سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۹:۱۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 17 اردیبهشت 1398 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1398 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1398 
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۳:۰۰    
پتن در خاطرات خود نوشته است که وقتی که 26 سال بعد دوباره به آن شهر رفته دیده آن توالت صحرایی به ، "قبر قهرمان ملی،" تبدیل شده و توسط مردم محلی حفاظت می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۰    
حتی زمانی که جراحی ایمپلنت دندان خوب پیش می رود، پس از این جراحی ممکن است با شرایطی ناخوشایند مواجه باشید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۲    
نشریه مارکای اسپانیا نوشته است که زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید جلسات خصوصی رودررویی را با تک تک بازیکنانش آغاز کرده و در این میان به گرت بیل ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۴    
بعد از حضور ماموران وادا در مجموعه ورزشی آزادی برای گرفتن نمونه دوپینگ از وزنه برداران ملی پوش، چون نام او هم به عنوان یکی از چهره های شاخص وزنه برداری دنیا در لیست وادا بود ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
اینکه مدیران استقلال چطور حاضر شدند با کسانی مذاکره کنند که باعث هرج و مرج مجازی و توهین های بی شمار و شبانه به فوتبال ایران شده اند، به همان جمله معاون سابق برمی گردد که می گوید بروید سوال کنید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
اینکه شکست استقلال مقابل پرسپولیس ناشی از فرمان خودسرانه ای بود که رحمتی در دربی به فرشید اسماعیلی داد و او را مامور به ثمر رساندن پنالتی کرد هنوز هم مورد تایید خیلی ها نیست به این دلیل که مخالفان ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
نمایندگان فدارسیون جهانی فوتبال به منظور ارزیابی ساختار تشکیلاتی و پروژه های فوروارد فیفا، عصر امروز از مرکز ملی فوتبال بازدید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۹    
فرهاد مجیدی با لحنی غیرمنتظره بعد از بازی با الدحیل اعلام کرد تا زمانی که من مربی استقلال هستم، طارق همام هم جایی در این تیم ندارد ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس کل بازرسی استان یزد با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران گفت: بخش خصوصی و متولیان امر سرمایه گذاری در استان یزد قوانین دست و پاگیر را احصا کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: این جمعیت هر سال در ماه رمضان طرح همای رحمت را برای کمک به نیازمندان اجرا می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
رئال مادرید قصد تقویت خط حمله خود برای فصل بعد را دارد و از گزینه های مختلفی به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه نام برده می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
گمرک ایران در بخشنامه ای مجوز ترخیص قطعی کالاهایی که با گواهی بانک عامل، ارز آنها تامین شده و مشکل مالکیت ندارند را صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی می گوید که ممکن است در کشور خودش به حرفه مربیگری ادامه دهد و در واقع احتمال مربیگری او در کالچو بیش از احتمال رفتنش به لیگی دیگر است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
هشتم ماه مه مصادف با 18 اردیبهشت، سالروز تولد بنیان گذار نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، هانری دونان است ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۶    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بعدازظهر امروز - چهارشنبه اردیبهشت ماه-برای شرکت در جلسه کارگروه اشتغال پایدار روستایی و بازدید از طرح های اشتغالزای روستایی به استان قزوین سفر می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
فوتبال عراق که در سال های گذشته بارها شاهد رسوایی استفاده از بازیکنان صغر سنی بوده است، بار دیگر در رده نوجوانان خبرساز شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۷    
معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت:کشف این ژن بیماری زای مرتبط با بیماری کاردیومیوپاتی ارثی با همکاری دانشگاه سنت جورج انگلستان انجام شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه سینماهای ارومیه باید از نو ساخته شوند، گفت: برای نوسازی سینماهای استان 12میلیارد تومان اعتبار نیاز است
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:882 هزار کارگر در خراسان رضوی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد 173 هزار و 65 نفر زن هستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
نشریه فرانسوی اکیپ از احتمال جدایی هروه رنار از تیم ملی مراکش بعد از رقابت های جام ملت های آفریقا خبر داده تا بار دیگر گوش مشتریان احتمالی او از جمله فدراسیون فوتبال ایران تیز شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس برای تامین امینت ترافیکی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت:باتوجه به پیش رو بودن دو انتخاب در اسفند ماه سال جاری ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در بلوار بهمن شهرستان مشهد براثر نشت گاز شهری خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۳    
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان 5 صیاد در آب های دریای عمان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۵    
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر تحسین بر انگیز است، گفت: داوطلبان و امدادگران این جمعیت بدون هیچ چشمداشتی جان را در طبق اخلاص قرار می دهند و برای نجات دیگران ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
استاندار ایلام از تشکیل ستاد انتخابات استان برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۳    
ماه اردیبهشت تا اینجا برای پرسپولیس ماه خوبی نبوده چراکه سرخ ها در این ماه هنوز در مسابقات لیگ برتر پیروز نشده و با دو شکست تلخ در لیگ قهرمانان وداعی زودهنگام از این مسابقات داشته اند ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: مرغداران استان در ازای دریافت دان با ارز دولتی مکلف به تحویل مرغ با قیمت تنظیم بازار هستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
