چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 2 مرداد 1401 - ibena.ir

ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۶    
وزیر اقتصاد گفت: تولید کنندگانی که در سال 1401 اشتغال ایجاد کنند؛ از تسهیلات بانکی با نرخ سود ترجیحی بهره مند می شوند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۶    
امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با 150 هزار تومان کاهش به رقم 14 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز 14 میلیون و 920 هزار تومان تعیین شده است.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۸    
در معاملات امروز بازار توافقی، مجموعا بیش از 96 میلیون دلار توسط فعالان بازار عرضه شد
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۸    
فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 6 بانک به همراه فهرست تسهیلات و تعهدات کلان و تسهیلات غیرجاری بانک صنعت و معدن منتشر شد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سیاست دولت توسعه قرض الحسنه است، گفت: در قالب تبصره 18 تسهیلات تکلیفی با نرخ 9 و 10 درصد برای ایجاد اشتغال پرداخت می شود.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۹    
معاون اجرایی رئیس جمهور، رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 را عاملی برای ایجاد بستر تعامل همگانی و الگوی کار روان و آسان دانست و گفت ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۹    
دستورالعمل نحوه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات بانکی طبق قانون پس از تدوین در بانک مرکزی، در جلسه هفته جاری شورای پول و اعتبار مطرح می شود و پس از تصویب شورا به منظور اجرا به بانک ها و مؤسسات ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۶    
بررسی عملکرد تیر ماه سال 1401 نشان می دهد بازدهی سرمایه گذاری در صندوق های سهامی ثروت آفرین تمدن و صندوق آرمان آتیه درخشان مس یک درصد بالاترازعملکرد شاخص بورس تهران بوده است .
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۶    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که فروشندگان دلار در میدان فردوسی تهران، مقابل صرافی های مجاز صف بسته و مشغول فروش ارز هستند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۹    
بیش از 86 میلیون دلار در بازار توافقی با قیمت 30 هزار و 250 تومان عرضه شد، درحالیکه تنها برای حدود 45 هزار دلار مشتری وجود داشت
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۸    
محموله های نفت خام از کشورهای خاورمیانه به اتحادیه اروپا از ماه ژانویه تا کنون 90 درصد افزایش یافته، در حالی که این اتحادیه، نفت روسیه را به دلیل تحریم ها رد می کند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۱    
معاون اجرایی رپیس جمهوری گفت: حلقه مفقوده مدیریتی در برخی موارد مقوله هم افزایی است که امیدوارم رویداد هم افزایی مدیریت ایران به حل بخشی مشکلات در عمران و آبادانی و مسائل مدیریتی دیگر منجر شود.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۶    
قیمت دلار در تیرماه امسال پس از ماه ها افزایش در مدار نزولی قرار گرفت و شاخص بازدهی آن منفی 0.31 درصد را ثبت کرد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۱    
فعالیت های تجاری ایالات متحده در ماه جولای برای اولین بار در 2 سال گذشته کاهش یافت.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۶    
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: بازار ارز شرایط آرامی را تجربه می کند و پیش بینی می شود در ادامه این روند با توجه به سیاست های ارزی بانک مرکزی و امکان عرضه اسکناس به شبکه صرافی ها، تداوم داشته باشد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۸    
واشنگتن بهره برداری از ذخایر خود را متوقف کرده و بر افزایش تولید تمرکز خواهد کرد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۹    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از تفاهم نامه مشترک امضا شده میان ایران و روسیه به عنوان مصداق معامله برد- برد یاد کرد و گفت: این تفاهم نامه فصل جدیدی از روابط را میان دو کشور باز خواهد کرد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۸    
هدایت نقدینگی نه تنها به معنای پول پاشی در اقتصاد و ریختن بنزین بر آتش تورم نیست، بلکه به مفهوم استفاده بهینه از منابع بانکی با رعایت اولویت های اقتصادی کشور و در چارچوب یک استراتژی توسعه صنعتی است.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای تعاونی تا سقف 500 میلیون ریال و کمک به اشتغال زایی تا سقف 1 میلیارد ریال از رویکردهای اصلی طرح کوثر است.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸    
بانک مرکزی در نامه ای به وزارتخانه های علوم و بهداشت از تامین ارز روبل در بازار متشکل معاملات ارزی به نرخ توافقی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در روسیه و کشورهای مشترک المنافع (CIS) خبر داد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۹    
بانک توسعه چین، وام حمایتی حفاظت از محیط زیست و رفع آلودگی در نیمه اول سال 2022 به میزان 126.2 میلیارد یوان (حدود 18.69 میلیارد دلار آمریکا) افزایش داد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
دفتر رهبر معظم انقلاب در پاسخ استفتا در مورد حکم شرعی معاملات فردایی ارز و طلا اعلام کرد که پیش بینی نوسانات قیمت ارز، سکه، طلا و مانند آنها مشروع نیست.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
نماینده سابق مجلس گفت: بازارهای متشکل در شرایط فعلی توانایی سهل تر کردن روابط تجاری ایران با دیگر کشورها و صرفه جویی زمانی انجام این کار را دارد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۸    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه اصلاح تخصیص ارز 4200 تومانی از اتفاقات مهمی بود که در این دولت رقم خورد، گفت: یکی از دستاوردهای حذف و اصلاح ارز ترجیحی ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۹    
نماینده مجلس با تاکید بر اینکه منبع اصلی درآمد پایدار دولت باید مالیات باشد، گفت: سامانه مودیان به دلیل دسترسی به اطلاعات مودیان بستری برای اخذ هوشمند ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۶    
یک استاد دانشگاه در سلسه مطالبی با محوریت درس گونه هایی از اقتصاد مالی برای فصل مجامع به تشریح مفاهیم علمی و کاربردی اقتصاد مالی و بازار پول و سرمایه پرداخته که در این گزارش موضوع تبیین قیمت یک سهم ...