جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۵۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1393 - ilna.ir

ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۱    
فوت همشیره متقی، اُم الشهید؛ که از خاندان بافضیلت و اخلاق بوده را به شما و همه بستگان نسبی و سببی اش مخصوصاً اخوان گرامی تسلیت گفته و از خداوند بزرگ حشر او را با حضرت زهرا (سلام الله علیها) و برای ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۶    
گفتنی است دیدار پرسپولیس و لخویا ساعت 18 سه شنبه 5 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
عکاس: مسعود میرجلیلی
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۸    
تعیین رییس و عضو هیات عالی نظارت سازمان حسابرسی از دیگر مصوبات دولت بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
معاونین سیاسی نیز در ادامه به آنان ملحق خواهند شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
ضایعه درگذشت مرحومه مغفوره سعیده سرکار خانم خاتمی همشیره گرامی جنابعالی موجب تاثر و تالم اینجانب گردید. خواهشمندم در این ضایعه غمبار مراتب تسلیت عمیق و ابراز همدردی اینجانب را پذیرا باشید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۷    
ضایعه درگذشت اندوه بار و تألم برانگیز مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی که ازسلاله پاک رسول اکرم(ص) و خاندان معزز روحانیت و فقاهت و از یاران دیرین انقلاب اسلامی بودند؛موجب تأثر وتألم فراوان شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۱    
ایران، عربستان سعودی و ترکیه باید راهکارهای مشترک سیاسی را در منطقه تقویت کنند. استفاده از گروه های مسلح بی مسئولیت دور باطلی است که تروریسم را تقویت و کشورهای منطقه را ناامن می کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۳    
کوچکترین فرزند حجت الاسلام علی فلاحیان درگذشت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
هرگونه استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده صادرکنندگان منوط به عدم وجود بدهی ابرازی و یا قطعی شده دوره یا دوره های قبل می باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۱    
نماز بر پیکر مرحومه سیده فاطمه خاتمی توسط برادرشان اقامه شد و پیکر وی در جوار آرامگاه جدّش به خاک سپرده شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۸    
این مسابقات سراسری 6 الی 11 اسفند ماه در دو بخش خواهران و آقایان در تبریز برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۵    
روز گذشته نیز، صالحی و مونیز پنج ساعت با یکدیگر گفت وگو کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
امشب جلسه با گروه 1+5 در ساعت هشت به وقت محلی، در سطح معاونین برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
خبردرگذشت مرحومه مغفوره،همشیره گرامیتان (رحمت الله علیها) موجب تأثروتألم فراوان شد.بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و والده محترم،برای آن مرحومه علو درجات الهی و برای بازماندگان صبرجزیل آرزومندم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
ساده ترین راه مبارزه با گروه های تروریستی در سوریه روشن است، دولت آمریکا و هم پیمانان آن در جهت خشکاندن منابع مالی و لجستیکی تروریسم و توقف ارسال سلاح و نیروهای مسلح به داخل سوریه اقدام جدی به عمل ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۶    
مصیبت درگذشت، همشیره محترمه، ام الشهید خانم فاطمه خاتمی را به جناب عالی و مادر بزرگوار و دیگر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بستگان آن مرحومه صبر و اجر مسالت دارم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
در گذشت غم انگیز مرحوم دکتر سیدصادق طباطبائی رحمه الله علیه که از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) بود را به جناب عالی و والده گرامی و اخوان بزرگوار و سایر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۰    
زارع پور از پنج سال و سه ماه پیش رئیس فدراسیون پینگ پنگ بوده است و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی سعادتمند را به عنوان سرپرست انتخاب کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۴    
یکی از روحانیونی که در بهم زدن سخنرانی 15 خرداد 85 آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم حضرت معصومه(ع) قم نقش اساسی داشت، کنار احمدی نژاد ایستاده بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۵    
فدراسیون بدهکار بزرگ است/ تابع نظر مجمع هستم/ ارتقاء جایگاه فوتسال باید کارشناسی باشد/ خسوس به خاطر پول قهر نمی کند/ انتخابات هیات تهران هیچ شائبه ای نداشت/ 2 میلیارد بدهی داریم ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۵    
