خارجه فرانسه شامگاه جمعه در کنفرانس خبری مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت در صورتی که در وین با ایران توافق حاصل نشود، وارد بحران خواهیم شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۰:۳۳    
اولین فیلم از لحظه برخورد سانحه هوایی 24دی 1397 در اطراف فرودگاه فتح کرج رخ داد و یک فروند بوئینگ 707 باری ارتش جمهوری اسلامی ایران که از بیشکک قرقیزستان عازم فرودگاه پیام کرج بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۰:۳۱    
بارندگی شدید باعث آبگرفتگی شدید در کیلومتر 90 آزادراهِ خرم آباد-پل زال شده و حدود 80 سانتی متر آب در این نقطه روی جاده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۰:۲۴    
رئیس جمهور درباره ضرورت ساماندهی وضع صیادی در آب های خلیج فارس گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۱    
ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی به همراه سینا مهراد در کنسرت بهنام بانی حضور یافتند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۰    
یک معارض عربستانی و مشاور سابق امنیتی این کشور در صفحه توئیتر خود مدعی ترور نافرجام ولی عهد سعودی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۴    
وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به دیدار خود با وزیر خارجه چین نوشت: در دیدار با اقای وانگ یی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۱    
لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس به سر خوردن ماروش سفروویچ، معاون رئیس کمیسیون اروپا روی یک پله یخ زده در دیداری در عمارت چونینگ در شهر سونوکس واکنش نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۵    
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابل قبول نبودن عملکرد در حوزه اجتماعی، از کاهش اعتبار محرومیت زدایی در بودجه سال 1401 خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۲    
امام جمعه یاسوج گفت: چرا در یک درگیری ساده اسلحه و چماق روی یکدیگر می کشیم چرا اینقدر بی صبر و حوصله شده ایم این حرکت زشتی است که یک رویه شده و در یک مسئله ساده اسلحه روی همدیگر می کشیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۰    
امام جمعه شیراز با بیان اینکه مبارزه با فساد و بی عدالتی در داخل مورد تاکید رهبری است، گفت: کسی به اسم انقلابی نمی تواند فساد کند، اصل انقلاب و انقلابی گری با فساد و بی عدالتی مبارزه می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۲    
وضعیت طوفان و بارندگی در شهر مورموری، جنوب شرق استان ایلام را بر اثر طوفان و بارندگی و همچنین وضعیت آبگرفتگی منازل را در این ویدئوها ببینید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۱    
محورهای کرج _ چالوس محدوده نساء تا کندوان و طالقان در محدود پلیس راه تا گردنه دارای بارش برف است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۶    
یک بررسی جدید نشان می دهد که بیماری ام اس ، یک بیماری مزمن دستگاه عصبی مرکزی، ممکن است ناشی از عفونت با یک ویروس شایع به نام ویروس اپشتین-بار باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۲    
معاون وزیر بهداشت گفت: اطلاعات کافی از رفتارهای اومیکرون نداریم، اما هیچ ابزاری مثل واکسیناسیون نمی تواند شدت بیماری را کاهش دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس راه گیلان از شهروندان خواست قبل از تردد از جاده های کوهستانی استان از به همراه داشتن زنجیرچرخ و درستی سامانه گرمایشی خودرو مطمئن شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان افغانستان در توئیتی نوشت: آمریکا باید به صورت مثبت به صدای بین المللی گوش دهد و منابع مالی افغانستان را آزاد کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: رئیس جمهور در این سفر به طور قطع قول هایی به مردم استان داده است و انتظار می رود حتماً افرادی را مأمور کند که این قول ها و وعده ها را پیگیری کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۵    
حجت الاسلام حجازی گفت: وقتی در سال 68مجلس خبرگان، حضرت آقا را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند تحلیل گران سیاسی دنیا بویژه غرب و استکبار تاسف خوردند و گفتند ایران دیگر به هیچ عنوان تسخیر نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۳    
اوکراین از حمله سایبری گسترده به این کشور که وب سایت های چند سازمان دولتی در این کشور از جمله وزارت امور خارجه و وزارت آموزش را از کار انداخت، خبر داد
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از احتمال حصول توافق با ایران در وین خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیایه ای نسبت به اظهارات عبدالرسول فلاح- مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی و محمدرضا ساکت -مدیرعامل باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۲    
وزیرخارجه چین با پراهمیت ارزیابی کردن سند همکاری 25 ساله، توافق طرفین برای آغاز اجرای این سند را رویدادی مهم و زمینه ساز تحول اساسی در روابط دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۰    
کره شمالی روشی جدید برای دور زدن تحریم های بین المللی و کسب ثروت برای انجام اقدامات تسلیحاتی خود پیدا کرده است که اتفاقا در آن بسیار موفق بوده یعنی هک کردن سیستم های ارز دیجیتال ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۹    
نوواک جوکویچ، مرد اول تنیس جهان که برای شرکت در مسابقات تنیس اوپن استرالیا وارد این کشور شده است، پس از لغو دوباره ویزایش به علت واکسینه نبودن برای کرونا ممکن است روز یکشنبه دوباره بازداشت و از ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۲    
