پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۴:۲۸Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 1 شهریور 1400 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1400 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1400 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1400 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1400 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 1 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 2 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 3 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 4 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 5 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 6 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 7 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 8 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 9 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 10 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 11 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 12 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 13 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 14 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 15 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 16 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 17 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 18 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 19 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 20 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 21 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 22 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 23 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 24 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 25 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 26 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 27 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 28 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 29 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 30 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1400 
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۳    
اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز پزشک ضمن گرامیداشت و یاد مدافعان سلامت ، از فداکاری، صبوری و تلاش شبانه روزی جامعه پزشکی کشور قدردانی کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۲    
فیلم سینمایی عطرداغ در سومین حضور بین المللی خود، به جشنواره ایتالیایی راه پیدا کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۹    
راه های زیادی وجود دارد که می توانید وزن اضافی خود را کاهش داده و فرم بدنتان را حفظ کنید. مصرف برگ بو یکی از این راه هاست که در این مطلب چگونگی آن را خواهید خواند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۳    
دبیر ستاد مقابله با کرونای مازندران گفت:در حال حاضر 2 هزار و 937 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که 415 نفر از این تعداد جدید و ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
شرکت هواوی از دو سال پیش و در پی محدودیت های اعمالی، دامنه حضور خود در بازار گوشی های هوشمند را کاهش داده ولی مدیر عامل این شرکت به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده که این کاهش فعالیت موقتی است و این ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۵    
دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیام خداحافظی خود از تلاش ها و مساعی مدیران و کارکنان مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در اقصی نقاط کشور تقدیر کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۴    
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 83 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان میاندورود خبر داد .
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۳    
کاربرد چای کیسه ای از زیبایی پوست و مو تا مسائل مربوط به خانه داری ، نکات جالبی که با دانستن آنها به روش دیگری از چای کیسه ای مصرف شده استفاده خواهید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: 33 درصد جمعیت بالای 18 سال استان واکسینه شده اند که از متوسط کشوری بیشتر است و تلاش می شود تا پایان شهریور ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶    
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی گفت: 68 روستا در استان مرکزی به دلیل مشکلات کمی و کیفی آب، با تانکر آبرسانی می شوند ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۲    
مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: سطح کشت گلخانه ای در سبزوار، ظرف 9 سال اخیر تاکنون با گسترشی قابل توجه، بیش از 5 برابر شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بستری بودن 1721 بیمار کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از جهش آمار اموات کرونایی در وادی رحمت خبر داد و گفت: طی یک ماه اخیر، میزان متوفیان کرونا 100درصد افزایش یافته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۷    
فرماندار همدان گفت: تعطیلی غیرمجاز نانوایی ها پذیرفتنی نیست و متخلفان در صورت تکرار سهمیه آنها قطع و مجوز آنها خلع ید خواهد شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۷    
معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تأخیر بازگشت واحدها به تولید، عدم تأیید تخلیه عرضه مرغ زنده به کشتارگاه ها و گرما را از عوامل آشفتگی بازار مرغ دانست.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۲    
فرماندار تبریز با بیان این که تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان تبریز همچنان باقی است، گفت: حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان پذیر است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت از بیمارستان پورسینا بازدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۸    
در شهرهای مختلف استان با حضور معاونان رئیس کل دادگستری گیلان، روسای دادگستری و دادستان های جدید این شهرستان ها معرفی شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
هادی رضایی سرپرست کاروان پارالمپیک ایران گفت: 63 نماینده از ایران در افتتاحیه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 حضور خواهند داشت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۰    
مصرف میوه با معده خالی باعث می شود که قند موجود در میوه با سرعت بالاتری وارد جریان خون شود و این دقیقا همان چیزی است که یک بیمار دیابتی باید شدیدا از آن پرهیز کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۲    
رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیام خداحافظی خطاب به همکاران صنعت آب و برق نوشت: نیل به اهداف و دستاوردهای ارزشمند که می تواند زمینه ساز توفیقات بیشتر در سال های آینده باشد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده امسال بیش از 4 هزار و690 تن گلابی از باغات استان برداشت می شود که بیشترین میزان تولید گلابی در سطح استان متعلق به ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: همزمان با هفته دولت 45 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۴    
استاندار خراسان رضوی با اشاره به سرعت شیوع کرونا گفت: محدودیت ها به مانند قرص مسکن عمل می کند، در همین راستا می طلبد رسانه ها مدیریت استان را در بحث پیشگیری از ابتلا به کرونا و فرهنگ سازی کمک کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سیب زمینی را می توان به روش سوخاری با پودر سوخاری سرخ کرد تا از طعم لذیذ و ترد آن در کنار خانواده لذت برد. در این مطلب به طرز تهیه سیب زمینی سوخاری با طعمی خوشمزه می پردازیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۹    
مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه گفت: نقش اجتماعی و مخاطره آمیز پزشکی کشور در 18 ماه گذشته به علت پاندمی کرونا ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۸    
اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل هوشمندانه ویروس کرونا در شرکت فولاد مبارکه نشان می دهد که این شرکت می تواند الگوی مناسبی برای مدیریت بحران کرونا در کشور باشد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: وضعیت استان یزد از نظر شیوع کرونا همچنان شکننده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت روز پزشک با بیان این که ایثار و شجاعت مثال زدنی پزشکان فراموش نخواهد شد، در پیامی این روز را به جامعه پزشکان تبریک گفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۷    
جدیدترین شماره (57) فصلنامۀ تأمین اجتماعی منتشر شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۲    
مراسم تشییع پیکر عالم ربانی محمدرضا حکیمی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۱    
گزینه های تصدی شهرداری شیراز که پیش تر 14 نام از سوی شورای شهر شیراز اعلام شده بود به 23 مورد افزایش یافت و این افراد روز گذشته با حضور در صحن علنی شورای شهر شیراز برنامه های خود را ارائه کردند و در ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۸    
فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران همایش هنر و روایت را برگزار می کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۴    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:ماموریت اصلی ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون گسترده مردم است و17مرکز واکسن کرونا توسط سپاه در استان ایجاد شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان در ارزیابی عملکرد استانداری ها توسط وزارت کشور، جایگاه "سطح عالی" کشور را کسب کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۰    
استاندار هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از 749 پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر 43 هزار و 667 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در سراسر استان هرمزگان، خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۸    
فاطمه السادات میر دیلمی پرستار متعهد، دلسوز وزحمتکش مرکز آموزشی درمانی 5آذر هشتمین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 33 پروژه و زیرساخت صنعتی و معدنی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: به مناسبت هفته دولت، 11 پروژه و زیرساخت گردشگری در استان به بهره برداری می رسد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۲    
پریرا برای عقد قرارداد با استقلال با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۲    
11 بیمار دیگر به جمع جان باختگان کرونا در هرمزگان افزوده شدند و شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و 62 نفر رسید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بخشنامه شماره 188487 تاریخ 26/04/1400‬ سازمان برنامه و بودجه کشور، از تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی دانشگاه ها ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه برابر ازبکستان گفت: امیدوارم با صعودمان جواب زحمات مسئولین فدراسیون فوتبال و تمامی افرادی که حمایتمان می کنند را بدهیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۸    
