پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 23 مرداد 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 2 مرداد 1397 هنگام نیوز 3 مرداد 1397 هنگام نیوز 4 مرداد 1397 هنگام نیوز 5 مرداد 1397 هنگام نیوز 6 مرداد 1397 هنگام نیوز 7 مرداد 1397 هنگام نیوز 8 مرداد 1397 هنگام نیوز 9 مرداد 1397 هنگام نیوز 10 مرداد 1397 هنگام نیوز 11 مرداد 1397 هنگام نیوز 12 مرداد 1397 هنگام نیوز 13 مرداد 1397 هنگام نیوز 14 مرداد 1397 هنگام نیوز 15 مرداد 1397 هنگام نیوز 16 مرداد 1397 هنگام نیوز 17 مرداد 1397 هنگام نیوز 20 مرداد 1397 هنگام نیوز 21 مرداد 1397 هنگام نیوز 22 مرداد 1397 هنگام نیوز 23 مرداد 1397 هنگام نیوز 24 مرداد 1397 هنگام نیوز 25 مرداد 1397 هنگام نیوز 26 مرداد 1397 هنگام نیوز 27 مرداد 1397 هنگام نیوز 28 مرداد 1397 هنگام نیوز 29 مرداد 1397 هنگام نیوز 30 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 مرداد 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۷    
فرزند زنده یاد همایون خرم آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایران از شکایت به مراجع قضایی پیرو استفاده بدون اجازه برخی خوانندگان از آثار پدرش خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۲    
سیزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در محل تفریحی گاوازنگ زنجان در حال برگزاری می باشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی با اعلام اینکه ایرلاین ها موظف به عرضه ریالی بلیت های خود هستند، گفت: با تخصیص ارز به ایرلاین ها از طریق سامانه نیما، قیمت بلیت کاهش خواهد یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۲    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری خانوادگی که با شگرد همراه بانک از طعمه های خود مبلغ 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند؛ خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۷    
مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از بررسی های دقیق احتمال باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو وجود دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۲    
روز گذشته دادگاه محاکمه رضا سوری خواننده زیر زمینی و دوستش که سال گذشته با 6 گلوله صاحب یک استودیوی ضبط موسیقی را به قتل رسانه بودند، در شعبه 5 دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷    
رییس شورای شهر تهران نوشت: قبل از رسیدن بهمن ، صدای بهمن اعتراضات را بشنویم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
جعفر پناهی در حالی از خیانت آشکار مسئولان در بحث تقسیم دریای خزر خطابه می خواند که در فتنه سال 88 به دلیل اقدام و اجرای دستورات خائنانه دشمنان ملت و کشورش مجرم شناخته شده و به زندان رفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
در حالی که برخی رسانه های ضدانقلاب و به خصوص سلطنت طلبان، همزمان با خط خبری رسانه دولتی انگلستان (BBC) دروغ سهم 50 درصدی ایران از دریای خزر و واگذاری آن را منتشر می کردند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۲    
محمد عبادی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما، امشب در سن 71 سالگی، به دلیل ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۲    
سینا سرلک، خواننده محبوب کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: خیلی سخته تو سرزمینِ خودت غریب باشی
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا با فشار اقتصادی و تحریم می خواهد مردم را در تنگنا قرار دهد تا موجب درگیری، اغتشاش و مسائل امنیتی شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۷    
با فرار سرمایه گسترده از بازارهای در حال ظهور، روبل روسیه تحت فشار قرار گرفت و در پایین ترین سطح خود در 2 سال اخیر معامله شد. هرچند با اقدام بانک مرکزی روسیه، روبل تا حدودی تقویت شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش به بحث آثار اقتصادی استفاده از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: عنوان می شود گردش مالی بازار لوازم التحریر 4 هزار میلیارد تومان است البته حدس بنده بازار 4 تا 6 هزار میلیارد تومان است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۲    
در پی فرو ریختن بخشی از یک پل بر فراز بزرگراهی در ایتالیا و جان باختن شماری، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۲    
یک اقتصاددان با بیان اینکه تخصیص20 میلیارد دلار ارز در مدت یک هفته بی سابقه بوده است گفت که این تخصیص های ارزی نباید توسط یک فرد و یا گروه محدود و در پشت درهای بسته انجام شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۲    
حسینعلی امیری گفت: آقای رئیس جمهور شخصا بعضی روزها تا 14 ساعت برای بسته ارزی جدید وقت گذاشته اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: همیشه برای مخاطبان جذاب بوده که بدانند مسئولان از چه خودرویی استفاده می کنند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۷    
ئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بر اقدام بی سابقه کنگره درخصوص افزایش بودجه نظامی مهر تایید زد و بار دیگر آن امضای معروف را مقابل دوربین ها گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۲    
رییس سازمان توسعه تجارت از احتمال تغییر در لیست کالاهای اساسی و همچنین احتمال حذف مابه التفاوت ارزی برای خودرو خبر داد و اعلام کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۷    
