جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۰:۴۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 فروردین 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
همزمان با نیمه شعبان مراسم جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) با حضور صدها هزار نفر از منتظران فرج، شنبه 31 فروردین در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۶    
شبکه های خبری از بمباران پایتخت لیبی توسط جنگنده های ناشناس خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
فرمانده ناجا گفت: هنگامی که دولت نادان آمریکا اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار داد تمام مردم و سران قوا و ستاد کل نیروهای مسلح پشت سپاه در آمدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: برخی کشور ها موفقیت های ایران را نمی خواهند و به اجبار ما را به عنوان قدرت بزرگ منطقه پذیرفته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان در راستای اجرای منویات رییس جمهور به مدیران کل دو استان ( لرستان و خوزستان) دستور داد، به سیل زدگان ساکن در اماکن این وزارت خانه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی ارایه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۷    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک سالروز گرامی داشت ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمانده کل ارتش تاکید کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۷    
مرکزمدیریت راههای کشور اعلام کرد: در حال حاضر 8 محور شریانی و 13محورغیرشریانی کشور ( 21 محور) مسدود است و در سایر مسیرها تردد وسایل نقلیه به روال عادی در جریان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۷    
وزیراقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: ظرفیتهای زیادی برای توسعه روابط و همکاریهای اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران وجود دارد و باید از این ظرفیت ها بصورت مشترک استفاده کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۷    
فرماندهان قرارگاه های ارتش و سپاه در آق قلا در گفت وگوهای جداگانه با خبرنگاران ایرنا اطمینان دادند که تا عادی شدن وضعیت و پایان کار امداد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۷    
عمران خان نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه در آستانه دیدار رسمی از جمهوری اسلامی ایران، گفت که اسلام آباد اهمیت فراوانی برای روابط با تهران قائل است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۷    
عملیات مقابله با هجوم پرشمار و بی سابقه ملخ های صحرایی به برخی از استان های جنوبی کشور به طور جدی طراحی و آغاز شده، آفاتی که در صورت کنترل نشدن بخش کشاورزی و امنیت غذایی را به مخاطره خواهد انداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۷:۲۷    
آبادان - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: نیروهای مسلح در راه خدمات رسانی به مردم هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آل خلیفه بحرین را به آزمایشگاه بخش کثیف سیاست های کاخ سفید، تل آویو نامشروع و ریاض مبدل کرده است!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۸    
سفیرسوئیس در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی کشورمان با بیان اینکه تحریم ها و محدودیت های آمریکا نباید موجب محدودیت روابط بانکی شود، گفت:به زودی شاهد افزایش تبادلات بانکی میان دوکشور خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۸    
در جریان رژه نیروهای ارتش در شهرهای مختلف، سه دستاورد مهم دفاعی که در ماههای اخیر رونمایی شدند، برای اولین بار در این مراسم حضور داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۸    
عضو فراکسیون امید با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود از ادامه حضور ایران در برجام انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا روز پنجشنبه تصریح کرد این سازمان در سال گذشته سرمایه گذاری بیشتری برای مقابله با ایران و روسیه اختصاص داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۸    
در روزهای آغازین سال 98 اخبار و تصاویر هولناک سیل، کام شیرین مردم را در فضای عطرآگین بهار به تلخی کشاند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۸    
سفیر ایران در ترکیه به تشریح دستاوردهای سفر ظریف به آنکارا و توافقات حاصله از جمله ایجاد سازوکار مالی شبیه اینستکس و استفاده از پول ملی و رایزنی درباره تحولات منطقه از جمله سوریه پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۸    
آیت الله رئیسی با اشاره به این مطلب که باید روابط ما با همه دنیا بر اساس کرامت باشد و حق نداریم کرامت مان را مخدوش کنیم و در دنیا ذلیل شویم؛ بلکه در دنیا عزتمان باید حفظ شود گفت: هر امری، هر کاری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۸    
نماینده مردم خرم آباد از برگزاری یک نشست ویژه برای بررسی مساله تعویق زمان کنکور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۸    
رژیم غذایی کتوژنیک این روزها شهرت زیادی میان افرادی دارد که سعی دارند وزن کم کنند. این سؤال ممکن است مطرح شود که آیا رژیم کتوژنیک در بلندمدت برای بدن مضر نیست؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۸    
طالب نوشت: هنگامی که می خواهند نشان دهند حزب شان تنوع دارد از تصاویر ما استفاده می کنند، اما زمانی که می خواهیم در مذاکرات حضور داشته باشیم یا درباره مسائلی هویتی که برای آن مبارزه می کنیم و آنچه ما ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۸    
مواقعی که الگوی تغذیه سالم را نادیده گرفته و پرخوری می کنید پس از آن بهتر است به جای استراحت روی کاناپه یا چرت زدن، تحرک داشته و برای جبران آن اقدام کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۸    
احتیاط کن یعنی کاری را انجام بده اما مراقب باش! چون در بی احتیاطی همیشه خطر وجود دارد. مثلا می گویند: اگر می خواهی از این طرف خیابان به آن طرف خیابان بروی، احتیاط کن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۸    
وزیر خارجه ایران گفت: توافق کردیم در پنج حوزه شامل تعرفه ترجیحی، انرژی، بانکی و استفاده از پول مشترک، ایجاد یک سازوکار مشابه اینستکس در روابط دوجانبه کار را با ترکیه دنبال کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۸    
معاون وزیر ارتباطات از برنامه ریزی برای اجرای طرح استفاده از پهپاد پستی برای حمل بسته های پستی سبک و کم وزن در زمان بحران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۸    
