پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1393 - ilna.ir

ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۱    
ریاست شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی با حکم پیروز ارجمند به محمدعلی بهمنی سپرده شد/ حسن ریاحی نیز به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۸    
اوباما سه شنبه 24 فوریه با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در واشنگتن دیدار می کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۸    
گفته شده وزارت ارشاد برای یک آلبوم با تکخوانی زن مجوز داده. اگر ما چنین کاری کرده باشیم قطعاً پایش می ایستیم اما چرا دروغ می گویید؟ ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۹    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله با دو خودروی بمب گذاری شده به یک مرکز امنیتی در شهر القبه در شرق لیبی را به عهده گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
تیم امیدیه با شکست شهید شهبازی در ضربات پنالتی به نشان برنز بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
هدایت تیم آذربایجان را جمشید خیر آبادی مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بر عهده داشت که دستیار محمد بنا در تیم ملی بود
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۴    
نفت رقیب مستقیم ماست و دوست نداریم این اتفاق بیفتد که کرار مقابل ما بازی کرده و مقابل آنها محروم شود. این جفا در حق یک استان است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
ملوان با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رتبه یازدهم صعود کرد. استقلال خوزستان هم با این شکست و 19 امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 روزهای 30 بهمن و اول اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۸    
هفته سوم و چهارم از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو(جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، امروز با برگزاری 6 دیدار و با حضور 140 تکواندوکار از 7 تیم، پیگیری شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
در پایان هفته چهارم لیگ برتر تکواندو و در یک بازی پربرخورد و زیبا، شهرداری ورامین موفق به شکست پاس قوامین شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
راه آهن بالاخره طلسم ناکامی ها را شکست تا بعد از مدت ها این تیم هم گل بزند و هم بازی را با پیروزی به پایان برساند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۸    
این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهان با این نتیجه و 38 امتیاز به رتبه چهارم سقوط کند. ذوب آهن هم با یک امتیاز این دیدار 31 امتیازی شود در رده ششم قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
تا مادامی که دنبال خرید اجناس خارجی باشیم و تولید داخل را کنار بگذاریم اقتصاد ایران شکل نخواهد گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
نماینده ولی فقیه درکاشان،حوادث تروریستی اخیردرکشورهای لیبی وعراق را ادامه جنایات وحشیانه تکفیری ها و داعشی ها خواند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
دیدار تیم های راه آهن اصفهان و پدیده مشهد در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه دستگردی اکباتان، با قضاوت موعود بنیادی فر آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
در حمله یک عامل انتحاری و افراد مسلح گروه تروریستی الشباب به هتلی در مرکز موگادیشو 11 نفر از جمله جامع جنکلی وزیر حمل و نقل سومالی کشته شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
در صورت سقوط این مجتمع مسکونی، پایگاه هوایی عبن الاسد نیز سقوط خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۴    
برای سپاهان در این نیمه محمدرضا خلعتبری دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و اکبر ایمانی دقیقه 37 این گل را جواب داد. دیگر حادثه مهم این نیمه اخراج رحمان احمدی، دروازه بان سپاهان در دقیقه 39 بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۴    
ضمن ابراز مراتب سپاسگزاری خود و خانواده، از خداوند متعال دوام سلامتی، بقاء عزتمندانه و توفیقات حضرت عالی را مسالت دارم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
برای ملوان در این نیمه فرزاد حاتمی دقیقه 3 و پژمان نوری دقیقه 10 گلزنی کردند و سیدمهدی سیدصالحی دقیقه 45 تک گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
این هنرمند فقید کتاب های متعددی در حوزه نقد سینما و سینماگران مختلفی چون بیضایی، کیمیایی، کیارستمی، فرمان آرا، سینایی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، مجید انتظامی و... تالیف و تدوین کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
آیا کسی پیدا می شود که مثلا با فروش خودرو خود و گرفتن دستی از همسایه اش، جهیزیه دخترش را تهیه کند، ولی مدعی تراز دخل و خرج خویش باشد؟
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
نیمه نخست این دیدار با برتری گسترش فولاد آغاز شد و در این نیمه بازیکنان میزبان توپ را از استقلالی ها بهتر به گردش در آوردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
رئیس پارلمان لیبی گفت که در انفجار سه خودروی بمب گذاری شده در شهر القبه در شرق لیبی 30 نفر جان خود را از دست دادند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