خیابانی در تهران که قطب فروش صنایع دستی پایتخت است برخلاف عرف عرضه و تقاضا در صنوف دیگر، در اغلب مواقع قیمت صنایع دستی آن بالاتر از فروشگاههای دیگر تهران است که در این مقوله مسؤلان مرتبط صنایع دستی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۲    
انتقال مامه بابا تیام به عجمان آن هم در روز هایی که اختلافات مهاجم سنگالی و باشگاه تهرانی برای فعال کردن بند فسخ قرارداد و جزئیات مالی آن به اوج خود رسیده بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۲    
سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران، سه شنبه 23 مرداد 1397 در مقر پلیس آگاهی تهران به مرحله اجرا درآمد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۷    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران سه راهکار جهت عبور از مشکلات اقتصادی به دولت پیشنهاد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در استان های شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و در برخی مناطق دیگر در جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و خاک رخ می دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۶    
وزیران خارجه ترکیه و روسیه با حضور در نشست خبری مشترک، درباره مسائل مختلفی از جمله روابط دوجانبه، تحریم های آمریکا، تحولات سوریه و وضعیت ادلب صحبت کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در واکنش به انتشار یک بیانیه در فضای مجازی علیه هواداران استقلال تاکید کرد امنیت هواداران در جم تامین است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۶    
تیم والیبال جوانان ایران با شکست تیم چین تایپه در مرحله نیمه نهایی، راهی فینال مسابقات AVC CUP شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۶    
شیوه نامه نحوه تشکیل و اداره مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها از سوی وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۶    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی، سیاستهای کلان اطلاع رسانی برای مقابله با جنگ روانی و مسائل اقتصادی را تصویب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۱    
آخرین جدال دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با ظهور یک بازیکن جوان همراه بود اما در ادامه انتخاب های نادرست او را از تیتر دور کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر سه شنبه در همایش ملی مدیران و متخصصان شرکت های تولیدکننده دانش و فناوری گفت: امروز روز فراخوانی ملت ایران به صحنه است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
همایون شجریان در آغوش پدرش در نوزادی عکسی را در فضای مجازی منتشر کرده است در ادامه مشاهده کنید
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: اصغر خسروشاهی، مشاور خودرویی وزیر صنعت اخیرا در گفتگو با خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به این سوال که آیا قیمت 100 میلیون تومانی رنو ساندرو استپ وی با دلار 9000 ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۶    
یک میمون بعد از فرار از منزل به یک آرایشگاه زنانه در بابل حمله ور شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مهدی جوان 31 ساله ای است که ماشین های مدل بالا را فقط به انگیزه دوردور و تفریح می دزدید و رها می کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۶    
سرمربی آبی پوشان لندن برای سیگار کشیدن در انگلیس با قوانین سختی نسبت به ایتالیا روبه رو شده و باشگاه چلسی در صدد حل این مشکل است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۶    
اتحادیه بین المللی انجمن های ریاضی جهان با پیشنهاد کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران، روز تولد مرحوم "مریم میرزاخانی"، سوم ماه می (13 اردیبهشت) را روز جهانی زن در ریاضیات نامگذاری کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا فقط به سود مادی خود می اندیشند اعلام کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید مردم از اینکه با سلاطین برخورد نمی شود ناراحت هستند و تصور می کنند این مسائل سهوی نیست و بخشی از حاکمیت دراین مفسده ها دست دارند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۶    
مهراب قاسم خانی در واکنش به پیوستن مسئولان به کمپین فرزندت کجاست در توئیتر نوشت: الان از خودتون راضی هستین که مجبورشون کردین اعتراف کنن که همه فرزندانشون ساکن ایران و کارمند دون پایه و فقیر و کارتن ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۶    
گمانه زنی درباره افزایش قیمت بنزین یا سهمیه بندی سوخت بارها طی ماه های اخیر شنیده شده؛ اگرچه مسوولان وزارت نفت این موضوع را رد کرده، اما با این وجود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز سه شنبه با حضور سران سه قوه و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۱    
کابینه عراق اعلام کرد که هزینه روادید زائرین اربعین حسینی امسال کاهش می یابد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۶    
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران خبر داد: اطلاعات درآمدی پزشکان از طریق سامانه های اطلاعاتی نظام مالیاتی از جمله حساب های بانکی آنان در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۶    
ریاست جمهوری اعلام کرد: روز گذشته نقل قولی از محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در برخی رسانه ها مبنی براینکه ما حساب آقای علی لاریجانی را از مجلس جدا می دانیم منتشر شد که این نقل قول تقطیع و تحریف ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۶    
