جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۲۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 7 دی 1398 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 2 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 3 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 4 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 5 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 6 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 7 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 8 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 9 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 10 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 11 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 12 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 13 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 14 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 15 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 16 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 17 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 18 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 19 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 20 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 21 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 22 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 23 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 24 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 25 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 26 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 27 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 28 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1398 
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۹    
رمان سراشیب طولانی نوشته نیک هورنبی از سوی انتشارات نیلوفر منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۵    
نشست ادبیات کودک و ملاحظات جامعه شناسی آن در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۰    
از گنج یابی تا باستان شناسی از تازه های انتشارات کتابخانه ملی ایران است که به بازخوانی رویکردهای ایران شناسان و باستان شناسی ایران در دوره قاجار و پهلوی اول می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۵    
مجله بخارا شبی را برای آشنایی با شهر سوخته که یکی از مهمترین مراکز شهرنشینی در شرق فلات ایران است، برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰    
آثار راه یافته به مرحله پایانی جایزه ملی حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) از سوی دبیرخانه این رویداد اعلام شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
نشست تاریخ آموزش تاریخ در دانشگاه ایرانی با سخنرانی علیرضا ملایی توانی در سازمان سمت برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵    
مراسم رونمایی از کتاب هفتاد و دومین غواص در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۱    
نازان کسال بازیگر ترکیه ای که یک سالی است زندگی فروغ را روی صحنه می برد از علاقه خود برای انجام تئاتری درباره فروغ گفت و اظهار کرد که آرزو داشته تا برای فروغ فرخزاد کاری انجام دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۱    
دومین جلسه آموزش نحوه کارکرد سامانه فروش الکترونیکی کتاب ویژه ناشران در حالی برگزار شد که مقرر شده این سامانه برای همه ناشران حاضر در نمایشگاه ایجاد شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۱    
جشن چهارمین سالگرد تاسیس جلسه شعرخوانی ساعت شعر با حضور جمعی از شاعران در حوزه هنری برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۶    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از آغاز داوری تلفنی دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۱    
دبیر اجرایی آیین نکوداشت آیت الله العظمی محقق داماد گفت: آیین نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمد محقق داماد 12 دیماه جاری با پیام رهبر انقلاب در آستان حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اجرای 150 نوبت طرح شنبه های کتاب کانون های مساجد آذربایجان شرقی را نشان از استقبال گرم از این طرح و گامی نو در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیش بینیِ برگزاری نمایشگاه کتاب تنها در نیمی از استان های کشور ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۱    
یکی از آخرین کتاب هایی که در نمایشگاه های کتاب های کمیاب در محله های هالیوود به فروش رسیده است نسخه ای قدیمی از کتاب در انتظار گودو است...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶    
در سه ماهه سوم سال جاری بیش از 2500 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶    
آیین بزرگداشت صدمین زاد روز آیزاک آسیموف در هفتمین نشست صمیمانه کانون فرهنگی ادبی خیال برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۱    
خورشیدِگوشهء چهارم نوشته فرهاد جم در سرای اهل قلم خانه کتاب نقد و بررسی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۶    
هفتاد و دومین غواص به عنوان کتاب جدید حمید حسام فردا یکشنبه 8 دی در فروشگاه کتاب انتشارات به نشر رونمایی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۱    
کتاب حسابرسی عملیاتی ، با ادغام روش های سنتی و جدید حسابرسی، اصول و تکنیک هایی برای دنیای در حال تغییر ارائه می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۱    
عزت الله فولادوند، مترجم پیشکسوت فلسفه شمع کیک تولد 84 سالگی اش را به امید آرامش و صلح و دوستی برای ایرانیان فوت کرد و گفت: من عاشق ایران هستم و از ته دلم این سرزمین را دوست دارم.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۶    
با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا طریقی به عنوان دبیر بخش ویژه چهاردهمین جشنواره شعر فجر منصوب شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۱    