لاریجانی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی٬ گزارشی از وضعیت داخل کشور، مسائل بین المللی و منطقه ای ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی هتلی در پایتخت سومالی منفجر شد که در اثر آن سه نفر از جمله عبدالقادر علی عمر وزیر کشور سابق سومالی زخمی شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله آملی لاریجانی به خاطر اجرای حکم رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای نخستین بار در کشور گفت: اجرای حکم رحیمی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
اعتماد دولت به بخش خصوصی زمانی صورت می گیرد که احساس کند بخش خصوصی ما از لحاظ ساختاری مناسب است، دولت باید احساس کند که اشخاص حقیقی و حقوقی در فعالیت های کسب و کار و تجارتی خود ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
محمد شریعتمداری در نشست مقدماتی توسعه و سرمایه گذاران استان قم٬ از سفر کابینه دولت تدبیر و امید به استان قم در هفته آینده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
هدف دشمنان، تضعیف اسلام ناب محمدی (ص) است و داعش را نیز برای همین منظور به وجود آوردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
با حضور فرماندار خرم آباد، شهردار خرم آبادنماینده مردم خرم آباد و جمعی از مسئولان استان لرستان نخستین ناحیه شهرداری خرم آباد در منطقه میدان تیر این شهرستان افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال اعتبارات استان لرستان نسبت به گذشته 300 درصد افزایش داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
در سی وشش سال گذشته نقطه ضعف هایی داشته ایم و نباید آن ها را پنهان کنیم٬ امام با شجاعت کامل آمدند و بیان کردند من در نصب بازرگان اشتباه کردم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۴    
در انفجار این سه خودرو که مرکز سازمان امنیت القبه و منزل عقیله صالح رئیس پارلمان لیبی و یک ایستگاه سوخت را هدف قرار دادند ده ها نفر کشته و زخمی شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
تاکید ما بیشتر بر رسیدگی از طرف وزارتخانه ارتباطات است و انتظارمان این است که پیگیری شود تا خودسرانه لیستهایی منتشر نشود و با آبرو و حیثیت مردم بازی کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
بعد از تحریم ظالمانه بر علیه کشور ما حجم مبادلات تجاری کشور ما کاهش پیدا کرد، از طرفی در مناطق بین المللی روابط ما رو به رشد است ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۹    
یکی از برنامه های جدی ما در این سفر پیگیری برای راه اندازی پرواز هوایی از آستارخان به مازندران است که بخش خصوصی فعال نیز در این زمینه معرفی شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
حکم کرار نقض نشده و فقط اجرای دادنامه به مدت مشخصی تا رسیدگی مجدد به موضوع با تدبیر و دستور موقت رییس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متوقف شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
برای توسعه روابط نیاز به رایزی بیشتر با مقامات روسیه است که در اتاق بازرگانی فدرال روسیه این موضوع به صورت تخصصی تر پیگیری می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
دوستان صداوسیما با آن قابلیتی مثال زدنی که صدای تماشاگران فوتبال داخلی را حذف می کنند یا مسابقات فوتبال خارجی را با سانسور پخش کنند یا می توانند پخش زنده مسابقات والیبال را پیش از پخش سانسور کنند٬ ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
هجدهمین جشنواره بین المللی تئا تر دانشگاهی ایران به دبیری امیر مرسلی، 26 اردبیهشت ماه 1394 برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
نکته قابل توجه اینکه جاسم کرار که حکم محرومیتش تعلیق شد تا به این دیدار برسد در این دیدار در ترکیب اصلی تیم قلعه نویی حضور ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
با حضور مسئولین و خیرین استان زنجان مهمانسرای کلنیک مهرانه زنجان افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
نباید نسبت به حل مشکلات باقی مانده از دولت قبل ناامید بود و باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین (ع) و امام زمان (عج) نسبت به مرتفع کردن آنها همت کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
شناسایی و ثبت رویدادهای مربوط به معاملات سلف موازی استاندارد در بورس کالای ایران از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
در مسایل اقتصادی گام های مؤثر و مفیدی برداشته شده و در زمینه مسایل درمانی و پزشکی پیشرفت ها مؤثر و ملموس است، البته مشکلاتی نیز وجود دارد که امیدواریم با همت دولتمردان، مرتفع شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
ایران بزودی این فرآورده نفتی را صادر خواهد کرد/چند محموله گازوئیل با توجه به نیاز فصلی کشور وارد شد لیکن هم اکنون واردات آن متوقف شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تیم یکی از عوامل عدم نتیجه گیری است. من از درخشان توقع داشتم بتواند به وضعیت پرسپولیس سر و سامان دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
اگر تحهیزات لازم را در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی متینی کاشان دراختیارداشته باشیم توانایی انجام 50 نوع عمل جدید چشم را در این بیمارستان داریم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
