جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۰۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 9 مرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 مرداد 1397 خانه ملت 2 مرداد 1397 خانه ملت 3 مرداد 1397 خانه ملت 4 مرداد 1397 خانه ملت 5 مرداد 1397 خانه ملت 6 مرداد 1397 خانه ملت 7 مرداد 1397 خانه ملت 8 مرداد 1397 خانه ملت 9 مرداد 1397 خانه ملت 10 مرداد 1397 خانه ملت 11 مرداد 1397 خانه ملت 12 مرداد 1397 خانه ملت 13 مرداد 1397 خانه ملت 14 مرداد 1397 خانه ملت 15 مرداد 1397 خانه ملت 16 مرداد 1397 خانه ملت 17 مرداد 1397 خانه ملت 18 مرداد 1397 خانه ملت 19 مرداد 1397 خانه ملت 20 مرداد 1397 خانه ملت 21 مرداد 1397 خانه ملت 22 مرداد 1397 خانه ملت 23 مرداد 1397 خانه ملت 24 مرداد 1397 خانه ملت 25 مرداد 1397 خانه ملت 26 مرداد 1397 خانه ملت 27 مرداد 1397 خانه ملت 28 مرداد 1397 خانه ملت 29 مرداد 1397 خانه ملت 30 مرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی از تدوین بسته جدید ارزی از سوی دولت تا پایان هفته خبر داد و گفت: موضوع تبدیل ارز گردشگران ورودی و خروجی به زودی تعیین تکلیف می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۴    
ما نمی توانیم به هم ریختگی و آشفتگی موجود در کاخ سفید را حل کنیم و خودشان باید به حرف واحدی برسند. هیچ کسی در ایران نمی تواند بر اساس این تغییر ادبیات تصمیم بگیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۲    
بی تردید مبارزه با فساد کار آسانی نیست؛ پیشگیری از این بیماری و مقابله با آن نیز نیازمند عزم جدی و همه جانبه مسئولان و مردم و رسانه ها است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد: در 40 سال گذشته هر فردی وزیر بوده نهایتا وزارتخانه ای که در آن کار می کرده تغییر کرده و در خصوص دیگر پست ها هم به همین شکل پیش رفته ایم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۷    
عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: قطعا بسیاری از گشایش ها فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر وضعیت اقتصادی، سرمایه گذاری خارجی و سیاست های دولت تأثیر می گذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس درباره شرایط مدیریتی کشور گفت: متاسفانه ناکارامدی تمام سیستم مدیریت کشور را در بر گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمی دانم چرا گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهور به تاخیر می افتد اما می دانم که هرچه بگذرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۰    
نکته مهم این است که جوانی که توانست ماشین جنگی صدام را از کار بیندازد، خواهد توانست مشکلات امروز را حل کند. نمی توان آنجا، در جنگ به جوانان اعتماد کرد اما امروز و در مدیریت کشور به آنها اعتماد نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۵    
اصلاح طلبان باید بپذیرند که نسل جدید به دنبال دغدغه های جدیدی هستند و به همین دلیل باید با تغییر تاکتیک وتکنیک ها تلاش کنند در راستای این دغدغه ها فعالیت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار ثانویه فعلی جوابگوی نیاز ارزی نیست ، گفت که در صورت عرضه کافی، بازار ارز مدیریت می شود و سایر بازارها نیز متاثر از آن تعدیل خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۱    
رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای طرح ارائه تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: سالانه 25 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به استان ها برای ایجاد اشتغال روستایی اعطا می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید محل سرمایه گذاری و موتور حرکت اقتصادی کشور باشند تا بتوانند به رفع بیکاری کمک کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۰۱    
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۵:۰۰    
آمارهای موجود نشان می دهد هند طی ماه جاری 50 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته از ایران نفت وارد کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۴:۰۰    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد، هر کسی که می خواهد فعالیتی در عرصه منابع طبیعی انجام دهد، باید از سازمان جنگل ها مجوز بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۳:۰۰    
رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه تحریم های جدید تاثیری بر تولید و صادرات محصولات شیلاتی ندارد، از تولید 1.2میلیون تن انواع محصولات آبزی تا پایان سال خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مساله اصلی محیط زیست کشور اول آب و بعد از آن مصرف بالای انرژی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی که ایران یکی از اعضای آن می باشد، دولت ها باید تضمین کننده حقوق افراد در جامعه باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۰۰    
حجت الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام خمینی (ره) با بیان اینکه موفقیت های ورزشی باعث ایجاد امید در جامعه می شود، گفت: امروز به نشاط اجتماعی و احساس افتخار و غرور نیاز داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۱۶    
مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه در پایان نشست سوچی، اعلام کرد: آیین نامه کار کمیته بازگشت آوارگان سوری به میهن خود مورد توافق قرار گرفت و براساس آن روند بازگشت آوارگان آغاز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: آمریکا می تواند صرفاً خودش را به خاطر خروج از توافق و ترک میز مذاکره مورد سرزنش قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۲    
نماینده مجلس و عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد فیلتر اینستاگرام و رفع فیلتر توییتر در کارگروه مطرح نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۱    
رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه از نظر ما پیروزی بازی خوب است، تاکید کرد: می رویم تا در دوران جنگ نرم با زبان ورزش با جهان سخن بگوییم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۰    
نوبخت در صفحه توئیتر خود از موافقت رئیس جمهور با کناره گیری وی از مسئولیت سخنگویی دولت و تمرکز بر ریاست سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۶    
معاون وزیر خارجه ایران در اظهاراتی اعلام کرد که حضور تهران در سوریه به توافق دو کشور بستگی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۰    
سردار جعفری در پاسخ به ترامپ: مردم ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) گفت: پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام سفیران جمهوری اسلامی ایران می توانند در رفع نگرانی های فعالان اقتصادی موثر باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
وزیر کشور از تشکیل کارگروه 24 ساعته در وزارت کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه توضیحات فنی درباره مشکلات زیرساختی مخابرات ایران در سال گذشته، گفت: این مشکل برطرف شده و بعید است اختلالات تلگرام مربوط به آن باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ترامپ چگونه می تواند به مردم ایران ثابت کند که سخنان شب گذشته اش از سر یک اراده واقعی بوده و برای عوام فریبی بیان نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
ایران، روسیه و ترکیه بر پایبندی مستحکم خود به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در نشست نهم مرداد 97 خود به بحث و بررسی درباره شکایات وارده و درنتیجه ابطال برخی مقرره های مورد شکایت و صدور یک فقره رأی وحدت رویه پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با رویکرد گسترش هدفمند دیپلماسی و ارتباطات خارجی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۶    
معاون اول قوه قضاییه با طرح این سوال که منظور از شفافیت قضایی چیست؟ گفت: اگر شفافیت به این معناست که همه موارد پرونده ها بیان شود باید گفت که نه به نفع متهم است و نه شاکی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۶    
رئیس کمیسیون ویژه برجام در ملجس نهم با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: آنها هرگاه متحمل فشاری می شوند عقب نشینی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در شرایط کنونی راهبردی برای مذاکره وجود ندارد و طرح مذاکره با ایران حربه جدید ترامپ است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۸    
مدیرکل نظارت بر تشکل ها و هماهنگی امور استان های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: ستاد ملی مبارزه با احتکار تشکیل شده تا انبارهایی که کالاها در آن احتکار شده شناسایی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۰    
مشاور رئیس جمهوری در امور علمی و آموزشی از سهم اندک علوم انسانی و اجتماعی در بکارگیری رفع مشکلات و موانع انتقاد کرد و گفت: در کشور ما علوم انسانی و اجتماعی و حتی علوم پایه مغفول واقع شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۶    
رئیس کیمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران معتقد است میزان تخلفات در شهر تهران گسترده و افسار گسیخته شده و باید رویکرد برخورد با تصمیم گیران متخلف به جای برخورد با تخلف مورد توجه مسئولان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، از بررسی مشکلات دارویی بیماران تالاسمی درنشست کمیسیون متوبع خود خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران، هرگونه اقدام تروریستی در نقاط مختلف دنیا، از جمله حادثه اخیر علیه گردشگران خارجی در تاجیکستان را محکوم می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۷    
رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، نشست فراکسیون متبوعش با اعضای اتاق بارگانی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس گفت: کارشناسان کمیسیون، یخ زدگی را علت اصلی سقوط هواپیمای ATR می دانند در حالی که تیم بررسی سانحه موضوعات مختلفی را بیان می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست امروز کمیسیون خبر داد و بر پرهیز از موازی کاری در مراکز پژوهشی و پرداختن به مسائل اصلی کشور تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت و نقش شورایاری ها در حل معضلات محلات شهر تهران، گفت: برای انتخابات پیش روی شورایاری ها به دنبال راهکار قانونی هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۴    
