جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۵:۵۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1399 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از آغاز مرحله اول واکسیناسیون کرونای ایثارگران البرزی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸    
شهردار منطقه8 از تشکیل کمیته تخصصی استقبال از بهار 1400 و اجرای این طرح در منطقه8 خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
محرم نویدکیا بازیکنان مورد نظرش برای دیدار با آلومینیوم را معرفی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
با ورود بخش خصوصی به حوزه فروشگاه های زنجیره ای، تحول و توسعه قابل توجهی صورت گرفت؛ به گونه ای که این فروشگاه ها به انتخاب اول خانوارها تبدیل شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۰    
تاریخ نگاران، هولودومور را بزرگترین نسل کشی تاریخ بشر در دوران صلح می دانند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: امسال 12 هزار واحد تولیدی در کشور به همت این بنیاد احیا شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
افراد به دلایل مختلفی می توانند تنگی نفس را هنگام راه رفتن تجربه کنند. گاهی اوقات این شرایط در نتیجه شرایطی مانند اضطراب، آسم یا چاقی رخ می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۶    
شواهد در مورد تاثیر اسیدهای چرب امگا-3 بر سلامت مو محدود هستند. اما چند مطالعه نشان داده اند که اسیدهای چرب امگا-3 به رشد مو کمک می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان به منظور امکان دسترسی به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصولات به این کشورها برای هفتمین سال متوالی تمدید شد .
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: برای تکمیل و توسعه فاضلاب شهری یک هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمینه نیاز داریم که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود و اجرای آن اشتغال مستقیم هزار ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
روند توسعه اینترنت G5 شتابان تر از آنچه پیش از این تصور می شد در سراسر دنیا و کشور ما در حال پیشرفت است و به نظر می رسد سال 1400 ضمن گسترش خدمات اینترنت G 5 در کشور ما ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
استاد دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به زیان اقتصادی بازگشت گاز مایع به سبد سوخت خودروها گفت: بازگشت سرمایه برای مصرف دو میلیون تن گاز مایع به عنوان سوخت خودروها 10 سال زمان می برد ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
وکیل پرونده تعلیق فدراسیون جودوی ایران در خصوص رای رفع تعلیق فدراسیون صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: محقق دانشگاه آزاد واحد شهرکرد موفق به ساخت زیست حسگر الکتروشیمیایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
بهنام ابوالقاسم پور نسبت به عدم رای دادن کاپیتان تیم ملی ایران به علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
حتما شما هم بر این باور هستید که صبحانه وعده غذایی مهمی به شمار می رود. فرنچ تست یا تست فرانسوی را می توانید در وعده های صبحانه به همراه عسل و یا انواع مربا سرو کنید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از جریمه 2 میلیاردریالی قاچاقچی فندوق خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۸    
مراسم رونمایی از سومین سایت 5G همراه اول در تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و همراه اول موفق به ثبت رکورد 3.633 گیگابیت بر ثانیه شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
کشمش، خرما، انجیر و سایر میوه های خشک ممکن است همان اندازه میوه های تازه رایحه نداشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم و فیلسوف معاصر برای روز جهانی آینده مقاله ای نوشت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۸    
دانشمندان می گویند زیاده روی در مصرف شیر می تواند سلامت بدن را به مخاطره بیندازد. در ادامه با عوارض زیاده روی در مصرف شیر آشنا می شوید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۶    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به دولت تکلیف می کنیم از محل فروش شرکت های دولتی و سهام 90 هزار میلیارد تومان در اختیار تأمین اجتماعی قرار دهد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: احتکار برخی از تولیدکنندگان روغن هم محرز است، که در بحث عرضه به دنبال برخورد با متخلفان هستیم ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی زنجان با بیان اینکه کارشناسان اعلام کرده اند نشت گاز احتمالا دلیل بروز حادثه آتش سوزی داواخگر بوده است، گفت: حال سه تن از مصدومان این حادثه وخیم است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹    
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان امتیاز شاخص مدیریت پسماند در سال 1399 را کسب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا گفت: یک بهله بحری (شاهین) با رصد و هوشیاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست آستارا از صیاد زنده گیری پرندگان شکاری کشف و ضبط شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و برخی از مدیران سازمان ضمن بازدید از مجتمع های تجاری با مدیران مجتمع ها و اصناف و کسبه این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
شهردار رشت از کارخانه زباله سوز 200 تنی کهریزک بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
معاون صنایع دستی گیلان از انتخاب آثار سه هنرمند رشتی دوزی به عنوان آثار فاخر کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۶    
تفاهمنامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق گیلان و دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان منعقد شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا ، مدارس استان در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت ها را خواهیم دید، گفت: دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
داوری آثار بخش نمایشنامه جایزه هنری سردار دل ها تمام شد و 12 نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی، طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 56 فقره گواهی پایان کار در 11 ماه سال 99 در بیش از 80 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف 2 تن سبوس قاچاق به همراه 185 گالن روغن دامی فاقد مجوز قانونی و خارج از شبکه در شهرستان آوج خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توجه به شاخص های محیط زیست و افزایش صنایع پاک، تأکید کرد که بیش از پیش، برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی مستقر در گیلان اهتمام صورت گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: 10 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در این شهرستان شناسایی و آزمایش های آن برای تشخیص نهایی به آزمایشگاه مرجع تهران ارسال شد که تاکنون نتیجه 2 مورد منفی اعلام شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پرداخت 6500 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به حوزه گردشگری در سال جاری خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اساس معیار های قطعی تشخیص در 24 ساعت گذشته 307 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان شناسایی شده است که 93 نفر از آنها بستری شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلای 28 نفر از اهالی یک روستا در ارومیه به کرونا ویروس در پی شرکت در یک مراسم عروسی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود طی امروز شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد خزری (متوسط تا گاهی تند)، کاهش دما، رخداد مه و بارش خفیف برف و باران در غالب مناطق استان باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه مرمت و احیاء کاروانسراها اهتمام ویژه ورزید و سبب شد تا هتل کاروانسراها به مجموعه گردشگری کشور افزوده شود ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
استاندارگیلان با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های پژوهشی و تقویت اصل پیشگیری، توسعه طرح زراعت چوب که در گیلان در حال اجراست را اقدامی موثر در جلوگیری از قاچاق چوب عنوان کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
گروه ایهام به آهنگسازی زانیار خسروی و خوانندگی مازیار لشنی تک آهنگ جدید خود را در دسترس مخاطبان قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام در پایگاه اینترنتی اش ویدیویی را از حمله موشکی سال گذشته سپاه پاسداران به پایگاه الاسد منتشر کرد. حجم ویدئو: 36.97M | زمان ویدئو: 00:01:52 ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
فرماندار رشت از نصب 33 دوربین ثبت تخلف رانندگی و کنترل سرعت در رشت تا پایان سال جاری خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: گفت:فراموش نکنیم که ویروس جهش یافته در همه مناطق کشور وجود دارد و نباید فکر کنیم که فقط محدود به خوزستان است. کوچک ترین غفلت می تواند موجب شعله ور شدن بیماری شود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: کمبود مراکز اقامتی در هیچ منطقه ای از کشور وجود ندارد و به هر بهانه ای یک مرکز اقامتی ایجاد شده است ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۳    
کاروانسرای روستای دودهک از توابع شهرستان دلیجان با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۶:۲۲    
تروئیکای اروپا با حمایت از موضع آمریکا برای تصویب قطعنامه ای در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، پیش نویس این قطعنامه را به نمایندگان 35 کشور عضو شورا ارائه داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۲۸    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از حضور فوتبالیست ها در فدراسیون استقبال کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۵    
جاسم حیدری، یکی از اعضای اصلی گروهک تروریستی حرکه النضال العربی لتحریر الاهواز و جبهه النصره پس از انجام رسیدگی های قضایی مجرم شناخته و به اعدام محکوم شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۶    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، از واژگونی و آتش سوزی یک تانکر حامل سوخت در محور اهواز - شوش خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
ریاست جدید فدراسیون فوتبال می گوید آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به وی دستوری نبوده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران خبر فروش قسطی گوشت را که به نقل از وی در فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
مهاجم سابق ملوان برای گره گشایی مشکل گلزنی این تیم، به میادین بازگشت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
هواداران تیم استقلال تهران از روند نتایج این تیم رضایت ندارند و عملکرد کادرفنی این تیم برابر مس رفسنجان را مطلوب نمی دانند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
به همت خیر مدرسه ساز ، دانش اموزان روستایی مو ئینه منطقه دینور صاحب مدرسه شدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۶    
بر اثر برخورد پراید و تریلی در محور راور - چترود در استان کرمان 4عضو یک خانواده جان باختند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۶    
