پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 فروردین 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۳    
ورود سیلاب به غرب کلانشهر اهواز در پی تلاقی رودخانه های کرخه و دز و پیشروی آن به اهواز، برخی از مناطق مسکونی در محلات عین دو و گلبهار به زیر آب رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۳    
اعلام کناره گیری قاهره از طرح موسوم به ناتوی عربی به رهبری آمریکا سبب شده است که بسیاری از تحلیلگران از آن به مثابه صدور گواهی فوت این ائتلاف و ضربه مهلک به ریاض نام ببرند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۳    
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: استعفای ظریف بهتر بود صورت نمی گرفت چراکه یک اتفاق احساسی بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۳    
رییس بانک مرکزی در یادداشتی برنامه بازار سازی منابع برداشتی تامین خسارت سیل از صندوق توسعه ملی را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۳    
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز جمعه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود آبی های تهران به پایان رسید. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۳    
وزارت حمل و نقل عراق از مذاکرات ایران، عراق و سوریه به منظور وصل کردن راه آهن سه کشور به یکدیگر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۱:۲۳    
بررسی تحولات سودان که از هم پیمانان نزدیک عربستان به ویژه در تجاوز به یمن به شمار می آید نشان می دهد که عربستان از تغییر عمر البشیر و نشاندن وزیر دفاع به جای او چندان هم ناراضی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۳    
وزیر امور خارجه ترکیه از فرانسه خواسته است تا به گذشته و تاریخ سیاه خود نگاه کند و اعلام کرده این کشور در موضعی نیست که در مورد نسل کشی اظهار نظر کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۳    
در حالی طی چند روز آتی، فصل جابجایی مستأجران آغاز می شود که علیرغم تمایل موجران به افزایش اجاره، به دلیل کاهش شدید تقاضا، مالکان فعلا با ارقام بهمن ماه سال قبل، اقدام به عقد قرارداد می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۳    
داود پرهیزکار در گفتگو با خبرنگار مهر ، به گروه تیم فوتسال زیر 20 سال در مسابقات آسیایی و شرایط این تیم پرداخت و تاکید کرد که عربستان به خاطر کینه دیرینه حاضر نشد در این مسابقات به میزبانی ایران شرکت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
شیرین هانتر معتقد است: از آنجا که سپاه پاسداران در نقاط مختلف فعال بوده و نیروی قدس آن متعهد به آزادسازی فلسطین است، همواره هدف خصومت آمریکا و دولتهای منطقه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
راهپیمایی حمایت از سپاه و محکومیت اقدام ترامپ در تروریستی خواندن این نهاد مردمی در استان های مختلف کشورمان برگزار شد تا ایران اسلامی امروز در حمایت از پاسداران وطن و انقلاب سبزپوش شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۳    
مجمع عالی خلق کره در اولین نشست خود بعد از انتخابات در اقدامی کم سابقه رئیس کابینه این کشور موسوم به رئیس پرزیدیوم را تغییر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۳    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا (ص) گفت: تا وقتی دشمن علیه ما حرکاتی نظیر تحریم داشته باشد، متوجه می شویم که درست حرکت می کنیم و وقتی که استکبار از دست ما ناراحت می شود می فهمیم که مسیرمان درست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۳    
با ادامه فعالیت سامانه بارشی، از فردا تا روزهای آتی در چندین استان کشور بارش باران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی معابر عمومی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۳    
شاهرخ ظهیری از پیشگامان صنایع غذایی کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان از انسداد جاده کمربندی غرب اهواز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۳    
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف جسد متعلق به مرد و زنی خبر داد که از مدت ها پیش تحت تعقیب پلیس آگاهی بودند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تشکیل جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران در بندر چابهار خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
استاندار تهران در نشستی که صبح امروز با استاندار خوزستان داشت، از کنترل لحظه ای سیل بندها و کاهش محسوس سطح آب در اهواز و منطقه دشت آزادگان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
مردم شهرستان ایذه با کمک های خود و اعزام نیروهای امدادی به مناطق سیل زده به یاری هم نوعان خود در شهرهای مختلف شتافتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
