پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 31 شهریور 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 شهریور 1397 خانه ملت 2 شهریور 1397 خانه ملت 3 شهریور 1397 خانه ملت 4 شهریور 1397 خانه ملت 5 شهریور 1397 خانه ملت 6 شهریور 1397 خانه ملت 7 شهریور 1397 خانه ملت 8 شهریور 1397 خانه ملت 9 شهریور 1397 خانه ملت 10 شهریور 1397 خانه ملت 11 شهریور 1397 خانه ملت 12 شهریور 1397 خانه ملت 13 شهریور 1397 خانه ملت 14 شهریور 1397 خانه ملت 15 شهریور 1397 خانه ملت 16 شهریور 1397 خانه ملت 17 شهریور 1397 خانه ملت 18 شهریور 1397 خانه ملت 19 شهریور 1397 خانه ملت 20 شهریور 1397 خانه ملت 21 شهریور 1397 خانه ملت 22 شهریور 1397 خانه ملت 23 شهریور 1397 خانه ملت 24 شهریور 1397 خانه ملت 25 شهریور 1397 خانه ملت 26 شهریور 1397 خانه ملت 27 شهریور 1397 خانه ملت 28 شهریور 1397 خانه ملت 29 شهریور 1397 خانه ملت 30 شهریور 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۹    
"سید عمار حکیم" رهبر جریان حکمت ملی عراق طی بیانیه ای حملات تروریستی امروز اهواز را شدیداً محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی سهم خودروهای با منشأ چینی از بازار خودروسازی کشور پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۱    
نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: آتش کشیدن کنسولگری ایران در بصره عراق و ایجاد شایعات، اقدامی طراحی شده برای تفرقه در ملت های مسلمان و شیعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۱    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: از نظر موشکی در جهان حرف های زیادی برای گفتن داریم که حاصل تلاش دانشمندان ایرانی است و نباید به هیچ عنوان این فناوری بومی را از دست بدهیم و در خصوص آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۶:۰۲    
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت نسبت به وقوع یک مافیای جدید در سیستم آموزشی کشور هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۲    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: دشمنان به گمان خود با حرکتهای کور تروریستی می خواستند در سالگرد تجاوز رژیم صدام به خاک کشورمان عظمت رژه نیروهای مسلح را تحت الشعاع قرار دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۰    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای برنامه فوق العاده مجلس به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۳:۱۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ریشه حادثه امروز به ائتلافی برمی گردد که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۲:۰۲    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که اقتدار نیروهای مسلح با اقدامات زبونانه تروریستی قابل خدشه نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه فردا یکشنبه، ابعاد حادثه تروریستی اهواز در جریان مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع را بررسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۳    
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی گفت: برخورد با اخلالگران اقتصادی باید دقیق و سریع باشد و نتیجه آن را مردم به طور ملموس حس کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۷    
نماینده بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس گفت: برخی ها کماکان جلوی اجرای قانون استخدام نیروهای بومی و ماندگار در صنایع و بنگاه های بزرگ را می گیرند و دراین زمینه سنگ اندازی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: برای احیای دریاچه ارومیه باید عزم ملی داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۴    
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اعطای تسهیلات به بنگاه های جدیدالتاسیس تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۱    
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان را که در حادثه تروریستی اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۱    
نماینده شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه مندی از وزارت راه و شهرسازی و معاون هواپیمایی کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از افراد نظامی و غیرنظامی شد را تسلیت گفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی گفت: تردیدی وجود ندارد که ریشه گروهک تروریستی الاهوازیه در برخی از کشور های خلیج فارس است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۳    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: اقدام تروریستی صبح امروز اهواز نشان از ضعف دشمنان نظام در شکست دادن ما دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
نماینده مردم اهواز گفت: اقتدار کشورمان در خاورمیانه و معادلات قدرت تروریست ها را برانگیخته تا دست به چنین اقدامات مذبوحانه ای بزنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران امروز باید همچون دوران دفاع مقدس جهادی عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۱    
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسئولان به عنوان صف واحد در مقابل زیاده خواهی دشمنان و اقدامات خبیثانه آنها پایدار هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر نیازمند بهره مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: طراحی های مختلفی توسط دشمن صورت می گیرد و آن ها از اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران کامل مطلع هستند و در تلاشند تا به توان ایران در جامعه بین ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۱    
نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس بخشنامه ابلاغی از سوی دولت وام کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه که تا شهریورماه سررسید شده، امهال می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۸    
