پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۳:۵۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 2 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 3 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 4 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 5 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 6 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 7 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 8 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 9 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 10 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 11 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 12 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 13 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 14 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 15 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 16 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 17 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 18 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 19 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 20 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 21 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 22 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 23 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 24 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 25 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 26 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 27 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 28 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 29 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۱    
بودجه پیشنهادی دولت برای سازمان ثبت احوال کشور در سال 98 اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۹    
تصویری از توریست های خارجی توسط یک روزنامه نگار منتشر شده است که بسیار قابل توجه است ... آنها اینگونه از آثار تاریخی ما به وجد می آیند اما مسئولان کشورمان همچنان در غفلت بسر می برند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۷    
تنها دروازه بان ایرانی لیگ هلند، عقیل اعتمادی است. دروازه بانی که بعد از حضور در تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شد و حتی عده ای بر این عقیده بودند که می تواند به تیم ملی ایران هم دعوت شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۶    
ورزشگاه راه آهن تهران جمعه جالبی را تجربه کرد. وقتی به ورزشگاه رفتیم تا بازی تیم فوتبال زنان آذرخش تهران و ملوان بندرانزلی را تماشا کنیم، شاهد حضور تماشاگران مرد بودیم ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۹    
مرتضی تبریزی یکی از مهاجمانی بود که ابتدای فصل به استقلال ملحق شد تا جای خالی جدا شده ای همچون تیام را پر و خط آتش آبی ها را قدری متحول کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۸    
در سال های اخیر بسیاری از تیم های لیگ برتری فوتبال و حتی لیگ دسته اول کشورمان، طعم تلخ محرومیت را چشیدند و به خاطر شکایاتی که از آنها در مجامع بین المللی وجود داشت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۵    
شاید برای افرادی که ساعات زیادی از روز را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند، این رشته بسیار عجیب و حتی مسخره باشد! اما این نام یک رشته دانشگاهی است که در دانشگاه مونت کلیر ایالت نیوجرسی تدریس می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۸    
اوله گونار سولسشایر امشب که برای نخستین بار به عنوان مربی موقت روی نیمکت منچستریونایتد می نشیند، ماموریت آشنایی دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۷    
سرمربی استقلال وقتی پای بازگشت جباروف به استقلال وسط می آید به نوعی شرط آزمایش فنی را پیش می کشد تا کاملا مشخص کند که براساس سوابقی که این بازیکن در استقلال داشته حاضر به بازگرداندنش نیست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۶    
پورعلی گنجی این روزها عضو باشگاه یوپن در لیگ بلژیک است. صدور رضایتنامه برای او و موافقت با جدایی اش از یوپن ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۵    
لیونل مسی در تازه ترین مصاحبه اش به دشواری های عقد قرارداد خود با باشگاه بارسا اشاره کرده است. لئو که بی گمان یکی از 5 ستاره تاریخ فوتبال است از بی میلی بارسا به عقد قرارداد با خود پرده برداشته و حتی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۶    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 3 تا 8 دی ماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۲    
آژانس فضایی اروپا تصویری از یک آتشفشان یخی در مریخ منتشر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس کارآمد، نیازمند ساز و کار شایسته گزینی است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: سمن های محیط زیستی در استان با توجه به آسیب ها و تهدیدهای این حوزه نیازمند تقویت هستند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۱    
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