رییس فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه اش گفته امیدوار است سرمربی تیم ملی طی دو سه روز آینده اعلام شود. یعنی تا آخر هفته اسم سرمربی تیم ملی را می شنویم؟
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۲    
در سومین جلسه شورای اسلامی کار در سال 98 به نگرانی های کارکنان قراردادی اشاره و بند 31 قراردادهای کار معین بررسی شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
اعضای هیأت رییسه فدراسیون فوتبال، صبح دیروز(سه شنبه) در جلسه ای با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و برخی اعصای این کمیسیون حاضر شدند که گفته می شد این جلسه به درخواست مهدی تاج ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۷    
فردی که در شهرستان "بیرجند" به مأموران پلیس در حال انجام وظیفه توهین کرده بود به نصب بنر عذرخواهی در سطح شهر و 300 ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
حسین انتظامی ماموریت های اصلی بنیاد سینمایی فارابی را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۶    
با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی، مهدی مسلم خانی به سمت سرپرست شرکت عمران شهر جدید اندیشه منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی سپاه اقدام خصمانه دشمن برای ایجاد جنگ روانی در کشورمان را متذکر شد و گفت: آمریکایی ها در میدان نبرد برابر جمهوری اسلامی کاری از پیش نخواهند برد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۷    
بن رودز مشاور امنیت ملی باراک اوباما با انتشار پیامی در توییتر خود به تمایلات جنگ طلبانه جان بولتون، واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده، امتحانات نهایی پایانی نوبت دوم علاوه بر خرداد و شهریور در تیر یا مردادماه نیز برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مهلت ثبت نام اینترنتی وام 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت 24 روز چهارشنبه 18 اردیبهشت، تمدید شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود برای بازی با ماشین سازی را پس از یک روز استراحت ، پشت درهای بسته آغاز می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۱    
خیلی ها گمان می کنند، ثروت و شهرت باعث خوشبختی ستاره های ورزش می شود اما نمی دانند افسردگی روح بسیاری از این ستاره ها را در انزوا می خورد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۳:۰۰    
این 12 روش بهترین راهکارهای خنک شدن در فصل گرما است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
نایب رئیس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه اشتباهات داوری ریشه تیم داماش نابود کرد و روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده، گفت: مسئولان داماش حق تصمیم گیری برای حضور یا عدم حضور در جام حذفی را دارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
اولین گل لیورپول در دیدار مقابل بارسلونا در دقیقه 9 توسط اوریگی به ثمر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
جانشین انتظامی استان از انهدام باند خانوادگی گروگانگیری و رهایی "باران" 8 ساله شازندی در شهرستان چابهار خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۳    
طرفداران تیم لیورپول امیدوار به شکست بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود هستند تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
عراق قرارداد استفاده از آب های خلیج فارس برای افزایش تولید نفت خام خود را امضا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۹    
یک کارآفرین تایبادی گفت: اولین کارگاه تولید خشک کن گل محمدی در تایباد توسط یک جوان کارآفرین در روستای خیرآباد از توابع بخش میان ولایت این شهرستان مرزی راه اندازی شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۹    
با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس 6 بازیکن شانس دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل را دارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
سئول اعلام کرد رییس جمهوری آمریکا از ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم کره شمالی حمایت می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۶    
رئیس اداره آتش نشانی کاشمر گفت: تصادف در جاده کاشمر به شادمهر منجر به مرگ دو تن شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
بازیکن اسبق تیم داماش به حذف این تیم در بازی پلی آف لیگ دسته دوم واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
دیپلمات پیشین کشورمان نوشت: با توجه به اینکه نتانیاهو مجدد به عنوان نخست وزیر اسرائیل مأمور تشکیل دولت شده به نظر می رسد تنش های آمریکا با ایران افزایش خواهد یافت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۳    
طرح راه اندازی سامانه قضایی فوتبال امروز در نشست کارگروه حقوقی قضایی فدراسیون فوتبال با حضور ریاست فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۹    
چهار سرمربی برای کسب عنوان بهترین سرمربی فصل لیگ برتر انگلیس با یکدیگر رقابت می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۹    
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۴    
تل آویو پس از 2 روز اجازه داد تا تانکرهای سوخت به نوار غزه وارد شوند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۴    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: عملیات مبارزه با ملخ صحرایی در بیش از 145 هزار هکتار از اراضی هشت استان جنوبی کشور اجرایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
شرکت اسپانسر حامی استقلال و پرسپولیس از مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل نشر اکاذیت شکایت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
ایالات متحده آمریکا به هند درباره وضع تعرفه روی کالاهای آمریکایی هشدار داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۱    
آمریکا کشتی مجهز به تجهیزات بیمارستانی را به منطقه ونزوئلا اعزام می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: محسن مسلمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر محروم نیست.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
اگر تعداد دقایق حضور در میدان در نظر گرفته شود، هیچ بازیکنی برای لیورپول به اندازه دیووک اوریگی موثر نبوده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