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: خشکسالی و کم آبی در کرمان به یک چالش تبدیل شده و باید مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی راه مقابله با حربه های اقتصادی دشمن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز تأکید کرد گروه تروریستی الاحواز جایگاهی بین مردم این استان ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حمله تروریستی صبح امروز (شنبه) در اهواز را به شدت محکوم کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: 70 پرونده اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور طی ماه های اخیر در این کمیسیون تشکیل و برای صدور حکم به دستگاه قضا ارسال شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره بررسی پرونده مدارس خارج از کشور در کمیسیون متبوعش، گفت: برخی نورچشمی ها در این مدارس بدون آزمون و گذراندن تشریفات اداری تحصیل می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی درباره تاثیرات نامطلوب حجم زیاد کتب درسی توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۶    
افتتاح سامانه راداری فرودگاه بین المللی بندرعباس توسط دکتر لاریجانی عصر امروز شنبه 31 شهریور 1397 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۷    
کورش کرم پور حقیقی با صدور پیامی حادثه تروریستی رژه اهواز را محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: وزیر نفت باید در اجلاس آتی اوپک در الجزایر حضور یابد و تصمیمات خلاف منافع ملی ایران را وتو کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: معضل اعتیاد در مدارس با جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان حل نمی شود و باید بسته ویژه ای برای مبارزه با مواد مخدر تعریف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه فواید هزینه کرد برای تحصیل مهاجران افغانی بیشتر از مضرات آن است، گفت: آموزش و پرورش باید برای دانش آموزان مهاجر برنامه فرهنگی داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۱    
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تعامل و ارتباط با کشورهای توسعه یافته و صاحب سبک می تواند زیرساختهای سلامت کشور را تقویت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی پیرامون شایعه سازی خروج فولکس واگن از ایران ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وزیر ورزش باید بابت نیمه کار بودن 4500پروژه ورزشی و سرانه پایین ورزشی در کشور پاسخگو باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۴    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس حذف نمره و کتب آموزشی از مقاطع ابتدایی را عاملی موثر در ارتقای نشاط و افزایش خلاقیت دانش آموزان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وعده های بسیاری برای ورزش دختران در مدارس داده شده که تا امروز هیچ یک محقق نشده ، گفت: بهبود وضعیت ورزش در مدارس به اقدامات میدانی و عملی نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۱    
رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیام هفته دفاع مقدس خود با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از راه کار ها برای ساماندهی و تعدیل کردن نرخ بلیط هواپیما، تخصیص ارز به شرکت های هواپیمایی از طریق سامانه نیما است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
عضو سابق هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز واگذاری این باشگاه به مالک خصوصی را الگویی موفق برای دو باشگاه پایتخت عنوان و تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از آمادگی این کمیسیون برای قانونی کردن ایده استفاده از سالن همایش ادارات و سازمان ها به منظور اجرای برنامه های هنری من جمله تئاتر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: اختصاص اعتبارات درجهت افزایش فرهنگ عمومی جامعه می تواند نسبت به کاهش خطرات ناشی از تکدی گری درجامعه موثر باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه گله مندی بیماران ازکمبود پزشک در بیمارستان ها در ایام تعطیل نیازمند بررسی است،گفت:دسترس نبودن پزشک آنکال درتعطیلات تخلف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از حضور رئیس بانک مرکزی در این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز ابعاد این حادثه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی از سامانه راداری فرودگاه بین المللی بندرعباس رونمایی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون متبوعش در هفته جاری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، از بررسی همه جانبه CFT با حضور رییس مجلس، وزرای اطلاعات، خارجه، رییس کل بانک مرکزی و سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید که در صورتی که FATF را مشروط امضا کنیم می توانیم از فرصت ها و تهدیدها آن نهایت استفاده را ببریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی،گفت:با توجه به بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی افزایش وام برای ساخت و ساز مسکن منطقی بوده اما رشد وام در بخش خرید مسکن قابل قبول نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس فراکسیون توسعه صادرات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم صدور کارت های بازرگانی بصورت تخصصی،گفت:اختلاف نرخ ارز باعث ایجاد پدیده رانت ارزی شد و جذابیت اخذ کارت بازرگانی را بالا برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
عضو فراکسیون امید مجلس اهداف گروه تروریستی الاحوازیه در حادثه تروریستی رخداده در رژه نیروهای مسلح اهواز را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بابیان اینکه برخورد با دستفروشان ماموریت وزارت آموزش و پرورش نیست،گفت: افزایش معضلات تربیتی با عدم نظارت برعملکرد دستفروشان درکنارمدارس امکان پذیراست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه "لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان" در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هفته جاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم اقلید در مجلس با انتقاد از اجبار دانش آموزان روستایی مقطع دبیرستان برای تحصیل در رشته ای خاص، این اقدام را خلاف قانون اساسی و منطق دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، سوءمدیریت در هزینه کردها و نبود سرمایه گذاری برای افزایش درآمد را عامل اصلی ایجاد بحران اقتصادی برای صندوق های بازنشستگی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افکار عمومی جهان، رفتار ترامپ و هیات حاکمه آمریکا در قبال ایران را تقبیح می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر با بیان اینکه تداوم زلزله ها در مناطق زلزله زده بازسازی مدارس را ناکام گذاشت، گفت: علیرغم آغاز سال تحصیلی ثلاث باباجانی مدرسه سالم و کاملی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس معتقد است درحالیکه اصل 30 قانون اساسی ناظر به آموزش رایگان در مدارس است، با این حال تصمیمات مغایر با آن در سطح کلان گرفته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع رسیدگی به جرائم درمانی منحصراً برای رسیدگی به تخلفات حوزه سلامت تشکیل شده و قاطعاً آرامش را بر بازار دارو و تجهیزات پزشکی برقرار خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی از تسلط اطلاعاتی برای امنیت پروازی حاصل شد و باید به بخش داخلی بهای بیشتری داده شود تا نیاز کشور تامین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۳    
