شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 2 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 3 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 4 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 5 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 6 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 7 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 8 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 9 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 10 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 11 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 12 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 13 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 14 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 15 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 16 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 17 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 18 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 19 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 20 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 21 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 22 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 23 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 24 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 25 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 26 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 27 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 28 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 29 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۱    
نیکی کریمی، طناز طباطبایی، خاطره اسدی، فاطمه معتمد آریا و مه لقا باقری از جمله هنرمندانی بودند که در سومین روز جشنواره جهانی فیلم فجر 97 شرکت کرده بودند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: وحید میرزایی در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: خوشبختانه مدتی است مسئولان برای بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی مردم گام های بلندی برداشته اند و به جای برطرف کردن ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: عکسی از نیکی مظفری دختر مجید مظفری در جشنواره جهانی فیلم فجر
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
این فرد که به همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر شده بود دستگیر شده و در این محل انواع بطری ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و وی فعلاٌ با قرار ضمانت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز میزبان مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد برای رسیدگی به سوالات امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس هستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۷    
متقاضیان بورس اعزام به خارج که در کنکور دکتری 97 مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند با توجه به رشته های مورد نیاز اعلام شده در بورس شرکت کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۴    
دستگیری مادرزن و داماد جوان که با همدستی هم در سناریوی هولناک شوهر زن میانسال را به قتل رساندند با اعترافات دختر جوان راز قتل پدرش فاش شد
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور اصغر فرهادی و جعفر پناهی در جشنواره فیلم کن واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۹    
تیم فوتبال لیورپول برد در زمین وست برومویچ را با تساوی عوض کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
مدارس نوبت صبح تمامی مقاطع تحصیلی در استان کردستان فردا یکشنبه دوم اریبهشت ماه به دلیل تداوم آلودگی هوا تعطیل است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۹    
تیم منچستریونایتد با برتری در ورزشگاه تاتنهام به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به خاطر جایگاه ما در جدول رده بندی و احتیاجی که به برد در دیدار برابر پرسپولیس داریم بازی پیش رو برای ما حکم فینال را خواهد داشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بدانیم که ذوب آهن برای کسب عنوان دومی در جدول می جنگد و مایل است که سال آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این کار ما را در دیدار فردا سخت تر می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۹    
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: حذف روادید بین ایران و عراق در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی از برنامه های مهم ستاد اربعین حسینی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در حال حاضر نمی توانم برخی از مسائل را مطرح کنم و امیدوارم در آینده بتوانم این موارد را به تفصیل بگویم ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۴    
محسن هاشمی نسبت به کاندیداهای که در رسانه ها و اذهان عمومی مطرح شده، شایستگی و توانمندی بیشتری دارند و به همین دلیل اکثر اعضای شورا در روز یکشنبه وی را درلیست پیشنهادی خودشان قرار خواهند داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۹    
محسن هاشمی رفسنجانی با تأخیری 4 ساله راهی بهشت شد؛ اما این بار نه به عنوان شهردار تهران بلکه به عنوان سرلیست امید ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
لیلا اوتادی و شبنم فرشادجو از جمله هنرمندانی بودند که 2 تیر 1396 در اکران خصوصی یک فیلم شرکت کرده بودند. به همین بهانه مدل مانتو این عزیزان را گردآوری کرده ایم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۳    
بازار ارز و سکه درحالی خلوت شده و از تب و تاب افتاده که تقریبا همه صرافی ها تابلو اعلان قیمت هایشان را خاموش کرده اند و هیچ نوع ارز و سکه ای نه قیمت گذاری می کنند و نه می فروشند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۸    
اصلاح طلبان و اصولگرایان هر یک که بر سر کار بیایند، گناه را بر گردن دولت قبل خواهند انداخت و چندان دور از انتظار نیست که احمدی نژاد در مظان همه اتهام ها قرار داشته باشند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:آقایان در پرسپولیس خودشان را به خواب خرگوشی زده اند و از بار آخری که با آنها صحبت کردیم نزدیک به 5 ماه می گذرد و اتفاق خاصی نیفتاده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۹    
خبر بازداشت سعید مرتضوی در شهر ری صحت ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در صورت ادامه کار در این تیم، امید ابراهیمی و وریا غفوری هم باید بمانند، به خبر حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال واکنش نشان داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۴    
دامنه مجادلات در بین اصلاح طلبان بر سر شهرداری تهران آنچنان بالا گرفته که به صورت غیر منتظره ای بعید به نظر می رسد فردی از غیر سیاسی ها به بهشت برسد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۹    
معاون اول رییس جمهور گفت: مدتی است القا می شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است در حالیکه مردم پای نظام ایستاده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
بر اساس مصوبه شورای شهر تهران از امروز بلیت مترو گران شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
گردشگران خارجی که در ایران نمی توانند از کارت های اعتباری خودشان استفاده کنند، فروش ارز در صرافی ها هم که این روزها ممنوع شده، بانک ها هم که کار آن ها را راه نمی اندازند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۸    
معاون اجرایی شورای شهر تهران در تشریح تخلفات شهرداری سابق گفت: براساس گزارشی که به دست من رسیده، در مدیریت شهری گذشته 670 ملک به افراد خاص واگذار شده بود که تاکنون 60 مورد از آنها مسترد شده است و اگر ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
رییس جمهور گفت: از سیستم ارز در چهار سال گذشته ناراضی بودم و از سیستم ارزی فعلی هم راضی نیستم باید سیستم سومی را تهیه کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۹    
ساعتی پیش سارقان دستگاه های عابر بانک میدان مادر تهران که با یک دستگاه ماکسیما و وانت نیسان آبی دست به این سرقت زده بودند دستگیر شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۹    
رییس کمیسیون عمران مجلس محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، سید محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور، سید مناف هاشمی استاندار گلستان و محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و حبیب الله بیطرف وزیر اسبق نیرو ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۴    
از امروز همه ی نشان های تجاری مشمول طرح ثبت تلفن همراه شدند و به این ترتیب آخرین مرحله از طرح رجیستری اجرایی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و روش رفع نقص کارت های مغایر را تشریح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با همت دستگاه ها و پیگیری های مجلس شورای اسلامی تا پایان اردیبهشت ماه وضعیت کنکور مشخص می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
وزیر خارجه ایران می گوید در صورتی که رئیس جمهور آمریکا این کشور را از برجام خارج کند ایران فعالیت های هسته ای خود را با سرعت بیشتر آغاز می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
در صورت ادامه عقب ماندگی آماده سازی بخش تولید و عرضه صنعت برق برای تابستان 97، برآورد 51هزار و 800 مگاواتی تولید عملی برق در پیک تابستان نیز محقق نخواهد شد و به طور قطع کشور دچار خاموشی می شود.