مجلس آینده نیز مطمئنا باید از نظرات بزرگان اصلاحات استفاده شود/قوه قضائیه باید مسأله دادن پول به نمایندگان مجلس را بررسی و اطلاع رسانی کند/در انتخابات آینده باید از هر نوع تکروی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
از همه شما تشکر می کنم و تقاضا می کنم مردم دیگر مراس یادبود نگیرند چون برخی ها جور دیگری برداشت می کنند/ اشکال این است که سر خود را در جایی که نباید خم کنیم خم می کنیم
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرّم امام راحل (قدس سرّه) و بیوت آیات عظام صدر و سلطانی به ویژه جنابعالی و سرکار خانم دکتر طباطبایی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۶    
این شورا مسئولیت نظارت، هماهنگی و ساماندهی امور فرهنگی وزارت متبوع را براساس وظایف مندرج در نظام نامه جامع فرهنگی و سیاست های فرهنگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی عهده دار خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
کسی که عمل می کند اما آگاهی ندارد، در واقع دانش درستی نداشته و تلاش او برای کشور ثمری نخواهد داشت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود پیش از مصاف با لخویای قطر را فردا (دوشنبه) در حضور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه درفشی فر برگزار خواهند کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
از هواداران می خواهیم اکنون که چشم آسیا به ما دوخته شده با پرهیز از توهین به حریف و تیم داوری و با اتحاد و همدلی و تشویق تا آخرین نفس و لحظه، صلابت و عظمت خانواده بزرگ پرسپولیس را به نمایش بگذارند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
جنگنده های ارتش سوریه مواضع گروه های مسلح را در مناطق حریتان ، بیانون و دو منطقه دیگر در حومه شمالی شهر حلب بمباران کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۵    
جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از بروز هر گونه شائبه لازم به توضیح می باشد که جانشین فرماندهی کل قوا در نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه چنانچه گردش ناسالم مالی قاچاق مواد مخدر در هر حوزه ای از جمله ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به ورود نظامیان ترکیه به اراضی سوریه گفت که دمشق حق دارد از اراضی اش دفاع کند و به این تجاوز ترکیه به شیوه مطلوب و زمان مناسب پاسخ می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۷    
حزب ندا آمده تا پلی بین نخبگان جوان و عرصه خدمتگزای کشور باشد و تعداد زیادی از این افراد در حال حاضر با حزب همکاری می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
تیم تاسیسات با این تساوی و باتوجه به شکست ملی حفاری اهواز و مس سونگون در هفته بیست و سوم، با 44 امتیاز در صدر جدول باقی بماند. گیتی پسند هم 43 امتیازی شد و همچنان در تعقیب صدرنشین است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
افزایش هزینه دادرسی مربوط به معاملات ملکی و مهریه زنان امروز به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نرسید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۵    
یکی از تبصره های الحاقی لایحه بودجه که مربوط به فروش اراضی ملی و دولتی بود٬ جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارجاع داده شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
در اواسط نیمه دوم این مسابقه تماشاگران منتسب به دوتیم روی سکوها با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع با حضور نیروهای انتظامی برطرف شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
امروز ملاقات هایی بین معاونان وزیران خارجه ایران و آمریکا و معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صورت دو یا سه جانبه انجام شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
در حالی که تا دقیقه 90 فولاد با تک گل حسن بیت سعید از حریف پیش بود، مهدی سیفی دقیقه 91 گل تساوی استقلال را به ثمر رساند تا این دربی برنده ای نداشته باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
پس از پایان نشست علنی امروز اعضای کمیسیون تلفیق برای بررسی موارد ارجاعی به این کمیسیون تشکیل جلسه خواهند داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۸    
طی حکم صادره از طرف خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور، سرپرست هیات دوچرخه سواری استان منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
یکی از نیروهای نظامی اوکراین گفت که شبه نظامیان هوادار روسیه در شب گذشته بیش از 12 حمله به مواضع نیروهای ارتش اوکراین انجام داده اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات لرستان از جشنواره فروش اینترنت پر سرعت بهار تا بهار شرکت مخابرات لرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
امید است کاروان ورزش کارگری اصفهان جزو سه تیم برتر المپیاد قرار بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