با استفاده از تحقیقات انجام شده در وزارت بهداشت و تحقیقات میدانی انجام شده در سازمان بهزیستی به آماری رسیدیم که نشان دهنده شیوع رفتارهای پرخطر در میان این گروه از کودکان بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
عکاس:کیانوش محبیان
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۳    
طبق روال سال گذشته و برنامه ای که داریم٬ قرار است 800 نفر را به عنوان قاضی جذب کنیم ولی معمولا آن تعدادی که ما نیاز داریم، نمره کافی را کسب نمی کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
برابر آخرین اخبار دریافتی بارش برف در مسیرهای پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی، دامن- الیگودرز، گردنه قروقچی و گلپایگان در استان اصفهان، گردنه آوج و الموت در استان قزوین ادامه دارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
گزارش هایی وجود دارد که این اتفاق مربوط به گذشته بوده که در این مورد نیز تحقیق خواهد شد چراکه چنین تصویری مربوط به هر دوره ای که باشد٬ اقدامی نادرست است
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
نمایشگاه عکس پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان اروند شب گذشته پنجشنبه 30 بهمن با حضور عکاسان جوان و نمایش آثار محمود کلاری با موضوع انقلاب در موزه هنرهای معاصر آبادان افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
هفته سوم از دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس) از صبح امروز (جمعه) در خانه تکواندو در حال برگزاری است،
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
اولین کارگاه پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند صبح امروز در آبادان با موضوع ایده پردازی در فیلم توسط حبیب احمدزاده برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
دوستان فکر نکنند همه نخبگان٬ فقط در حزب آنها جمع هستند ما عنوان تشکلمان را مجمع نیروهای خط امام گذاشتیم٬ اما نمی گوییم که خط امام فقط ما هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
هم اکنون در اکثر محورهای استان های اصفهان، کردستان و سمنان بارش برف جریان دارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
در اولین دیدار این هفته، دو تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این رقابت جذاب و دیدنی، صنایع استیل البرز با نتیجه 5 بر 3 برابر شهرداری ورامین به برتری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
در این جشنواره که به میزبانی مازندران و در سالن برادران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد 19 تیم در رده سنی نونهالان پسر از سراسر کشور طی یک روز توانایی و مهارت خود را در رشته اسکیت به نمایش گذاشتند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف پایبندی به فرهنگ توسعه پایدار حفاظت محیط زیست، افرایش تولید موتورهای کم مصرف و توسعه سبد سوختی محصولات خود، گام های موثری برداشته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ما به شدت به وحدت نیازمندیم و در صدر کسانی که باید مراقب وحدت ملت باشند، مسئولان نظام هستند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
جامعه ما به لیست ها و افراد مشهور رای می دهد؛ هماکنون هم در رسانه ها فقط آقایان هستند و اسمی از زنان نیست.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
مسئول بسیج رسانه کشور گفت:اگر رسانه ها مردم را از وضعیت اقتصادی کشورمان نگران نکنند قطعا دچار مشکل خواهیم شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۸    
دولت قطر از تنظیم پرداخت حقوق کارگران مهاجر به ویژه کارگرانی که در کارگاه های ساختمانی ورزشگاه های جام جهانی فوتبال کار می کنند، خبرداد .
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۵    
قاچاق دستگاه و تجهیزات پزشکی غیرمجاز به کشور خیلی زیاد شده است، و قبول داریم که نیازمند ساماندهی است/ باید نظارت زیاد شود، البته افزایش نظارت نیاز به بودجه و نیروی انسانی دارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۵    
هیاهوی اصولگرایان درباره حکم مهدی نشان می دهد که دستشان خالی است و می خواهند از طریق فشارهای سیاسی و ایجاد کردن یک جو سیاسی هولناک٬ بر پرونده اثر بگذارند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۹    
ائتلاف های احزاب نباید به معنی فروکش کردن فعالیت احزاب در راستای کارهای خودشان باشد٬ هر چند مجبوریم برای رسیدن به ائتلاف مکانیسیم هایی را ترتیب دهیم که در قالب حزبی نمی گنجد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
آمار و ارقام نشان می دهد که ارزش معاملات در قیاس با هفته پیش 15.7 درصد، حجم معاملات 16.1 درصد و دفعات معاملات هفت درصد رشد را تجربه کرده اند. تعداد خریداران هم در این هفته 11 ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
مسئول بسیج رسانه استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه رسانه ها صاحبان قدرت فکری و نماینده افکار عمومی جامعه هستند، باید مطالبه گری برزمین مانده حق مردم را از مسئولین و نمایندگان ملت داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
چین با افزایش حجم اولیه فرآورده های نفتی که پالایشگاههای این کشور می توانند در سال جاری میلادی صادر کنند، به افزایش عرضه و کاهش قیمت سوخت دامن زد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۸    
