پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هانا خبر 11 مرداد 1401 - hanakhabar.ir

هانا خبر 29 اسفند 1399 هانا خبر 29 اسفند 1400 هانا خبر 31 فروردین 1401 هانا خبر 1 اردیبهشت 1401 هانا خبر 31 خرداد 1401 هانا خبر 31 تیر 1401 هانا خبر 31 شهریور 1401 هانا خبر 30 مهر 1401 هانا خبر 30 آبان 1401 هانا خبر 1 آذر 1401 هانا خبر 30 دی 1401 هانا خبر 30 بهمن 1401 هانا خبر 29 اسفند 1401 هانا خبر 1 مرداد 1401 هانا خبر 2 مرداد 1401 هانا خبر 3 مرداد 1401 هانا خبر 4 مرداد 1401 هانا خبر 5 مرداد 1401 هانا خبر 6 مرداد 1401 هانا خبر 7 مرداد 1401 هانا خبر 8 مرداد 1401 هانا خبر 9 مرداد 1401 هانا خبر 10 مرداد 1401 هانا خبر 11 مرداد 1401 هانا خبر 12 مرداد 1401 هانا خبر 13 مرداد 1401 هانا خبر 18 مرداد 1401 هانا خبر 19 مرداد 1401 هانا خبر 21 مرداد 1401 هانا خبر 22 مرداد 1401 هانا خبر 23 مرداد 1401 هانا خبر 24 مرداد 1401 هانا خبر 25 مرداد 1401 هانا خبر 28 مرداد 1401 هانا خبر 29 مرداد 1401 هانا خبر 30 مرداد 1401 هانا خبر 31 مرداد 1401 
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه 209 کردستانی در حوادث مختلف مانند رانندگی، کار و سوءمصرف مواد مخدر در سطح استان جان خود را از دست داده اند.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۴    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از 30 درصد در حوزه مواد مخدر، دستگیری و مقابله با خرده فروشان در استان در چهارماهه امسال افزایش داشته ایم .
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۲۷    
مدیر کل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از افزایش 28 تا 30 درصدی آزادراه های کشور خبر داد و گفت ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۲۷    
در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ 11مردادماه 1401 را اعلام کرد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۷    
اعضای شورای عالی فضای مجازی در ادامه بررسی سند راهبردی فضای مجازی کشور 39 اقدام کلان در این حوزه از جمله اقتصاد دیجیتال، نظام پولی، رمزارزها و فناوری های مالی را به تصویب رساندند.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۷    
کاخ سفید اعلام کرد که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایون حاکمیت چین را تهدید نمی کند و تهدیدات این کشور، آمریکا را نمی ترساند.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۲    
ارتش چین اعلام کرد پرتاب آزمایشی موشک های با کلاهک غیر هسته ای را به سمت هدف فرضی در شرق تایوان برای امشب برنامه ریزی کرده است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۲    
ناصر کنعانی در واکنش به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان گفت: جمهوری اسلامی ایران احترام به تمامیت ارضی کشورها را از مبانی سیاست خارجی خود می داند و حمایت از سیاست چین واحد در ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۲    
وزارت خارجه چین، سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را به شدت محکوم و اعلام کرد این سفر اقدام تحریک آمیز بزرگ سیاسی است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بحبوحه تنش میان پکن و واشنگتن و با وجود هشدارهای مکرر دولت چین، وارد تایوان شد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۷    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با هدف مبارزه با پدیده قاچاق، پلیس امنیت اقتصادی در پنج استان مستقر شده است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۲    
دستیار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش 100 درصدی سود نقدی امسال سهام عدالت خبر داد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۷    
آمریکا برای مقابله با تنش های احتمالی ناشی از سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به شرق آسیا، شماری از ناوهای جنگی خود را به شرق تایوان منتقل کرد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا سامانه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان راه اندازی خواهد شد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۲    
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی کسب رتبه های برتر کنکور 1401 توسط سه نفر از دانش آموزان استان را تبریک گفت.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۷    
شهردار سنندج گفت: شهرداری در حوزه حمایت از ورزش می تواند در 2 بخش ورزش قهرمانی و محلات ایفای نقش کند و با توجه به هزینه بر بودن بخش قهرمانی و قهرمان پروری، تمرکز اصلی ما حمایت از توسعه ورزش محلات است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۷    
رئیس هیات والیبال استان کردستان گفت: والیبال کردستان از نبود سالن استاندارد رنج می برد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۷    