طی حکمی از سوی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، نظیفی به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان معرفی و منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
بیست و پنج پرونده واحدهای آلوده کننده محیط زیست در شاهین شهر ومیمه به مراجع قضایی این شهرستان ارجاع شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
مسابقات فوتسال ادارات استان گرامی داشت دهه مبارک فجر روز جمعه با قهرمانی تیم اداره کل راه و شهرسازی لرستان به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
اطلاعات دقیق حاکی از انفجار بمبی دست ساز در مقابل ساختمان اقامتگاه سابق سفیر جمهوری اسلامی ایران در طرابلس است که موجب خسارتی جزئی شده و خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی و مالی در برنداشته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۶    
بارش بی سابقه برف مردم جنوب لرستان و شهر پلدختر را غافلگیر کرد و باعث خوشحالی مردم این منطقه شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
همان لبخند همیشگی با موضوع خاطرات شهید محمد بروجردی نوشته هادی خضری توانست در بخش ویژه جایزه شانزدهم کتاب سال دفاع مقدس با موضوع کردستان به عنوان اثر برگزیده معرفی شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
یکی از مقام های امنیتی اوکراین از تبادل زندانی ها میان این کشور و شبه نظامیان هوادار روسیه در شرق اوکراین به رغم ادامه درگیری ها میان دو طرف خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
با حکم مراجع قضایی از فعالیت دو واحد آجرپزی در شهرستان شاهین شهر و میمه جلوگیری شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
جشنواره فیلم و عکس فانوس که به ابتکار و میزبانی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود؛ محملی برای بروز توانمندی های و هنر نمایی کسانی است که با درک و دریافت مهم ترین چهره های معرفت شناسانه و معنا ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
اگر کسی به رای مردم اعتقاد ندارد٬ می تواند در کشور فعالیت کند اما نمی تواند مدیر مردم در سطوح بالا باشد. به وابستگی سیاسی و جناحی مردم کاری ندارم اما مسئولان باید به رای مردم معتقد باشند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
معلمان به طرح مجدد مصوبه افزایش فوق العاده شغلی کارکنان دولت و اجرایی شدن این مصوبه بدون ملاحظه حقوق صنفی آنان و همچنین در نظر گرفته نشدن بودجهٔ مناسب برای آموزش و پرورش در سال آینده معترض اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
اول بهمن ماه سال 93 تایید و حذف نام این روستا از مناطق روستایی کشور از طریق اداره کل دفتر تقسیمات وزارت کشور به استانداری آذربایجان شرقی اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
ذوب آهن اصفهان در دوازدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
هر جا باشم دلم با پرسپولیس است و از صمیم قلب دعا می کنم تا ببرد چون 30 میلیون هوادار تیم شاد می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
خدمات "ربیعی" وزیر درد آشنا و دانشمند تعاون، کار و رفاه اجتماعی و "نوربخش" مدیر عامل لایق و تلاشگرسازمان تامین اجتماعی به عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید به بازنشستگان استان آذربایجان شرقی و به ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
امروز مادران 250 دانش آموز بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان رشت که عضو این موسسه خیریه هستند سبد کالای خود از قبیل، گوشت، برنج، قند، شکر، چای، روغن، رب، ماکارونی و عدس دریافت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
جنگنده های اسرائیلی بر فراز مناطق مرجعیون،و بقاع در ارتفاع پایین پرواز کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: تأمین اجتماعی کشور امسال بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد تومان بابت عیدی به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
12 سال پیش، این نذر به مقدار یک تن در پارک خلد برین شیراز پخته شد، امسال پخت این آش به 80 تن رسید که تماماً از طریق نذورات مردمی بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۳    
آمارها حاکی از آن است که از سال 1386 تاکنون به طور مستمر شرایط رفاهی خانوارها بدتر شده و ما با یک سیر نزولی برای سطح رفاهی خانوارها مواجه بودیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۳    
اعتراض کارگران علاوه بر تعویق 4 ماه حقوق، به کاهش حقوق و نوع قرارداد کار و مشکلات صنفی دیگری همانند عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، پرداخت نشدن اضافه کاری ها و... بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
از امروز با حضور 214 مسئول در اصفهان؛ همایش سراسری بهداشت و درمان جمعیت هلال احمرآغاز می شود .