همزمان با جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد رویدادی تحت عنوان رویداد ارائه 6 تقاضای صنعتی (Reverse Pitch) در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 5 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اتمام مسکن مهر در اولویت دولت است، گفت: تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و نظام پایدار ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به الحاق بیش از 100 دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان سازمان راهداری و حمل ونقل کشور تصریح کرد: این اتفاق موجب رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بنده هیچ پسوندی را برای مسکن قبول ندارم گفت: با کمک مردم و توسعه گران تلاش خواهیم کرد تا چرخ تولید مسکن برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه به حرکت در آید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۹    
با تلاش سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و به مناسبت هفته حمل و نقل، رژه 80 دستگاه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۹    
صبح جمعه جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال برفی قهرمانی کشور در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۷    
اعضای تیم ملی فوتبال امید پس از برگزاری دو مسابقه تدارکاتی برابر سوریه در جزیره کیش به تهران بازگشتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
در پنجمین دوره جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان، تیم کشتی سینا صنعت ایذه بر سکوی سوم قرار گرفت و تیم های بیمه رازی اردبیل و نماینده روسیه قهرمان و نایب قهرمان شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۰    
محمد صلاح، ستاره لیورپول گفته که پدرش نقش پررنگی در موفقیت او به عنوان یک فوتبالیست داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
بر اثر سقوط یک پاراگلایدر در یک کمپ گردشگری در یزد دو نفر جان باختند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، جان باختن دانش آموزان زاهدانی در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه این شهر را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۸    
دومین جشنواره منطقه ای هوره و سیاچه مانه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان حوزه موسیقی سنتی و فولکور منطقه غرب کشور در سالن ورزشی استقلال این شهرستان کامیاران برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی حادثه تروریستی حمله به یکی از پاسگاه های مرزی پاکستان در ایالت بلوچستان که به جان باختن شماری از نیروهای پاکستانی انجامید را به شدت محکوم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۳    
وزیر امور خارجه فرارسیدن شب یلدا را به تمام کسانی که این شب را جشن می گیرند، شادباش گفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تکذیب برخی نقل قول ها از او درباره ذخایر ارزی کشور، سپرده های بانکی و کسری بودجه تاکید کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۱    
در فوتبال آلمان، به هفته ای که در روزهای میانی آن بازی برگزار شود می گویند هفته انگلیسی ، اما قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان معنای تازه ای به این اصطلاح بخشیده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۹    
در شرایطی که مهاجم دورگه ایران بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرده سایت ویتنامی از او به عنوان ستاره تیم ملی در جام ملت ها یاد کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۷    
مدیر تیم فوتبال الغرافه با تمجید از کیفیت فنی مهدی طارمی مدعی شد در صورت که این بازیکن خواهان جدایی باشد با تیم های پیشنهاد دهنده مذاکره خواهند کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۱    
نوروز، سیزده بدر، چهارشنبه سوری، یلدا و. .. درس هایی است برای سیاست گذاری فرهنگی. ایران آمیزه ای از تمام این نمادها و فرهنگ هاست که باید پاس داشته شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
دادگاهی در فرانسه، شرکت توتال را به دلیل فساد در قرارداد گازی با ایران مجرم شناخت و این شرکت را 500 هزار یورو جریمه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۹    
ناراحتی برانکو از مرد حاشیه ساز مجموعه پرسپولیس باعث دور شدن او از این تیم خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد؛ نظارت حداقلی شورای نگهبان از عهده این مهم بر نمی آید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۱    
بخشنامه جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان ابلاغ شد و در پی تمدید قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ، دو طرح برای فرهنگیان در نظر گرفته شده که از اول دی ماه به اجرا در می آید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۲    
دعوتنامه وزیر بهداشت از همتای عمانی خود برای حضور در ایران، به او تسلیم شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۷    
اوله گونار سولسشیر به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شد تا به عنوان یکی از جانشینان سرمربی اسبق خود روی نیمکت این تیم بنشیند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۱    