با تلاش و تبادل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و شهرستان سبزوار، 91 کیلو "حشیش" کشف شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر لزوم تجهیز و به روز شدن کشتارگاه های دام و طیور تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: نخستین مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از آغاز ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از 20 اسفند ماه سال جاری خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
در نشست مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان البرز با مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز جایگاه و نقش تأمین اجتماعی در شرایط عادی و شرایط پس از بحران، بررسی شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اطفای حریق شرکت داواخگر زنجان گفت: آتش نشانان مانع انفجار مخزن ازت شدند و حال 9 نفر نیروی کار این شرکت وخیم است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری سارق موبایل قاپ خبر داد و گفت: متهم با 25 شاکی روانه دادسرا شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی یک اتفاق گل خوردیم و بعد از گلی که خوردیم سعی کردیم گل بزنیم اما متاسفانه توپ های ما تبدیل به گل نشد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تلاش می کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و به قهرمانی نزدیک شویم.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مربی سپاهان در مورد درگذشت کرانچار صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: به هر حال حاج صفی هم فوتبالیست است و حق رای داشت و براساس چیزی که در ذهنش بود رای داده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۱    
بازیکن سایپا در مورد شکست مقابل پرسپولیس صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
مدافع تیم پرسپولیس تهران ابراز امیدواری کرد مشکلات این تیم برطرف شود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
معاون اول رییس جمهور از بانک مرکزی و بانک های عامل که در طرح مقاوم سازی و بازسازی واحد های مسکونی روستایی مشارکت داشته اند ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۳    
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا تهران با بیان اینکه برای سفرهای نوروزی شاید محدودیت های بیشتری اعمال کنیم گفت: ملاک ستاد ملی مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت ها ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی از محکومیت 1.6 میلیارد ریالی قاچاق کالا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۰    
بازیکن تیم پرسپولیس درخصوص برتری مقابل سایپا صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری که می توانم انجام بدهم این است که روی ضربات ایستگاهی جلو برویم. خوشبختانه بچه ها هم کمک می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۳    
دو بازیکن با شاهین بوشهر به توافق نهایی دست یافتند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسم فوتبال و فدراسیون اینقدر بزرگ است که جای آدم های کوچک نیست.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
وزیر کشور در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: همکاری ها و فعالیت هایی که اصناف در حوزه نظارت ها دارند قابل تقدیر است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
سرمربی فولاد در خصوص بازی این تیم با ذوب اهن توضیح داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از دستگیری عوامل تیراندازی مراسم ترحیم در بخش فتح المبین این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر سایپا ابراز خوشحالی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از گذشت 6-5 هفته به تیم اضافه شدم، مصدومیت و برخی مسائل دیگر وجود داشت، با این حال خدا را شکر الان شرایطم ایده آل است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
سرمربی فولاد در خصوص بازی این تیم با ذوب اهن توضیح داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
یازدهمین همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری (دوشنبه/12اسفند) برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
پیشکسوت جودو ایران: با رایزنی ها و مذاکرات خاص خود با فدراسیون جهانی باید این مسأله را حل کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۷    
معاون باشگاه پرسپولیس مدعی شد مدیرعامل این باشگاه در انتخابات فدراسیون به کریمی رای داده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۷    
سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر سایپا ابراز خوشحالی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۳    
سرمربی سایپا در مورد شکست مقابل پرسپولیس صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
قاتل فراری که در خرداد ماه سال جاری، جوانی را به قتل رسانده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۶    
سنگربان سپاهان در خصوص بازی با گل گهر توضیح داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت قاچاقچی 2 هزار و 60 لیتر الکل به پردخت 2 میلیارد ریال جزای نقدی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
مدافع سپاهان در مورد تقابل با گل گهر و برتری تیمش در این دیدار صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند سایپا را شکست دهند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
گزارشگر ویژه سازمان ملل روسیه را مسئول مسموم شدن عامدانه منتقد صاحب نام کرملین عنوان کرد.