پرستویی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم های امروز و میهمان داریم را از جشنواره جیپورهندوستان بدست آورد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
در شرایط فعلی کشور٬ چاره ای جز حرکت به سمت نوعی ائتلاف به عنوان اصل بدیهی نداریم. هیچ حزبی بدون همکاری احزاب دیگر نمی تواند به موفقیت و اکثریت دست یابد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
دو نگرانی عمده ما در حوزه راه و شهرسازی بخش مسکن و حمل و نقل هوایی است که از متولی این حوزه خواسته ایم هر چه زودتر برنامه های خود را در این دو بخش اجرایی کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
در شصت و یکمین شماره مجله 24 دو پرونده برای فیلم های ویپلش و خواب زمستانی منتشر شده و پرونده بازیگر ماه این شماره از 24 به مرور کارنامه استیو کارل اختصاص دارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
اگر در بخش مولدی، معافیت مالیاتی ایجاد شده و این معافیت، منجر به کاهش درآمد دولت شده و تا حدودی بر رشد اقتصادی اثر منفی بگذارد ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
در پی قطع عرضه گاز اوکراین به منطقه دونتسک، روسیه عرضه گاز به این منطقه را آغاز کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
حمید کارگر، سرپرست مرکز ملی فرش ایران در مصاحبه با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت تولید و صادرات فرشباف، گفت: براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران در 10 ماهه سالجاری ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
2 نفر از هیات اجرایی مرکز و یک نفر کار شناس حقوقی به انتخاب هیات اجرایی مرکز، نماینده شهرداری و نماینده ستاد هماهنگی شورایاری ها هیات تاییدکننده صلاحیت ها را تشکیل دهند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
نیروهای اصلی مهاجم به موصل 5 لشکر ارتش عراق هستند که سه لشکر کوچک نیز به عنوان نیروی احتیاط هستند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
هم اکنون در آزمون دیگری هستیم و انتخابات آینده نقطه عطف کشور است و باید از انتخابات گذشته درس بگیریم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
در شرایطی که ارکستر سمفونی عراق از میان بمب، موشک و داعشی ها به ایران آمده است، طبیعتا هر اجرایی توسط آن ها باید قابل ستایش باشداما این ارکستر ساده ترین رپرتوار ممکن را روی صحنه آورد و حتی در اجرای ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
تلاش جریان اصلاحات و اعتدال در این راستاست تا اکثریت مجلس، نمایندگی اکثریت مردم را داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
گازپروم روسیه قادر است حتی با قیمت 30 الی 40 دلاری هر بشکه نفت نیز پروژه های سرمایه گذاری خود را اجرا کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
عده ای همیشه در پی تخریب و هجمه به آقای هاشمی و خانواده شان هستند اما کارشان در میان مردم اثری نگذاشته٬ بلکه به محبوبیت ایشان نیز افزوده شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
پزشکان علوم پایه کاملا فراموش شده اند و حتی پزشکان عمومی که بالغ بر 80 درصد خدمات سرپایی کشور را ارائه می دهند ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۳    
جمال بن عمر فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن اعلام کرد که طرف های درگیر در یمن بر سر تشکیل شورای انتقالی برای اداره کشور و خروج از بحران به توافق رسیدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
به نمایندگان کمیسیون قضایی مجلس پیشنهاد دادیم که آماده ایم از هر زندانی که می خواهند بازدید کنند/متاسفانه شاهد آمار رو به رشد زندانیان هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۱    
هر جا اراده مردم به کمک اداره جامعه آمده، اهداف نظام اسلامی و ایران عزیز به خوبی تامین شده که هشت سال دفاع مقدس بهترین و انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تازه ترین مثال آنهاست.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۱    
دولت در بسیاری از زمینه ها به بخش خصوصی اجازه حضور و فعالیت نمی دهد، به همین دلیل بخش خصوصی توانایی رشد کردن ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
عدم برنامه ریزی ها باعث شد تا علیرغم فروش مناسب خودرو در سال جاری به دلیل پرداخت بدهی های بانکی و خرید خودرو به صورت cbu از خارج از کشور این اتفاق رخ دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
برخی با شایعه کمبود پرتقال و نارنگی در بازار قصد افزایش قیمت آن را داشتند ومی خواستند ساز واردات مرکبات را کوک کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
پروژه جلوگیری از کارهای علمی و پژوهشی از دولت احمدی نژاد و به طور مشخص وزارت میرکاظمی آغاز شد به طوری که در زمان میرکاظمی پروژه های علمی به طور کامل متوقف و در دوره وزارت قاسمی تا حد بسیار کمی رشد ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
بازار جهانی منتظر ما نمی ماند تا ما صنعت را توسعه داده سپس به صادرات فکر کنیم زیرا رقبا به سرعت جای ما را پر خواهند کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
آقایان محمدرضا عارف٬ حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری٬ حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای و خانم سهیلا جلودارزاده سخنرانان این کنگره خواهند بود.
  • ۱