یک نشریه آمریکایی با اذعان به قدرت بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران، نوشت که این ارگان نظامی گزینه های متعددی برای تلافی تروریستی خوانده شدن از سوی واشنگتن دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمریکایی ها با اقدام خود علیه سپاه، خودزنی کردند، اظهار داشت: آن ها با این کار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۳    
راهپیمایی کنندگان با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، وظیفه مسلمین حمایت از سپاه است ، حکم مراجع دین حمایت از سپاه است و سپاه برادر ارتش ما است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این که امروز برای همه مردم دنیا و به ویژه ملت های منطقه ثابت شده که مادر تروریسم آمریکا است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
ایالات متحده در حالی ایران را حامی رسمی تروریسم ادعا می کند که به اذعان تحلیلگران آمریکایی، این واشنگتن بوده که در برهه های متعددی از تاریخ و در مناطق مختلفی از جهان به ارائه حمایت از سازمان های ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۳    
داشتن افرادی شایسته و خوشنام، زن و مرد، دانشگاهی و مهارتی، لطیف و جدی، هنری و ورزشی، نظری و عملی و به طور کلی آدم هایی با سلایق و ادبیات متفاوت اما رفیق با همدیگر از ویژگی های عصر جدید است که گرچه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
آیا سرانجام جنگ در سوریه به پایان خواهد رسید؟ جواب شاید ان شاالله باشد. نکته اصلی اینجاست که پروژه رژیم منحوس صهیونیستی برای تغییر حاکمیت کشور سوریه اساساً با شکست روبرو شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه جدید شهر معمولان استان لرستان معارفه شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
تحلیلگران نفت می گویند که قیمت نفت خام برنت به 72 دلار در هر بشکه می رسد که این موضوع ناشی از عوامل متعددی از جمله کاهش تولید نفت اوپک و افزایش تقاضا چین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
یک منبع نظامی لیبی از حمله هوایی به اهداف داعش در شهر ساحلی سرت واقع در شمال این کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور به صورت رگباری است، اما احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلاب احتمالی در استان های تحت تأثیر همچنان وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
مداح هیأت فاطمه الزهرا(س) بابل گفت: در آق قلا باکمک خیران برای نوعروسی بی بضاعتی که جهیزیه اش زیر آب رفته بود یک سری لوازم جهیزیه تهیه کردیم اما وی با اینکه خودش نیاز داشت آن را به نیازمندان بخشید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از سفر قریب الوقوع آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل زده تداعی کننده حال و هوای جبهه ها است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۳    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان نقاط مختلف کشور از امروز (23 فروردین) تا چند روز آینده بارانی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۳    
وزیر نفت با اشاره به کاهش تولید نفت در برخی نقاط درگیر سیل خوزستان گفت: برای نخستین بار برخی لوله ها از نفت خالی شده اند و امیدواریم شاهد تلفات جانی نباشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۳    
وزیر نفت گفت: اینکه گفته می شود وزارت نفت برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به تأسیسات نفتی عمداً مانع آبگیری هورالعظیم شده و آب را عملاً به مناطق مسکونی هدایت کرده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۳    
وزیر دفاع گفت: هدف ما بازگشت سریعتر زندگی مردم سیل زده به شرایط عادی است و تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن به وضعیت عادی برگردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۳    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری و پرحجم همراه با کاهش دمای هوا ظرف روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 فروردین ماه جاری تمام مناطق این استان را فرا می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یکی از دلایلی که استان گیلان با وجود نزولات جوی اخیر درگیر سیلاب نشد، ساماندهی و لایروبی آب بندان ها بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۳    
نماینده روسیه در سازمان ملل گفت بجز نیروهای ایرانی و روسی که به خواست دولت سوریه در این کشور حضور دارند، باقی نیروها باید از خاک این کشور خارج شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۳    
در ماه های اخیر، طرفداران FATF برای اثبات ضرورت همکاری با این نهاد، ادعاهایی را درباره بازگشت دوباره ایران به لیست سیاه مطرح می کردند که بیانیه اخیر FATF پوچ بودن همه این ادعاها را ثابت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۳    
رهبر اکثریت جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا از رژیم سعودی به عنوان یکی از متحدان مهم کشورش علیه ایران نام برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۳    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای روز پنجشنبه ضمن تکرار ادعاها درباره ایران درباره سفر اتباع این کشور به ایران هشدار داد.