شهریه دانشجویان دوره های نوبت دوم و پردیس های خودگردان دانشگاه الزهرا برای سال تحصیلی 97-98 اعلام شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۱    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که سیاست های افراطی باید از عقلانی جدا شوند گفت: از این موارد در کشور زیاد دیده می شود که باید نسبت به حل آن اقدام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۱    
فرماندار زابل می گویدمتهمان پرونده شهرداری زابل در بازجویی هایی اولیه اعتراف کرده اند. دادستان این شهر نیز گفته است اختلاس و جعل اسناد تنها بخشی از جرائم شهردار و کارمندان دستگیر شده شهرداری زابل ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۶    
آخرین نماینده ایران در مذاکرات رژیم حقوقی دریای خزر می گوید خط مبداء در دریای خزر مربوط به 5 کشور پیرامونی است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۶    
مهاجم جوان تیم فوتبال امید با تذکر جدی مسئولان تیم امید مواجه شده و بعد از دیدار تیم ملی مقابل عربستان موهای خود را کوتاه خواهد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۶    
در راستای بالا رفتن توانمندی نظامی انصارالله یمن و حملات موشکی و پهپادی آن علیه ائتلاف متجاوز عربی و مزدورانش در جنگ یمن ارتش وابسته به انصارالله یک تمرین نظامی برگزار کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۱    
مدیر بخش حمل ونقل هوشمند پل ها و تونل های شهری شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از کنترل هوشمند 5 تونل شهری پایتخت خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای سازمان نظارت و بازرسی خبر داد و گفت: تقاضای ثبت سفارش طی چهار ماه اخیر نسبت به دوره مشابه سال قبل 3 ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۶    
دبیرکل حزب کارگزاران، سوال از رئیس جمهور را حق مجلس دانست و گفت: مقام های انتخابی که در کشور هستند انقدر خود را تقدیس نکنند که کسی جرات نکند از آنها سوال بپرسد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۶    
رئیس پلیس پایتخت از آغاز طرح امنیت شبانه تهران از اوایل این هفته خبر داد و گفت: این طرح با کمک پلیس آگاهی، راهور ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۱    
افزایش 70درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی و 100درصدی قیمت بلیت پروازهای خارجی سوژه کارتون طراوت نیکی در نیشخط شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۱    
به دنبال دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت 9000 میلیارد تومان مالیات از سوی بانک ها، شبکه بانکی با عدم پذیرش این موضوع در حال مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور برای حل و فصل آن است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۶    
تصاویر برداشت خوشه های برنج از شالیزارها را نشان می دهد. با سپری شدن نیمه تابستان کشاورزان گیلانی که ماه ها برای به بار نشستن خوشه های برنج، تلاشی طاقت فرسا انجام داده اند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
نایب رئیس فراکسیون امید گفت: اگر رئیس جمهور در جلسه پاسخ سؤال در مجلس پشت پرده ها را افشا نکند خودش متهم اصلی است و اگر افشا کند منجر به انشقاق ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
وکیل مدافع نسرین ستوده وکیل دادگستری که اکنون در بازداشت به سر می برد، از تشکیل دو پرونده جدید برای موکلش خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان های سمنان و تهران ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۵    
دبیر کل سازمان ملل با استقبال از امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر، آن را سندی تاریخی دانست که نشان دهنده اهمیت همکاری های منطقه ای است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: برنامه ریزی درست و غنی سازی فرهنگی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به ویژه در فصل تابستان اهمیت ویژه ای دارد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
پادشاه عربستان در تماسی تلفنی با نخست وزیر جدید پاکستان بر لزوم تلاش ریاض و اسلام آباد برای تقویت و توسعه روابط دوجانبه در تمامی زمینه ها تاکید کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس از ارجاع طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به کمیسیون امور شوراهای پارلمان خبر داد و گفت که این کمیسیون باید هر چه سریع تر درباره طرح مذکور اعلام نظر کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۵    
معاون دادسرای عمومی و انقلاب منوجان گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ای 9 ساله با اسلحه شکاری منجر به فوت یک مادر در شهرستان منوجان شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود 170 هزار قطعه سکه پیش خرید کرده اند منتشر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان صادر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۵    
همه چیز از دقیقه 42 بازی فولاد - استقلال شروع شد. حالا تمام زندگی اش شده، تردد با کمک دیگران در سه اتاق. "لئوناردو پادوانی" پس از آن برخورد لعنتی! از نخاع آسیب دید و گوشه نشین شد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۵    
اوپک در جدیدترین گزارش ماهانه خود با توجه به افزایش تولید رقیبان و تلاش عربستان سعودی برای اجتناب از ایجاد اشباع عرضه مجدد در بازار، تقاضای کمتری برای نفت این گروه در سال میلادی آینده پیش بینی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۵    