رئیس جمهور اسلامی ایران در نخستین روز از ماه مبارک رمضان با جمعی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در صدر هیأتی بلند پایه عازم روسیه شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
یورگن کلوپ امیدوار است با شکست بارسلونا راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
در پی انتشار مصاحبه ای از سوی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با عنوان مصاحبه با محمدجواد ظریف، روابط عمومی وزارت امورخارجه با انتشار اطلاعیه ای درباره این مصاحبه توضیحاتی را ارایه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
منچستر سیتی یه گام دیگر به قهرمانی لیگ جزیره نزدیک شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
طی حکمی از سوی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، خیرالله گراوند به عنوان سرپرست فرمانداری ایلام منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۸    
وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه امروز - سه شنبه- در قالب سفری از پیش اعلام نشده وارد عراق شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تعداد 370 نفر با جمع کل بدهی بالغ بر382میلیارد و 929 میلیون و 373 هزار و 929 ریال با اقدامات انجام یافته توسط ستاد دیه کشور و استان با پرداخت مبلغ 73 میلیارد و ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
باشگاه لیورپول با انتشار کلیپی 60 ثانیه ای به استقبال بازی حساس مقابل بارسلونا رفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
بارسلونا در خانه موفق شده در مرحله نیمه نهایی لیورپول را با سه گل شکست دهد، اما این مساله نمی تواند امیدواری زیادی برای صعود به فینال برای آنها شکل دهد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
منابع محلی در فرانسه از وقوع گروگان گیری در شهر تولوز خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
11 بازیکن برتر هفته لیگ برتر انگلیس از نگاه سایت معتبر هو اسکورد معرفی شدند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
مس رفسنجان با هدایت میشو کریستوویچ فصل را با 36 امتیاز و جایگاه دهم جدول لیگ آزادگان به پایان رساند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
رییس جمهوری سریلانکا از بازگشت مجدد امنیت به این کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
استاندار زنجان با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح نوروزی و کمک به سیل زدگان کشور گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمت رسانی و حضور در مواقع بحران، در حوزه بهداشت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۴    
معاون سلامت دامپزشکی استان گلستان عامل تلف شدن قوچ و کل های پارک ملی گلستان را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
سلتیک تلاش فوق العاده ای برای استخدام ژوزه مورینیو به عنوان مربی اش آغاز کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
شهردار منطقه 17 از افتتاح و آغاز بهره برداری از چهارده پروژه در سطح منطقه که عمده آن با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
سوارز: از بازگشت به لیورپول هیجان زده هستم اما بعید می دانم در آنجا مورد انتقاد هواداران قرار گیرم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۶    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 3 هزار و 500 تن شکر و 500 قوطی روغن خوراکی احتکار شده در مشهد خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
امضاء تفاهم نامه همکاری تأسیس "مرکز نوآوری اکتو تک" و آغاز فعالیت های رسمی دانش بنیان در شرکت دارویی اکتوور با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: عضویت مسئولان قزوین در هیأت مدیره شرکت ها و نهادهای دولتی و غیردولتی طبق بخشنامه وزیر کشور اخیرا ممنوع شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۰    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی یک هفته گذشته 14 هزار و 188 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۴    
سرمربی سابق تیم ملی امید در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون گفت: با خاطرات خوش از ایران به کرواسی برمی گردم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۴    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند بزرگ سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی با 30 فقره سرقت در شهرستان "اهواز" خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۳    
کاپیتان اتلتیکو مادرید تایید کرد که در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خط تولید یک واحد تولیدی تحقیقاتی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار البرز در زیبادشت کرج به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۹    
استاندار قزوین از طریق سامانه تلفنی 111 سامد، پاسخگوی مردم خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به جرایم مرتبط با روزه خواری و هتک حرمت ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
نیروهای وفادار به خلیفه حفتر یک فروند جنگنده ارتش دولت وفاق ملی لیبی را منهدم کردند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
گل گهر در نیم فصل دوم، 10 کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۴    
مهدی ناصری دولت آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال 1398 کلیه کارمندان اعم از رسمی، پیمانی ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۹    
استاندار البرز گفت: البرز ظرفیت تبدیل شدن به هاب دارویی کشور را دارد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۸    
فردا سفرای 5 کشور باقی مانده در برجام به وزارت خارجه دعوت شده و نامه رییس جمهور به آنها تسلیم می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
سران پاریسن ژرمن به دنبال جانشین توماس توخل هستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
نماینده مردم تهران درمجلس با انتقاد از در دستورکار قرار نگرفتن طرح اصلاح اساسنامه سازمان صداوسیما گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سفر نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی، با هدف ارزیابی از خسارات سیل اخیر به استان خوزستان صورت گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
وزیر امور خارجه خطاب به تیم مخرب ب تاکید کرد که متهم کردن ایران، این وضعیت را تغییر نخواهد داد.