اعضای جدید کمیته فنی آلومینیوم اراک معرفی شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۶:۴۲    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با تبریک و تهنیت روز پزشک، به حضور فرد فرد جامعه شریف و مسئولیت شناس پزشکی ایران ادای احترام کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۶    
استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی درگذشت محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۶    
هفتمین دوره مسابقات بین المللی نظامی روسیه با حضور رئیس جمهور این کشور و 12 تیم از جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۶:۱۴    
سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت استاد علامه محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۶:۱۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل طی پیامی درگذشت استاد علامه محمد رضا حکیمی اندیشمند و متفکر برجسته را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۱    
علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی قرارداد خود با باشگاه آلومینیوم اراک را تمدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۹    
تیم وایله در مصاف با نورژلاند و در حضور هافبک ایرانی اش شکست خورد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس دانشکده تربیت بدنی علامه طباطبایی گفت: اساتید و دانشجویان دانشکده های تربیت بدنی به این درک رسیده اند که دکتر سجادی گزینه ای عالی برای وزارت ورزش و جوانان است و از ایشان حمایت کامل و قاطع دارند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۶    
ترکیب میلان جهت دیدار برابر سمپدوریا مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۶    
ناظم الشریعه، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۷    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که پنج هزار و 800 سرباز آمریکایی در حال حاضر در فرودگاه کابل حضور دارند و فرودگاه کابل امن شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۹    
موزه ارامنه تهران پایلوت اجرای طرح تیم مخترعانی شد که در نخستین دوره مسابقات بین المللی اختراعات سوئیس (ویژه مخترعان عضو فدراسیون جهانی ایفیا) مدال طلا کسب کرده بودند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۸    
اصغر کریمی (مردم شناس و پژوهشگر) در سن 81سالگی درگذشت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۷    
رییس اندیشکده آب و محیط زیست مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به تشریح ابعاد پیدا و پنهان سند این الگو پرداخت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۵    
در هفته ششم رقابت های لیگ فوتبال دانمارک، سعید عزت اللهی در ترکیب اصلی وایله مقابل نورشلاند حضور دارد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۴    
باشگاه استقلال به خبر استعفای سرمربی خود واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۶    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: پست اینستاگرامی که شب گذشته برای خداحافظی از استقلال گذاشتم به خاطر سوتفاهم و دلخوری بود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۶    
عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان گفت: مطمعنم امسال با انسجام همه تیم از سال قبل نتایج بهتری خواهیم گرفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۴    
معاوضه وینگر سپاهان با مهاجم ایرانی سانتاکلارا با یک مشکل مواجه شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۹    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات و اربعین بررسی شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۳    
معاون عملیات منطقه ای ارتش آمریکا در وزارت دفاع این کشور گفت که دسترسی به فرودگاه کابل بسیار حساس بوده و نیازمند همکاری با طالبان است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۲    
اولین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و ازبکستان با پیز روزی میزبان به پایان رسید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۳    
منابع آگاه اعلام کردند که تشکیل دولت در افغانستان منوط به خروج نیروهای آمریکایی از این کشور است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۷    
مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال دو نامه به باشگاه پرتغالی، درخواست های خود را عنوان کرد و همچنان در انتظار پاسخ نامه دوم هستیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۸    
دانشگاه علوم پزشکی آبادان در میان بهترین های پژوهش کوید-19 کشور، در حوزه مقالات رتبه دوم و در حوزه سایر موارد رتبه اول را کسب کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۴    
با اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، طرح پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد بدون محدودیت از روز سه شنبه، دوم شهریورماه آغاز خواهد شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۰    
نماینده رشت در مجلس خطاب به رئیس مجلس، گفت: یک کار قشنگ کردید و آن اینکه قبلا اگر یک وزیر می آمد 10-15 تا دلال همراه او می آمدند تا حدی که گاهی در کمیسیون ها ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۹    
محمدرضا آزادی با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۷    
