چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۰:۴۱Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای هانا خبر 1 آبان 1399 - hanakhabar.ir

هانا خبر 5 اردیبهشت 1399 هانا خبر 2 خرداد 1399 هانا خبر 2 تیر 1399 هانا خبر 1 مرداد 1399 هانا خبر 31 شهریور 1399 هانا خبر 1 مهر 1399 هانا خبر 30 آذر 1399 هانا خبر 30 دی 1399 هانا خبر 30 بهمن 1399 هانا خبر 29 اسفند 1399 هانا خبر 1 آبان 1399 هانا خبر 2 آبان 1399 هانا خبر 3 آبان 1399 هانا خبر 4 آبان 1399 هانا خبر 5 آبان 1399 هانا خبر 6 آبان 1399 هانا خبر 7 آبان 1399 هانا خبر 8 آبان 1399 هانا خبر 9 آبان 1399 هانا خبر 10 آبان 1399 هانا خبر 11 آبان 1399 هانا خبر 12 آبان 1399 هانا خبر 13 آبان 1399 هانا خبر 14 آبان 1399 هانا خبر 15 آبان 1399 هانا خبر 16 آبان 1399 هانا خبر 17 آبان 1399 هانا خبر 18 آبان 1399 هانا خبر 19 آبان 1399 هانا خبر 20 آبان 1399 هانا خبر 21 آبان 1399 هانا خبر 22 آبان 1399 هانا خبر 23 آبان 1399 هانا خبر 24 آبان 1399 هانا خبر 25 آبان 1399 هانا خبر 26 آبان 1399 هانا خبر 27 آبان 1399 هانا خبر 28 آبان 1399 هانا خبر 29 آبان 1399 هانا خبر 30 آبان 1399 
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: موسسه ها و درمانگاه های طرف قرارداد این بیمه در استان به میزان 94 درصد از نسخه نویسی الکترونیک استفاده می کنند که در این خصوص استان رتبه نخست کشوری را کسب کرده ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از اختصاص قیر رایگان به پروژه های نوسازی و بهسازی بافت های نابسامان شهری خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا، گفت: در شبانه روز گذشته 335 نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به 31 هزار و 985 نفر رسید.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۶    
همزمان با افتتاح مسکن مهر و آغاز پروژه های طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور، قرارداد ساخت 5420 واحد مسکونی به صورت گروهی در آذربایجان غربی منعقد شد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۱    
رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 29 مهر آغاز و تا 10 آبان ادامه دارد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۱    
سازمان نظام پزشکی آذربایجان غربی برای شکست کرونا اجرای قرنطینه شدید دو هفته ای را در استان خواستار شد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۶    
دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور گفت: تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری ها را با اقتدار از رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پیگیری کرده تا این مشکل مرتفع شود
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 60 درصد تولیدات لبنی استان توسط عشایر تولید می شود گفت: 25 درصد تولیدات پروتئینی در استان آذربایجان غربی توسط عشایر تولید و به بازار عرضه می شود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۶    
پروژه های عمرانی در دست احداث شهرداری کرمانشاه تا سال 1402 به بهره برداری می رسند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با وجود اتمام مهلت واریز آورده متقاضیان طرح ملی مسکن این زمان تا 10 آبان ماه در کرمانشاه تمدید شد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۶    
دبیر اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت:در شش ماهه اخیر، علیرغم کاهش صادرات در کشور، استان کرمانشاه با تلاش تمامی دستگاه های ذیربط در حوزه صادرات موفق شد رشد قابل توجهی در میزان وزنی و ارزش صادرات به دست ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
سهام آسیا اقیانوسیه در حالی افت کردند که صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی این منطقه را کاهش داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : ارتقای بهره وری فعالیت های کلیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار اثرگذاری بر ارتقای بهره وری سایر بخش های اقتصادی در اولویت برنامه ها قرار دارد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش معنوی در محضر قرآن در مدارس مجازی کردستان خبرداد .