یک مرجع تقلید گفت: با فشار مردم را ساکت کردن نتیجه تلخ دارد لذا باید با نشاط مردم را ساکن، نه ساکت کرد! ما باید بین سکوت و سکون فرق بگذاریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در هفته های گذشته شاهد افسار گسیختگی در وضعیت ارزی و مدیریت مالی کشور هستیم، گفت: برای تغییر این وضعیت حساس نیازمند تدبیر سریع تمام قوا هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۰    
محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری با اشاره به اظهارات برخی چهره های سیاسی مبنی بر ضرورت ترمیم کابینه گفت: رئیس جمهور در هر موردی که هماهنگی و سرعت بیشتری را در اقتصاد کشور فراهم کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه خبر سفر یوسف بن علوی به تهران در روز جمعه را فاقد مبنای واقعی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سریلانکا سفر کرده است، پس از ورود به کلمبو پایتخت سریلانکا با آقای مایتریپالا سیریسنا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با دستورکار بررسی اقدامات وزارت نفت در جمع آوری گازهای فلر را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: دولت با تکیه بر منابع داخلی و وحدت کلمه موفق خواهد شد از این دوره و مشکلات نیز عبور کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۹    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: یکی از مسائل عمده مردم عدم رسیدگی و توجه شایسته به خواسته ها و مطالبات آنها است که بایستی بدرستی تأمین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح راهبردها مهمتر از ترمیم تیم اقتصادی دولت به معنای تغییر شخص حقیقی است و چنانچه تیم اقتصادی دولت تغییر کند اما سیاست ها تغییری نکند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۳    
رئیس شورای مرکزی خانه احزاب با اعلام خبری مبنی بر برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب تا پایان تابستان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۶    
نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی از طرح جدید مجلس برای تغییر شکل خدمت سربازی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران نباید ابتدا به ساکن پیشنهاد مذاکره رییس جمهوری آمریکا را رد کند. لازم است این موضوع با تامل و در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس از تمهید زمینه های حقوقی برای توسعه روابط ایران با کشورهای افغانستان، پاکستان و مالی حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: محکومیت آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری آثار حقوقی سنگینی برای واشنگتن دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، از تعیین مجازات 10 تا 15 سال حبس در ماده 12 لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آئین دادرسی کیفری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۳    
نایب کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح 5 سئوال در کمیسیون متبوعش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۲    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی کاهش ارزش پول ملی را دلیل التهاب بازار مسکن دانست و گفت: آنچه که به نظر من این روزها بازار مسکن را ملتهب کرده است موضوع کاهش ارزش پول ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۰    
نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 9 مرداد 1397 با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: طراح طرح اجرای اصل 27 قانون اساسی برای بررسی بیشتر 2 ماه دیگر درخواست مهلت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۴    
فرمانده کل ارتش گفت: با اوج گرفتن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و پیچیدگی تهدیدات علیه کشورمان، ارتقاء آموزش های متناسب با تهدیدات در دستور کار ارتش قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۴    
نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 9 مرداد 1397 با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۴    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز 9 مرداد ماه 1397 با حضور مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۳    
نشست اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی امروز 9 مرداد ماه 1397 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ترامپی که تا کنون نتوانسته تعهدات خود به توافقنامه های بین المللی را اثبات کند نمی تواند حرف از مذاکره بزند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۷    
نماینده قائمشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به تشریح شرایط ویژه اماکن متبرکه استان مازندران برای تولید انرژی های تجدیدپذیر در راستای تولید برق پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۶    
علوی گفت: مردم در صورت مشاهده یکدلی و همدلی مسئولان این سختی ها را پشت سر می گذارند و باید بدون منت به آنان خدمت کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۶    