جاری شدن سیل امسال، ورطه آزمونی است برای کمک رسانی منتظران ظهور منجی عدالت و رحمت، به مردمی که به ناگاه هستی خود را از دست دادند و چشم انتظار دست های مهربان باسخاوت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت تصفیه آسا، این شرکت از بزرگ ترین مجموعه های واردات و عرضه و فروش انواع دستگاه تصفیه آب و فیلتر تصفیه آب تایوانی در ایران بوده که خدمات سرویس و تعویض فیلتر آب تصفیه کن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
اگر قصد خرید تلفن بی سیم برای منزل یا دفتر خود را دارید و انتخاب از میان مدل های متنوع بی سیم برایتان مشکل است در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب تلفن بی سیم مورد نیازتان راهنمایی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با حضور رئیس جمهوری و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد، جنگنده بومی و تمام ایرانی کوثر به اجرای نمایش هوایی پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور مستمر سپاه در مناطق سیل زده کشور گفت: سپاه پاسداران همچنان در کنار مردم خواهد ایستاد و با تمام توان در اختیار آن ها خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از اردوگاه های هموطنان سیل زده در شهرستان های حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه بازدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
نکند با این تلویزیون فشل می خواهیم مردم را جذب کنیم تا سریال های آمریکایی نببیند؟ یا با سریال های کره ای می خواهیم زهر بازی تاج و تخت را بگیریم؟ ما در مورد تلویزیونی صحبت می کنیم که با دست خود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
عصبانیت امریکایی ها نه تنها از انتشار اسناد مکتوب، بلکه از فیلم هایی است که از نظامیان امریکایی منتشر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
این اولین بار از زمان برگزاری دومین دیدار کیم جونگ-اون با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است که پیونگ یانگ آشکارا سلاح جدیدی آزمایش می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
شورای نظامی سودان از آغاز طرح مبارزه با فساد چهره های رژیم سابق این کشور و بازداشت شماری از جمله دو برادر عمر البشیر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
آتش سوزی چادر عشایری در شهرک باغمیشه تبریز یک مصدوم بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
جشنواره جهانی فیلم فجر از شب گذشته رسماً سی وهفتمین دوره برگزاری خود را کلید زد تا از امروز به مدت 9 روز، میزبان طیف متفاوتی از علاقمندان سینما در ایران باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
پیونگ یانگ از عدم تمایل برای تداوم حضور وزیر خارجه آمریکا در مذاکرات هسته ای 2 کشور خبر داد و گفت: لطفاً فرد بالغ تری را برای گفتگو انتخاب کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
قم - اداره کل آموزش و پرورش استان قم مدارس شهر و روستاهای این استان در روز شنبه 31 فروردین ماه را تعطیل اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
یک روزنامه روسی از سفر محرمانه یک هیأت بلندپایه آمریکایی به مسکو خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
کمپین درخواست تعویق کنکور سراسری ظرف سه روز 9500 امضا جمع کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
سردار غیب پرور در مورد ایجاد طرح جهاد همبستگی ملی گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می شود
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن های ایرانی صاعقه و کوثر از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: افزایش 16 درصدی تعرفه پرمصرف ها به حساب جداگانه ای واریز شده و صرف طرح های کاهش تلفات و بهینه سازی مصرف می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی در مراسم رژه روز ارتش گفت: در طول این 40 سال همواره ارتش در کنار ولایت، مردم و برای پاسداری از تمامیت ارضی، استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی فداکاری کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: اگر خبر توزیع گوشت نیمایی توسط فروشگاه های اینترنتی صحت داشته باشد، اقدام آنها تخلف است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا با وتوی قطعنامه ضد سعودیِ کنگره، بار دیگر خون کودکان یمنی را با دلارهای سعودی معامله کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۸    
مدیر روابط عمومی سازمان بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر تأکید کرد که کمک های نقدی بین المللی همچنان در انتظار پیدا شدن یک کانال مالی مناسب برای انتقال به ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۸    
اعضای سازمان منافقین با توجه به سلایق کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به طراحی دستورالعمل هایی برای اقدام در این محیط پرداخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۸    
رسانه دولتی کره شمالی بامداد پنجشنبه خبر داد رهبر این کشور بر آزمایش یک سلاح تاکتیکی هدایت شونده نظارت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۸    
واژگونی یک دستگاه اتوبوسِ حامل حدود 50 گردشگر بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) در جزیره مادیرا به کشته شدن دست کم 28 نفر منجر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۸    
به گزارش خبرگزاری فارس، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام بود تا شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی باشیم. منچستر سیتی 4 - تاتنهام 3 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۸    
ارتش نشان داد فدایی ملت است؛ بنزین بر سر دوراهی؛ دلالی در چرخه توزیع کالاهای اساسی و کودک کشی سعودی ها با امضای ترامپ؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸    
نیروهای دریایی ارتش و سپاه در رزمایش مشترکی با نیروی دریایی عمان در آبهای این کشور شرکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸    
منابع مطلع در گفت وگو با یک رسانه غربی مدعی مشاجره مقام های دولت آمریکا بر سر گزارشی که بخش های زیادی از آن به ایران اختصاص داشته شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸    
شرکت های غربی که بعد از اقدام مقام های حکومت سعودی در ترور یک روزنامه نگار منتقد، ارتباطات خودشان با ریاض را قطع کرده بودند، اکنون به صورت بی سر و صدا تجارت با این کشور را از سر گرفته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸    
زمین لرزه 4.4 ریشتری، بامداد امروز ارکواز از توابع استان ایلام را لرزاند.