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات زیاد شهرستان کرمانشاه، گفت: این شهرستان فرمانداری ویژه لازم دارد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۲    
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از27 هزار تن زردآلو از سطح 3900 هکتار از باغ های استان برداشت و روانه بازار مصرف شود.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۷    
نماینده مردم قروه در مجلس از پرداخت مطالبات گندم کاران به زودی خبر داد و گفت که در راستای این دیرکرد در پرداخت وجه گندم وزیر جهاد کشاورزی تذکر خورده است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۷    
مدیر کل زندانهای استان ایلام از آزادی 8 زندانی جرائم غیر عمد در ایلام به مناسبت دهه اول محرم خبر داد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۲    
عبداله مرادی در مطلبی به موضوع توسعه نامتوازن و نامتناسب بخش صنعت در استان کرمانشاه و آثار منفی آن بر توسعه کلان کرمانشاه پرداخته است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۲    
مستند پژوهشی، تاریخی "سَرپَتی ها" تازه ترین ساخته کیوان مهرگان پنجشنبه 13 مردا 1401 همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت در مدرسه فیلمسازی هیلاج رونمایی می شود.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۷    
عادل آذر از دل یکی از محروم ترین مناطق استان ایلام سر برآورده بود از همان دوران تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی و پس از آن دانشگاه تربیت مدرس و امام صادق ع توانست نبوغ، پشتکار، توانمندی و لیاقت علمی ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۷    
معاون برنامه و بودجه مدیریت و برنامه ریزی کردستان از رشد 27 درصدی اعتبارات کردستان در سال جاری خبر داد و طرح انتقال آب به قروه و دهگلان را از پروژه های شاخص استان دانست.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۲    
نوسازی این دبستان، در راستای افزایش سرانه فضا و برقراری عدالت اموزشی و به منظور استاندارد و هوشمند سازی در سال 98 توسط اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی شروع شده است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۲    
فیزیوتراپ تیم ملی اعلام کرد که زمان بازگشت وحید امیری به فوتبال پس از تشکیل جلسه کمیسیون پزشکی مشخص خواهد شد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۷    
رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است، دو سال آینده، دو سال سخت و سنگین برای ورزش قهرمانی ایران خواهد بود.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۷    
وزیر امورخارجه با اشاره به صدور تحریم های جدید توسط آمریکا گفت: تأکید می کنم که ما در پاسخ به این اقدام آمریکا، نسبت به گازدهی به صدها سانتریفیوژ نسل جدید از شب ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۲    
باشگاه نمونه کاراته بانوان شهرستان نقده با مدیریت و مربیگری خانم ماریا محمودی در حال آماده سازی برای مسابقات کشوری است.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۷    
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 81 قبضه سلاح جنگی و شکاری در اجرای طرح های استانی و سراسری مقابله با سلاح و مهمات غیر مجاز در استان خبر داد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۱    
اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1401 اعلام شد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۱    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از برگزاری هفتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان غربی در روزهای 24 تا 28 مرداد در ارومیه خبر داد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۶    
شفیع بهرامیان، روزنامه نگار در یادداشت انتقادی زیر با اشاره به اینکه مظلومیت اشنویه کم از حلبچه و سردشت نیست از شورای ششم شهر می خواهد از هم اکنون در فکر برنامه ریزی برای ثبت این حادثه در تقویم ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۶    
اشنویه؛ پایتخت گیلاس ایران، 34 سال پیش در چنین روزی هدف بمباران شیمیایی رژیم بعث قرار گرفت، وقتی که همه ساکنان شهر در خواب بودند و 34 سال است که این فاجعه در سکوت گرامی داشته می شود و هنوز هم این ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان گفت: با پیگیری این معاونت، وانت بارها و صنوف مزاحم در حد فاصل میدان شورا تا میدان گاز شهر سنندج جمع آوری شد.
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۶    
موزه مسجد مدرسه دارالاحسان با حضور نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
پس از رانش زمین در مناطق پایین دست پارک جنگلی و تهدید سازه های ساخته شده در این محدوده، شهردار ارومیه گفت ...
هانا خبر   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۶    
بهزاد باباخانی از ملزم شدن شرکت انبارهای عمومی نسبت به بیمه کارگران مرز پرویزخان توسط کارگروه توسعه صادرات استان خبر داد.