پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 فروردین 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا با تقدیر از برخی تمهیدات امنیتی دولت مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران به ایالات متحده، تهدید کرد که در صورت نیاز مرز این کشور را مسدود می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۹    
خلخال، یکی از زیباترین شهرهای استان اردبیل با آب و هوایی کاملا مطبوع و جاذبه های طبیعی متنوع، یکی از بهترین مقاصد برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۹    
مجلس عوام انگلیس برای سومین بار پیاپی توافق پیشنهادی نخست وزیر انگلیس برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مردم شیراز شامگاه پنجشنبه 8فروردین 1398 با روشن کردن هزاران شمع در دروازه قرآن در سوگ قربانیان سیل اخیر شیراز نشستند. در این مراسم جمعیت قابل توجهی از مردم حضور داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰    
سیل در چند استان خسارات متعددی به بار آورد، خساراتی که در صورت عدم بازگشت به پایداری طبیعت و حرکت مبتنی بر توسعه پایدار و حفاظت از عرصه های طبیعی، در آینده می تواند بسیار شدیدتر باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۰    
بذرپاش در جمع زائران و مجاوران سرزمین های راهیان نور با انتقاد از وضعیت مدیریت فعلی کشور گفت: امروز بی تدبیری، زندگی مردم را به گروگان گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۰    
سفر رئیس جمهور به خوزستان برای بازدید از مناطق سیل زده و بررسی اقدامات مقابله با سیل، بدون حضور خبرنگاران خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف محموله 350 تن پیاز در یک سردخانه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۹:۰۰    
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره اقدام آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان گفت: همه کشورها با این موضوع مخالفت کردند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۷:۰۰    
معاون رئیس جمهور ترکیه در سفر به دوحه، تأکید کرد که آنکارا همواره در کنار قطر و در مقابل دشمنی ها علیه این کشور خواهد ایستاد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۱۰    
خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر خسارات گسترده سیلاب در این استان گفت: مردم نیازمند کمک و امداد عاجل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: اقدامات رئیس جمهور آمریکا، ادامه سیاست های اسلاف خود اما به صورت آشکار است که در واقع، اجرای خواسته های رژیم صهیونیستی در منطقه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره بلندی های جولان به کشورهای عربی یادآور شد که هر میزان هم در برابر آمریکا و اسرائیل به خاک بیفتید اما آنها باز سرزمین هایتان را می ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز هشتم فروردین ماه از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس قوه قضاییه گفت: من همیشه برای موفقیت شما و توفیق خدمت به مردم دعا می کنم و با توجه به شناخت بیش از چهل سال از شما امید به موفقیت جنابعالی را دارم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
ونزوئلا برای حفاظت از پایتخت از تهدیدات آمریکا اقدام به استقرار سامانه دفاع موشکی اس 300 در کاراکاس کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
عضو شورای شهر ایلام گفت: اعضای شورای شهر ایلام از سفر شهردار در این شرایطی که اخطارهایی بسیاری در خصوص بروز سیل داده شده است بی اطلاع بوده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰    
جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ 31 نفر در پی بارندگی های اخیر و وقوع سیل در استان های مختلف کشور را تأیید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۰    
بررسی تاریخ فلسفه علم از قرن نوزدهم تا اواخر قرن بیستم می تواند در عین شیرین و جذاب بودن؛ آموزنده نیز باشد و تصوری جامع از چیستی و چرایی و اهداف این علم را بیان کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۰    
ساری- رئیس سازمان شیلات ایران گفت: تولید انواع آبزیان دریایی و پرورشی در ایران تا پایان سال 96 از مرز یک میلیون و 200 هزار تن فراتر رفته و برآوردها از افزایش چند براربری در سال قبل است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۰    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد چنانچه نمایندگان پارلمان توافق حاصل شده میان او و اتحادیه اروپا در موضوع برگزیت را بپذیرند، از مقام خود کناره گیری خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین حرف خود را زد و دشمن صهیونیستی هم پیام آن را گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
تهران- ایرنا- موج بارش ها از ابتدای سال 98 بسیاری از استان های کشور را گرفتار سیل و آب گرفتگی کرد و در مقابل، آحاد مردم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت به جان باختن و مجروحیت تعدادی از امدادگران براثر واژگونی قایق امدادرسانی در مناطق سیل زده گمیشان استان گلستان نوشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان با بیش از 440 مکان طبیعی، تاریخی، قنوات، رودها، نخلستان ها و شالیزارها مکانی شگفت انگیز برای مسافران نوروزی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
کارآفرینان ایتالیایی علاقمند به ادامه همکاری با ایران، محدودیت های تجاری آمریکا علیه تهران را غیر قانونی خوانده و آنرا به ضرر شرکت های ایتالیایی و اروپایی دانستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با تصویب هیات وزیران 40 هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت و بازسازی واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی خسارت دیده ناشی از سیل در بیش از 20 استان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با اتفاق آرا قطعنامه مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