انجمن ایرانشناسی نشست دهخدا؛ روشنفکر مدرن ایرانی را با سخنرانی جواد مجابی برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با اهدای 368 جلد کتاب به پویش بازسازی کتابخانه تفکر شهریار پیوست.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۱    
افزایش تعرفه خدمات شرکت پست، شامل حال پست کتاب نیز شده و تخفیف های موجود را کاهش داده و در این شرایط خانه کتاب پیشنهاد تخصیص یارانه به این حوزه را مطرح کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۱    
لیلا عبدی خجسته می گوید: زبان فارسی طی قرن ها در شبه قاره در بین مردم رسوب و نفوذ کرده و الان میراث آن ها محسوب می شود و اگر ما با این فکر قدیمی که فارسی زبان ما است ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۱    
نشست معرفی و نقد کتاب بیمه اجتماعی و عدالت اجتماعی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۱    
مهری رشیدی در کتاب آسیب های اینترنت و فضای مجازی بر کودکان و نوجوانان به آسیب ها و مشکلاتی اشاره می کند که با نفوذ و گسترش اینترنت و ماهواره در جوامع، در کودکان و نوجوانان ایجاد شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۱    
کتاب تاریخ اجتماعی شیعه تالیف سیدمحمدمهدی موسوی نیا به سیری در مؤلفه های سبک زندگی اهل بیت(ع) و شیعیان می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۱    
کتاب سردر ورودی غوری مسجد جمعه هرات در نشست تخصصی میراث مشترک فرهنگی ایران و افغانستان رونمایی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۶    
محمد ترکاشوند بیان کرد: به اقتضای شغل طلبگی ارتباط گسترده ای با نسل جوان دارم. با توجه به مراجعاتی که قشر متدین جامعه به ما طلبه ها می کنند، بستر اصلی این کتاب تصویر واقعی از جامعه ماست.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
بروجردی، ایجاد پنجره واحد نشر را گام بلندی در مسیر خدمت به مردم و بهبود شرایط فرهنگی جامعه توصیف کرد که جلوی بخشی از مشکلات موجود در روند انتشار کتاب را می گیرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۷    
مجموعه لی لی لالا اثر افسانه شعبان نژاد برای خردسالان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان میزان فروش کتاب در هفدهمین نمایشگاه کتاب این استان را شش میلیارد و 110 میلیون ریال اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۲    
جمهوری بچه ها یکی از اولین و بزرگترین کتابفروشی های کودکان در چین است که بیش از 3000 کتاب داستان مصور از اروپا ، آمریکا ، ژاپن و چین را در خود جای داده است ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین امضای تفاهمنامه و رونمایی از سامانه جامع صدور و مجوز چاپ و نشر کتاب گفت: پنجره واحد نشر، گام ابتدایی برای تسهیل خدمات گروه اول حوزه نشر یعنی ناشران است ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۷    
محمد بلوری: خاطرات شش دهه روزنامه نگاری خاطرات محمد بلوری را به عنوان یک منبع دست اول در اختیار پژوهشگرانی قرار می دهد که می خواهند بدانند روزنامه نگاری ایرانی در مقاطعی سرنوشت ساز از تاریخ چطور پیش ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۲    
برنامه شب دیدار با رضا قیصریه، توسط مجله بخارا و با همکاری موسسه فرهنگی هنر فردا عصر دوشنبه نهم دی ماه ساعت 17 در این موسسه برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۲    
نخبه التواریخ فی موادالتاریخ اثر اسماعیل بن محمدتقی دبیر تفرشی با تصحیح و تحقیق فاطمه بوجار منتشر شد. این کتاب به بعضی از وقایع تاریخی دوره قاجار و مشروطیت پرداخته است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
اِروسیا دومین رمان احمد هاشمی پس از آفتابِ دار است. اِروسیا با نگاهی طنز به موضوع روابط عاطفی آدم ها می پردازد ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۷    
با وجود آنکه نشانه های وجود اکسیژن در سیاره زمین به سه میلیارد سال پیش بازمی گردد، اما 600 میلیون سال پیش زمین در یک اتفاق شگفت انگیز به نام اکسایش بزرگ سطوح اکسیژن جوی خود را به شکل چشمگیری افزایش ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۲    
نشست بررسی رمان شب شمس نوشته میلاد حسینی عصر امشب در کتابفروشی نشر چشمه برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۲    
مرتضی بحرانی می گوید: مدرنیته ای که ما لازمش داریم به معنای برون رفتن از سنت نیست چون همواره درون سنت زیست می کنیم، بلکه باید درون همین سنت مدرن شویم و شرها را مهار کنیم.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۲    
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، علیرضا رئیس دانا؛ مدیر انتشارات نگاه با ارسال یادداشتی به ایبنا ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۲    
همانطور که مردم هر صبح در روزنامه ها آخرین قیمت سکه و نرخ ارز و طلا را می خوانند یا میزان فروش فیلم ها در سینماها را چک می کنند، باید بدانند این هفته چه کتاب هایی با چه مشخصاتی به بازار آمده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۲    
کیوان عبیدی آشتیانی، مترجم کتاب قصه یک سال مزخرف می گوید: تفاوت این کتاب در نوع نگارش آن است چون فرمت شعر آزاد دارد ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۷    
ابراهیم اکبری دیزگاه، نویسنده و منتقد ادبی در نشست نقد و بررسی رمان وضعیت بی عاری در قم، گفت: مساله نوشتن از جمله دشواری های فضای فرهنگی ایران معاصر است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۷    
مهدی محقق می گوید: اصول فقه شیعه را برای اولین بار به دانشگاه مک گیل برده اما به علت بعضی سوء تعبیرها کرسی مطالعات شیعی در آنجا تعطیل شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۲    
حسین روحانی صدر در یادداشتی نوشته است که ایرانیان از همان آموزه های باستانی و مهرگرایانه شان تا پذیرش ظرفیت های شیعی شان همواره مکاتبات و گفتمان های صلح از خود تولید و یا ترویج کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۲    
فاطمه میرعبداللهی که کتاب زندگی پدرش را با عنوان چترمهر مکتوب کرده است، گفت: این اثری غیر نظامی است و نتیجه شجاعت دلاورانی چون سخت باز، پاینده و آبشناسان در آن آمده است.