رئیس مجلس گفت: طرح شفافیت در کمیسیون آیین نامه بررسی می شود تقریبا هم نهایی شده و آن را در دستور کار قرار می دهیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۷    
نماینده آستانه اشرفیه پیرامون رعایت آیین نامه داخلی توسط هیات رئیسه مجلس در موضوع تقسیم بندی و حضور نمایندگان جدیدالورود در کمیسیون ها به هیات رئیسه مجلس تذکر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون را در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی قرائت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گزارش این کمیسیون را در خصوص وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرائت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی کمیسیون گزارش این کمیسیون را در خصوص برنامه های وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی در صحن مجلس قرائت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۲    
یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت که برلین در حال بررسی راه های خروج مردم از افغانستان از طریق فرودگاه کابل است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۱    
سومین روز از جلسه علنی مجلس با دستور جلسه بررسی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم پایان یافت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۸    
معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت که واشنگتن در حال حاضر تمرکزش را بر تخلیه سربازانش از افغانستان گذاشته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۶    
نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با نظر مخالف نماینده دید وزیر نسبت به او تغییر کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی کرملین گفت که رهبران سازمان پیمان امنیت مشترک معتقدند این حقیقت که گروه تروریستی داعش حضوری قدرتمند در افغانستان دارد زمینه ای خطرناک را ایجاد می کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۷    
دبیر اسبق فدراسیون ورزش های همگانی از معرفی سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش حمایت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۵    
وزیر پیشنهادی راه و مسکن اظهار داشت: متاسفانه وضعیت ناوگان هوایی و پایانه های دریایی هم خوب نیست و در کشورمان برخی از فرصت ها را از دست داده ایم و اگر تحولی صورت نگیرد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای خرید توافقی کشمش نیز بیش از 343 میلیارد ریال تسهیلات برای یک هزار و 856 تن کشمش پرداخت شده و استان قزوین در این زمینه در ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۰    
نماینده ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان گفت: وعده دادن برای رای آوری با عدالت محوری دولت آقای رئیسی مطابقت ندارد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۶    
رییس فدراسیون هاکی با اشاره به معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت ورزش، نسبت به تحول مثبت ورزش ایران با حضور سجادی در راس این وزارتخانه ابراز اطمینان کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۱    
رئیس بیمارستان موسی بن جعفر قوچان از نیاز این بیمارستان به حداقل 20 نیروی پرستار و 10 کمک بهیار برای مقابله با کرونا و کمک به درمان بیماران کرونایی خبرداد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه واکسیناسیون شهروندان شاهرودی در شهرستان دامغان منع قانونی ندارد گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۰    
مالک باشگاه اروم آلیاژ ارومیه گفت: هدف این باشگاه از تیم داری پرورش بازیکنان بومی است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۳    
مدیرعامل باشگاه تراکتور طی گفت وگویی به سوالات و مسائل مختلف پیرامون این باشگاه پاسخ داد
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۱    
سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در فروردین 1401 در ایران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مرتضی القوسی ملی پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان ایران پس از کسب مدال برنز جهانی روسیه گفت: این رقابت ها دومین تجربه بین المللی ام بود و پیش از این تنها در یک تورنمنت در ترکیه شرکت کرده بودم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۸    
رئیس جمهور در گفت وگو با صدر اعظم اتریش گفت: باید حافظ منافع دو کشور باشیم و اجازه ندهیم بدخواهان با ترفندهای مختلف بر این روابط تاثیر بگذارند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۷    
علی امینی فرد سرمربی سابق وزنه برداری تیم ملی نوجوانان: من را کنار گذاشته اند و علت آن را هم نگفتند چرا که یک حالت خودمحوری در استان ها و فدراسیون ها ایجاد شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۳    
دکتر علی اسفندیاری استاد دانشگاه معتقد است که معرفی دکتر حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور پاسخ مثبت به سالها دغدغه ی اهالی ورزش بود و اتفاق میمون و مبارکی محسوب می شود و به نفع ورزش ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۲    
افزایش موارد ابتلا به سویه دلتای ویروس کرونا سبب شده است خطر مازاد عرضه بزرگ ترین بازار نفت جهان را تهدید کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۱    
مکزیک هرگونه تجارت جدید با شرکت های ترافیگورا و ویتول را به دلیل اتهام فساد ممنوع اعلام کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۱    
استاندار تهران از تحت پوشش قرار گرفتن تست کرونا توسط سازمان های بیمه گر خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: سجادی هم برای توسعه وتکمیل پروژه های راکد ورزش برنامه دارد وهم برای جوانان و این دو مکمل هم هستند.