استاندار تهران با تمجید از برنامه نوروزگاه های شهرداری در پایتخت گفت: این برنامه سبب ایجاد نشاط و افزایش رضایتمندی مردم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
'کمال جفا' کارشناس سیاسی و راهبردی سوری گفت: حمله رژیم صهیونیستی به برخی اهداف در حلب، قطعا با هماهنگی آمریکا و ترکیه انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: سه فروند شناور متخلف صید ترال در آب های سرزمینی خلیج فارس توسط این نیرو توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
مردم فلسطین در نوار غزه برای مشارکت در راهپیمایی میلیونی بازگشت در سالروز آغاز این راهپیمایی در شنبه آینده و همزمان با روز زمین با هدف شکستن محاصره غزه آماده می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۰    
سال 97 میزان تولید علم ایران رشد قابل توجهی داشت و بر اساس ارزیابی میزان تولید علم با کیفیت، جمهوری اسلامی ایران رشد 7 درصدی را نسبت به رشد جهانی تجربه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۰    
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله ی امام در مورد ایشان رخ می دهد و این حرف ها قعر جهنمی است .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری نانوگفت: مهم ترین اتفاقات سال97، کاهش بودجه نانو به نصف بوده است که این موضوع از اراده ما کم نخواهد کرد و همواره در مسیر توسعه اقتصاد نانو فعالیت می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
اراک- شهرستان محلات به پایتخت گل ایران ملقب بوده که علاوه بر پرورش گل و گیاه، مجموعه ای از جاذبه های تاریخی و طبیعی را نیز دارا است و هرساله گردشگران بسیاری را به دیدار از خود فرامی خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۰    
به گزارش حوزه امام و رهبری خبرگزاری فارس حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) در بیانات اول فروردین 1398، به تقی زاده های امروز اشاره کرده اند که درصدد تغییر سبک زندگی ایرانیان و حاکم نمودن سبک زندگی غربی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
شیراز- شهروندان شیرازی در واقعه سیل دروازه قرآن و منطقه سعدی نه تنها در کمک رسانی سلبریتی ها را غافلگیر کردند بلکه گامی پیش از مسئولان مدیریت شهری برداشتند و پیشگام یاری به سیل زدگان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۰    
در حالی که اختلافات آمریکا با ترکیه بر سر خرید سامانه های پدافند موشکی S-400 ادامه دارد، واشنگتن اکنون تهدید می کند که آنکارا را از برنامه تولید مشترک جنگنده های اف-35 کنار می گذارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق که قصد انتقال آن به کشورهای حوزه خلیج فارس بود خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از تعطیلات دستگاه های اجرایی مربوط با سیل اخیر را به کمیسیون عمران دعوت می کنیم تا عملکرد آنان بررسی و دستگاه های اجرایی نیز که قصور داشتند به دستگاه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان با مردم ایران به خاطر وقوع سیلابهای اخیر ابراز همبستگی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران می توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزم به خدمت، مرخصی اضطراری و... بهره مند شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به حکم دادگاه لوکزامبورگ در رفع توقیف دارایی های بانک مرکزی گفت: ترامپ باید بیاموزد که ایرانیان با دیگرانی که ثروت کشور و ملت خود را در طبق اخلاص تقدیم آنان می کنند تا از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان علیرغم ظاهر آن، نشانه وحشت از موقعیت لرزان اسرائیل و ناتوانی آمریکا و متحدانش از مقابله با جبهه گسترده مقاومت در منطقه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
فرماندار شوش گفت: به منظور حفظ جان مردم، دستور تخلیه منازل روستاهای حاشیه رودخانه دز در شهرستان شوش داده شد و تاکنون 8 روستا تخلیه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛ مهم ترین اولویت را خروج آب از مناطق سیل زده دانست و گفت: کمبودهای مناطق سیل زده را با حداکثر توان تامین می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز هشتم فروردین ماه از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
تیراندازی در حوالی سیاتل آمریکا، 2 کشته و 2 زخمی بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی سپاه از برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در سیمین شهر و ارائه خدمات تخصصی به سیل زدگان خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
هرچند قیمت نفت برای دومین روز متوالی در معاملات امروز کاهش یافت، اما بشکه ای 67.62 دلار فروخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
وزیر دفاع پس از پیوستن به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان، از مردم همیشه در صحنه دعوت کرد که به پویش هلا ل احمر برای کمک به آسیب دیدگان سیل گلستان و مازندران بپیوندند .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۰    
نماینده ویژه دونالد ترامپ در امور ایران گفت: به هیچ کشوری معافیت از تحریم های ایران داده نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۲۰    
گمیشان- با گذشت حدود 10 روز از بروز سیل در برخی از نقاط گلستان پیک اصلی سیلاب حاصل از سرریز سدهای شرقی استان بالاخره به شهر تاریخی گمیش تپه در شمال غربی استان گلستان رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۲۰    
قطعه ای از بهشت در آستارا گردشگران را انتظار می کشد و در این میان پارک جنگلی بی بی یانلو ، تالاب استیل و دهکده گردشگری حیران با جاذبه های طبیعی بکر و ناب میزبان مسافران نوروزی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۶:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا در کنگره گفت که واشنگتن با نفوذ بی سابقه ایران در عراق مواجه است.