با اعلام قرعه لیگ قهرمانان و تقابل بایرن مونیخ و لیورپول، شاگردان سابق کلوپ به روبرو شدن با سرمربی خود واکنش نشان دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۳    
ماتیس دلیخت شایعات درباره آینده اش را بی اهمیت دانست و در حال حاضر بازی با حکیم زیچ در آژاکس را به بازی در کنار کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی ترجیح می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۳    
ورزش شهرستان ورامین با وجود استعدادهای فراوان و کسب افتخارات داخلی و بین المللی، از بی تدبیری و مدیریت نادرست رنج می برد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیات نظارت بر تخلفات اداری در زاهدان که برای رسیدگی و بررسی حادثه آتش سوزی در دبستان اسوه زاهدان تشکیل شده بود، تاکید کرد: در دستگاه آموزش و پرورش حفظ سلامت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۴    
نشست خبری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 12 نیروی زمینی سپاه، امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در قشم برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۸    
منابع خبری از وقوع تیراندازی در مرکز شهر وین خبر می دهند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۹    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: معتقدیم قرآن منبع قانون و وحیانی است و دارای حیات طیبه، برقرارکننده مساوات بین زن و مرد مؤمن و مایه آرامش است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۲    
مدیر دارالقرآن امام علی(ع)، با بیان اینکه شرکت بیش از پنج هزار نفر در مسابقات سراسری این دارالقرآن شرکت کردند، تاکید کرد: از میان شرکت کنندگان، جوانترین شرکت کننده شش ساله ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
تیم ملی امید ایران در دومین بازی تدارکاتی برابر سوریه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۴    
نیمه نخست مسابقه تیم های ملی فوتبال امید ایران و سوریه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۴    
عباس ترابیان با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال از سمتش کناره گیری کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، و بازی ها از هفته دوم فوریه آغاز می شوند اما برندگان و بازندگان این قرعه کشی کدام بازیکنان، مربیان و تیم ها هستند؟
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۸    
بازیکنان تیم امید در بازی دوستانه برابر سوریه به میدان می روند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
استاندار البرز تاکید کرد: ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب البرز نیازمند حمایت های ما در جهت عرضه کتاب های خود به مخاطبان و علاقه مندان هستند از این رو باید شرایط را با برپایی این گونه نمایشگاه ها مهیا ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۵    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در آینده، طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
محمد عمرانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در موریتانی روز چهارشنبه با رئیس مجلس ملی موریتانی دیدار و گفت وگو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
تیم ملی فوتبال استرالیا اسامی مسافرانش به کشور امارات را مشخص کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
مراسم نکوداشت مرحومه ملک طباطبایی، همسر مهدی بازرگان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۳    
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی از خبر شگفت انگیز این باشگاه در نیم فصل مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: مطمئنا تیم در نیم فصل دوم چهره متفاوتی از خود ارائه خواهد داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۲    
بازیکنان تیم امید مسیر هتل محل اقامتشان در کیش متنهی به زمین مسابقه برای دیدار سوریه را با آوازخوانی برای رضا شاهرودی سپری کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: رانندگان ناوگان عمومی با پلاک زرد، روز شنبه 97/10/01 از پرداخت عوارض آزادراهی معاف هستند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
هافبک بارسلونا درباره اهداف آبی اناری پوشان در فصل جاری صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۹    
رئیس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه از ششمین دوسالانه مجسمه سازی شهری که در فرهنگستان هنر برگزار می شود، بازدید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن تمامی محورهای استان، از رانندگان خواست حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
تیم محبوب استان مازندارن این روزها دچار حواشی متعددی شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان از اول بهمن 97 خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به تمامی بانک ها و موسسات اعتباری تکلیف کرد که آمار و اطلاعات مشتریان را در سامانه نهاب بروزرسانی کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل هنرهای نمایشی به منظور تعامل هرچه بیشتر جهت حضور رادیو نمایش در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو دیدار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
تیم فوتبال امید با ترکیب متفاوتی دومین مسابقه تدارکاتی برابر سوریه را برگزار می کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور، با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش برف در مناطق سرد سیر کشور و مواج شدن خلیج فارس هشدار داده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۹    