اگر حمایت به موقع و مناسب باشد می توان آن را قیام بخش خصوصی برای نجات ایران دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس اعتقاد دارد ردپای سرویس های امنیتی خارجی انگلستان، سعودی ها و گروه تروریستی-تکفیری داعش در حادثه تروریستی اهواز از سوی گروه تروریستی الاحوازیه وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور رئیس سازمان حج در کمیسیون متبوعش به منظور ارائه گزارش درخصوص سفر حج و همچنین انتخاب اعضاء ناظر در شوراها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، جزییات محورهای گزارش نظارتی کمیسیون متبوعش درباره صنعت آلومینیوم براساس ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: نرخ اعلامی برای بلیط هواپیمای اربعین غیرمنطقی است، از این رو مسئولان سازمان هواپیمایی باید تدبیر ویژه ای برای کاهش نرخ و ارائه بلیط بیاندیشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان استفاده از لباس محلی در ادارات و دستگاه های اداری را گامی مناسب برای احیا و زنده نگه داشتن فرهنگ بومی میان مردم دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گروهک الاحوازیه را عامل حمله تروریستی اهواز دانست و گفت: کمیسیون امنیت ملی در نخستین جلسه خود که فردا عصر برگزار می شود به موضوع حادثه ورود می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید اگر تضامینی در راستای FATF دریافت شود می تواند در شرایط تحریمی تاثیر مثبت بر روابط بانکی داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: یکی از دلایل بروز تصادفات جاده ای در میان خودروهای سنگین، زمان و ساعت تردد این وسایل نقلیه است که قطعا باید مورد بازنگری قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۷    
حشمت الله فلاحت پیشه ضمن محکومیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز ابعاد این حادثه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح از جلسه فردا (یکشنبه) این کمیسیون با حضور دستگاه های ذیربط برای بررسی این موضوع خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان عوامل حادثه تروریستی رژه اهواز را وابسته به جدایی طلب هایی دانست که از سمت عربستان سعودی تغذیه می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:کالاهای احتکار شده مانند لوازم خانگی بین زوج های جوان با قیمت ارز 4200 تومانی توزیع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موسسات کنکوری نقشی در موفقیت داوطلبان ورود به دانشگاه ندارند، گفت: تبلیغ موسسات کنکوری در رسانه ملی هیچ نفعی برای مردم ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه 31 شهریور 1397 در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۳    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) دفتر نمایندگی خود را از سیستان و بلوچستان جمع آوری کرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با اشاره به تاثیر جنبه روانی انتشار اخبار بر نابسامانی بازار دارو یادآورشد که سودجویان با دپوی دارو منتظر هستند تا در مهرماه نرخ داروها را افزایش دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس پیشنهاد داد هزینه ویزای زوار اربعین یا با هزینه زوار عراقی وردی به ایران و یا با مبلغ خسارت ایران در جنگ تحمیلی تهاتر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از افزایش جرائم کودکان به دلیل بی توجهی به مشکلات زیربنایی جامعه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ضرورت بازنگری در خصوص ادامه فعالیت دانشگاه علمی و کاربردی تأکید و تصریح کرد: با توجه به خالی بودن ظرفیت این دانشگاه، امسال فرصت مناسبی برای این بازنگری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تفاوت قیمت ارز در بازار ثانویه با بازار آزاد انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید کالاهای احتکار شده با حکم دادگاه در بازار توزیع می شود و این روند زمانبر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
گزارش حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته اند.عاملان حمله وابسته به جریان "الاحوازیه" هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نشست این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون آموزش در مجلس معتقد است که آموزش و پرورش کشور به دو بال آموزش و پرورش برای پرواز نیاز دارد و تنها با بال آموزش توان پرواز نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۸    
عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس گفت: آموزش و پرورش در جهت تقویت مدارس شبانه روزی همکاری های لازم را انجام نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس اعتقاد دارد که بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی برای هر کشوری می تواند مشکل ایجاد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجازه اختلاف افکنی به آمریکا در خلیج فارس داده نشود، گفت: آمریکا با نقاب حقوق بشر و دموکراسی خواهی، تروریسم بین المللی را رهبری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان مردم در مجلس انتقال پایتخت سیاسی را در شرایط کنونی غیرممکن دانسته و معتقدند که این اقدام صرفه اقتصادی ندارد البته برخی نیز تاکید دارند که انتقال پایتخت سیاسی دارای توجیه اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس، با تاکیدبراینکه وزارت بهداشت تنها به دپوی مواد اولیه تولید دارو پرداخته است این اقدام را بی تاثیر بر وضعیت عرضه در بازار دارو دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری اینکه زباله های پایتخت به یک معضل مهم تبدیل شده تنها راه رفع آن را مکانیزه کردن روند تفکیک دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس، گفت: قانون تنفس پنج ساله کاملا احساسی و غیر کارشناسی است، چرا که همزمان با اجرای این قانون و ممنوعیت بهره برداری از چوب جنگل ها ...
  • ۱