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
در شبانه روز گذشته 12 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در کرمانشاه جان باختند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۶    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین این نیرو، در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 حضوری موثر داشتند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه 27 مهر ماه هیات وزیران با هدف رفع موانع جهش تولید را جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۱    
جلسه مدیریت درمان بیماری کرونا در بیمارستان های دو استان تهران و البرز با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت درحال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است و پیش بینی می شود که این شرایط کماکان ادامه داشته باشد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۶    
کشف اهداف پروازی توسط رادارهای قدیر، مراقب و بشیر در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 رادارهای آرایه فازی قدیر ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶    
کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال برنامه دیدارهای دور رفت و برگشت فصل جدید رقابت های لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶    
تیم های ملی فوتسال امارات و مصر در دیداری تدارکاتی رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
رایزنی های پارلمانی رئیس جمهور لبنان برای تعیین نخست وزیر مکلف این کشور آغاز شد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
در حالی که از سوی باشگاه استقلال اعلام شده بخشی از بدهی این باشگاه به وینفرد شفر داده شده، این موضوع هنوز به تایید سرمربی پیشین آبی پوشان نرسیده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر بانوان کشور همزمان با رقابتهای باشگاهی مردان از نیمه آبان ماه آغاز می شود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و بالینی خدمات بالینی وزارت بهداشت، به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای برنامه پزشکی از راه دور در کشور پرداخت.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سه فضانورد پس از سفری 3:30 دقیقه ای و اقامتی 196 روزه در ایستگاه فضایی بین المللی در قزاقستان فرود آمدند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
معاون گمرک ایران با بیان اینکه از امروز ممنوعیت واردات برنج برداشته شد، گفت: بیش از 200 هزار تن برنج در گمرکات دپو شده که امید است ظرف روزهای آینده با صدور کد رهگیری بانک، ترخیص شوند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
محققان هلندی به طور تصادفی هنگام آزمایش روشی برای ردیابی سرطان پروستات عضو جدیدی در بدن انسان کشف کردند که در حقیقت 2غده بزاقی پشت بینی هستند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رییس شورای عالی استان ها گفت: در حال حاضر 125 هزار و 992 نفر عضو شورای اسلامی شهرها و روستاهای کشور هستند که ظرفیت بسیار بزرگی برای انجام خدمات در استان های مختلف محسوب می شود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۶    
فرمانده ناجا گفت: پیام مقام معظم رهبری روح تازه ای در کالبدمان دمید و بار دیگر پیمان می بندیم که تا پای جان سرباز مطیع ولایت باشیم و برای حفاظت و صیانت از آرمان ها و ارزش های کم نگذاریم.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
صحبت و خبرهایی پیرامون شبکه شاد، درگذشت معلم پیشکسوت، قهرمانی دانش آموزان ایرانی در مسابقات شطرنج و برگزاری دو مناسبت از جمله خبرهای حوزه آموزش و پرورش در این هفته بود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی نماد توسعه فعالیت های آموزش و پرورش است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: هدف همه ما باید خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم باشد و در این راستا نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید به جبهه گیری های سیاسی آلوده شوند و در راه خدمت رسانی باید ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
شهردار منطقه چهار کرمانشاه گفت: حدود 60 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه پیاده راه "پزشکان" هزینه شده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سال 1399) از اول آبان به مدت یک ماه خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۱    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد در ساعاتی از وقت امروز به ویژه در نواحی غربی استان نسبتا شدید است که این وضعیت در پاره ای از نقاط احتمالا با گرد و خاک محلی هم همراه می شود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۶    
فارن پالسی در تحلیل مذاکرات صلح میان احزاب کرد حاکم بر شمال شرق سوریه و گروه های اپوزیسیون کرد این منطقه نوشت: این مسئله زمینه را برای داشتن روابط بهتر با کردهای عراق و نیز کشور ترکیه فراهم می کند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۶    
غلامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 48 هزار تن محصولات کشاورزی از مرز مهران به عراق صادر شده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۱    
رییس جمهور گفت: 13 هزار قبلاً و امروز 30 هزار، یعنی مجموعاً 43 هزار واحد آماده می شود که در اختیار فرهنگیان ما قرار بگیرد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۱    
مدیر آبفا شهرستان کنگاور گفت: بخشی از شبکه فاضلاب این شهرستان در محدوده بلوار انقلاب این شهر و به طول بیش از 2 هزار و 300 متر در حال تعویض و اصلاح است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ساماندهی ورودی پایانه مرزی تمرچین با 100 میلیارد ریال اعتبار، به زودی آغاز می شود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۶    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدای والامقام و رشادت فرزندان این مرز بوم هستیم.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۱    
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس جهاد کشاورزی پیرانشهر از برداشت 420 تن گردو از باغ های این شهرستان خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۶    
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از اتمام جنگل کاری پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه خبر داد و گفت: زون های پروژه جهت سرمایه گذاری آماده شده و همه چیز مهیای ورود سرمایه گذاران است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۱    
اواسط مهر ماه سالجاری چند عکس در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی مردم و آشفتگی بازار را در پی داشت؛ در یکی از این عکس ها تصویری از برگه ای بر سر در نانوایی با یک جمله کوتاه "نان نداریم" نمایش داده شده ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از مرمت بناهای سایت تاریخی پادگان ارومیه خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
فرمانده انتظامی سلماس گفت: بیش از 92 کیلوگرم هروئین در شهرستان کشف و ضبط شد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
در مراسمی 30 مهر ماه با حضور ناظر گمرکات آذربایجان غربی در محل دفتر سرپرست فرمانداری ماکو ترتیب یافت، بازگیر به عنوان سرپرست جدید اداره کل گمرک بازرگان معرفی شد.