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس معتقد است حتی طرح امکان مذاکره با آمریکا مساوی با نابودی ایران بوده و کشورمان را به افغانستانی دیگر تبدیل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و موضوع تشکیل سازمان نظام مددکاری اجتماعی در کشور در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۶    
وزیر کشور با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: خروج یکطرفه واشنگتن از برجام گواه بی اعتمادی به آمریکاست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۳    
نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز 9 مرداد ماه 1397 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: به نظر می رسد ترامپ عاشق ملاقات برای ملاقات است و چندان به نتایج ملاقات های خود و سخنان متناقض خویش نمی اندیشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای مواجهه و کاهش اثر تحریم های احتمالی به ویژه در حوزه حمل و نقل خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت :هدف جمهوی اسلامی ایران حرکت به سوی ثبات و پایداریست و ما در هیچ بحران منطقه ای مداخله نمی کنیم مگر آنکه این حضور به دعوت دولت مستقر باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: پاسخ های ارائه شده در زمینه مبارزه وزارت جهاد کشاورزی با بیماری های تب برفکی و آنفولانزای فوق حاد پرندگان نماینده سوال کننده را قانع نکرد و به صحن ارجاع داده شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات انتخاب اعضای شورای اجرایی بین المجالس جهانی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمهور کشورمان در دیدار سفرای جدید ایران در 14 کشور جهان گفت: باید شرایط کنونی و تهدید و فشار موجود از سوی دولت آمریکا را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت روزافزون تبدیل کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۴    
نماینده رباط کریم در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور ضمن ترمیم کابینه باید به جوانان و نیروهای خدوم و پاک دست روی آورد، گفت: تا کی انقلاب باید در کمند افراد پیر و فرتوت باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون زمان مناسبی برای مذاکره با آمریکا نیست زیرا با خواری و تحقیر همراه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد: وزیر خارجه آمریکا با اعلام شروطی برای مذاکره با ایران نشان داد که تناقاضات جدی در دولت آمریکا وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۹    
موافقت نمایندگان با موادی از لایحه حمایت از کودکان ونوجوانان و همچنین مخالفت با دوفوریت لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین دستورکارهای امروز مجلس بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید دریافت مالیات، شفافیت خریدار ومنابع مالی در بازار بورس باعث شده پیش فروش سکه در بورس خواهان نداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۱    
در نشست کمیسیون عمران مجلس با سفرای ایران در خارج از کشور بر لزوم صادرات خدمات فنی و مهندسی تاکید شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ارائه طرح های تشویقی جهت راه اندازی و توسعه مشاغل خانگی اگر با نظارت دقیق انجام شود به اشتغال زایی و کاهش بیکاری در جامعه کمک می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۵    
عضو مجمع نمایندگان استان سمنان معتقد است سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید تصدی گری را کنار گذاشته و بخش خصوصی را وارد میدان کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۳    
سعود بن احمد البروانی، سفیر مسقط در تهران، با حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۲    
اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز سه شنبه 9 مرداد ماه 1397 مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: حمید بنایی، علیرضا محجوب، حمید گرمابی، مهدی مقدسی و محمدرضا صباغیان بافقی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید سیاست تزریق ارز به بازار برای کنترل قیمت ها فساد آور بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۱    
طرح استیضاح بطحایی وزیر آموزش و پرورش در 16 محور و با امضای 27 نماینده به هیئت رییسه مجلس رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
عضو هیات رئیسه مجلس از انتخاب اعضای شورای اجرایی بین المجالس جهانی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با یادآوری تخصیص اعتبار 220 میلیاردی به سازمان انتقال خون در بودجه 97 از نبود پالایشگاه خون در کشور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است با توجه به سوابق عملکرد آمریکا، اعتمادی به پیشنهاد مذاکره آن ها نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گزارشات واصله درباره وضعیت مدارس خارج از کشور به این کمیسیون، از تشکیل کارگروه ماده 236 برای بررسی این موضوع خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ایران تاکنون امنیت تنگه هرمز را تامین کرده و از این به بعد هم تامین می شود.
  • ۱