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه 3 اسفندماه مجلس٬ رأس ساعت 14 و 17 دقیقه و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
سازمان آموزش فنی و حرفه ای مجاز شد برخی از آموزش های غیررسمی خود را از طریق آموزش های پیامکی و مجازی ارائه کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران از برگزاری این کنفرانس در محل دانشگاه سمنان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حفظ خاک، آب و ترسیب کربن را از مهمترین اولویت های زیست محیطی کشور ذکر کرد و از مسوولان خواست از مشارکت های مردمی در افزایش روند جنگل کاری در کشور بهره ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان از درخشش دانشجویان ورزشکار این دانشگاه در رقابتهای کشوری خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
در این همایش که هم راستا با تصویب نامه دولت در خصوص توسعه ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه های دولتی برگزار شد، 100نماینده از دستگاه های دولتی شامل استانداری، ادارات کل و.. ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی های و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
ایران همیشه در جهت کاهش آسیب مواد مخدر نقش اساسی را ایفا کرده است و ما منتظر این هستیم که در آینده نزدیک رئیس جمهور افغانستان به جمهوری اسلامی ایران سفر کند و موضوعات مختلفی مورد بحث و گفت وگو قرار ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
کشورهایی که به نوعی با افغانستان مرز مشترک دارند از جمله پاکستان باید آمادگی هر نوع همکاری برای حل مشکلات این کشور را داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
محمدرضا میرتاج الدینی٬ علی اکبر جوانفکر و مجتبی ثمره هاشمی در کنار محمود احمدی نژاد ایستاده اند و با تمام کسانی که قصد ورود دارند٬ مصاحفه می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
بهزیستی استان زنجان طبق دستورالعمل نظام جامع نظارت و برنامه ریزی توسعه و ترویج فرهنگ نماز شایسته تقدیر شناخته شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
پایانه صادرات نفت الحریقه لیبی برای انجام تعمیرات خط لوله متصل به این پایانه، به مدت 10 روز تمامی فعالیتهای صادرات نفت خود را متوقف می کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
با تملک اراضی ذکر شده وسعت محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به بیش از 11 هزار هکتار افزایش یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
با وجود محدودیت منابع آبی، معتقدیم باید طرح های آبیاری تحت فشار با جدیت و سرعت بیشتری در اراضی کشاورزی کشور اجرایی شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
جریان مینی مالیسم در جهان از یک نهضت اقتصادی گرفته شده است. درآمریکا بحران اقتصادی اتفاق می افتد که از تاثیرات آن می توان به نخریدن خانه های بزرگ توسط مردم اشاره کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
نماینده انجمن اوتیسم ایرانیان در کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع "اوتیسم و تغذیه" بعداز ظهر پنج شنبه ، هفتم اسفندماه ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
گسترش فرهنگ پژوهشگری در مدارس، فراهم کردن زمینه ظهور خلاقیت دانش آموزان از جمله ضرورت های نظام آموزشی است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
عباس امام جمعه و علی اکبر حشمتی در بخش تجوید، هاشم روغنی در بخش لحن، مهدی دغاغله در بخش حسن حفظ، رحیم خاکی و جوادمسگری در بخش صوت ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
هدف تئا تر هنر درمانی و ارتباط فرد معلول با جامعه است که تاکنون جشنواره منطقه ای در این زمینه داشتیم و در آینده جشنواره بین المللی برگزار خواهیم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
افغانستان باید بتواند از طریق گفت و گو مشکلات خودش را حل کند که خوشبختانه این فضا نیز توسط دولت جدید افغانستان فراهم شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
حتی اگر بودجه های دولتی کفاف ساخت پروژه های آزادرهی را هم بدهند، با ورود دولت مرحله ساخت بسیار طولانی می شود و زمان را از دست می دهیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
مسابقات لیگ دسته یک واترپلو کشور با حضور 14 تیم در قالب دو گروه از دوشنبه (چهارم اسفند 1393) در استخر بین المللی 9دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
لوکا موردریچ، هافبک بازی ساز رئال مادرید پس از پشت سرگذاشتن دوره نقاهت 120 روزه، پنج شنبه گذشته به تمرینات این تیم بازگشت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
در ساعت اولیه تجمع اعتراضی امروز پرستاران 1000 نفر شرکت کرده بودند اما به تدریج تعداد معترضین که از شهرهای مختلف کشور خود را به تهران رسانده بودند به حدود 2000 نفر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
ایشان مفتخر به سال ها تلاش فرهنگی و اجتماعی و خدمت به مردم و تربیت فرزند عزیزش، شهیدحسن خلیلی بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
هزاران شهروند مرد ترکیه در اعتراض به قتل دانشجوی دختر 20 ساله در شهر استانبول تظاهرات گسترده برگزار کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
لاهوتی با اشاره به کلاهبرداری ها و افزایش چک های بی محل در تذکری شفاهی از رییس قوه قضاییه درخواست کرد در فکر نگرانی های موجود در این موضوع باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
دولت سوریه اعلام کرد که ترکیه مسئول پیامدهای تجاوز به خاک سوریه و ورود نیروهای ترک به اراضی سوریه است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۶    
درآیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم و عکس" فانوس" آران و بیدگل از سی سال زحمت و تلاش هنرمندانه ناصر خویشتن دار، دوبلور موفق سینما وتلویزیون، تجلیل شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۶    
عدم به کارگیری فارغ التحصیلان کشاورزی در این بخش، باعث تعطیلی این رشته در دانشگاه ها و زنگ خطری برای آینده خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فیلم و عکس "فانوس" با حضور چهره های مطرح سینمای ایران و فیلمسازان و هنرمندان 15 استان کشور درآران و بیدگل برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
یک مسئول امنیتی لیبایی اعلام کرد که بمبی در ورودی منزل سفیر ایران در طرابلس پایتخت لیبی منفجر شد اما کسی آسیب ندید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۱    
تا زمانی که این قوانین زاید در اقتصاد وجود دارد، هیچگاه نمی توان انتظار شکوفایی اقتصادی را داشت.