مدیر تلگرام طلایی گفت: ما دو مفهوم انسداد داریم: یکی انسداد کانال های دارای مسائل اخلاقی (کانال های پورن) است که اتوماتیک وار از طریق دستگاه شناخته می شوند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۰    
بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به حضور این تیم در بازیهای آسیایی گفت: توقعات از تیم ملی منطقی است، تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا به قهرمانی آسیاست برسیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۰    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می گوید درخواست وزیر ارتباطات مبنی بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیرقانونی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۰    
وحید ملکی، وکیل پایه یک دادگستری با طرح شکایتی خواستار انحلال فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات اساسنامه ای شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۵    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می گوید درخواست وزیر ارتباطات مبنی بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیرقانونی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور گفت: بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشته ایم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه رفع می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 500 هزار نفر برای آزمون سراسری انتخاب رشته کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
رضا کامی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه می گوید: هنوز یک ماه نشده که نوسان های شدید در ترکیه رخ می دهد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، در صفحه توئیتر خود نوشت: بانک مرکزی 35000 میلیارد تومان پول صرف مدیریت بحران موسسات مالی غیرمجاز کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: روایت روزنامه شهروند از جانبازی که فقط به خاطر شباهت ظاهریش به افغان ها اشتباهی دیپورت شد را می خوانید. اهم اظهارات همسر جانباز: ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس شورای شهر کرج گفت: طبق اعلام وزارت کشور صلاحیت محمدرضا احمدی نژاد برای تصدی شهرداری کرج احراز نشده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۰    
نخست وزیر عراق گفته است این کشور از ممنوعیت معاملات تجاری دلاری با ایران تبعیت می کند اما الزامی به پیروی از همه تحریم ها علیه ایران ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: بد نیست گاهی آقای روحانی سر زده به مجلس بیاید ، مردم انتظار دارند که او مسائل پشت و روی پرده را بگوید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
رژیم حقوقی دریای خزر در حالی روز شنبه با امضای پنج کشور ساحلی ایران، قزاقستان، روسیه، آذربایجان و ترکمنستان نهایی شد که حواشی مربوط به شناسایی حقوق کشورمان در این نظام نامه همچنان ادامه دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
باشگاه اسپانیایی قصد دارد در آخرین تلاش برای جذب ستاره بلژیکی چلسی به این بازیکن پیشنهاد 200 میلیون پوند بدهد تا چلسی هم درباره این انتقال فکر کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
اکبر علیپور با انتقاد از وضعیت نامناسب معیشتی گفت: اگر در مزد 97 بازنگری نشود، خانوارهای کارگری دچار فروپاشی خواهند شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
علیرضا حیدری گفت: آنچه در استیضاح شاهد بودیم حاکی از این بود که جریانی برای جایگزینی تدارک دیده شده و حتی می شد رد پاهایی از آن را در مجموعه دولت دید ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
ولیعهد عربستان سعودی و وزیر امور خارجه در تماسی تلفنی درباره اوضاع منطقه از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان گفتگو کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
گوشی های مجهز به نمایشگرهای بزرگ و قدرتمند معمولا قیمت بالایی دارند، اما شرکت آلکاتل گوشی ارزان قیمتی را تولید کرده که از نمایشگر مطلوبی برخوردار است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
زن جوان که به همراه مرد غریبه توسط نیروهای پلیس 110 به کلانتری انتقال یافته بود با سروصورتی زخمی ماجرای زندگی خود را برای مددکار اجتماعی کلانتری الهیه مشهد نقل کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: رئیس دستگاه قضا در نامه ای به رهبری خواستار مجوز برای تسریع در رسیدگی به مفاسد اقتصادی شد که با پاسخ مثبت مواجه ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۰    
هفته پیش پسر جوانی به دادسرای ویژه سرقت تهران رفت و گفت: من بنگاه دار هستم. روز گذشته پسر جوانی با من تماس گرفت و از من خواست برای قیمت گذاری روی ملک موروثی شان در شرق تهران به آنجا بروم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بیشتر بخوانبد: صفحه اول روزنامه های اقتصادی سه شنبه 23 مرداد 97
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۰    
آلبوم ابراهیم شامل هفت قطعه است که پنج قطعه آن مجوز گرفته اما دو ترانه آن به علت اینکه متن مناسبی ندارد به گفته مسئولان وزارت ارشاد مجوز نخواهد گرفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۵    
نماینده سبزوار ماجرای درخواست 500 میلیون تومانی خود از وزیر تعاون سابق را تشریح کرد.