هافبک رئال مادرید در بازی فردا شب مقابل العین امارات غایب است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در کشور و کاهش دما در اغلب مناطق کشور طی روزهای آینده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
نمایش خنکای ختم خاطره به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ شب گذشته به یاد دختران جان باخته سانحه آتش سوزی مدرسه در زاهدان روی صحنه رفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
جغرافی دان و فعال محیط زیست با اشاره به اثرات تخریبی و جبران ناپذیر طرح انتقال آب دریای خزر به کویر و استان سمنان،ضمن تشریح تاثیرات اجرای این طرح بر روی محیط زیست ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اعلام اینکه سامانه های ثبت نام همچنان برای ویرایش اطلاعات باز است، گفت: از کسانی که کارت سوخت ندارند می خواهیم سریع تر برای ثبت نام مراجعه کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی رئیس جمهوری افغانستان تاکید کرد که خروج نظامیان آمریکا، تاثیری در امنیت این کشور نخواهد داشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۳    
هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت سامانه بارشی سرد در منطقه البرز مرکزی بارش برف، مه آلودگی و برای جاده چالوس وقوع یخبندان را پیش بینی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
شاگردان مریم ایران دوست موفق شدند با ثبت یک نتیجه پر گل اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان جشن بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
سرمربی جدید تیم منچستریونایتد در نشست خبری امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
محمدرضا داورزنی از عزم جزم وزرت ورزش برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پایان سال خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اکبر عبدی به عیادت حسین محب اهری در بیمارستان رفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۲    
دبیر فدراسیون کشتی گفت: میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی در ماه دسامبر سال 2019 میلادی تقریباً قطعی شده است و منتظر ثبت آن در تقویم اتحادیه جهانی کشتی هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
ستاره جوان پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه امروز 20 ساله شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
تیم های بیمه رازی اردبیل و روسیه دیدار فینال پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان را برگزار می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۷    
هیجان در فوتبال آسیا تا دو هفته دیگر به بالاترین حد خود خواهد رسیدو باید ببینیم چه تیمی جام را به کشور خود خواهد برد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی این دو همدیگر را کمک کنند. یعنی علم دین و علم طبیعت با هم باشند که اگر با یکدیگر حرکت کنند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محور های مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: تردد در محور های کوهستانی و برف گیر فقط با زنجیر چرخ امکان دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۲    
شهر دار زنجان در راستای امانت داری بی نظیر و تاریخی مرحوم حسن نعلچگر، دستور نصب المان نماد امانت داری وی را بعنوان یادگاری ارزشمند و ماندگار برای فرهنگ شهروندان زنجان ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۶    
در حال حاضر خوراک مورد نیاز فاز 13 از طریق فازهای 6 و 7 و 8 تامین می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مراسم پایانی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی بدون حضور سروش صحت(دبیر این دور از جشنواره) در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
بالاخره و پس از چندین اتفاق ناگوار آتش سوزی در چند استان محروم کشور، آموزش و پرورش از جمع آوری وسایل گرمایشی غیر استاندارد در سیستان و بلوچستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: ما تلاش های خود را برای ممانعت از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران انجام می دهیم و برای اجرای برجام مصمم هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: اجرای برنامه ملی غنی سازی آرد با آهن و اسید فولیک سبب کاهش قابل ملاحظه کمبود آهن و کم خونی در کشور شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۸    
شمار قربانیان انفجار معدن ذغال سنگ در جمهوری چک به 13 نفر رسیده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای در این فراکسیون درخصوص پیگیری ماجرا نماینده سروان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: افرادی که در قم مرد 61 ساله ای را به گروگان گرفته بودند، در ایوانکی گرمسار دستگیر شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۱    
سرمربی اروگوئه ای و نامدار فوتبال جهان در یک قدمی هدایت الغرافه قطر قرار دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۹    
سعودی ها به دنبال گسترش حوزه نفوذ ایدئولوژیک خود در جنوب آسیا هستند و از این بابت قطر را از پرونده افغانستان خارج و امارات را به جای دوحه وارد کرده است.
  • ۱