مسابقات انتخابی کشتی آزاد در 5 وزن دوم به جنجال کشیده شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۷    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درخصوص ورود محموله های جدید واکسن آسترازنکا به کشور شفاف سازی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۹    
اداره ارتباطات ترکیه کارزاری برای تغییر نام این کشور آغاز کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۲    
همسر فوق ستاره ی آرژانتینی پاری سن ژرمن از حضور او در شهر پاریس ناراضی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۷    
دانشمندان نخستین نمونه ثبت شده از پانسمان زخم را در یک کودک مومیایی شده در مصر باستان یافته اند که می تواند شواهدی از شیوه های پزشکی در آن هنگام به دست دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۰    
سید رسول موسوی با اشاره به اظهارات اخیر یک دیپلمات طالبان در اسلام آباد در مورد خط مرزی "دیورند" گفت که سفیر افغانستان مرز بین دو کشور را به رسمیت نمی شناسد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
بر اساس تفاهم انجام شده میان روسای هیأت ها، مذاکره کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و سه کشور اروپایی عصر امروز (جمعه) برای انجام امور مربوط به سمت های سیاسی خود و برخی مشورت ها ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۸    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا مدعی شده رئیس جمهور جدید این کشور در حال التماس به ایران برای ورود به برجام است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۸    
ویدئویی را که مشاهده می کنید به مناسبت تولد نگار جواهریان نقش اول سریال خاتون منتشر شده و سورپرایز و هدیه ای است از طرف گروه تدوین این سریال به نگار جواهریان.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۹    
شیوع سویه بسیار واگیر اُمیکرون باعث شده است که کارشناسان استفاده از ماسک های کارآمدتر N95 یا KN95 را برای محافظت افراد توصیه کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تغییر در روش های کسب درآمد شهرداری تهران در بودجه سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۴    
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران از چندمرحله ای کردن صدور پروانه به منظور کاهش زمان صدور خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۶    
امام جمعه کرمان گفت: وقتی یک کشور با آمریکایی ها هم پیمان می شود تساوی و منفعت دو طرف برای شان معنا و مفهومی ندارد و فقط رابطه ارباب و رعیتی را قبول دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۶    
امام جمعه قم گفت: جدایی حوزه از سیاست صدای جنگ نرم و خواسته انگلیس خبیثت است، برخی تلاش و تبلیغ می کنند غیرت دینی را خشونت بنامند ولی غیرت دینی بر خواسته از بصیرت و بصیرت شعبه ای از عقلانیت است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۴    
نماینده روسیه در مذاکرات وین با اشاره به فعال تر شدن مخالفان برجام در پی پیشرفت مذاکرات وین، گفت هدف تمام طرف ها احیای توافق هسته ای و لغو تحریم ها است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۴    
پیمان طالبی - شاعر و روزنامه نگار : احتمالا شما که این متن را می خوانید، گوش تان پر شده از اخبار مربوط به سرانه مطالعه هر ایرانی در طول سال و ماه و هفته و روز ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۱    
محققان متوجه شدند کره شمالی در سال 2021 نزدیک به 400 میلیون دلار رمزارز به ویژه اتریوم را به سرقت برده که نشان می دهد استراتژی ملی این کشور برای هک و پولشویی پول دیجیتال همچنان موفق است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۰    
موتورولا اج ایکس 30 (Edge X30) که ماه گذشته در چین معرفی شد به احتمال فراوان به زودی به بازار جهانی راه پیدا می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۹    
قرارداد مارک ویلموتس همچنان محل بحث محافل فوتبال است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۵    
سردار آزمون بهمن ماه برای جلسه دوم خود باید در دادگاه روسیه حاضر باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۵    
سیلانت یا شیارپوش دندانی یک رزین پلاستیکی است که روی سطوح جونده دندان مالیده می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۴    
ویدئویی که از امروز صبح در فضای مجازی دست به دست می شود و جنجال به پا کرده است، شهرداری منطقه 2 تهران را به واکنش واداشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۹    
حساسیت دندانی درد سطحی دندان است که ممکن است برای مثال در هنگام خوردن غذاهای سرد یا گرم حس کنید و مربوط به مراحل اولیه ساییدگی و تخریب مینای دندان است
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۱    
جلسه روسای هیأت های مذاکره کننده ایران و سه کشور اروپایی با حضور انریکه مورا هماهنگ کننده گفت گوها در وین برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۹    
بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در خصوص آخرین مقررات کرونایی سفر به انگلیس و لبنان از مبدا ایران ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۸    
آیت الله سید حسن عاملی گفت: روزی گاز به پایان رسیده و در هیچ خانه ای از خانه های ایران دیگر اثری از گاز نیست و سرما از 20 درجه گذشته است در آن صورت یک فاجعه انسانی وحشتناک در انتظار ماست ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۴    
ناوهای هواپیمابر معمولاً با چند کشتی دیگر به صورت گروهی حرکت می کنند. این کشتی ها می توانند تجهیزات پدافندی یا لوازم یدکی برای هواپیماها را تأمین کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۳    
امام جمعه رفسنجان گفت: اگر افسار سگ را به دست دختر و پسر ما دادند برای خدشه دار کردن غیرت دینی است و اگر به مسائل مذهبی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۰    
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز(24دی ماه) وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف و آبگرفتگی معابر پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۴    
امام جمعه اهواز شکل گیری فرهنگ عفت و حیا در جامعه را از دیگر حکمت های پوشش اسلامی عنوان کرد و تاکید کرد: زن در قرآن کریم امانت دار حق الهی است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۴    
پیش از شروع فیلمبرداری قدرت سگ (The Power of the Dog) در ابتدای سال 2020، جین کمپیون همچنان خواب های دیوانه واری می دید ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۲    
یک هیات وابسته به سازمان جهانی بهداشت مصرف دو داروی ساخت شرکت های الای لیلی و گلاکسواسمیت کلاین را برای درمان بیماران کووید-19 توصیه کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۰    
جین کمپیون (Elizabeth Jane Campion) در سال 1954 در ولینگتون مرکز نیوزیلند بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۹    
کارشناسان هنگ کنگ راه حل جدیدی را برای پیشگیری از اُمیکرون پیشنهاد دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۵    
پیدا کردن جا برای پارک خودرو از گذشته یک مشکل بود اما با شیوع کرونا و استفاده بیشتر مردم از خودرو شخصی این مشکل به کابوس رانندگان بدل شده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۴    
فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد بازیکنان سرباز استقلال توضیحاتی را ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۳    
در جریان مبارزه وزن 65 کیلوگرم انتخابی کشتی آزاد، مربی تیم کرمانشاه به سمت امیرمحمد یزدانی حمله ور شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل سپاهان در مورد ستاره لوگوی استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
امام جمعه مشهد گفت: انجام نقد در کشور ما آزاد است و باید هم صورت گیرد، اما کسانی که انقلابی و دلسوز نظام اند باید در هنگام نقد کردن حواس خود را جمع کنند طوری نقد نکنند که آب به آسیاب دشمن بریزند و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۱    
وزیر امور خارجه که به چین سفر کرده در دیدار با همتای چینی خبر داد که حامل پیامی مهم از طرف رئیس جمهور ایران برای رئیس جمهور چین است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۱    
تصویر فصل زمستان با برف گره خورده و بی اختیار هر اسمی از زمستان، تداعی گر برف و هوای سرد است. در این روزهای سرد سال که ایران هم کم وبیش با برف و بارش های فصلی مواجه شده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۷    
از شهر سنسورها تا شهر بدون خودرو، هوشمند سازی تنها راه ادامه زندگی در شهرهای پرجمعیت مدرن است و برخی کشورهای جهان در این حوزه پیشگامند و خدمات ویژه ای را به شهروندان خود ارائه می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
مقامات اسرائیلی با حمله به فیلم های مشهور هری پاتر نسبت به اعلام نظر هنرپیشه این فیلم درباره مسئله فلسطین واکنش تندی نشان دادند که با بیانیه هنرمندان هالیودیی پاسخ داده شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه تبریز به جنگ روایت ها غربی وروایت سازی معکوس درباره مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: ایران عجله ای برای توافق به هر قیمت ندارد البته صبر ایران نیز اندازه ای دارد و تن به مذاکرات فرسایشی نمی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
نماینده انستیتو شیلر گفت که رفتار آمریکا و ناتو در مذاکرات تضمین های امنیتی با روسیه که در ژنو و بروکسل برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۱    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو رویدادی بسیار مهم است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۴    
وزیر صمت از سهامدار شدن مردم مناطق معدنی در معادن بزرگ مناطق شان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۱    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن بیشتر از ما نیازمند دستیابی به توافق در مذاکرات رفع تحریم هاست، گفت: باید مذاکره کنندگان قوی باشند و از هیچ نترسند و با حکمت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۲    
هم اکنون محور کرج - چالوس دارای ترافیک سنگینی است و مسافران باید پیش از ورود به جاده از وضعیت راه ها مطلع شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۲    
یک اندیشکده دولتی در چین اعلام کرد، تعداد گوشی های هوشمند سازگار با شبکه های 5G چین در سال گذشته با افزایش 63.5 درصدی به 266 میلیون دستگاه رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا همزمان با رسیدن مذاکرات میان ایران و گروه 1+4 به مراحل حساس و سخت تصمیم گیری سیاسی غرب گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مدیر عامل سابق موسسه سینماشهر معتقد است بازسازی سینماها، فعال کردن برخی دیگر و چندسالنه کردن سینماها اقدام های مهم اخیر حوزه هنری بوده و این عملکرد در شهرستان ها به خوبی دنبال شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۷    
ظاهرا ماجرای جنجالی واکسن نزدن جوکوویچ تمامی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۸    
در این گزارش قیمت انواع برنج در بازار تهران بررسی شده است.
  • ۱